Odnośniki
Intranet
Kalendarium
Pn | Wt | Śr | Czw | Pt | Sob | Nd |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | 3 | ||||
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
Najbliższe wydarzenia
Brak wydarzeń w wybranym okresie
Przejdź do: www.lubicz.pl
Treść strony
Koordynator do spraw dostępności w Urzędzie Gminy Lubicz
Na podstawie art. 14 ust. 1 i 2 oraz art. 59 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz. U. z 2022 r. poz. 2240) w Urzędzie Gminy Lubicz wyznaczony został Koordynator do spraw dostępności.
Anna Szatkowska – Koordynator do spraw dostępności w Urzędzie Gminy Lubicz
Kontakt:
Urząd Gminy Lubicz
ul. Toruńska 21,
87-162 Lubicz Dolny,
pokój nr 28 (II piętro)
Tel (56) 621 21 35
e-mail: a.szatkowska@lubicz.pl
Do zadań koordynatora należy w szczególności:
- wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez Urząd Gminy Lubicz,
- przygotowanie i koordynacja wdrożenia planu działania na rzecz poprawy zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami,
- monitorowanie działalności Urzędu Gminy Lubicz w zakresie zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Anna Szatkowska
- opublikował: Administrator Systemudata publikacji: 2020-10-16 13:41
- zmodyfikował: Kamila Mrózostatnia modyfikacja: 2023-04-17 12:45
Metryka strony
Ilość odwiedzin obecnej strony: 5785
Ostatnia aktualizacja treści obecnej strony: 2023-04-17 12:45:52