ZEASiP 271.3.2013 - przetarg nieograniczony
1. Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na dowozie uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Lubicz do szkół na terenie Torunia wraz z opieką w roku szkolnym 2013/14 na trasie: Mierzynek 66, Gronówko 6, Rogowo 13, Rogowo 57A, Grębocin skrzyżowanie ul. Dworcowej z ul. Owocową, Grębocin przystanek autobusowy, ZS nr 6 w Toruniu, ul. Dziewulskiego 41C, ZS nr 26 w Toruniu, ul. Buszczyńskich 11, VII LO w Toruniu, ul. Batorego 39 i z powrotem. 2. Przewidywany dzienny przebieg - około 66 km. 3. Szacowana roczna ilość kilometrów - około 12 500 km. 4. Wykonawca będzie zobowiązany wykonywać przewozy na trasie określonej powyżej, na zajęcia lekcyjne w dniach uczęszczania dzieci do szkół zgodnie z harmonogramem ustalonym przez Zamawiającego Początek: około godz. 6:40 z Mierzynka 66, dowóz do szkół do godz. 8:00 do VII LO w Toruniu. Odwóz od VII LO w Toruniu od około godz. 15:00. Uwaga, kolejność przystanków i godziny podano na przykładzie dowozu w roku szkolnym 2012/13. Harmonogram jest uzależniony od planów zajęć uczniów. 5. Do realizacji ww. przewozów Wykonawca winien dysponować minimum 1 busem o liczbie miejsc siedzących minimum 8 - 7 dla uczniów + 1 dla opiekuna- lub więcej w busie, odpowiednio przygotowanym pod względem stanu technicznego. 6. Przewozy dzieci odbywać się będą pod nadzorem opiekuna zapewnionego przez Wykonawcę, którym musi być osoba pełnoletnia, niekarana, z ukończonym szkoleniem, o którym mowa w art. 6 ust. 3a ustawy z dnia 20 czerwca 1997 roku prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2012 r. poz. 1137 ze zm.). Uwaga! Opieki nie może sprawować kierowca. 7. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia osobom przewożonym właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny, zgodnie z przepisami i zasadami określonymi w prawie przewozowym, ze szczególnym uwzględnieniem zasad przewozu dzieci i młodzieży szkolnej. 8. Wykonawca usługi zobowiązany jest do zawarcia umowy ubezpieczeniowej od odpowiedzialności cywilnej oraz następstw nieszczęśliwych wypadków w związku z wykonywaniem przedmiotu umowy na minimum 15 000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy zł). 9. W przypadku awarii środka transportu w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić zastępczy środek transportu, przy czym może to być własny środek transportu, środek wynajęty lub zakontraktowany w postaci umowy z podwykonawcą. 10. Zamawiający zastrzega sobie prawo wprowadzenia zmian w zakresie liczby przewożonych uczniów, ilości kilometrów, kolejności przystanków oraz godzin odwożenia i dowożenia. 11. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.14.00.00-1.
Metryka
- zdarzenie opublikował: Kamila Mrózdata dodania: 2013-07-22 13:20
- zmodyfikował: Kamila Mrózostatnia modyfikacja: 2013-07-22 13:27
- Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia + załączniki (DOC)167kB
Metryka
- załącznik opublikował: Kamila Mrózdata dodania: 2013-07-22 13:25
Zawiadomienie o wyniku postępowania.
Metryka
- zdarzenie opublikował: Kamila Mrózdata dodania: 2013-08-02 13:28
- Zawiadomienie o wyniku postępowania (PDF)48.23kBZEASiP 271.3.2013
Metryka
- załącznik opublikował: Kamila Mrózdata dodania: 2013-08-02 13:29
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA
Metryka
- zdarzenie opublikował: Kamila Mrózdata dodania: 2013-08-26 14:59
- OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA (PDF)574.08kBZEASiP 271.3.2013
Metryka
- załącznik opublikował: Kamila Mrózdata dodania: 2013-08-26 15:00