Odnośniki

Fotokod z linkiem do niniejszej strony

Fotokod

Wyszukiwarka

Wyszukiwarka
-- w całym serwisie

Intranet

Zaloguj się

Nawigacja

Treść strony


KONTROLA PROBLEMOWA W ZAKRESIE PRAWIDŁOWOŚCI PRZYZNAWANIA ŚWIADCZEŃ RODZINNYCH

W dniach od 1 do 4 marca 2005 r. Wydział Polityki Społecznej Kujawsko-Pomorskiego Urzędu Wojewódzkiego w Bydgoszczy przeprowadził kontrolę problemową w zakresie prawidłowości przyznawania świadczeń rodzinnych.

Poniżej zamieszczamy protokół z przeprowadzonej kontroli

  • opublikował: Administrator - Gmina Lubicz
    data publikacji: 2007-06-20 08:18
  • opublikował: Administrator - Gmina Lubicz
    data publikacji: 2007-06-20 08:18

KONTROLA REJESTRACJI PRZEDPOBOROWYCH

W dniu 24 października 2005 r. pracownik Wydziału Spraw Obywatelskich i Migracji, na podstawie upoważnienia nr 1603/05 Wojewody Kujawsko - Pomorskiego z dnia 3 października 2005 r. przeprowadził  kontrolę w Urzędzie Gminy w Lubiczu. Przedmiotem kontroli była Rejestracja Przedpoborowych.

Poniżej zamieszczamy:

- sprawozdanie z Kontroli Rejestracji Przedpoborowych  

  • autor informacji: 24.10.2005
  • opublikował: Administrator - Gmina Lubicz
    data publikacji: 2005-10-25 13:09
  • zmodyfikował: Administrator - Gmina Lubicz
    ostatnia modyfikacja: 2005-10-25 13:12
  • opublikował: Administrator - Gmina Lubicz
    data publikacji: 2005-10-25 13:13

KONTROLA PROBLEMOWA REALIZACJI ZADAŃ ZPORR

W dniu 02 grudnia 2005 r. Oddziału Realizacji i Kontroli Projektów Biura Zarządzania Funduszami Europejskimi oraz pracownik Oddziału Realizacji i Kontroli Projektów Kujawsko – Pomorskiego Urzędu Wojewódzkiego, na podstawie upoważnienia nr 374 Wojewody Kujawsko - Pomorskiego z dnia 11 lutego 2005 r. oraz 1613 z dnia 11 października 2005 r. przeprowadzili kontrolę w Urzędzie Gminy w Lubiczu. Przedmiotem kontroli było sprawdzenie :

- sprawdzenie faktycznego wykonania zakresu rzeczowego projektu - „Przebudowa drogi gminnej nr 100785C przy ulicy Tulipanowej w Lubiczu Dolnym" realizowanego w ramach ZPORR, Priorytet 3 - Rozwój lokalny, (z wyłączeniem Działania 3.4 - Mikroprzedsiębiorstwa).

- sprawdzenie zgodności realizowanego projektu   z umową o dofinansowanie Nr Z/2.04/III/3.1/114/04/U/14/04 zawartej dnia 30 grudnia 2004r. pomiędzy Instytucją Pośredniczącą reprezentowaną przez Wojewodę Kujawsko - Pomorskiego a Gminą Lubicz jako Beneficjentem, anektowaną 23 marca, 12 lipca oraz 8 sierpnia 2005 r.

- przestrzeganie procedur zamówień publicznych przy realizacji projektu,

- sprawdzenie zgodności z umową stosowanych działań promocyjnych Projektu,

- sprawdzenie zgodności działań beneficjenta z prawem polskim i wspólnotowym oraz zapisami ZPORR i Uzupełnieniami ZPORR,

- sprawdzenie dokumentów będących potwierdzeniem dokonania wydatków na realizację projektu

 

Poniżej zamieszczamy:

 

Protokół  z kontroli problemowej realizacji zadań w ramach ZPORR projekt nr 114/04 Priorytet 3 Działanie 3.1 pn. „Przebudowa drogi gminnej nr 100785C przy ulicy Tulipanowej w Lubiczu Dolnym”.

  • data wytworzenia: 02.12.2005
  • opublikował: Administrator - Gmina Lubicz
    data publikacji: 2005-12-27 12:03
  • zmodyfikował: Administrator - Gmina Lubicz
    ostatnia modyfikacja: 2005-12-27 12:06
  • opublikował: Administrator - Gmina Lubicz
    data publikacji: 2005-12-27 12:04

KONTROLA REALIZACJI PRZEPISÓW USTAWY O PRZECIWDZIAŁANIU NARKOMANII

W dniu 12 lipca 2005 r. starszy inspektor wojewódzki oddziału zamiejscowego we Włocławku – Wydziału Środowiska i Rolnictwa Kujawsko – Pomorskiego Urzędu Wojewódzkiego w Bydgoszczy, na podstawie upoważnienia Wojewody Kujawsko – Pomorskiego z dnia 15 czerwca 2005 roku nr 1201/2005 przeprowadził kontrolę realizacji przepisów ustawy o przeciwdziałaniu narkomanii.

Poniżej zamieszczamy:
1. Protokół kontroli z dnia 12 lipca 2005 r.

  • data wytworzenia: 02.08.2005
  • opublikował: Administrator - Gmina Lubicz
    data publikacji: 2005-08-02 08:06
  • zmodyfikował: Administrator - Gmina Lubicz
    ostatnia modyfikacja: 2005-08-02 08:10
  • opublikował: Administrator - Gmina Lubicz
    data publikacji: 2005-08-02 08:07

KONTROLA WEWNĘTRZNA

W dniach od 28 listopda 2005r. do 31 marca 2006r. przeprowadzona została kontrola wewnętrzna w gminnych jednostkach organziacyjnych.

Poniżej zamieszczamy sprawozdanie z kontroli: 

  • autor informacji: 10.05.2006
  • opublikował: Administrator - Gmina Lubicz
    data publikacji: 2006-05-10 14:55
  • zmodyfikował: Administrator - Gmina Lubicz
    ostatnia modyfikacja: 2006-05-12 07:21
  • opublikował: Administrator - Gmina Lubicz
    data publikacji: 2006-05-11 10:14

Opis strony

redaguje: Barbara Wiertel, Referat Organizacyjny, Urząd Gminy Lubicz, ul. Toruńska 21, tel. (056) 678-21-28, fax: (056) 678-21-22, e-mail: bip@lubicz.pl

Metryka strony

Ilość odwiedzin obecnej strony: 2648
Ostatnia aktualizacja obecnej strony: 2007-08-24 11:28

Urząd Gminy Lubicz

Lubicz Dolny, ul. Toruńska 21, 87-162 Lubicz

Dane kontaktowe

tel. (56) 621-21-00, (56) 621-21-01
fax (56) 621-21-20

Godziny urzędowania

poniedziałek, środa, czwartek: 7:00 - 15:00,

wtorek: 7:00 - 16:00

piątek: 7:00 - 14:00

Odnośniki

Metryka strony BIP

Licznik odwiedzin strony BIP: 2050162
Ostatnia aktualizacja strony BIP: 2017-08-16 11:56

Stopka strony

Projekt i wykonanie: extranet.pl