Obwieszczenie o wydaniu decyzji w sprawie GP.6733.8.2025.AS
WÓJT GMINY LUBICZ
ul. Toruńska 21
87-162 LUBICZ DOLNY
Lubicz Dolny, 2025.09.17
GP.6733.8.2025.AS
OBWIESZCZENIE WÓJTA GMINY LUBICZ
O WYDANIU DECYZJI
LOKALIZACJI INWESTYCJI CELU PUBLICZNEGO
Zgodnie z art. 53 ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2024 r. poz. 1130) oraz art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2024 r. poz. 572), Wójt Gminy Lubicz ,
z a w i a d a m i a
że w dniu 16.09.2025 r. na wniosek osoby fizycznej została wydana decyzja Nr 8/CP/2025 lokalizacji inwestycji celu publicznego dla zmiany zagospodarowania terenu polegającej na:
,,Budowa sieci wodociągowej na terenie części działek nr 28/35, 26/1, 25 w m. Grabowiec, gm. Lubicz”.
W związku z powyższym informuję, że strony postępowania mogą zapoznać się z treścią ww. rozstrzygnięcia oraz aktami sprawy w Urzędzie Gminy Lubicz, w Lubiczu Dolnym przy ul. Toruńskiej 21, w Referacie Gospodarki Przestrzennej, II piętro, pokój nr 28- po wcześniejszym uzgodnieniu terminu pod nr telefonu (56) 621 21 35.
Zgodnie z art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 roku – Kodeks postępowania administracyjnego zawiadomienie poprzez obwieszczenie uważa się za dokonane po upływie 14 dni licząc o dnia podania do publicznej wiadomości niniejszego obwieszczenia,
tj. od dnia 17.09.2025 r.
Z up. Wójta
Agnieszka Klugiewicz- Lewicka
Kierownik Referatu
Gospodarki Przestrzennej
Rozdzielnik:
1. Tablica informacyjna w Urzędzie Gminy Lubicz.
2. Strona internetowa: https://www.bip.lubicz.pl/
3. Tablica ogłoszeń sołectwa Grabowiec 4 - szt.
4. a/a – UG.
drukuj (Obwieszczenie o wydaniu decyzji w sprawie GP.6733.8.2025.AS)
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Anna Szatkowska
- opublikował: Anna Szatkowskadata publikacji: 2025-09-17 14:27
Obwieszczenie w sprawie GP.6730.118.2025.AS
WÓJT GINY LUBICZ
ul. Toruńska 21
87-162 LUBICZ DOLNY
Lubicz Dolny, dnia 2025.09.05
GP.6730.118.2025.AS
OBWIESZCZENIE
Wójta Gminy Lubicz
Działając zgodnie z art. 49 § 1, art. 98 § 1 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz.U. z dnia 2024 r. poz. 572, dalej k.p.a.), oraz w zw. z art. 53 ust. 1c ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2024 r., poz. 1130, dalej u.p.z.p.), Wójt Gminy Lubicz zawiadamia strony, którym przysługują prawa rzeczowe do nieruchomości o nieuregulowanym stanie prawnym tj. działki nr 68, obręb Młyniec Pierwszy, gm. Lubicz, że w dniu 03.09.2025 r. strona, na żądanie której wszczęto postępowanie wniosła o zawieszenie postępowania w sprawie wydania decyzji o warunkach zabudowy dla inwestycji polegającej na budowie budynku mieszkalnego jednorodzinnego oraz budynku gospodarczego w zabudowie zagrodowej na terenie działki nr 63, obręb Młyniec Pierwszy, gm. Lubicz w związku z odwołaniem do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Toruniu po negatywnym uzgodnieniu projektu decyzji przez Starostwo Powiatowe w Toruniu.
Zgodnie z art. 98 § 1 k.p.a. organ administracji publicznej może zawiesić postępowanie, jeżeli wystąpi o to strona, na której żądanie postępowanie zostało wszczęte, a nie sprzeciwiają się temu inne strony oraz nie zagraża to interesowi społecznemu.
W związku z powyższym informuję, że w terminie 7 dni, od daty otrzymania niniejszego zawiadomienia, strony mogą zająć stanowisko w sprawie.
Zgodnie z art. 49 § 2 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 roku – Kodeks postępowania administracyjnego zawiadomienie poprzez obwieszczenie uważa się za dokonane po upływie 14 dni licząc od dnia podania do publicznej wiadomości niniejszego obwieszczenia, tj. od dnia 05.09.2025 r.
Z up. Wójta
Agnieszka Klugiewicz- Lewicka
Kierownik Referatu
Gospodarki Przestrzennej
Rozdzielnik:
1. Tablica informacyjna w Urzędzie Gminy Lubicz,
2. Strona internetowa: https://www.bip.lubicz.pl/,
3.a/a-UG.
drukuj (Obwieszczenie w sprawie GP.6730.118.2025.AS)
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Anna Szatkowska
- opublikował: Anna Szatkowskadata publikacji: 2025-09-05 14:03
obwieszczenie o niezałatwieniu sprawy w terminie w sprawie GP.6730.192.2025.AS
WÓJT GINY LUBICZ
ul. Toruńska 21
87-162 LUBICZ DOLNY
Lubicz Dolny, dnia 2025.09.05
GP.6730.192.2025.AS
OBWIESZCZENIE
Wójta Gminy Lubicz
o niezałatwieniu sprawy w terminie
Działając zgodnie z art. 36, 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz.U. z dnia 2024 r. poz. 572, dalej k.p.a.), oraz w zw. z art. 53 ust. 1c ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2024 r., poz. 1130, dalej u.p.z.p.), Wójt Gminy Lubicz zawiadamia, że postępowanie wszczęte na wniosek osoby fizycznej w sprawie ustalenia warunków zabudowy dla zmiany zagospodarowania terenu polegającej na budowie trzech budynków mieszkalnych jednorodzinnych na terenie działki nr 6/4 w m. Józefowo, gm. Lubicz nie może być załatwiona w terminie określonym w art. 35 § 3 k.p.a., przewidzianym dla załatwienia szczególnie skomplikowanej sprawy wymagającej postępowania wyjaśniającego to jest w terminie dwóch miesięcy od daty wszczęcia postępowania.
Ze względu na charakter procedury związanej z ustaleniem warunków zabudowy, ze względu na potrzebę opracowania projektu decyzji przez osobę uprawnioną nie będącą pracownikiem organu, obowiązkiem uzgodnienia projektu decyzji z właściwymi organami oraz w szczególności zawiadomienia stron postępowania oraz zapewnienia im możliwości wypowiedzenia się przed wydaniem decyzji, nowy termin załatwienia sprawy wyznaczam na dzień 31.12.2025 r.
Niezależnie od powyższego zapewniam, że postępowanie nie będzie prowadzone dłużej niż jest to niezbędne do załatwienia sprawy, a decyzja kończąca postępowanie wydana zostanie niezwłocznie po wykonaniu czynności proceduralnych opisanych wyżej.
Pouczenie:
Strona postępowania ma prawo złożyć ponaglenie na organ rozpatrujący sprawę, jeżeli:
1) nie załatwiono sprawy w terminie określonym w art. 35 lub przepisach szczególnych ani w terminie wskazanym zgodnie z art. 36 § 1 (bezczynność);
2) postępowanie jest prowadzone dłużej niż jest to niezbędne do załatwienia sprawy (przewlekłość).
Ponaglenie wnosi się do organu wyższego stopnia, tj. Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Toruniu za pośrednictwem organu prowadzącego postępowanie, tj. Wójta Gminy Lubicz. Ponaglenie powinno zawierać uzasadnienie.
Zgodnie z art. 49 § 2 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 roku – Kodeks postępowania administracyjnego zawiadomienie poprzez obwieszczenie uważa się za dokonane po upływie 14 dni licząc o dnia podania do publicznej wiadomości niniejszego obwieszczenia, tj. od dnia 05.09.2025 r.
Z up. Wójta
Agnieszka Klugiewicz- Lewicka
Kierownik Referatu
Gospodarki Przestrzennej
Rozdzielnik:
1. Tablica informacyjna w Urzędzie Gminy Lubicz,
2. Strona internetowa: https://www.bip.lubicz.pl/,
3.a/a-UG.
drukuj (obwieszczenie o niezałatwieniu sprawy w terminie w sprawie GP.6730.192.2025.AS)
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Anna Szatkowska
- opublikował: Anna Szatkowskadata publikacji: 2025-09-05 13:53
- zmodyfikował: Anna Szatkowskaostatnia modyfikacja: 2025-09-05 14:05
Obwieszczenie o niezałatwieniu sprawy w terminie e sprawie GP.6730.207.24.AS
WÓJT GINY LUBICZ
ul. Toruńska 21
87-162 LUBICZ DOLNY
Lubicz Dolny, dnia 2025.08.29
GP.6730.207.2024.AS
OBWIESZCZENIE
Wójta Gminy Lubicz
o niezałatwieniu sprawy w terminie
Działając zgodnie z art. 36, 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz.U. z dnia 2024 r. poz. 572, dalej k.p.a.), oraz w zw. z art. 53 ust. 1c ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2024 r., poz. 1130, dalej u.p.z.p.), Wójt Gminy Lubicz zawiadamia, że postępowanie wszczęte na wniosek Pana Andrzeja Maślanki w sprawie ustalenia warunków zabudowy dla zmiany zagospodarowania terenu polegającej na budowie budynku mieszkalnego jednorodzinnego na terenie działki nr 155/11 w m. Młyniec Drugi nie może być załatwiona w terminie określonym w art. 35 § 3 k.p.a., przewidzianym dla załatwienia szczególnie skomplikowanej sprawy wymagającej postępowania wyjaśniającego to jest w terminie dwóch miesięcy od daty wszczęcia postępowania.
Ze względu na charakter procedury związanej z ustaleniem warunków zabudowy, ze względu na potrzebę opracowania projektu decyzji przez osobę uprawnioną nie będącą pracownikiem organu, obowiązkiem uzgodnienia projektu decyzji z właściwymi organami oraz w szczególności zawiadomienia stron postępowania oraz zapewnienia im możliwości wypowiedzenia się przed wydaniem decyzji, nowy termin załatwienia sprawy wyznaczam na dzień 31.12.2025 r.
Niezależnie od powyższego zapewniam, że postępowanie nie będzie prowadzone dłużej niż jest to niezbędne do załatwienia sprawy, a decyzja kończąca postępowanie wydana zostanie niezwłocznie po wykonaniu czynności proceduralnych opisanych wyżej.
Z up. Wójta
Agnieszka Klugiewicz- Lewicka
Kierownik Referatu
Gospodarki Przestrzennej
Pouczenie:
Strona postępowania ma prawo złożyć ponaglenie na organ rozpatrujący sprawę, jeżeli:
1) nie załatwiono sprawy w terminie określonym w art. 35 lub przepisach szczególnych ani w terminie wskazanym zgodnie z art. 36 § 1 (bezczynność);
2) postępowanie jest prowadzone dłużej niż jest to niezbędne do załatwienia sprawy (przewlekłość).
Ponaglenie wnosi się do organu wyższego stopnia, tj. Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Toruniu za pośrednictwem organu prowadzącego postępowanie, tj. Wójta Gminy Lubicz. Ponaglenie powinno zawierać uzasadnienie.
Zgodnie z art. 49 § 2 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 roku – Kodeks postępowania administracyjnego zawiadomienie poprzez obwieszczenie uważa się za dokonane po upływie 14 dni licząc o dnia podania do publicznej wiadomości niniejszego obwieszczenia, tj. od dnia 29.08.2025 r.
Rozdzielnik:
1. Tablica informacyjna w Urzędzie Gminy Lubicz,
2. Strona internetowa: https://www.bip.lubicz.pl/,
3.a/a-UG.
drukuj (Obwieszczenie o niezałatwieniu sprawy w terminie e sprawie GP.6730.207.24.AS)
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Anna Szatkowska
- opublikował: Anna Szatkowskadata publikacji: 2025-08-29 13:22
Obwieszczenie o wszczęciu postępowania w sprawie GP.6730.332.2025.AS
WÓJT GMINY LUBICZ
ul. Toruńska 21
87-162 LUBICZ DOLNY
Lubicz Dolny, 2025.08.27
GP.6730.332.2025.AS
OBWIESZCZENIE
1.O wszczęciu postępowania w sprawie wydania decyzji ustalającej warunki zabudowy
Na podstawie przepisu art. 49 oraz art. 61 § 4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r.- Kodeks postępowania administracyjnego (tekst jednolity z 2024 r., poz. 572, zwany k.p.a) w związku z art. 53 ust. 1c ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z dnia 2024 r. poz. 1130 zwany u.p.z.p), Wójt Gminy Lubicz zawiadamia osoby, którym przysługują prawa rzeczowe do nieruchomości o nieuregulowanym stanie prawnym tj. działki o nr 25 położonych w m. Kopanino, gm. Lubicz, o wszczęciu postępowania w dniu 18.08.2025 r. na wniosek złożony przez osobę fizyczną w sprawie ustalenia warunków zabudowy dla inwestycji polegającej na budowie budynku mieszkalnego, budynku garażowo- gospodarczego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną i zbiornika retencyjnego służącego do gromadzenia wód opadowych i roztopowych (staw) na terenie działki nr 24/4, obręb Kopanino, gmina Lubicz.
Zgodnie z art. 49 § 2 k.p.a. zawiadomienie uważa się za dokonane po upływie czternastu dni od dnia, w którym nastąpiło publiczne obwieszczenie lub udostępnienie w Biuletynie Informacji Publicznej, tj. od dnia 27.08.2025 r.
Strony mogą zapoznać się z aktami sprawy w siedzibie Urzędu Gminy Lubicz, ul. Toruńska 21, 87-162 Lubicz Dolny, pok. nr 28, w godzinach pracy urzędu (po wcześniejszym kontakcie telefonicznym 56/621 21 35) oraz składać ewentualne zastrzeżenia, wnioski i wyjaśnienia dotyczące w/w postępowania. Wszelkie pisma w przedmiotowej sprawie można składać w Biurze Podawczym, ul. Toruńska 21, 87-162 Lubicz Dolny, za pośrednictwem operatora pocztowego – Poczty Polskiej S.A. lub elektronicznej platformy usług administracji publicznej – ePUAP.
2. O niezałatwieniu sprawy w terminie
Działając zgodnie z art. 36 k.p.a. informuję, że sprawa opisana w punkcie 1 niniejszego zawiadomienia nie może być załatwiona w terminie określonym w art. 35 §3 k.p.a., przewidzianym dla załatwienia szczególnie skomplikowanej sprawy wymagającej postępowania wyjaśniającego to jest w terminie dwóch miesięcy od daty wszczęcia postępowania.
Ze względu na charakter procedury związanej z ustaleniem warunków zabudowy, to jest opracowywaniem projektu decyzji przez osobę uprawnioną nie będącą pracownikiem organu, oraz w szczególności, obowiązkiem uzgodnienia projektu decyzji z właściwymi organami i zawiadomienia stron postępowania oraz zapewnienia im możliwości wypowiedzenia się przed wydaniem decyzji, nowy termin załatwienia sprawy wyznaczam na dzień 31.12.2025 r.
Niezależnie od powyższego zapewniam, że postępowanie nie będzie prowadzone dłużej niż jest to niezbędne do załatwienia sprawy, a decyzja kończąca postępowanie wydana zostanie niezwłocznie po wykonaniu czynności proceduralnych opisanych wyżej.
Pouczenie:
Strona postępowania ma prawo złożyć ponaglenie na organ rozpatrujący sprawę, jeżeli:
1) nie załatwiono sprawy w terminie określonym w art. 35 lub przepisach szczególnych ani w terminie wskazanym zgodnie z art. 36 § 1 (bezczynność);
2) postępowanie jest prowadzone dłużej niż jest to niezbędne do załatwienia sprawy (przewlekłość).
Ponaglenie wnosi się do organu wyższego stopnia, tj. Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Toruniu za pośrednictwem organu prowadzącego postępowanie, tj. Wójta Gminy Lubicz. Ponaglenie powinno zawierać uzasadnienie
Z up. Wójta
Agnieszka Klugiewicz- Lewicka
Kierownik Referatu
Gospodarki Przestrzennej
Rozdzielnik:
1. Tablica informacyjna w Urzędzie Gminy Lubicz,
ul. Toruńska 21, 87-162 Lubicz Dolny, bud.A
2. Strona internetowa: https://www.bip.lubicz.pl/,
3. a/a
drukuj (Obwieszczenie o wszczęciu postępowania w sprawie GP.6730.332.2025.AS)
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Anna Szatkowska
- opublikował: Anna Szatkowskadata publikacji: 2025-08-27 12:20
Obwieszczenie o zakończeniu postępowania administracyjnego GP.6733.8.2025.AS
WÓJT GMINY LUBICZ
ul. Toruńska 21
87-162 LUBICZ DOLNY
Lubicz Dolny, dnia 2025.08.20
GP.6733.8.2025.AS
OBWIESZCZENIE
Wójta Gminy Lubicz
o zakończeniu zbierania dowodów
w postępowaniu administracyjnym
Zgodnie z art. 49 §1 i art. 10 § 1 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 roku - Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2024 roku, poz. 572), w związku z art. 53 ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 roku – o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz.U. z 2024 roku, poz. 1130) - zawiadamiam, że zostały zebrane materiały i dowody niezbędne do wydania decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego polegającej na:
„Budowa sieci wodociągowej na terenie części działek nr 28/35, 26/1, 25 w m. Grabowiec, gm. Lubicz”.
Zgodnie z art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 roku – Kodeks postępowania administracyjnego zawiadomienie poprzez obwieszczenie uważa się za dokonane po upływie 14 dni licząc od dnia podania do publicznej wiadomości niniejszego obwieszczenia , tj. od dnia 20.08.2025 r.
W związku z powyższym zgodnie z treścią art. 10 § 1 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 roku – Kodeks postępowania administracyjnego informuję, że strony postępowania mają prawo do czynnego udziału w każdym stadium postępowania, a przed wydaniem decyzji mają prawo do wypowiedzenia się, co do zebranych materiałów i dowodów oraz zgłoszonych żądań,
w terminie 7 dni, od daty dokonania zawiadomienia.
Stosownie do art. 73 ust. 1 – ustawy z dnia 14 czerwca 1960 roku – Kodeks postępowania administracyjnego, informuję strony postępowania, że z całością zebranego materiału dowodowego w powyższej sprawie, w tym z opiniami organów uzyskanymi w trakcie postępowania oraz z projektem decyzji można zapoznać się w Urzędzie Gminy w Lubicz, w Lubiczu Dolnym, przy ul. Toruńskiej 21, pok. 28, w godzinach pracy urzędu.
Kontakt z urzędem możliwy jest także z wykorzystaniem komunikacji elektronicznej, telefonicznej, a także korespondencji tradycyjnej (za pośrednictwem operatora pocztowego).
Z up. Wójta
Agnieszka Klugiewicz- Lewicka
Kierownik Referatu
Gospodarki Przestrzennej
Rozdzielnik:
1. Tablica informacyjna w Urzędzie Gminy Lubicz,
2. Strona internetowa: https://www.bip.lubicz.pl/,
3. Tablica ogłoszeń sołectwa Grabowiec- 4 szt.
4.a/a-UG.
drukuj (Obwieszczenie o zakończeniu postępowania administracyjnego GP.6733.8.2025.AS)
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Anna Szatkowska
- opublikował: Anna Szatkowskadata publikacji: 2025-08-20 12:48
Decyzja GP.6730.169.2025
Metryka
- opublikował: Ewelina Kowalskadata publikacji: 2025-08-20 10:50
Metryka
- opublikował: Ewelina Kowalskadata publikacji: 2025-08-20 10:50
Metryka
- opublikował: Ewelina Kowalskadata publikacji: 2025-08-20 10:49
Decyzja GP.6730.168.2025
Metryka
- opublikował: Ewelina Kowalskadata publikacji: 2025-08-20 10:33
Metryka
- opublikował: Ewelina Kowalskadata publikacji: 2025-08-20 10:33
Metryka
- opublikował: Ewelina Kowalskadata publikacji: 2025-08-20 10:32
Decyzja GP.6730.164.2025
Metryka
- opublikował: Ewelina Kowalskadata publikacji: 2025-08-20 10:22
Metryka
- opublikował: Ewelina Kowalskadata publikacji: 2025-08-20 10:22
Metryka
- opublikował: Ewelina Kowalskadata publikacji: 2025-08-20 10:22
DECYZJA GP.6730.163.2025
Metryka
- opublikował: Ewelina Kowalskadata publikacji: 2025-08-20 10:11
Metryka
- opublikował: Ewelina Kowalskadata publikacji: 2025-08-20 10:11
Metryka
- opublikował: Ewelina Kowalskadata publikacji: 2025-08-20 10:10
Decyzja GP.6730.162.2025
Metryka
- opublikował: Ewelina Kowalskadata publikacji: 2025-08-20 09:56
Metryka
- opublikował: Ewelina Kowalskadata publikacji: 2025-08-20 09:56
Metryka
- opublikował: Ewelina Kowalskadata publikacji: 2025-08-20 09:54
Decyzja GP.6730.160.2025
Metryka
- opublikował: Ewelina Kowalskadata publikacji: 2025-08-20 09:43
Metryka
- opublikował: Ewelina Kowalskadata publikacji: 2025-08-20 09:43
Metryka
- opublikował: Ewelina Kowalskadata publikacji: 2025-08-20 09:42
Decyzja GP.6730.159.2025
Metryka
- opublikował: Ewelina Kowalskadata publikacji: 2025-08-20 09:21
Metryka
- opublikował: Ewelina Kowalskadata publikacji: 2025-08-20 09:21
Metryka
- opublikował: Ewelina Kowalskadata publikacji: 2025-08-20 09:17
Decyzja do sprawy GP.6730.52.2025.AS
Metryka
- opublikował: Anna Szatkowskadata publikacji: 2025-07-18 12:41
Metryka
- opublikował: Anna Szatkowskadata publikacji: 2025-07-18 12:41
GP.6733.7.2025- obwieszczenie o zakończeniu zbierania dowodów w sprawie
WÓJT GMINY LUBICZ
ul. Toruńska 21
87-162 LUBICZ DOLNY
GP.6733.7.2025.EF Lubicz Dolny, 2025.07.10
OBWIESZCZENIE
o zakończeniu zbierania dowodów w postępowaniu administracyjnym
Zgodnie z art. 10 § 1, art. 49 § 1 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 roku - Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2024 roku, poz. 572), Wójt Gminy Lubicz zawiadamia, że zostały zebrane materiały i dowody niezbędne do wydania decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego polegającej na budowie budowie linii kablowej oświetleniowej typu YAKY 4x25mm2, dwóch latarni o wysokości h=6m oraz dwóch opraw ulicznych w technologii LED o mocy 40W na terenie części działki nr 45/21 położonej w m. Mierzynek.
Zgodnie z art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 roku – Kodeks postępowania administracyjnego zawiadomienie poprzez obwieszczenie uważa się za dokonane po upływie 14 dni licząc od dnia podania do publicznej wiadomości niniejszego obwieszczenia, tj. od dnia 10.07.2025 r.
W związku z powyższym zgodnie z treścią art. 10 § 1 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 roku – Kodeks postępowania administracyjnego informuję, że strony postępowania mają prawo do czynnego udziału w każdym stadium postępowania, a przed wydaniem decyzji mają prawo do wypowiedzenia się, co do zebranych materiałów i dowodów oraz zgłoszonych żądań,w terminie 5 dni, od daty dokonania zawiadomienia, tj. do dnia 29.07.2025 r.
Po upływie w/w terminu zostanie wydana decyzja administracyjna kończąca postępowanie.
Stosownie do art. 73 ust. 1 – ustawy z dnia 14 czerwca 1960 roku – Kodeks postępowania administracyjnego, informuję strony postępowania, że z całością zebranego materiału dowodowego w powyższej sprawie, w tym z opiniami organów uzyskanymi w trakcie postępowania oraz z projektem decyzji można zapoznać się w Urzędzie Gminy w Lubicz, w Lubiczu Dolnym, przy ul. Toruńskiej 21, pok. 30, w godzinach pracy urzędu.
z up. WÓJTA
Agnieszka Klugiewicz-Lewicka
Kierownik Referatu
Gospodarki Przestrzennej
Rozdzielnik:
1. Tablica informacyjna w Urzędzie Gminy Lubicz,
2. Tablica ogłoszeń sołectwa Mierzynek 4 szt.
3. Biuletyn Informacji Publicznej Urzędu Gminy Lubicz pod adresem: www.bip.lubicz.pl/8034,2025
4.a/a
drukuj (GP.6733.7.2025- obwieszczenie o zakończeniu zbierania dowodów w sprawie)
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Ewelina Fijałkowskadata wytworzenia: 2025-07-10
- opublikował: Ewelina Fijałkowskadata publikacji: 2025-07-10 09:43
Obwieszczenie o wszczęciu postepowania administracyjnego GP.6733.7.2025
Wójt Gminy Lubicz
ul. Toruńska 21
87-162 Lubicz Dolny
GP.6733.7.2025.EF
Lubicz Dolny, 2025.05.29
O B W I E S Z C Z E N I E
o wszczęciu postępowania administracyjnego
w sprawie ustalenia lokalizacji inwestycji celu publicznego
Działając na podstawie art. 10 § 1, art. 49 §1, 61 § 4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2024 r., poz. 572, zwany dalej K.P.A.) oraz art. 53 ust.1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2024 r., poz. 1130) Wójt Gminy Lubicz,
z a w i a d a m i a
o wszczęciu postępowania administracyjnego na wniosek Gminy Lubicz reprezentowanej przez Pana Arkadiusza Furmańskiego, dotyczącego ustalenia lokalizacji inwestycji celu publicznego polegającego na budowie linii kablowej oświetleniowej typu YAKY 4x25mm2, dwóch latarni o wysokości h=6m oraz dwóch opraw ulicznych w technologii LED o mocy 40W na terenie części działek nr 45/21 położonej w m. Mierzynek.
Zgodnie z art. 10 § 1 ustawy K.P.A., strony postępowania mogą zapoznać się z dokumentacją przedmiotowego przedsięwzięcia, w siedzibie Urzędu Gminy Lubicz, ul. Toruńska 21,
87-162 Lubicz Dolny, pok. nr 30, w godzinach pracy urzędu.
Niniejsze obwieszczenie zostaje podane do publicznej wiadomości na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy Lubicz, w sposób zwyczajowo przyjęty, a także zostaje opublikowane na stronie internetowej - www.bip.lubicz.pl - w biuletynie informacji publicznej Urzędu Gminy Lubicz.
Zgodnie z art. 49 ustawy K.P.A. zawiadomienie stron postępowania uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia, tj. od dnia 13.06.2025 r.
z up. WÓJTA
Agnieszka Klugiewicz-Lewicka
Kierownik Referatu Gospodarki Przestrzennej
drukuj (Obwieszczenie o wszczęciu postepowania administracyjnego GP.6733.7.2025)
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Ewelina Fijałkowskadata wytworzenia: 2025-05-29
- opublikował: Ewelina Fijałkowskadata publikacji: 2025-06-23 11:14
- zmodyfikował: Ewelina Fijałkowskaostatnia modyfikacja: 2025-06-23 12:23
GP.6733.16.2024.AS
Metryka
- opublikował: Administrator Systemudata publikacji: 2025-02-13 14:24
Metryka
- opublikował: Administrator Systemudata publikacji: 2025-02-13 14:24