GP.6730.125.2024 obwieszczenie o wszczęciu postępowania
WÓJT GMINY LUBICZ
ul. Toruńska 21
87-162 LUBICZ DOLNY
GP.6730.125.2024.EK Lubicz Dolny, 2024.09.16
OBWIESZCZENIE
O WSZCZĘCIU POSTĘPOWANIA ADMINISTRACYJNEGO
W SPRAWIE USTALENIA WARUNKÓW ZABUDOWY
Na podstawie art. 49 § 1, art. 61 § 1 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz.U. z 2024 r., poz. 572, dalej k.p.a.), w związku z art. 53 ust. 1 c, art. 64 ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz.U. z 2024 r., poz. 1130) Wójt Gminy Lubicz
zawiadamia
osoby, którym przysługują prawa rzeczowe do nieruchomości o nieuregulowanym stanie prawnym, tj. działki o nr 40/2 położonej w m. Brzeźno, gm. Lubicz, że wszczęte zostało postępowanie administracyjne w sprawie ustalenia warunków zabudowy dla inwestycji polegającej na budowie budynku mieszkalnego jednorodzinnego na terenie działki nr 25/10 w m. Brzeźno, gm. Lubicz na wniosek złożony przez osobę fizyczną.
Zgodnie z art. 49 § 2 k.p.a. zawiadomienie uważa się za dokonane po upływie czternastu dni od dnia, w którym nastąpiło publiczne obwieszczenie lub udostępnienie w Biuletynie Informacji Publicznej, tj. od dnia 18.09.2024 r.
Strony mogą zapoznać się z aktami sprawy w siedzibie Urzędu Gminy Lubicz, ul. Toruńska 21, 87-162 Lubicz Dolny, pok. nr 30, w godzinach pracy urzędu (po wcześniejszym kontakcie telefonicznym 56/621 21 04) oraz składać ewentualne zastrzeżenia, wnioski i wyjaśnienia dotyczące w/w postępowania. Wszelkie pisma w przedmiotowej sprawie można składać w Biurze Podawczym, ul. Toruńska 21, 87-162 Lubicz Dolny, za pośrednictwem operatora pocztowego – Poczty Polskiej S.A. lub elektronicznej platformy usług administracji publicznej – ePUAP.
z up. WÓJTA
Agnieszka Klugiewicz-Lewicka
Kierownik Referatu
Gospodarki Przestrzennej
Rozdzielnik:
1. Tablica informacyjna w Urzędzie Gminy Lubicz, ul. Toruńska 21, 87-162 Lubicz Dolny, bud.A,
2. Strona internetowa: https://www.bip.lubicz.pl/,
3. a/a
drukuj (GP.6730.125.2024 obwieszczenie o wszczęciu postępowania)
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Ewelina Kowalska
- opublikował: Ewelina Kowalskadata publikacji: 2024-09-18 10:21
obwieszczenie o wydaniu decyzji GP.6730.73.2024.AS
WÓJT GMINY LUBICZ
ul. Toruńska 21
87-162 LUBICZ DOLNY
Lubicz Dolny dnia 2024.09.13
GP.6730.73.2024.AS
OBWIESZCZENIE
o wydaniu decyzji o warunkach zabudowy
Na podstawie z art. 66 a ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym z dnia 27 marca 2003 roku (Dz. U. z 2024 r. poz. 1130) w związku z art. 72 ust. 6 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnieniu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz.U. z 2024 r. poz. 1112), Wójt Gminy Lubicz podaje do publicznej wiadomości, że dnia 13.09.2024 roku została wydana Decyzja Nr 58/2024 w sprawie GP.6730.73.2024.AS
o ustaleniu warunków zabudowy dla inwestycji polegającej na:
,,Budowie 6 zbiorników na gaz każdy o pojemności 6400 l wraz z przyłączem do skrzynki gazowej”.
Z treścią decyzji oraz z dokumentacją sprawy można zapoznać się w Referacie Gospodarki Przestrzennej Urzędu Gminy Lubicz w godzinach pracy urzędu, pokój nr 28, piętro II, tel. (56) 621 21 35 w terminie 14 dni od dnia publikacji.
Treść decyzji została umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej www.bip.lubicz.pl
w dniu 13.09.2024 r. Z uwagi na ograniczone możliwości techniczne załącznik graficzny do decyzji znajduje się w aktach sprawy.
Z up. Wójta
Agnieszka Klugiewicz- Lewicka
Kierownik Referatu
Gospodarki Przestrzennej
Rozdzielnik:
1. Tablica informacyjna w Urzędzie Gminy Lubicz,
2. Strona internetowa: https://www.bip.lubicz.pl,
3. a/a – UG
drukuj (obwieszczenie o wydaniu decyzji GP.6730.73.2024.AS)
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Anna Szatkowskadata wytworzenia: 2024-09-13
- opublikował: Anna Szatkowskadata publikacji: 2024-09-13 12:40
Decyzja Nr 58/2024
Metryka
- opublikował: Anna Szatkowskadata publikacji: 2024-09-13 12:41
Metryka
- opublikował: Anna Szatkowskadata publikacji: 2024-09-13 12:42
Metryka
- opublikował: Anna Szatkowskadata publikacji: 2024-09-13 12:42
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Anna Szatkowska
- opublikował: Anna Szatkowskadata publikacji: 2024-09-13 12:41
GP.6730.117.2024
WÓJT GMINY LUBICZ
ul. Toruńska 21
87-162 LUBICZ DOLNY
GP.6730.117.2024.EK Lubicz Dolny, 2024.09.11.
OBWIESZCZENIE
O WSZCZĘCIU POSTĘPOWANIA ADMINISTRACYJNEGO
W SPRAWIE USTALENIA WARUNKÓW ZABUDOWY
Na podstawie art. 49 § 1, 61 § 1 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz.U. z 2024 r., poz. 572, dalej k.p.a.), w związku z art. 53 ust. 1 c, 64 ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz.U. z 2024 r., poz. 1130) Wójt Gminy Lubicz
zawiadamia
osoby, którym przysługują prawa rzeczowe do nieruchomości o nieuregulowanym stanie prawnym, tj. działki o nr 244/54, 244/31, 244/30 położonej w m. Grabowiec, gm. Lubicz, że wszczęte zostało postępowanie administracyjne w sprawie ustalenia warunków zabudowy dla inwestycji polegającej na budowie przydomowej biologicznej oczyszczalni ścieków na terenie działki nr 268 w m. Grabowiec, gm. Lubicz na wniosek złożony przez osobę fizyczną.
Zgodnie z art. 49 § 2 k.p.a. zawiadomienie uważa się za dokonane po upływie czternastu dni od dnia, w którym nastąpiło publiczne obwieszczenie lub udostępnienie w Biuletynie Informacji Publicznej, tj. od dnia 12.09.2024 r.
Strony mogą zapoznać się z aktami sprawy w siedzibie Urzędu Gminy Lubicz, ul. Toruńska 21, 87-162 Lubicz Dolny, pok. nr 30, w godzinach pracy urzędu (po wcześniejszym kontakcie telefonicznym 56/621 21 04) oraz składać ewentualne zastrzeżenia, wnioski i wyjaśnienia dotyczące w/w postępowania. Wszelkie pisma w przedmiotowej sprawie można składać w Biurze Podawczym, ul. Toruńska 21, 87-162 Lubicz Dolny, za pośrednictwem operatora pocztowego – Poczty Polskiej S.A. lub elektronicznej platformy usług administracji publicznej – ePUAP.
z up. WÓJTA
Agnieszka Klugiewicz-Lewicka
Kierownik Referatu
Gospodarki Przestrzennej
Rozdzielnik:
1. Tablica informacyjna w Urzędzie Gminy Lubicz, ul. Toruńska 21, 87-162 Lubicz Dolny, bud.A,
2. Strona internetowa: https://www.bip.lubicz.pl/,
3. a/a
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Ewelina Kowalska
- opublikował: Ewelina Kowalskadata publikacji: 2024-09-12 11:14
GP.6733.8.2024 obwieszczenie o zakończeniu zbierania dowodów w postępowaniu administracyjnym
WÓJT GMINY LUBICZ
ul. Toruńska 21
87-162 LUBICZ DOLNY
Lubicz Dolny, 2024.09.09
GP.6733.8.2024.EK
OBWIESZCZENIE
o zakończeniu zbierania dowodów w postępowaniu administracyjnym
Zgodnie z art. 10 § 1, art. 49 § 1, art. 49a ustawy z dnia 14 czerwca 1960 roku - Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2024 roku, poz. 572), Wójt Gminy Lubicz zawiadamia, że zostały zebrane materiały i dowody niezbędne do wydania decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego polegającej na: ,,Budowie sieci elektroenergetycznej nn 0,4 kV na terenie działek nr 382/4, 382/5, 386, 412, 396/4, 409/3, 409/4 w m. Młyniec Drugi, gm. Lubicz”.
Zgodnie z art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 roku – Kodeks postępowania administracyjnego zawiadomienie poprzez obwieszczenie uważa się za dokonane po upływie 14 dni licząc od dnia podania do publicznej wiadomości niniejszego obwieszczenia , tj. od dnia 10.09.2024 r.
W związku z powyższym zgodnie z treścią art. 10 § 1 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 roku – Kodeks postępowania administracyjnego informuję, że strony postępowania mają prawo do czynnego udziału w każdym stadium postępowania, a przed wydaniem decyzji mają prawo do wypowiedzenia się, co do zebranych materiałów i dowodów oraz zgłoszonych żądań,
w terminie 7 dni, od daty dokonania zawiadomienia, tj. do dnia 02.10.2024 r.
Stosownie do art. 73 ust. 1 – ustawy z dnia 14 czerwca 1960 roku – Kodeks postępowania administracyjnego, informuję strony postępowania, że z całością zebranego materiału dowodowego w powyższej sprawie, w tym z opiniami organów uzyskanymi w trakcie postępowania oraz z projektem decyzji można zapoznać się w Urzędzie Gminy w Lubicz,
w Lubiczu Dolnym, przy ul. Toruńskiej 21, pok. 30, w godzinach pracy urzędu.
Kontakt z urzędem możliwy jest także z wykorzystaniem komunikacji elektronicznej, telefonicznej, a także korespondencji tradycyjnej (za pośrednictwem operatora pocztowego).
z up. Wójta
Agnieszka Klugiewicz- Lewicka
Kierownik Referatu
Gospodarki Przestrzennej
Rozdzielnik:
1. Tablica informacyjna w Urzędzie Gminy Lubicz,
2. Strona internetowa: https://www.bip.lubicz.pl/,
3. Tablica ogłoszeń sołectwa Młyniec Drugi- 4 szt.
4.a/a-UG.
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Ewelina Kowalska
- opublikował: Ewelina Kowalskadata publikacji: 2024-09-10 08:23
GP.6730.27.2024
WÓJT GMINY LUBICZ
ul. Toruńska 21
87-162 LUBICZ DOLNY
GP.6730.27.2024.EK Lubicz Dolny, 2024.09.06
OBWIESZCZENIE
O WYDANIU DECYZJI O WARUNKACH ZABUDOWY
Działając na podstawie przepisów art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz.U. z 2024 r. poz. 572, dalej k.p.a.), oraz w zw. z art. 53 ust. 1c ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2024 r., poz. 1130, dalej u.p.z.p.), Wójt Gminy Lubicz
zawiadamia
osoby, którym przysługują prawa rzeczowe do nieruchomości o nieuregulowanym stanie prawnym tj. działki o nr 99/1 położonej w m. Rogówko, gm. Lubicz, że w dniu 06.09.2024 r. została wydana decyzja Nr 57/2024 o warunkach zabudowy na wniosek osoby fizycznej dla inwestycji polegającej na budowie dwóch magazynów na płody rolne, baterii silosów zbożowych z suszarnią gazową (naziemne zbiorniki gazowe do zasilania suszarni) i wiaty na terenie części działki nr 20 położonej w m. Jedwabno, gm. Lubicz.
Niniejsze obwieszczenie zostaje podane do publicznej wiadomości poprzez wywieszenie na tablicy ogłoszeń w siedzibie organu oraz udostępnione w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy Lubicz. Zgodnie z art. 49 § 2 ustawy k.p.a. zawiadomienie stron postępowania uważa się za dokonane po upływie czternastu dni od dnia publicznego ogłoszenia, tj. od dnia 06.09.2024 r.
Strony postępowania mogą zapoznać się z treścią decyzji w siedzibie Urzędu Gminy Lubicz, ul. Toruńska 21, 87-162 Lubicz Dolny, pokój nr 30, w godzinach pracy Urzędu (po wcześniejszym kontakcie telefonicznym 56/621 21 04).
Od niniejszej decyzji stronom służy odwołanie do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Toruniu, ul. Towarowa 13/15, które należy wnieść za pośrednictwem Wójta Gminy Lubicz w terminie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia. Przed upływem terminu do wniesienia odwołania strona może zrzec się prawa do wniesienia odwołania wobec organu administracji publicznej, który wydał decyzję.
Ponadto informuję, że zgodnie z art. 49b k.p.a. w przypadku zawiadomienia stron zgodnie z art. 49 § 1 lub art. 49a o decyzji lub postanowieniu, które podlega zaskarżeniu, na wniosek strony, organ, który wydał decyzję lub postanowienie, niezwłocznie, nie później niż w terminie trzech dni od dnia otrzymania wniosku, udostępnia stronie odpis decyzji lub postanowienia w sposób i formie określonych
we wniosku, chyba że środki techniczne, którymi dysponuje organ, nie umożliwiają udostępnienia w taki sposób lub takiej formie. Jeżeli decyzja lub postanowienie, nie mogą być udostępnione stronie w sposób lub formie określonych we wniosku, organ powiadamia o tym stronę i wskazuje, w jaki sposób lub jakiej formie odpis decyzji lub postanowienia może być niezwłocznie udostępniony.
Z up. Wójta
Agnieszka Klugiewicz- Lewicka
Kierownik Referatu
Gospodarki Przestrzennej
Rozdzielnik:
1. Tablica informacyjna w Urzędzie Gminy Lubicz, ul. Toruńska 21, 87-162 Lubicz Dolny, bud. A
2. Strona internetowa: https://www.bip.lubicz.pl/
3. a/a
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Ewelina Kowalskadata wytworzenia: 2024-09-06
- opublikował: Anna Szatkowskadata publikacji: 2024-09-06 12:37
Obwieszczenie o wydaniu decyzji GP.6730. 63.2024.AS
WÓJT GMINY LUBICZ
ul. Toruńska 21
87-162 LUBICZ DOLNY
Lubicz Dolny dnia 2024.09.04
GP.6730.63.2024.AS
OBWIESZCZENIE
o wydaniu decyzji o warunkach zabudowy
Na podstawie z art. 66a ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym z dnia 27 marca 2003 roku (Dz. U. z 2024 r. poz. 1130) w związku z art. 72 ust. 6 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnieniu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz.U. z 2024 r. poz. 1112), Wójt Gminy Lubicz podaje do publicznej wiadomości, że dnia 04.09.2024 r. została wydana decyzja w sprawie GP.6730.63.2024.AS odmawiająca ustalenie warunków zabudowy dla inwestycji polegającej na: ,,Budowie 21 budynków mieszkalnych jednorodzinnych na terenie części działki nr 18 obręb Gronowo, gm. Lubicz.
Z treścią decyzji oraz z dokumentacją sprawy można zapoznać się w Referacie Gospodarki Przestrzennej Urzędu Gminy Lubicz w godzinach pracy urzędu, pokój nr 28, piętro II, tel. (56) 621 21 35 w terminie 14 dni od dnia publikacji.
Treść decyzji została umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej www.bip.lubicz.pl w dniu 04.09.2024 r. Z uwagi na ograniczone możliwości techniczne załącznik graficzny do decyzji znajduje się w aktach sprawy.
Z up. Wójta
Agnieszka Klugiewicz- Lewicka
Kierownik Referatu
Gospodarki Przestrzennej
Rozdzielnik:
1. Tablica informacyjna w Urzędzie Gminy Lubicz,
2. Strona internetowa: https://www.bip.lubicz.pl,
3. a/a – UG
drukuj (Obwieszczenie o wydaniu decyzji GP.6730. 63.2024.AS)
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Anna Szatkowskadata wytworzenia: 2024-09-04
- opublikował: Anna Szatkowskadata publikacji: 2024-09-04 13:05
Decyzja wraz z załącznikami
Metryka
- opublikował: Anna Szatkowskadata publikacji: 2024-09-04 13:13
Metryka
- opublikował: Anna Szatkowskadata publikacji: 2024-09-04 13:13
Metryka
- opublikował: Anna Szatkowskadata publikacji: 2024-09-04 13:13
Metryka
- opublikował: Anna Szatkowskadata publikacji: 2024-09-04 13:14
Metryka
- opublikował: Anna Szatkowskadata publikacji: 2024-09-04 13:15
drukuj (Decyzja wraz z załącznikami)
Metryka
- opublikował: Anna Szatkowskadata publikacji: 2024-09-04 13:05
- zmodyfikował: Anna Szatkowskaostatnia modyfikacja: 2024-09-04 13:16
Obwieszczenie o wydaniu decyzji GP.6730.45.2024.AS
WÓJT GMINY LUBICZ
ul. Toruńska 21
87-162 LUBICZ DOLNY
GP.6730.45.2024.AS Lubicz Dolny, 2024.09.03
OBWIESZCZENIE
O WYDANIU DECYZJI O WARUNKACH ZABUDOWY
Działając na podstawie przepisów art. 49, art. 49a ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz.U. z 2024 r. poz. 572, dalej k.p.a.), oraz w zw. z art. 53 ust. 1c, art. 60 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2024 r., poz. 1130, dalej u.p.z.p.), Wójt Gminy Lubicz
zawiadamia,
że w dniu 02.09.2024 r. została wydana decyzja Nr 55/2024 o warunkach zabudowy na wniosek osoby fizycznej dla inwestycji polegającej na budowie budynku rekreacji indywidualnej na działce nr 409/4 w m. Młyniec Drugi, gm. Lubicz.
Niniejsze obwieszczenie zostaje podane do publicznej wiadomości poprzez wywieszenie na tablicy ogłoszeń w siedzibie organu oraz udostępnione w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy Lubicz. Zgodnie z art. 49 § 2 ustawy k.p.a. zawiadomienie stron postępowania uważa się za dokonane po upływie czternastu dni od dnia publicznego ogłoszenia, tj. od dnia 03.09.2024 r.
Strony postępowania mogą zapoznać się z treścią decyzji w siedzibie Urzędu Gminy Lubicz, ul. Toruńska 21, 87-162 Lubicz Dolny, pokój nr 30, w godzinach pracy Urzędu (po wcześniejszym kontakcie telefonicznym 56/621 21 04).
Od niniejszej decyzji stronom służy odwołanie do Samorządowego Kolegium Odwoławczego
w Toruniu, ul. Towarowa 13/15, które należy wnieść za pośrednictwem Wójta Gminy Lubicz w terminie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia. Przed upływem terminu do wniesienia odwołania strona może zrzec się prawa do wniesienia odwołania wobec organu administracji publicznej, który wydał decyzję.
Ponadto informuję, że zgodnie z art. 49b k.p.a. w przypadku zawiadomienia stron zgodnie z art. 49 § 1 lub art. 49a o decyzji lub postanowieniu, które podlega zaskarżeniu, na wniosek strony, organ, który wydał decyzję lub postanowienie, niezwłocznie, nie później niż w terminie trzech dni od dnia otrzymania wniosku, udostępnia stronie odpis decyzji lub postanowienia w sposób i formie określonych
we wniosku, chyba że środki techniczne, którymi dysponuje organ, nie umożliwiają udostępnienia w taki sposób lub takiej formie. Jeżeli decyzja lub postanowienie, nie mogą być udostępnione stronie w sposób lub formie określonych we wniosku, organ powiadamia o tym stronę i wskazuje, w jaki sposób lub jakiej formie odpis decyzji lub postanowienia może być niezwłocznie udostępniony.
Z up. Wójta
Agnieszka Klugiewicz- Lewicka
Kierownik Referatu
Gospodarki Przestrzennej
Rozdzielnik:
1. Tablica informacyjna w Urzędzie Gminy Lubicz, ul. Toruńska 21, 87-162 Lubicz Dolny, bud. A
2. Strona internetowa: https://www.bip.lubicz.pl/
3. a/a
drukuj (Obwieszczenie o wydaniu decyzji GP.6730.45.2024.AS)
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Anna Szatkowska
- opublikował: Anna Szatkowskadata publikacji: 2024-09-03 10:05
obwieszczenie o wydaniu decyzji GP.6730.67.2024.AS
WÓJT GMINY LUBICZ
ul. Toruńska 21
87-162 LUBICZ DOLNY
Lubicz Dolny dnia 2024.08.29
GP.6730.67.2024.AS
OBWIESZCZENIE
o wydaniu decyzji o warunkach zabudowy
Na podstawie z art. 66a ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym z dnia 27 marca 2003 roku (Dz. U. z 2024 r. poz. 1130) w związku z art. 72 ust. 6 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnieniu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz.U. z 2024 r. poz. 1112), Wójt Gminy Lubicz podaje do publicznej wiadomości, że dnia 20.08.2024 roku została wydana Decyzja Nr 52/2024 w sprawie GP.6730.67.2024.AS o ustaleniu warunków zabudowy dla inwestycji polegającej na: ,,Budowie budynku mieszkalnego jednorodzinnego na terenie działki nr 51/17 obręb Jedwabno, gm. Lubicz”.
Z treścią decyzji oraz z dokumentacją sprawy można zapoznać się w Referacie Gospodarki Przestrzennej Urzędu Gminy Lubicz w godzinach pracy urzędu, pokój nr 28, piętro II, tel. (56) 621 21 35 w terminie 14 dni od dnia publikacji.
Treść decyzji została umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej www.bip.lubicz.pl w dniu 29.08.2024 r. Z uwagi na ograniczone możliwości techniczne załącznik graficzny do decyzji znajduje się w aktach sprawy.
Z up. Wójta
Agnieszka Klugiewicz- Lewicka
Kierownik Referatu
Gospodarki Przestrzennej
Rozdzielnik:
1. Tablica informacyjna w Urzędzie Gminy Lubicz,
2. Strona internetowa: https://www.bip.lubicz.pl,
3. a/a – UG
drukuj (obwieszczenie o wydaniu decyzji GP.6730.67.2024.AS)
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Anna Szatkowska
- opublikował: Anna Szatkowskadata publikacji: 2024-08-29 14:48
Decyzja o warunkach zabudowy wraz z załącznikami
Metryka
- opublikował: Anna Szatkowskadata publikacji: 2024-08-29 14:51
Metryka
- opublikował: Anna Szatkowskadata publikacji: 2024-08-29 14:52
Metryka
- opublikował: Anna Szatkowskadata publikacji: 2024-08-29 14:52
Metryka
- opublikował: Anna Szatkowskadata publikacji: 2024-08-29 14:53
Metryka
- opublikował: Anna Szatkowskadata publikacji: 2024-08-29 15:05
drukuj (Decyzja o warunkach zabudowy wraz z załącznikami)
Metryka
- opublikował: Anna Szatkowskadata publikacji: 2024-08-29 14:50
Obwieszczenie o wydaniu decyzji GP.6730.66.2024.AS
WÓJT GMINY LUBICZ
ul. Toruńska 21
87-162 LUBICZ DOLNY
Lubicz Dolny dnia 2024.08.29
GP.6730.66.2024.AS
OBWIESZCZENIE
o wydaniu decyzji o warunkach zabudowy
Na podstawie z art. 66a ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym z dnia 27 marca 2003 roku (Dz. U. z 2024 r. poz. 1130) w związku z art. 72 ust. 6 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnieniu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz.U. z 2024 r. poz. 1112), Wójt Gminy Lubicz podaje do publicznej wiadomości, że dnia 20.08.2024 roku została wydana Decyzja Nr 51/2024 w sprawie GP.6730.66.2024.AS o ustaleniu warunków zabudowy dla inwestycji polegającej na: ,,Budowie budynku mieszkalnego jednorodzinnego na terenie działki nr 51/16 obręb Jedwabno, gm. Lubicz”.
Z treścią decyzji oraz z dokumentacją sprawy można zapoznać się w Referacie Gospodarki Przestrzennej Urzędu Gminy Lubicz w godzinach pracy urzędu, pokój nr 28, piętro II, tel. (56) 621 21 35 w terminie 14 dni od dnia publikacji.
Treść decyzji została umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej www.bip.lubicz.pl w dniu 29.08.2024 r. Z uwagi na ograniczone możliwości techniczne załącznik graficzny do decyzji znajduje się w aktach sprawy.
Z up. Wójta
Agnieszka Klugiewicz- Lewicka
Kierownik Referatu
Gospodarki Przestrzennej
Rozdzielnik:
1. Tablica informacyjna w Urzędzie Gminy Lubicz,
2. Strona internetowa: https://www.bip.lubicz.pl,
3. a/a – UG
drukuj (Obwieszczenie o wydaniu decyzji GP.6730.66.2024.AS)
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Anna Szatkowska
- opublikował: Anna Szatkowskadata publikacji: 2024-08-29 12:04
- zmodyfikował: Anna Szatkowskaostatnia modyfikacja: 2024-08-29 13:09
Obwieszczenie o wszczęciu postępowania GP.6733.6.2024.AS
WÓJT GMINY LUBICZ
ul. Toruńska 21
87-162 Lubicz Dolny
GP.6733.6.2024.AS Lubicz Dolny, 2024.08.29
O B W I E S Z C Z E N I E
o wszczęciu postępowania administracyjnego
w sprawie ustalenia lokalizacji inwestycji celu publicznego
Działając na podstawie art. 10 §1, art. 49 §1, 61 § 4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2024 r., poz. 572, zwany dalej K.P.A.) oraz art. 53 ust.1 ustawy z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2024 r., poz. 1130) Wójt Gminy Lubicz
z a w i a d a m i a
o wszczęciu postępowania administracyjnego na wniosek REXIT Sp. z o.o. dotyczącego ustalenia lokalizacji inwestycji celu publicznego polegającego na budowie sieci wodociągowej z przyłączami na działkach nr 51/5,68/2,195,189 w m. Rogowo, gm. Lubicz
Zgodnie z art. 10 § 1 ustawy K.P.A., strony postępowania mogą zapoznać się z dokumentacją przedmiotowego przedsięwzięcia, w siedzibie Urzędu Gminy Lubicz, ul. Toruńska 21, 87-162 Lubicz Dolny, pok. nr 30, poniedziałek, środa, czwartek w godz. 7:15 - 15:00, wtorek w godz. 7:15 - 17:00, piątek w godz. 7:15 - 14:15.
Niniejsze obwieszczenie zostaje podane do publicznej wiadomości na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy Lubicz, w sposób zwyczajowo przyjęty, a także zostaje opublikowane na stronie internetowej - www.bip.lubicz.pl - w biuletynie informacji publicznej Urzędu Gminy Lubicz.
Zgodnie z art. 49 ustawy K.P.A. zawiadomienie stron postępowania uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia, tj. od dnia 30.08.2024 r.
Z up. Wójta
Agnieszka Klugiewicz- Lewicka
Kierownik Referatu
Gospodarki Przestrzennej
Rozdzielnik:
1. Tablica informacyjna w Urzędzie Gminy Lubicz,
2. Strona internetowa: https://www.bip.lubicz.pl/,
3. Tablica ogłoszeń sołectwa Rogowo: szt. 2,
4. a/a – UG.
drukuj (Obwieszczenie o wszczęciu postępowania GP.6733.6.2024.AS)
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Anna Szatkowskadata wytworzenia: 2024-08-29
- opublikował: Anna Szatkowskadata publikacji: 2024-08-30 00:00
Decyzja Nr 51/2024 o warunkach zabudowy wraz z załącznikami
Metryka
- opublikował: Anna Szatkowskadata publikacji: 2024-08-29 13:04
Metryka
- opublikował: Anna Szatkowskadata publikacji: 2024-08-29 13:04
Metryka
- opublikował: Anna Szatkowskadata publikacji: 2024-08-29 13:07
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Anna Szatkowska
- opublikował: Anna Szatkowskadata publikacji: 2024-08-29 12:58
Obwieszczenie o wszczęciu postępowania GP.6733.7.2024.AS
WÓJT GMINY LUBICZ
ul. Toruńska 21
87-162 Lubicz Dolny
GP.6733.7.2024. AS Lubicz Dolny, 2024.08.29
O B W I E S Z C Z E N I E
o wszczęciu postępowania administracyjnego
w sprawie ustalenia lokalizacji inwestycji celu publicznego
Działając na podstawie art. 10 §1, art. 49 §1, 61 § 4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2024 r., poz. 572, zwany dalej K.P.A.) oraz art. 53 ust.1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2024 r., poz. 1130) Wójt Gminy Lubicz,
z a w i a d a m i a
o wszczęciu postępowania administracyjnego na wniosek REXIT Sp. z o.o. dotyczącego ustalenia lokalizacji inwestycji celu publicznego polegającego na budowie sieci wodociągowej z przyłączami na terenie części działek nr 207/18, 207/20, 191/2, 115 w m. Mierzynek, gm. Lubicz.
Zgodnie z art. 10 § 1 ustawy K.P.A., strony postępowania mogą zapoznać się z dokumentacją przedmiotowego przedsięwzięcia, w siedzibie Urzędu Gminy Lubicz, ul. Toruńska 21,
87-162 Lubicz Dolny, pok. nr 30, poniedziałek, środa, czwartek w godz. 7:15 - 15:00, wtorek w godz. 7:15 - 17:00, piątek w godz. 7:15 - 14:15.
Niniejsze obwieszczenie zostaje podane do publicznej wiadomości na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy Lubicz, w sposób zwyczajowo przyjęty, a także zostaje opublikowane na stronie internetowej - www.bip.lubicz.pl - w biuletynie informacji publicznej Urzędu Gminy Lubicz.
Zgodnie z art. 49 ustawy K.P.A. zawiadomienie stron postępowania uważa się za dokonane
po upływie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia , tj. od dnia 30.08.2024 r.
Z up. Wójta
Agnieszka Klugiewicz- Lewicka
Kierownik Referatu
Gospodarki Przestrzennej
Rozdzielnik:
1. Tablica informacyjna w Urzędzie Gminy Lubicz,
2. Strona internetowa: https://www.bip.lubicz.pl/,
3. Tablica ogłoszeń sołectwa Mierzynek: szt. 4,
4. a/a – UG.
drukuj (Obwieszczenie o wszczęciu postępowania GP.6733.7.2024.AS)
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Anna Szatkowska
- opublikował: Anna Szatkowskadata publikacji: 2024-08-30 00:00
- zmodyfikował: Anna Szatkowskaostatnia modyfikacja: 2024-08-29 11:45
Obwieszczenie o zakończeniu postępowania administracyjnego GP.6733.8.2023.AS
WÓJT GMINY LUBICZ
ul. Toruńska 21
87-162 LUBICZ DOLNY
Lubicz Dolny, dnia 2024.08.29
GP.6733.8.2024.AS
OBWIESZCZENIE
Wójta Gminy Lubicz
o zakończeniu zbierania dowodów
w postępowaniu administracyjnym
Zgodnie z art. 49 §1 i art. 10 § 1 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 roku - Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2024 roku, poz. 572), w związku z art. 53 ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 roku – o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz.U. z 2024 roku, poz. 1130) - zawiadamiam, że zostały zebrane materiały i dowody niezbędne do wydania decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego polegającej na:
,,Budowie sieci elektroenergetycznej nnV na terenie działek nr 382/4, 382/5, 386, 412, 396/4, 409/3, 409/4 w m. Młyniec Drugi, gm. Lubicz”.
Zgodnie z art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 roku – Kodeks postępowania administracyjnego zawiadomienie poprzez obwieszczenie uważa się za dokonane po upływie 14 dni licząc o dnia podania do publicznej wiadomości niniejszego obwieszczenia , tj. od dnia 30.08.2024 r.
W związku z powyższym zgodnie z treścią art. 10 § 1 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 roku – Kodeks postępowania administracyjnego informuję, że strony postępowania mają prawo do czynnego udziału w każdym stadium postępowania, a przed wydaniem decyzji mają prawo do wypowiedzenia się, co do zebranych materiałów i dowodów oraz zgłoszonych żądań,
w terminie 7 dni, od daty dokonania zawiadomienia, tj. do dnia 23.09.2024 r.
Stosownie do art. 73 ust. 1 – ustawy z dnia 14 czerwca 1960 roku – Kodeks postępowania administracyjnego, informuję strony postępowania, że z całością zebranego materiału dowodowego w powyższej sprawie, w tym z opiniami organów uzyskanymi w trakcie postępowania oraz z projektem decyzji można zapoznać się w Urzędzie Gminy w Lubicz, w Lubiczu Dolnym, przy ul. Toruńskiej 21, pok. 30, w godzinach pracy urzędu.
Kontakt z urzędem możliwy jest także z wykorzystaniem komunikacji elektronicznej, telefonicznej, a także korespondencji tradycyjnej (za pośrednictwem operatora pocztowego).
Z up. Wójta
Agnieszka Klugiewicz- Lewicka
Kierownik Referatu
Gospodarki Przestrzennej
Rozdzielnik:
1. Tablica informacyjna w Urzędzie Gminy Lubicz,
2. Strona internetowa: https://www.bip.lubicz.pl/,
3. Tablica ogłoszeń sołectwa Młyniec Drugi- 4 szt.
4.a/a-UG.
drukuj (Obwieszczenie o zakończeniu postępowania administracyjnego GP.6733.8.2023.AS)
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Anna Szatkowska
- opublikował: Anna Szatkowskadata publikacji: 2024-08-30 00:00
Obwieszczenie o wszczęciu postępowania GP.6730.97.2024.AS
WÓJT GMINY LUBICZ
ul. Toruńska 21
87-162 LUBICZ DOLNY
Lubicz Dolny, 2024.08.26
GP.6730.97.2024.AS
OBWIESZCZENIE
o wszczęciu postępowania
w sprawie wydania decyzji ustalającej warunki zabudowy
Na podstawie przepisu art. 49 oraz art. 61 § 4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r.- Kodeks postępowania administracyjnego (tekst jednolity z 2024 r., poz. 572, zwany k.p.a) w związku z art. 53 ust. 1c ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U.. z dnia 2024 r. poz. 1130 zwany u.p.z.p),
zawiadamiam
o wszczęciu postępowania w dniu 21.08.2024 r. w sprawie wydania decyzji ustalającej warunki zabudowy dla przedsięwzięcia polegającego na ,,Budowie budynku mieszkalnego jednorodzinnego i stajni w zabudowie zagrodowej”.
W zawiązku z powyższym, strony mogą zapoznać się z aktami sprawy, uzyskać wyjaśnienia w sprawie oraz składać wnioski i zastrzeżenia w przedmiocie sprawy. Nadmienić przy tym, należy, iż z prawa wglądu do akt sprawy, można skorzystać wyłącznie po wcześniejszym telefonicznym kontakcie z pracownikiem prowadzącym sprawę pod nr tel. (56) 621 21 35.
Niniejsze zawiadomienie zostało udostępnione w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy Lubicz, ul. Toruńska 21, 87-162 Lubicz Dolny, bud. A, I piętro.
Publikacja następuje w dniu 27.08.2024 r.
Z up. Wójta
Agnieszka Klugiewicz- Lewicka
Kierownik Referatu
Gospodarki Przestrzennej
POUCZENIE
Niniejsze zawiadomienie uważa się za dokonane po upływie czternastu dni od dnia, w którym nastąpiło jego udostępnienie w Biuletynie Informacji Publicznej. Wszelkie pisma w przedmiotowej sprawie należy składać w Biurze Podawczym, ul. Toruńska 21, 87-162 Lubicz Dolny, za pośrednictwem operatora pocztowego – Poczta Polska S.A. lub Elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej – ePUAP.
W przypadku nieruchomości o nieuregulowanym stanie prawnym lub nieuzyskania danych pozwalających na ustalenie adresu właściciela lub użytkowania wieczystego nieruchomości w sposób określony w ust. 1b ustawy u.p.z.p, zawiadomienia dokonuje się w sposób, o którym mowa w art. 49 k.p.a. Przepisu art. 34 § 1 w k.p.a nie stosuje się (art. 53 ust. 1c ustawy u.p.z.p).
drukuj (Obwieszczenie o wszczęciu postępowania GP.6730.97.2024.AS)
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Anna Szatkowska
- opublikował: Anna Szatkowskadata publikacji: 2024-08-27 09:20
GP.6733.8.2024 obwieszczenie dotyczące wystąpienia z wnioskiem do odpowiednich organów o uzgodnienie projektu decyzji w sprawie ustalenia lokalizacji inwestycji celu publicznego
GP.6733.8.2024.EK
Lubicz Dolny, 2024.08.13
O B W I E S Z C Z E N I E
dotyczące wystąpienia z wnioskiem do odpowiednich organów o uzgodnienie projektu decyzji
w sprawie ustalenia lokalizacji inwestycji celu publicznego
Działając na podstawie art. 10 §1, art. 49 §1, art. 49a, art. 106 § 2 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2024 r., poz. 572, zwany dalej k.p.a.) oraz w zw. z art. 53 ust.4 ustawy z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2024 r., poz. 1130) Wójt Gminy Lubicz
z a w i a d a m i a,
że pismem z dnia 13.08.2024 r. wystąpił z wnioskiem o uzgodnienie projektu decyzji w sprawie ustalenia lokalizacji inwestycji celu publicznego pod nazwą: „Budowa sieci elektroenergetycznej nn 0,4 kV w m. Młyniec Drugi, gm. Lubicz”, teren inwestycji obejmuje części działek o nr 382/4, 382/5, 386, 412, 396/4, 409/3, 409/4 w m. Młyniec Drugi, do następujących organów:
Starosty Toruńskiego (art. 53 ust. 4 pkt 6 u.p.z.p.)
Dyrektora Zarządu Zlewni PGW Wody Polskie w Toruniu (art. 53 ust. 4 pkt 6 u.p.z.p.)
Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Bydgoszczy (art. 53 ust. 4 pkt 8 u.p.z.p.)
Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego (art. 53 ust. 4 pkt 2a u.p.z.p.)
Centralnego Portu Komunikacyjnego Sp. z o.o. (art. 53 ust. 4 pkt 16 u.p.z.p.)
Niniejsze obwieszczenie zostaje podane do publicznej wiadomości poprzez wywieszenie na tablicy ogłoszeń w siedzibie organu oraz udostępnione w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy Lubicz oraz wywieszenie na tablicach ogłoszeń sołectwa Młyniec Drugi.
Zgodnie z art. 49 § 2 ustawy k.p.a. zawiadomienie stron postępowania uważa się za dokonane po upływie czternastu dni od dnia publicznego ogłoszenia, tj. od dnia 13.08.2024 r.
z up. WÓJTA
Agnieszka Klugiewicz-Lewicka
Kierownik Referatu
Gospodarki Przestrzennej
Rozdzielnik:
1. Tablica informacyjna w Urzędzie Gminy Lubicz,
2. Strona internetowa: https://www.bip.lubicz.pl/,
3. Tablica ogłoszeń sołectwa Młyniec Drugi: szt. 4,
4. a/a
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Ewelina Kowalskadata wytworzenia: 2024-08-13
- opublikował: Ewelina Kowalskadata publikacji: 2024-08-13 10:37
GP.6730.65.2024
WÓJT GMINY LUBICZ
ul. Toruńska 21
87-162 LUBICZ DOLNY
GP.6730.65.2024.EK
Lubicz Dolny, 2024.08.08
OBWIESZCZENIE
Wójt Gminy Lubicz na podstawie art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz.U. z 2024 r., poz. 572, dalej k.p.a.) oraz w zw. z art. 53 ust. 1c ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2024 r., poz. 1130)
zawiadamia
osoby, którym przysługują prawa rzeczowe do nieruchomości o nieuregulowanym stanie prawnym tj. działki o nr 9 położonej w m. Brzezinko, gm. Lubicz, że dnia 08.08.2024 r. zostało wydane postanowienie znak GP.6730.65.2024 o zawieszeniu postępowania administracyjnego prowadzonego na wniosek osoby fizycznej w sprawie ustalenia warunków zabudowy dla zamierzenia inwestycyjnego polegającego na budowie budynku mieszkalnego jednorodzinnego w ramach zabudowy zagrodowej w istniejącym gospodarstwie rolnym na terenie działki nr 46 w m. Brzezinko, gm. Lubicz.
Obwieszczenie kierowane jest do właścicieli nieruchomości sąsiadujących z planowaną inwestycją, będących nieruchomościami o nieuregulowanym stanie prawnym lub nieruchomościami dla których nie uzyskano danych pozwalających na ustalenie adresu właściciela lub użytkownika wieczystego nieruchomości (tj. działka nr 9 w m. Brzezinko). Zainteresowane strony mogą zapoznać się z w/w postanowieniem w siedzibie Urzędu Gminy Lubicz, ul. Toruńska 21, 87-162 Lubicz Dolny, pokój nr 30, w godzinach pracy Urzędu (po wcześniejszym kontakcie telefonicznym 56/621 21 04).
Zgodnie z art. 103 k.p.a. zawieszenie postępowania wstrzymuje bieg terminów przewidzianych w kodeksie postępowania administracyjnego.
Zainteresowanym stronom postępowania służy prawo do wniesienia zażalenie do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Toruniu za pośrednictwem organu wydającego postanowienie, w terminie 7-dni od dnia jej doręczenia.
Postanowienie znak GP.6730.65.2024 uważa się za doręczone po upływie czternastu dni od daty podania do publicznej wiadomości niniejszego obwieszczenia, co następuje poprzez wywieszenie na tablicy ogłoszeń w siedzibie organu oraz udostępnienie w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy Lubicz, tj. od dnia 08.08.2024 r.
Zgodnie z art. 49b § 1 k.p.a. w przypadku zawiadomienia strony zgodnie z art. 49 § 1 lub art. 49a k.p.a. o decyzji lub postanowieniu, które podlega zaskarżeniu, na wniosek strony, organ, który wydał decyzję lub postanowienie, niezwłocznie, nie później niż w terminie trzech dni od dnia otrzymania wniosku, udostępnia stronie odpis decyzji lub postanowienia w sposób i formie określonych we wniosku, chyba że środki techniczne, którymi dysponuje organ, nie umożliwiają udostępnienia w taki sposób lub takiej formie. Zgodnie z art. 49b § 2 k.p.a. jeżeli decyzja lub postanowienie, o których mowa w § 1, nie mogą być udostępnione stronie w sposób lub formie określonych we wniosku, organ powiadamia o tym stronę i wskazuje, w jaki sposób lub jakiej formie odpis decyzji lub postanowienia może być niezwłocznie udostępniony.
Zgodnie z art. 127a § 1 i § 2 K.p.a., w związku z art. 144 K.p.a. w trakcie biegu terminu do wniesienia zażalenia strona może zrzec się prawa do wniesienia zażalenia wobec organu administracji publicznej, który wydał postanowienie. Z dniem doręczenia organowi administracji publicznej oświadczenia o zrzeczeniu się prawa do wniesienia zażalenia przez ostatnią ze stron postępowania, postanowienie staje się ostateczne i prawomocne.
Jeżeli w okresie trzech lat od daty zawieszenia postępowania żadna ze stron nie zwróci się o podjęcie postępowania, żądanie wszczęcia postępowania uważa się za wycofane – zgodnie z art. 98 § 2 k.p.a.
Podjęcie postępowania może nastąpić wyłącznie na wniosek strony, nie zaś z urzędu.
z up. WÓJTA
Agnieszka Klugiewicz-Lewicka
Kierownik Referatu
Gospodarki Przestrzennej
Rozdzielnik:
1. Tablica informacyjna w Urzędzie Gminy Lubicz, ul. Toruńska 21, 87-162 Lubicz Dolny, bud.A
2. Strona internetowa: https://www.bip.lubicz.pl/,
3. a/a
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Ewelina Kowalskadata wytworzenia: 2024-08-08
- opublikował: Ewelina Kowalskadata publikacji: 2024-08-08 12:08
GP.6730.45.2024 Obwieszczenie o zakończeniu zbierania dowodów w postępowaniu administracyjnym
WÓJT GMINY LUBICZ
ul. Toruńska 21
87-162 LUBICZ DOLNY
GP.6730.45.2024.EK Lubicz Dolny, 2024.08.08
OBWIESZCZENIE
o zakończeniu zbierania dowodów w postępowaniu administracyjnym
Działając na podstawie przepisów art. 10 § 1 w zw. z art. 49 i 49a ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz.U. z dnia 2024 r. poz. 572, dalej k.p.a.), oraz w zw. z art.53 ust. 1c ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2024 r., poz. 1130, dalej u.p.z.p.), Wójt Gminy Lubicz zawiadamia o zakończeniu zbierania dowodów i materiałów w postępowaniu wszczętym na wniosek osoby fizycznej w sprawie ustalenia warunków zabudowy dla inwestycji polegającej na budowie budynku rekreacji indywidualnej na działce nr 409/4 w m. Młyniec Drugi, gm. Lubicz. (zmieniona treść wniosku i załącznika graficznego przez inwestora w dniu 10.06.2024 r.)
Niniejsze obwieszczenie zostaje podane do publicznej wiadomości poprzez wywieszenie na tablicy ogłoszeń w siedzibie organu oraz udostępnione w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy Lubicz.
Zgodnie z art. 49 § 2 ustawy k.p.a. zawiadomienie stron postępowania uważa się za dokonane po upływie czternastu dni od dnia publicznego ogłoszenia, tj. od dnia 08.08.2024 r.
Zgodnie z art. 10 § 1 k.p.a. zawiadamiam strony postępowania o możliwości wypowiedzenia się co do zebranych dowodów i materiałów oraz zgłoszonych żądań w terminie 7 dni, od daty dokonania zawiadomienia, tj. do dnia 30.08.2024 r.
Akta sprawy dostępne są w siedzibie Urzędu Gminy Lubicz: Lubicz Dolny, ul. Toruńska 21, pokój nr 30 w godzinach pracy Urzędu (po wcześniejszym kontakcie telefonicznym 56/621 21 04).
z up. WÓJTA
Agnieszka Klugiewicz-Lewicka
Kierownik Referatu
Gospodarki Przestrzennej
Rozdzielnik:
1. Tablica informacyjna w Urzędzie Gminy Lubicz, ul. Toruńska 21, 87-162 Lubicz Dolny, bud. A
2. Strona internetowa: https://www.bip.lubicz.pl/,
3. a/a
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Ewelina Kowalskadata wytworzenia: 2024-08-08
- opublikował: Ewelina Kowalskadata publikacji: 2024-08-08 11:41
GP.6733.8.2024 O B W I E S Z C Z E N I E o wszczęciu postępowania administracyjnego w sprawie ustalenia lokalizacji inwestycji celu publicznego
WÓJT GMINY LUBICZ
ul. Toruńska 21
87-162 LUBICZ DOLNY
GP.6733.8.2024.EK Lubicz Dolny, 2024.08.06
O B W I E S Z C Z E N I E
o wszczęciu postępowania administracyjnego
w sprawie ustalenia lokalizacji inwestycji celu publicznego
Działając na podstawie art. 10 §1, art. 49 §1, 61 § 4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2024 r., poz. 572, zwany dalej K.P.A.) oraz art. 53 ust.1 ustawy z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2024 r., poz. 1130) Wójt Gminy Lubicz
z a w i a d a m i a
o wszczęciu postępowania administracyjnego w dniu 30.07.2024 r. na wniosek ENERGA-OPERATOR S.A. z siedzibą w Gdańsku, Oddział w Toruniu reprezentowanej przez Pana Jakuba Gawrońskiego dotyczącego ustalenia lokalizacji inwestycji celu publicznego pod nazwą: „Budowa sieci elektroenergetycznej nn 0,4 kV w m. Młyniec Drugi, gm. Lubicz”. Teren inwestycji obejmuje części działek o nr 382/4, 382/5, 386, 412, 396/4, 409/3, 409/4 w m. Młyniec Drugi.
Zgodnie z art. 10 § 1 ustawy K.P.A., strony postępowania mogą zapoznać się z dokumentacją przedmiotowego przedsięwzięcia, w siedzibie Urzędu Gminy Lubicz, ul. Toruńska 21, 87-162 Lubicz Dolny, pok. nr 30, poniedziałek, środa, czwartek w godz. 7:15 - 15:00, wtorek w godz. 7:15 - 17:00, piątek w godz. 7:15 - 14:15.
Niniejsze obwieszczenie zostaje podane do publicznej wiadomości na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy Lubicz, w sposób zwyczajowo przyjęty, a także zostaje opublikowane na stronie internetowej - www.bip.lubicz.pl - w biuletynie informacji publicznej Urzędu Gminy Lubicz.
Zgodnie z art. 49 ustawy K.P.A. zawiadomienie stron postępowania uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia, tj. od dnia 06.08.2024 r.
z up. WÓJTA
Agnieszka Klugiewicz-Lewicka
Kierownik Referatu
Gospodarki Przestrzennej
Rozdzielnik:
1. Tablica informacyjna w Urzędzie Gminy Lubicz,
2. Strona internetowa: https://www.bip.lubicz.pl/,
3. Tablica ogłoszeń sołectwa Młyniec Drugi: szt. 4,
4. a/a
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Ewelina Kowalskadata wytworzenia: 2024-08-06
- opublikował: Ewelina Kowalskadata publikacji: 2024-08-06 11:34
GP.6730.45.2024
WÓJT GMINY LUBICZ
ul. Toruńska 21
87-162 LUBICZ DOLNY
GP.6730.45.2024.EK Lubicz Dolny, 2024.08.01
OBWIESZCZENIE
o niezałatwieniu sprawy w terminie
Działając zgodnie z art. 36 k.p.a. w zw. z art. 49 i 49a ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz.U. z dnia 2024 r. poz. 572, dalej k.p.a.), oraz w zw. z art.53 ust. 1c ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2024 r., poz. 1130, dalej u.p.z.p.), Wójt Gminy Lubicz zawiadamia, że sprawa wszczęta na wniosek osoby fizycznej w sprawie ustalenia warunków zabudowy dla inwestycji polegającej na budowie budynku rekreacji indywidualnej na działce nr 409/4 w m. Młyniec Drugi, gm. Lubicz (zmieniona treść wniosku i załącznika graficznego przez inwestora w dniu 10.06.2024 r.) nie może być załatwiona w terminie określonym w art. 35 § 3 k.p.a., przewidzianym dla załatwienia szczególnie skomplikowanej sprawy wymagającej postępowania wyjaśniającego to jest w terminie dwóch miesięcy od daty wszczęcia postępowania.
Ze względu na charakter procedury związanej z ustaleniem warunków zabudowy, przede wszystkim w związku ze zmianą przez inwestora w dniu 10.06.2024 r. treści wniosku i załącznika graficznego, ze względu na potrzebę ponownego opracowania projektu decyzji przez osobę uprawnioną nie będącą pracownikiem organu, obowiązkiem uzgodnienia projektu decyzji z właściwymi organami oraz w szczególności zawiadomienia stron postępowania oraz zapewnienia im możliwości wypowiedzenia się przed wydaniem decyzji, nowy termin załatwienia sprawy wyznaczam na dzień 30.09.2024 r.
Niezależnie od powyższego zapewniam, że postępowanie nie będzie prowadzone dłużej niż jest to niezbędne do załatwienia sprawy, a decyzja kończąca postępowanie wydana zostanie niezwłocznie po wykonaniu czynności proceduralnych opisanych wyżej.
Niniejsze obwieszczenie zostaje podane do publicznej wiadomości poprzez wywieszenie na tablicy ogłoszeń w siedzibie organu oraz udostępnione w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy Lubicz.
Zgodnie z art. 49 § 2 ustawy k.p.a. zawiadomienie stron postępowania uważa się za dokonane po upływie czternastu dni od dnia publicznego ogłoszenia, tj. od dnia 01.08.2024 r.
Pouczenie:
Strona postępowania ma prawo złożyć ponaglenie na organ rozpatrujący sprawę, jeżeli:
1) nie załatwiono sprawy w terminie określonym w art. 35 lub przepisach szczególnych ani w terminie wskazanym zgodnie z art. 36 § 1 (bezczynność);
2) postępowanie jest prowadzone dłużej niż jest to niezbędne do załatwienia sprawy (przewlekłość).
Ponaglenie wnosi się do organu wyższego stopnia, tj. Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Toruniu za pośrednictwem organu prowadzącego postępowanie, tj. Wójta Gminy Lubicz. Ponaglenie powinno zawierać uzasadnienie.
z up. Wójta
Agnieszka Klugiewicz- Lewicka
Kierownik Referatu
Gospodarki Przestrzennej
Rozdzielnik:
1. Tablica informacyjna w Urzędzie Gminy Lubicz, ul. Toruńska 21, 87-162 Lubicz Dolny, bud. A
2. Strona internetowa: https://www.bip.lubicz.pl/,
3. a/a
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Ewelina Kowalskadata wytworzenia: 2024-08-01
- opublikował: Ewelina Kowalskadata publikacji: 2024-08-01 11:50
GP.6730.45.2024.EK
WÓJT GMINY LUBICZ
ul. Toruńska 21
87-162 LUBICZ DOLNY
GP.6730.45.2024.EK Lubicz Dolny, 2024.05.27
OBWIESZCZENIE
1. O zakończeniu zbierania dowodów w postępowaniu administracyjnym
Działając na podstawie przepisów art. 10 § 1 w zw. z art. 49 i 49a ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz.U. z dnia 2024 r. poz. 572, dalej k.p.a.), oraz w zw. z art.53 ust. 1c ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2023 r., poz. 977, dalej u.p.z.p.), Wójt Gminy Lubicz zawiadamia o zakończeniu zbierania dowodów i materiałów w postępowaniu wszczętym w dniu 22.04.2024 r. na wniosek osoby fizycznej w sprawie ustalenia warunków zabudowy dla inwestycji polegającej na budowie budynku rekreacji indywidualnej na części działki nr 409/4 w m. Młyniec Drugi, gm. Lubicz.
Niniejsze obwieszczenie zostaje podane do publicznej wiadomości poprzez wywieszenie na tablicy ogłoszeń w siedzibie organu oraz udostępnione w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy Lubicz.
Zgodnie z art. 49 § 2 ustawy k.p.a. zawiadomienie stron postępowania uważa się za dokonane po upływie czternastu dni od dnia publicznego ogłoszenia, tj. od dnia 27.05.2024 r.
Zgodnie z art. 10 § 1 k.p.a. zawiadamiam strony postępowania o możliwości wypowiedzenia się co do zebranych dowodów i materiałów oraz zgłoszonych żądań w terminie 7 dni, od daty dokonania zawiadomienia, tj. do dnia 17.06.2024 r.
Akta sprawy dostępne są w siedzibie Urzędu Gminy Lubicz: Lubicz Dolny, ul. Toruńska 21, pokój, nr 30 w godzinach pracy Urzędu (po wcześniejszym kontakcie telefonicznym 56/621 21 04).
2. O niespełnionych lub niewykazanych przesłankach i możliwości przedłożenia dodatkowych dowodów
Na podstawie art. 79a k.p.a. Wójt Gminy Lubicz zawiadamia, że na dzień opublikowania niniejszego zawiadomienia nie zostały spełnione lub wykazane przesłanki wynikające z art. 61 ust. 1 u.p.z.p. W terminie wyznaczonym na wypowiedzenie się co do zebranych dowodów i materiałów oraz zgłoszonych żądań, określonym w punkcie 1 niniejszego zawiadomienia, strona może przedłożyć dodatkowe dowody celem wykazania spełnienia wyżej wymienionych przesłanek.
3. O niezałatwieniu sprawy w terminie
Działając zgodnie z art. 36 k.p.a. Wójt Gminy Lubicz zawiadamia, że sprawa opisana w punkcie 1 niniejszego zawiadomienia nie może być załatwiona w terminie określonym w art. 35 §3 k.p.a., przewidzianym dla załatwienia szczególnie skomplikowanej sprawy wymagającej postępowania wyjaśniającego to jest w terminie dwóch miesięcy od daty wszczęcia postępowania. Ze względu na charakter procedury związanej z ustaleniem warunków zabudowy, to jest opracowywaniem projektu decyzji przez osobę uprawnioną nie będącą pracownikiem organu, oraz w szczególności, obowiązkiem zawiadomienia stron postępowania oraz zapewnienia im możliwości wypowiedzenia się przed wydaniem decyzji, nowy termin załatwienia sprawy wyznaczam na dzień 31.07.2024 r.
Niezależnie od powyższego zapewniam, że postępowanie nie będzie prowadzone dłużej niż jest to niezbędne do załatwienia sprawy, a decyzja kończąca postępowanie wydana zostanie niezwłocznie po wykonaniu czynności proceduralnych opisanych wyżej.
Pouczenie:
Strona postępowania ma prawo złożyć ponaglenie na organ rozpatrujący sprawę, jeżeli:
1) nie załatwiono sprawy w terminie określonym w art. 35 lub przepisach szczególnych ani w terminie wskazanym zgodnie z art. 36 § 1 (bezczynność);
2) postępowanie jest prowadzone dłużej niż jest to niezbędne do załatwienia sprawy (przewlekłość).
Ponaglenie wnosi się do organu wyższego stopnia, tj. Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Toruniu za pośrednictwem organu prowadzącego postępowanie, tj. Wójta Gminy Lubicz. Ponaglenie powinno zawierać uzasadnienie.
z up. Wójta
Agnieszka Klugiewicz- Lewicka
Kierownik Referatu
Gospodarki Przestrzennej
Rozdzielnik:
1. Tablica informacyjna w Urzędzie Gminy Lubicz, ul. Toruńska 21, 87-162 Lubicz Dolny, bud. A
2. Strona internetowa: https://www.bip.lubicz.pl/,
3. a/a
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Ewelina Kowalskadata wytworzenia: 2024-05-27
- opublikował: Ewelina Kowalskadata publikacji: 2024-05-27 13:03
GP.6730.27.2024.EK
Wójt Gminy Lubicz
ul. Toruńska 21
87-162 Lubicz Dolny
GP.6730.27.2024.EK Lubicz Dolny, 2024.05.23
OBWIESZCZENIE
I. o zakończeniu zbierania dowodów w postępowaniu administracyjnym
Działając na podstawie przepisów art. 10 § 1 w zw. z art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz.U. z dnia 2024 r. poz. 572, dalej k.p.a.), oraz w zw. z art. 53 ust. 1c ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2023 r., poz. 977, dalej u.p.z.p.), Wójt Gminy Lubicz
zawiadamia
osoby, którym przysługują prawa rzeczowe do nieruchomości o nieuregulowanym stanie prawnym tj. działki o nr 99/1 położonej w m. Rogówko, gm. Lubicz o zakończeniu zbierania dowodów i materiałów w postępowaniu wszczętym na wniosek osoby fizycznej w sprawie ustalenia warunków zabudowy dla inwestycji polegającej na budowie trzech magazynów na płody rolne, baterii silosów zbożowych z suszarnią gazową (naziemne zbiorniki gazowe do zasilania suszarni) i wiaty na terenie części działki nr 20 położonej w m. Jedwabno, gm. Lubicz.
Niniejsze obwieszczenie zostaje podane do publicznej wiadomości poprzez wywieszenie na tablicy ogłoszeń w siedzibie organu oraz udostępnione w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy Lubicz.
Zgodnie z art. 49 § 2 ustawy k.p.a. zawiadomienie stron postępowania uważa się za dokonane po upływie czternastu dni od dnia publicznego ogłoszenia, tj. od dnia 23.05.2024 r.
Zgodnie z art. 10 § 1 k.p.a. zawiadamiam strony postępowania o możliwości wypowiedzenia się co do zebranych dowodów i materiałów oraz zgłoszonych żądań w terminie 7 dni, od daty dokonania zawiadomienia, tj. do dnia 13.06.2024 r.
Akta sprawy dostępne są w siedzibie Urzędu Gminy Lubicz: Lubicz Dolny, ul. Toruńska 21, pokój nr 30 w godzinach pracy Urzędu (po wcześniejszym kontakcie telefonicznym 56/621 21 04).
II. o niezałatwieniu sprawy w terminie
Działając zgodnie z art. 36 k.p.a. Wójt Gminy Lubicz zawiadamia, że sprawa opisana w punkcie 1 niniejszego obwieszczenia nie może być załatwiona w terminie określonym w art. 35 § 3 k.p.a., przewidzianym dla załatwienia szczególnie skomplikowanej sprawy wymagającej postępowania wyjaśniającego to jest w terminie dwóch miesięcy od daty wszczęcia postępowania. Ze względu na charakter procedury związanej z ustaleniem warunków zabudowy, to jest opracowywaniem projektu decyzji przez osobę uprawnioną nie będącą pracownikiem organu, obowiązkiem uzgodnienia projektu decyzji z właściwymi organami oraz w szczególności zawiadomienia stron postępowania i zapewnienia im możliwości wypowiedzenia się przed wydaniem decyzji, nowy termin załatwienia sprawy tut. organ wyznacza na dzień 28.06.2024 r.
Niezależnie od powyższego postępowanie nie będzie prowadzone dłużej niż jest to niezbędne do załatwienia sprawy, a decyzja kończąca postępowanie wydana zostanie niezwłocznie po wykonaniu czynności proceduralnych opisanych wyżej.
Pouczenie:
Strona postępowania ma prawo złożyć ponaglenie na organ rozpatrujący sprawę, jeżeli:
1) nie załatwiono sprawy w terminie określonym w art. 35 lub przepisach szczególnych ani w terminie wskazanym zgodnie z art. 36 § 1 (bezczynność);
2) postępowanie jest prowadzone dłużej niż jest to niezbędne do załatwienia sprawy (przewlekłość).
Ponaglenie wnosi się do organu wyższego stopnia, tj. Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Toruniu za pośrednictwem organu prowadzącego postępowanie, tj. Wójta Gminy Lubicz. Ponaglenie powinno zawierać uzasadnienie.
z up. WÓJTA
Agnieszka Klugiewicz-Lewicka
Kierownik Referatu
Gospodarki Przestrzennej
Rozdzielnik:
1. Tablica informacyjna w Urzędzie Gminy Lubicz,
ul. Toruńska 21, 87-162 Lubicz Dolny, bud.A
2. Strona internetowa: https://www.bip.lubicz.pl/,
3. a/a
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Ewelina Kowalskadata wytworzenia: 2024-05-23
- opublikował: Anna Szatkowskadata publikacji: 2024-05-23 13:28
GP.6730.27.2024.EK
Wójt Gminy Lubicz
ul. Toruńska 21
87-162 Lubicz Dolny
GP.6730.27.2024.EK Lubicz Dolny, 2024.05.16
OBWIESZCZENIE
dotyczące wystąpienia z wnioskiem do odpowiednich organów
o uzgodnienie projektu decyzji o warunkach zabudowy
Działając na podstawie przepisów art. 49 oraz art. 106 § 2 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz.U. z dnia 2024 r. poz. 572, dalej k.p.a.), art. 53 ust. 4 i art. 64 ust. 1, oraz w zw. z art.53 ust. 1c ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2023 r., poz. 977, dalej u.p.z.p.), Wójt Gminy Lubicz
zawiadamia,
że pismem z dnia 30.04.2024 r. organ wystąpił z wnioskiem o uzgodnienie projektu decyzji o warunkach zabudowy dla inwestycji polegającej na budowie trzech magazynów na płody rolne, baterii silosów zbożowych z suszarnią gazową (naziemne zbiorniki gazowe do zasilania suszarni) i wiaty na terenie części działki nr 20 położonej w miejscowości Jedwabno, gm. Lubicz do następujących organów:
1. Starosty Toruńskiego (art. 53 ust. 4 pkt 6 u.p.z.p.)
2. Dyrektora Zarządu Zlewni PGW Wody Polskie w Toruniu (art. 53 ust. 4 pkt 6 u.p.z.p.)
3. Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Bydgoszczy (art. 53 ust. 4 pkt 8 u.p.z.p.)
4. Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego (art. 53 ust. 4 pkt 2a u.p.z.p.)
5. Centralnego Portu Komunikacyjnego Sp. z o.o. (art. 53 ust. 4 pkt 16 u.p.z.p.)
Niniejsze obwieszczenie zostaje podane do publicznej wiadomości poprzez wywieszenie na tablicy ogłoszeń w siedzibie organu oraz udostępnione w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy Lubicz.
Zgodnie z art. 49 § 2 ustawy k.p.a. zawiadomienie stron postępowania uważa się za dokonane po upływie czternastu dni od dnia publicznego ogłoszenia, tj. od dnia 16.05.2024 r.
z up. Wójta
Agnieszka Klugiewicz- Lewicka
Kierownik Referatu
Gospodarki Przestrzennej
Rozdzielnik:
1. Tablica informacyjna w Urzędzie Gminy Lubicz, ul. Toruńska 21, 87-162 Lubicz Dolny, bud. A
2. Strona internetowa: https://www.bip.lubicz.pl/,
3. a/a
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Ewelina Kowalskadata wytworzenia: 2024-05-16
- opublikował: Vanessa Koczkodondata publikacji: 2024-05-16 11:23
GP.6730.27.2024.EK
WÓJT GMINY LUBICZ
ul. Toruńska 21
87-162 LUBICZ DOLNY
GP.6730.27.2024.EK Lubicz Dolny, 2024.05.16.
OBWIESZCZENIE
O WSZCZĘCIU POSTĘPOWANIA ADMINISTRACYJNEGO
W SPRAWIE USTALENIA WARUNKÓW ZABUDOWY
Na podstawie 61 § 4 oraz art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz.U. z 2024 r., poz. 572, dalej k.p.a.), w związku z art. 53 ust. 1 c, art. 64 ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz.U. z 2023 r., poz. 977 ze zm.) Wójt Gminy Lubicz
zawiadamia
osoby, którym przysługują prawa rzeczowe do nieruchomości o nieuregulowanym stanie prawnym, tj. działki o nr 99/1 położonej w m. Rogówko, gm. Lubicz, że w dniu 08.04.2024 r. wszczęte zostało postępowanie administracyjne w sprawie ustalenia warunków zabudowy dla inwestycji polegającej na budowie trzech magazynów na płody rolne, baterii silosów zbożowych z suszarnią gazową (naziemne zbiorniki gazowe do zasilania suszarni) i wiaty na terenie części działki nr 20 położonej w miejscowości Jedwabno na wniosek złożony przez osobę fizyczną.
Zgodnie z art. 49 § 2 k.p.a. zawiadomienie uważa się za dokonane po upływie czternastu dni od dnia, w którym nastąpiło publiczne obwieszczenie lub udostępnienie w Biuletynie Informacji Publicznej, tj. od dnia 16.05.2024 r.
Strony mogą zapoznać się z aktami sprawy w siedzibie Urzędu Gminy Lubicz, ul. Toruńska 21, 87-162 Lubicz Dolny, pok. nr 30, w godzinach pracy urzędu (po wcześniejszym kontakcie telefonicznym 56/621 21 04) oraz składać ewentualne zastrzeżenia, wnioski i wyjaśnienia dotyczące w/w postępowania. Wszelkie pisma w przedmiotowej sprawie można składać w Biurze Podawczym, ul. Toruńska 21, 87-162 Lubicz Dolny, za pośrednictwem operatora pocztowego – Poczty Polskiej S.A. lub elektronicznej platformy usług administracji publicznej – ePUAP.
z up. WÓJTA
Agnieszka Klugiewicz-Lewicka
Kierownik Referatu
Gospodarki Przestrzennej
Rozdzielnik:
1. Tablica informacyjna w Urzędzie Gminy Lubicz, ul. Toruńska 21, 87-162 Lubicz Dolny, bud.A,
2. Strona internetowa: https://www.bip.lubicz.pl/,
3. a/a
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Ewelina Kowalskadata wytworzenia: 2024-05-16
- opublikował: Vanessa Koczkodondata publikacji: 2024-05-16 11:17
Obwieszczenie o wszczęciu postępowania GP.6730.45.2024.EK
WÓJT GMINY LUBICZ ul. Toruńska 21 87-162 LUBICZ DOLNY |
|
GP.6730.45.2024.EK Lubicz Dolny, 2024.05.10.
OBWIESZCZENIE
O WSZCZĘCIU POSTĘPOWANIA ADMINISTRACYJNEGO
W SPRAWIE USTALENIA WARUNKÓW ZABUDOWY
Na podstawie art. 49 § 1, 61 § 1 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz.U. z 2024 r., poz. 572, dalej k.p.a.),w związku z art. 53 ust. 1 c, 64 ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz.U. z 2023 r., poz. 977 ze zm.) Wójt Gminy Lubicz
zawiadamia
osoby, którym przysługują prawa rzeczowe do nieruchomości o nieuregulowanym stanie prawnym, tj. działki o nr 410 położonej w m. Młyniec Drugi, gm. Lubicz, że wszczęte zostało postępowanie administracyjne w sprawie ustalenia warunków zabudowy dla inwestycji polegającej na budowie budynku rekreacji indywidualnej na terenie części działki nr 409/4 w m. Młyniec Drugi, gm. Lubicz na wniosek złożony przez osobę fizyczną.
Zgodnie z art. 49 § 2 k.p.a. zawiadomienie uważa się za dokonane po upływie czternastu dni od dnia, w którym nastąpiło publiczne obwieszczenie lub udostępnienie w Biuletynie Informacji Publicznej, tj. od dnia 10.05.2024 r.
Strony mogą zapoznać się z aktami sprawy w siedzibie Urzędu Gminy Lubicz, ul. Toruńska 21, 87-162 Lubicz Dolny, pok. nr 30, w godzinach pracy urzędu (po wcześniejszym kontakcie telefonicznym 56/621 21 04) oraz składać ewentualne zastrzeżenia, wnioski i wyjaśnienia dotyczące w/w postępowania. Wszelkie pisma w przedmiotowej sprawie można składać w Biurze Podawczym, ul. Toruńska 21, 87-162 Lubicz Dolny, za pośrednictwem operatora pocztowego – Poczty Polskiej S.A. lub elektronicznej platformy usług administracji publicznej – ePUAP.
z up. WÓJTA
Agnieszka Klugiewicz-Lewicka
Kierownik Referatu Gospodarki Przestrzennej
Rozdzielnik:
1. Tablica informacyjna w Urzędzie Gminy Lubicz, ul. Toruńska 21, 87-162 Lubicz Dolny, bud.A,
2. Strona internetowa: https://www.bip.lubicz.pl/,
3. a/a
drukuj (Obwieszczenie o wszczęciu postępowania GP.6730.45.2024.EK)
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Ewelina Kowalskadata wytworzenia: 2024-05-10
- opublikował: Anna Szatkowskadata publikacji: 2024-05-10 10:39
Ogłoszenia dotyczące prowadzonych postępowań o lokalizację celu publicznego oraz postępowań w sprawie ustalenie warunków zabudowy, gdy poprzedzone były wydaniem decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację inwestycji
Metryka
- opublikował: Sławomir Szczęśniakdata publikacji: 2023-10-19 10:11