Biuletyn Informacji Publicznej
URZĄD GMINY LUBICZ

Wyszukiwarka

Odnośniki

Intranet

Zaloguj się
:
:

Kalendarium

« poprzedni miesiącwrzesień 2022» następny miesiąc
PnWtŚrCzwPtSobNd
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930

Najbliższe wydarzenia

Brak wydarzeń w wybranym okresie

Przejdź do: www.lubicz.pl

Treść strony

INSTRUKCJA KORZYSTANIA Z BIP

Ilekroć w niniejszej instrukcji stosuje się określenie:

  • BIP - oznacza Biuletyn Informacji Publicznej, utworzony na podstawie ustawy o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2001 r. Nr 112, poz. 1198.) oraz rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 17 maja 2002 r. w sprawie Biuletynu Informacji Publicznej (Dz. U. z 2002 r. Nr 67, poz. 619),
  • podmiot - oznacza dysponenta niniejszej podmiotowej strony Biuletynu Informacji Publicznej o nazwie jaka jest zamieszczona na stronie głównej pod adresem www.bip.lubicz.pl.

MENU

Podstawowym elementem, niezbędnym do pozyskania informacji zawartych w BIP, jest menu główne. Wyświetlane jest ono na każdej stronie serwisu w lewym panelu ekranu. Jest to menu przedmiotowe, które zawiera wykaz grup tematycznych, w które są zestawione informacje publiczne udostępnione w BIP.

Przycisk menu "informacje nieudostępnione" - zawiera informacje dotyczące sposobu dostępu do informacji publicznych będących w posiadaniu podmiotu i nieudostępnionych w Biuletynie Informacji Publicznej.

Przycisk menu „redakcja" - zawiera dane określające tożsamość osób, które wytworzyły informację lub zmieniły jej treść oraz tożsamość osoby, która wprowadziła informację do Biuletynu Informacji Publicznej.

Na każdej stronie BIP wyświetlana jest informacja:

  • kto jest redaktorem treści oglądanej strony (kto wprowadził wiadomość do BIP),
  • kto stworzył wiadomość i kiedy,
  • kiedy wprowadzono wiadomość do BIP (data i godzina),
  • kiedy naniesiono ostatni raz poprawki (data i godzina),
  • opis naniesionych zmian.

WYSZUKIWARKA

W górnej części ekranu każdej strony BIP znajduje się moduł wyszukujący tzn. element oprogramowania umożliwiający znalezienie stron z poszukiwanymi informacjami. W zależności od tego, czy chcemy przeszukać cały serwer, wybrane podstrony, zaznaczamy odpowiedni przycisk, w okienko wpisujemy poszukiwane hasło i potwierdzamy kliknięciem na przycisk „szukaj”. Hasło zawierać musi co najmniej 3 znaki. Dostęp do informacji publicznych udostępnionych w BIP gminy Lubicz jest również możliwy poprzez stronę główną BIP, tworzoną przez ministra właściwego do spraw administracji publicznej pod adresem URL - www.bip.gov.pl, którego logo i adres znajdują się w lewym górnym rogu na każdej stronie serwisu.

Metryka

  • opublikował: Kamila Mróz
    data publikacji: 2003-07-02 20:39
  • zmodyfikował: Kamila Mróz
    ostatnia modyfikacja: 2004-02-26 12:25

INSTRUKCJA KORZYSTANIA Z MODUŁU - STAN ZAŁATWIANYCH SPRAW

ETAP I - hasło dostępu

Przy składaniu wniosku należy wyrazić chęć otrzymania hasła dostępu do spraw.

ETAP II - sprawdzenie aktualnego stanu sprawy

W tym celu należy na stronie internetowej pod adresem: www.bip.lubicz.pl otworzyć podstronę: Stan załatwianych spraw - ukażą nam się dwa pola do wypełnienia:

  • w pierwszym wpisujemy (otrzymany wcześniej) numer sprawy,
  • w drugim hasło

Następnie po zatwierdzeniu, system wyświetli aktualny stan sprawy.

Uwaga! Każdej sprawie jest nadawane jedno hasło. Z modułu można skorzystać tylko przy osobistym złożeniu pisma.

Metryka

  • opublikował: Kamila Mróz
    data publikacji: 2004-05-10 12:38
  • zmodyfikował: Kamila Mróz
    ostatnia modyfikacja: 2004-05-10 12:54

drukuj całą stronę

Opis strony

redaguje: Barbara Wiertel, Referat Organizacyjny, Urząd Gminy Lubicz, ul. Toruńska 21, tel. (056) 678-21-28, fax: (056) 678-21-22, e-mail: bip@lubicz.pl

Metryka strony

Ilość odwiedzin obecnej strony: 9874
Ostatnia aktualizacja treści obecnej strony: 2004-05-10 12:54:58