GP.6730.121.2024
WÓJT GMINY LUBICZ
ul. Toruńska 21
87-162 LUBICZ DOLNY
GP.6730.121.2024.EK Lubicz Dolny, 2025.02.04
OBWIESZCZENIE
o niezałatwieniu sprawy w terminie
Działając zgodnie z art. 36 w zw. z art. 49 i 49a ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz.U. z dnia 2024 r. poz. 572, dalej k.p.a.), oraz w zw. z art.53 ust. 1c ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2024 r., poz. 1130, dalej u.p.z.p.), Wójt Gminy Lubicz zawiadamia, że postępowanie wszczęte na wniosek osoby fizycznej w sprawie ustalenia warunków zabudowy dla zmiany zagospodarowania terenu polegającej na budowie budynku rekreacji indywidualnej na terenie części działki nr 409/3 w m. Młyniec Drugi nie może być załatwiona w terminie określonym w art. 35 § 3 k.p.a., przewidzianym dla załatwienia szczególnie skomplikowanej sprawy wymagającej postępowania wyjaśniającego to jest w terminie dwóch miesięcy od daty wszczęcia postępowania. Ze względu na charakter procedury związanej z ustaleniem warunków zabudowy, ze względu na potrzebę opracowania projektu decyzji przez osobę uprawnioną nie będącą pracownikiem organu, oraz w szczególności ze względu na potrzebę ponownego przygotowania projektu decyzji z uwzględnieniem zmian wprowadzonych przez inwestora we wniosku, wiążących się z ponownym opracowywaniem projektu decyzji, obowiązkiem uzgodnienia projektu decyzji z właściwymi organami oraz w szczególności zawiadomienia stron postępowania oraz zapewnienia im możliwości wypowiedzenia się przed wydaniem decyzji, nowy termin załatwienia sprawy wyznaczam na dzień 31.03.2025 r.
Niezależnie od powyższego zapewniam, że postępowanie nie będzie prowadzone dłużej niż jest to niezbędne do załatwienia sprawy, a decyzja kończąca postępowanie wydana zostanie niezwłocznie po wykonaniu czynności proceduralnych opisanych wyżej.
Pouczenie:
Strona postępowania ma prawo złożyć ponaglenie na organ rozpatrujący sprawę, jeżeli:
1) nie załatwiono sprawy w terminie określonym w art. 35 lub przepisach szczególnych ani w terminie wskazanym zgodnie z art. 36 § 1 (bezczynność);
2) postępowanie jest prowadzone dłużej niż jest to niezbędne do załatwienia sprawy (przewlekłość).
Ponaglenie wnosi się do organu wyższego stopnia, tj. Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Toruniu za pośrednictwem organu prowadzącego postępowanie, tj. Wójta Gminy Lubicz. Ponaglenie powinno zawierać uzasadnienie.
z up. WÓJTA
Agnieszka Klugiewicz-Lewicka
Kierownik Referatu
Gospodarki Przestrzennej
Rozdzielnik:
1. Tablica informacyjna w Urzędzie Gminy Lubicz, ul. Toruńska 21, 87-162 Lubicz Dolny, bud. A
2. Strona internetowa: https://www.bip.lubicz.pl/,
3. a/a
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Ewelina Kowalska
- opublikował: Ewelina Kowalskadata publikacji: 2025-02-04 12:55
GP.6730.121.2024
Wójt Gminy Lubicz
ul. Toruńska 21
87-162 Lubicz Dolny
GP.6730.121.2024.EK Lubicz Dolny, 2025.02.04
OBWIESZCZENIE
dotyczące wystąpienia z wnioskiem do odpowiednich organów
o uzgodnienie projektu decyzji o warunkach zabudowy
Działając na podstawie przepisów art. 49, 49a oraz art. 106 § 2 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz.U. z dnia 2024 r. poz. 572, dalej k.p.a.), art. 53 ust. 4 i art. 64 ust. 1 oraz w zw. z art.53 ust. 1c ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2024 r., poz. 1130, dalej u.p.z.p.), Wójt Gminy Lubicz
zawiadamia,
że pismem z dnia 04.02.2025 r. organ wystąpił z wnioskiem o uzgodnienie projektu decyzji o warunkach zabudowy dla inwestycji polegającej na budowie budynku rekreacji indywidualnej na terenie części działki nr 409/3 położonej w miejscowości Młyniec Drugi, gm. Lubicz do następujących organów:
Starosty Toruńskiego (art. 53 ust. 4 pkt 6 u.p.z.p.)
Dyrektora Zarządu Zlewni PGW Wody Polskie w Toruniu (art. 53 ust. 4 pkt 6 u.p.z.p.)
Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego (art. 53 ust. 4 pkt 2a u.p.z.p.)
Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Bydgoszczy (art. 53 ust. 4 pkt 8 u.p.z.p.)
Centralnego Portu Komunikacyjnego Sp. z o.o. (art. 53 ust. 4 pkt 16 u.p.z.p.)
Niniejsze obwieszczenie zostaje podane do publicznej wiadomości poprzez wywieszenie na tablicy ogłoszeń w siedzibie organu oraz udostępnione w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy Lubicz.
Zgodnie z art. 49 § 2 ustawy k.p.a. zawiadomienie stron postępowania uważa się za dokonane po upływie czternastu dni od dnia publicznego ogłoszenia, tj. od dnia 04.02.2025 r.
z up. WÓJTA
Agnieszka Klugiewicz-Lewicka
Kierownik Referatu
Gospodarki Przestrzennej
Rozdzielnik:
1. Tablica informacyjna w Urzędzie Gminy Lubicz, ul. Toruńska 21, 87-162 Lubicz Dolny, bud. A
2. Strona internetowa: https://www.bip.lubicz.pl/,
3. a/a
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Ewelina Kowalskadata wytworzenia: 2025-02-04
- opublikował: Ewelina Kowalskadata publikacji: 2025-02-04 12:48
GP.6733.2.2025 obwieszczenie o wszczęciu postępowania administracyjnego w sprawie ustalenia inwestycji celu publicznego
WÓJT GMINY LUBICZ
ul. Toruńska 21
87-162 Lubicz Dolny
GP.6733.2.2025.EK Lubicz Dolny, 2025.02.04
O B W I E S Z C Z E N I E
o wszczęciu postępowania administracyjnego
w sprawie ustalenia lokalizacji inwestycji celu publicznego
Działając na podstawie art. 10 §1, art. 49 §1, 61 § 4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2024 r., poz. 572, zwany dalej K.P.A.) oraz art. 53 ust.1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2024 r., poz. 1130) Wójt Gminy Lubicz,
z a w i a d a m i a
o wszczęciu postępowania administracyjnego na wniosek ENERGA-OPERATOR S.A Oddział w Toruniu reprezentowanej przez Pana Piotra Wawrzyniak dotyczącego ustalenia lokalizacji inwestycji celu publicznego polegającego na budowie słupowej stacji transformatorowej SN/nN, elektroenergetycznej linii kablowej SN, elektroenergetycznych linii kablowych nN wraz z rozdzielnicami kablowymi na terenie części działek 1001, 370/12, 462 w miejscowości Grębocin, gm. Lubicz (w części poza miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego).
Zgodnie z art. 10 § 1 ustawy K.P.A., strony postępowania mogą zapoznać się z dokumentacją przedmiotowego przedsięwzięcia, w siedzibie Urzędu Gminy Lubicz, ul. Toruńska 21, 87-162 Lubicz Dolny, pok. nr 30, w godzinach pracy urzędu.
Niniejsze obwieszczenie zostaje podane do publicznej wiadomości na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy Lubicz, w sposób zwyczajowo przyjęty, a także zostaje opublikowane na stronie internetowej - www.bip.lubicz.pl - w biuletynie informacji publicznej Urzędu Gminy Lubicz.
Zgodnie z art. 49 ustawy K.P.A. zawiadomienie stron postępowania uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia, tj. od dnia 04.02.2025 r.
z up. WÓJTA
Agnieszka Klugiewicz-Lewicka
Kierownik Referatu
Gospodarki Przestrzennej
Rozdzielnik:
1. Tablica informacyjna w Urzędzie Gminy Lubicz,
2. Strona internetowa: https://www.bip.lubicz.pl/,
3. Tablica ogłoszeń sołectwa Grębocin: szt. 3,
4. a/a
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Ewelina Kowalskadata wytworzenia: 2025-02-04
- opublikował: Ewelina Kowalskadata publikacji: 2025-02-04 12:32
Obwieszczenie o wydaniu decyzji GP.6730.161.2024.AS
WÓJT GMINY LUBICZ
ul. Toruńska 21
87-162 LUBICZ DOLNY
GP.6730.161.2024.AS Lubicz Dolny, 2025.02.04
OBWIESZCZENIE
O WYDANIU DECYZJI O WARUNKACH ZABUDOWY
Działając na podstawie przepisów art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz.U. z dnia 2024 r. poz. 572, dalej k.p.a.), oraz w zw. z art. 53 ust. 1c ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2024 r., poz. 1130, dalej u.p.z.p.), Wójt Gminy Lubicz
zawiadamia, że:
w dniu 04.02.2025 r. została wydana decyzja Nr 14/2025 o warunkach zabudowy na wniosek osoby fizycznej dla inwestycji polegającej na budowie budynku mieszkalnego jednorodzinnego na terenie działki nr 67/8 w m. Brzezinko, gm. Lubicz.
Niniejsze obwieszczenie podaje się do publicznej wiadomości w terminie od dnia 04.02.2025 r.
Strony postępowania mogą zapoznać się z treścią decyzji w siedzibie Urzędu Gminy Lubicz, ul. Toruńska 21, 87-162 Lubicz Dolny, pokój nr 28, tel. (56) 621 21 35 w godzinach pracy urzędu.
Od wyżej wymienionej decyzji stronom służy odwołanie do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Toruniu, które należy wnieść za pośrednictwem Wójta Gminy Lubicz w terminie 14 dni od dnia doręczenia.
Zgodnie z art. 49 k.p.a. doręczenie uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia.
Z up. Wójta
Agnieszka Klugiewicz- Lewicka
Kierownik Referatu
Gospodarki Przestrzennej
drukuj (Obwieszczenie o wydaniu decyzji GP.6730.161.2024.AS)
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Anna Szatkowska
- opublikował: Anna Szatkowskadata publikacji: 2025-02-04 08:58
Obwieszczenie o zakończeniu postępowania administracyjnego GP.6733.17.2024.AS
WÓJT GMINY LUBICZ
ul. Toruńska 21
87-162 LUBICZ DOLNY
Lubicz Dolny, dnia 2025.02.04
GP.6733.17.2024.AS
OBWIESZCZENIE
Wójta Gminy Lubicz
o zakończeniu zbierania dowodów
w postępowaniu administracyjnym
Zgodnie z art. 49 §1 i art. 10 § 1 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 roku - Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2024 roku, poz. 572), w związku z art. 53 ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 roku – o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz.U. z 2024 roku, poz. 1130) - zawiadamiam, że zostały zebrane materiały i dowody niezbędne do wydania decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego polegającej na:
„Budowa sieci wodociągowej na terenie części działek nr 22/6, 20/2 w m. Krobia, gm. Lubicz”.
Zgodnie z art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 roku – Kodeks postępowania administracyjnego zawiadomienie poprzez obwieszczenie uważa się za dokonane po upływie 14 dni licząc od dnia podania do publicznej wiadomości niniejszego obwieszczenia , tj. od dnia 04.02.2025 r.
W związku z powyższym zgodnie z treścią art. 10 § 1 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 roku – Kodeks postępowania administracyjnego informuję, że strony postępowania mają prawo do czynnego udziału w każdym stadium postępowania, a przed wydaniem decyzji mają prawo do wypowiedzenia się, co do zebranych materiałów i dowodów oraz zgłoszonych żądań,
w terminie 7 dni, od daty dokonania zawiadomienia, tj. do dnia 26.02.2025 r.
Stosownie do art. 73 ust. 1 – ustawy z dnia 14 czerwca 1960 roku – Kodeks postępowania administracyjnego, informuję strony postępowania, że z całością zebranego materiału dowodowego w powyższej sprawie, w tym z opiniami organów uzyskanymi w trakcie postępowania oraz z projektem decyzji można zapoznać się w Urzędzie Gminy w Lubicz, w Lubiczu Dolnym, przy ul. Toruńskiej 21, pok. 28, w godzinach pracy urzędu.
Kontakt z urzędem możliwy jest także z wykorzystaniem komunikacji elektronicznej, telefonicznej, a także korespondencji tradycyjnej (za pośrednictwem operatora pocztowego).
Z up. Wójta
Agnieszka Klugiewicz- Lewicka
Kierownik Referatu
Gospodarki Przestrzennej
Rozdzielnik:
1. Tablica informacyjna w Urzędzie Gminy Lubicz,
2. Strona internetowa: https://www.bip.lubicz.pl/,
3. Tablica ogłoszeń sołectwa Krobia- 5 szt.
4.a/a-UG.
drukuj (Obwieszczenie o zakończeniu postępowania administracyjnego GP.6733.17.2024.AS)
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Anna Szatkowska
- opublikował: Anna Szatkowskadata publikacji: 2025-02-04 08:55
GP.6733.1.2025 Obwieszczenie o wszczęciu postępowania administracyjnego w sprawie ustalenia lokalizacji inwestycji celu publicznego
WÓJT GMINY LUBICZ
ul. Toruńska 21
87-162 Lubicz Dolny
GP.6733.1.2025.EK Lubicz Dolny, 2025.01.30
O B W I E S Z C Z E N I E
o wszczęciu postępowania administracyjnego
w sprawie ustalenia lokalizacji inwestycji celu publicznego
Działając na podstawie art. 10 §1, art. 49 §1, 61 § 4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2024 r., poz. 572, zwany dalej K.P.A.) oraz art. 53 ust.1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2024 r., poz. 1130) Wójt Gminy Lubicz,
z a w i a d a m i a
o wszczęciu postępowania administracyjnego na wniosek ENERGA-OPERATOR S.A Oddział w Toruniu reprezentowanej przez Pana Jakuba Gawrońskiego dotyczącego ustalenia lokalizacji inwestycji celu publicznego polegającego na budowie elektroenergetycznej sieci niskiego napięcia wraz z demontażem istniejącej sieci na terenie działek 200,203,190,189/14,204,205/1,205/7,205/6,206/7 w miejscowości Mierzynek, gm. Lubicz
Zgodnie z art. 10 § 1 ustawy K.P.A., strony postępowania mogą zapoznać się z dokumentacją przedmiotowego przedsięwzięcia, w siedzibie Urzędu Gminy Lubicz, ul. Toruńska 21, 87-162 Lubicz Dolny, pok. nr 30, w godzinach pracy urzędu.
Niniejsze obwieszczenie zostaje podane do publicznej wiadomości na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy Lubicz, w sposób zwyczajowo przyjęty, a także zostaje opublikowane na stronie internetowej - www.bip.lubicz.pl - w biuletynie informacji publicznej Urzędu Gminy Lubicz.
Zgodnie z art. 49 ustawy K.P.A. zawiadomienie stron postępowania uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia, tj. od dnia 30.01.2025 r.
z up. WÓJTA
Agnieszka Klugiewicz-Lewicka
Kierownik Referatu
Gospodarki Przestrzennej
Rozdzielnik:
1. Tablica informacyjna w Urzędzie Gminy Lubicz,
2. Strona internetowa: https://www.bip.lubicz.pl/,
3. Tablica ogłoszeń sołectwa Mierzynek: szt. 4,
4. a/a
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Ewelina Kowalskadata wytworzenia: 2025-01-30
- opublikował: Ewelina Kowalskadata publikacji: 2025-01-30 11:03
Obwieszczenie o zakończeniu zbierania dowodów w postępowaniu administracyjnym
WÓJT GMINY LUBICZ
ul. Toruńska 21
87-162 LUBICZ DOLNY
Lubicz Dolny, dnia 2025.01.20
GP.6733.16.2024.AS
OBWIESZCZENIE
Wójta Gminy Lubicz
o zakończeniu zbierania dowodów
w postępowaniu administracyjnym
Zgodnie z art. 49 §1 i art. 10 § 1 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 roku - Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2024 roku, poz. 572), w związku z art. 53 ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 roku – o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz.U. z 2024 roku, poz. 1130) - zawiadamiam, że zostały zebrane materiały i dowody niezbędne do wydania decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego polegającej na:
„Budowa budynku gospodarczego na terenie działki nr 90/30 w m. Gronowo, gm. Lubicz”.
Zgodnie z art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 roku – Kodeks postępowania administracyjnego zawiadomienie poprzez obwieszczenie uważa się za dokonane po upływie 14 dni licząc od dnia podania do publicznej wiadomości niniejszego obwieszczenia , tj. od dnia 20.01.2025 r.
W związku z powyższym zgodnie z treścią art. 10 § 1 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 roku – Kodeks postępowania administracyjnego informuję, że strony postępowania mają prawo do czynnego udziału w każdym stadium postępowania, a przed wydaniem decyzji mają prawo do wypowiedzenia się, co do zebranych materiałów i dowodów oraz zgłoszonych żądań,
w terminie 7 dni, od daty dokonania zawiadomienia, tj. do dnia 12.02.2025 r.
Stosownie do art. 73 ust. 1 – ustawy z dnia 14 czerwca 1960 roku – Kodeks postępowania administracyjnego, informuję strony postępowania, że z całością zebranego materiału dowodowego w powyższej sprawie, w tym z opiniami organów uzyskanymi w trakcie postępowania oraz z projektem decyzji można zapoznać się w Urzędzie Gminy w Lubicz, w Lubiczu Dolnym, przy ul. Toruńskiej 21, pok. 28, w godzinach pracy urzędu.
Kontakt z urzędem możliwy jest także z wykorzystaniem komunikacji elektronicznej, telefonicznej, a także korespondencji tradycyjnej (za pośrednictwem operatora pocztowego).
Z up. Wójta
Agnieszka Klugiewicz- Lewicka
Kierownik Referatu
Gospodarki Przestrzennej
Rozdzielnik:
1. Tablica informacyjna w Urzędzie Gminy Lubicz,
2. Strona internetowa: https://www.bip.lubicz.pl/,
3. Tablica ogłoszeń sołectwa Gronowo- 3 szt.
4.a/a-UG
drukuj (Obwieszczenie o zakończeniu zbierania dowodów w postępowaniu administracyjnym)
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Anna Szatkowskadata wytworzenia: 2025-01-20
- opublikował: Ewelina Kowalskadata publikacji: 2025-01-20 11:15
Obwieszczenie o wydaniu decyzji o ustaleniu lokalizacji celu publicznego
WÓJT GMINY LUBICZ
ul. Toruńska 21
87-162 LUBICZ DOLNY
Lubicz Dolny, 2025.01.20
GP.6733.14.2024.EK
OBWIESZCZENIE WÓJTA GMINY LUBICZ O WYDANIU DECYZJI
O USTALENIU LOKALIZACJI CELU PUBLICZNEGO
Zgodnie z art. 53 ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2024 r. poz. 1130) oraz art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2024 r. poz. 572, dalej K.P.A.), Wójt Gminy Lubicz
z a w i a d a m i a
że w dniu 16.01.2025 r. została wydana decyzja Nr 1/CP/2025 o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego dla zmiany zagospodarowania terenu polegającej na budowie sieci wodociągowej na terenie działek nr 119,120,110/2 w miejscowości Mierzynek, gm. Lubicz. Postępowanie prowadzone było na wniosek osoby fizycznej.
W związku z powyższym informuję, że strony postępowania mogą zapoznać się z treścią ww. rozstrzygnięcia oraz aktami sprawy w Urzędzie Gminy Lubicz, w Lubiczu Dolnym przy ul. Toruńskiej 21, w Referacie Gospodarki Przestrzennej, II piętro, pokój nr 30 - po wcześniejszym uzgodnieniu terminu pod nr telefonu (56) 621 21 04.
Niniejsze obwieszczenie zostaje podane do publicznej wiadomości poprzez wywieszenie na tablicy ogłoszeń w siedzibie organu, udostępnione w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy Lubicz oraz wywieszone na tablicach ogłoszeń sołectwa Mierzynek.
Zgodnie z art. 49 § 2 ustawy K.P.A. zawiadomienie stron postępowania uważa się za dokonane po upływie czternastu dni od dnia publicznego ogłoszenia, tj. od dnia 20.01.2025 r.
Decyzję uważa się za doręczoną po upływie 14 dni od daty podania do publicznej wiadomości niniejszego obwieszczenia, czyli dnia 03.02.2025 r.
Od niniejszej decyzji stronom służy odwołanie do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Toruniu, ul. Towarowa 13/15, które należy wnieść za pośrednictwem Wójta Gminy Lubicz w terminie 14 dni od dnia, w którym zawiadomienie o jej wydaniu w drodze publicznego udostępnia, uważa się za dokonane, tj. w terminie nieprzekraczającym 17.02.2025 r.
Przed upływem terminu do wniesienia odwołania strona może zrzec się prawa do wniesienia odwołania wobec organu administracji publicznej, który wydał decyzję.
Ponadto informuję, że zgodnie z art. 49b K.P.A. w przypadku zawiadomienia stron zgodnie z art. 49 § 1 lub art. 49a K.P.A. o decyzji lub postanowieniu, które podlega zaskarżeniu, na wniosek strony, organ, który wydał decyzję lub postanowienie, niezwłocznie, nie później niż w terminie trzech dni od dnia otrzymania wniosku, udostępnia stronie odpis decyzji lub postanowienia w sposób i formie określonych we wniosku, chyba że środki techniczne, którymi dysponuje organ, nie umożliwiają udostępnienia w taki sposób lub takiej formie. Jeżeli decyzja lub postanowienie, nie mogą być udostępnione stronie w sposób lub formie określonych we wniosku, organ powiadamia o tym stronę i wskazuje, w jaki sposób lub jakiej formie odpis decyzji lub postanowienia może być niezwłocznie udostępniony.
Wywieszono na okres od 20.01.2025 r. do 17.02.2025 r.
Rozdzielnik:
1. Tablica informacyjna w Urzędzie Gminy Lubicz
2. Strona internetowa: https://www.bip.lubicz.pl/
3. Tablica ogłoszeń sołectwa Mierzynek – 4 szt.
4. a/a – UG
z up. WÓJTA
Agnieszka Klugiewicz-Lewicka
Kierownik Referatu
Gospodarki Przestrzennej
drukuj (Obwieszczenie o wydaniu decyzji o ustaleniu lokalizacji celu publicznego)
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Ewelina Kowalskadata wytworzenia: 2025-01-20
- opublikował: Ewelina Kowalskadata publikacji: 2025-01-20 10:15