Biuletyn Informacji Publicznej
URZĄD GMINY LUBICZ

Wyszukiwarka

Odnośniki

Intranet

Zaloguj się
:
:

Kalendarium

« poprzedni miesiąckwiecień 2024» następny miesiąc
PnWtŚrCzwPtSobNd
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930

Najbliższe wydarzenia

Brak wydarzeń w wybranym okresie

Przejdź do: www.lubicz.pl

Treść strony

Zamówienia publiczne

ZEASiP 271.3.2013 - przetarg nieograniczony

Status postępowania: zakończony rozstrzygnięty
Przebieg postępowania
Przetarg nieograniczony
data opublikowania zdarzenia: 2013-07-22 13:25
Typ zdarzenia: ogłoszenie
Data wszczęcia postępowania: poniedziałek 2013-07-22
Data końca składania ofert: wtorek 2013-07-30 godz. 11:00
Oznaczenie: ZEASiP 271.3.2013
Szczegółowa informacja:

1. Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na dowozie uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Lubicz do szkół na terenie Torunia wraz z opieką w roku szkolnym 2013/14 na trasie: Mierzynek 66, Gronówko 6, Rogowo 13, Rogowo 57A, Grębocin skrzyżowanie ul. Dworcowej z ul. Owocową, Grębocin przystanek autobusowy, ZS nr 6 w Toruniu, ul. Dziewulskiego 41C, ZS nr 26 w Toruniu, ul. Buszczyńskich 11, VII LO w Toruniu, ul. Batorego 39 i z powrotem. 2. Przewidywany dzienny przebieg - około 66 km. 3. Szacowana roczna ilość kilometrów - około 12 500 km. 4. Wykonawca będzie zobowiązany wykonywać przewozy na trasie określonej powyżej, na zajęcia lekcyjne w dniach uczęszczania dzieci do szkół zgodnie z harmonogramem ustalonym przez Zamawiającego Początek: około godz. 6:40 z Mierzynka 66, dowóz do szkół do godz. 8:00 do VII LO w Toruniu. Odwóz od VII LO w Toruniu od około godz. 15:00. Uwaga, kolejność przystanków i godziny podano na przykładzie dowozu w roku szkolnym 2012/13. Harmonogram jest uzależniony od planów zajęć uczniów. 5. Do realizacji ww. przewozów Wykonawca winien dysponować minimum 1 busem o liczbie miejsc siedzących minimum 8 - 7 dla uczniów + 1 dla opiekuna- lub więcej w busie, odpowiednio przygotowanym pod względem stanu technicznego. 6. Przewozy dzieci odbywać się będą pod nadzorem opiekuna zapewnionego przez Wykonawcę, którym musi być osoba pełnoletnia, niekarana, z ukończonym szkoleniem, o którym mowa w art. 6 ust. 3a ustawy z dnia 20 czerwca 1997 roku prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2012 r. poz. 1137 ze zm.). Uwaga! Opieki nie może sprawować kierowca. 7. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia osobom przewożonym właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny, zgodnie z przepisami i zasadami określonymi w prawie przewozowym, ze szczególnym uwzględnieniem zasad przewozu dzieci i młodzieży szkolnej. 8. Wykonawca usługi zobowiązany jest do zawarcia umowy ubezpieczeniowej od odpowiedzialności cywilnej oraz następstw nieszczęśliwych wypadków w związku z wykonywaniem przedmiotu umowy na minimum 15 000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy zł). 9. W przypadku awarii środka transportu w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić zastępczy środek transportu, przy czym może to być własny środek transportu, środek wynajęty lub zakontraktowany w postaci umowy z podwykonawcą. 10. Zamawiający zastrzega sobie prawo wprowadzenia zmian w zakresie liczby przewożonych uczniów, ilości kilometrów, kolejności przystanków oraz godzin odwożenia i dowożenia. 11. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.14.00.00-1.

Metryka

  • zdarzenie opublikował: Kamila Mróz
    data dodania: 2013-07-22 13:20
  • zmodyfikował: Kamila Mróz
    ostatnia modyfikacja: 2013-07-22 13:27
Załączniki:
Zawiadomienie o wyniku postępowania
data opublikowania zdarzenia: 2013-08-02 14:00
Typ zdarzenia: wybór najkorzystniejszej oferty
Oznaczenie: ZEASiP 271.3.2013
Szczegółowa informacja:

Zawiadomienie o wyniku postępowania.

Metryka

  • zdarzenie opublikował: Kamila Mróz
    data dodania: 2013-08-02 13:28
Załączniki:
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA
data opublikowania zdarzenia: 2013-08-26 15:00
Typ zdarzenia: udzielenie zamówienia (zawarcie umowy)
Oznaczenie: ZEASiP 271.3.2013
Szczegółowa informacja:

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA

Metryka

  • zdarzenie opublikował: Kamila Mróz
    data dodania: 2013-08-26 14:59
Załączniki:
[drukuj]