Ścieżka nawigacyjna

Treść strony

Koordynator do spraw dostępności w Urzędzie Gminy Lubicz

Na podstawie art. 14 ust. 1 i 2 oraz art.59 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (tj. Dz. U. z 2020r. poz. 1062) w Urzędzie Gminy Lubicz wyznaczony został Koordynator do spraw dostępności.

Anna Szatkowska  – Koordynator do spraw dostępności na terenie Gminy Lubicz

Kontakt:
Urząd Gminy Lubicz
ul. Toruńska 21, 87-162 Lubicz Dolny,
pokój nr 9 (parter)

Tel (56) 621 21 40
e-mail: a.szatkowska@lubicz.pl
 
Do zadań koordynatora należy w szczególności:

  1. wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez Urząd Gminy Lubicz,
  2. przygotowanie i koordynacja wdrożenia planu działania na rzecz poprawy zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami,
  3. monitorowanie działalności Urzędu Gminy Lubicz w zakresie zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.

Metryka

  • opublikował: Administrator Systemu
    data publikacji: 2020-10-16 13:41

Metryka strony

Ilość odwiedzin obecnej strony: 224
Ostatnia aktualizacja obecnej strony: 2020-12-07 14:28

Odnośniki

Fotokod z linkiem do niniejszej strony

Fotokod

Wyszukiwarka

Wyszukiwarka
-- w całym serwisie

Menu

Intranet

Zaloguj się

Urząd Gminy Lubicz

Lubicz Dolny, ul. Toruńska 21, 87-162 Lubicz

Dane kontaktowe

tel. (56) 621-21-00, (56) 621-21-01

Godziny urzędowania

poniedziałek 7:15 - 15:00
wtorek 7:15 - 17:00 
środa 7:15 - 15:00
czwartek 7:15 - 15:00
piątek 7:15 - 14:15

Odnośniki

Metryka strony BIP

Licznik odwiedzin strony BIP: 5747227
Ostatnia aktualizacja strony BIP: 2021-04-21 10:26

Stopka strony