Biuletyn Informacji Publicznej
URZĄD GMINY LUBICZ

Wyszukiwarka

Odnośniki

Intranet

Zaloguj się
:
:

Kalendarium

« poprzedni miesiącczerwiec 2024» następny miesiąc
PnWtŚrCzwPtSobNd
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

Najbliższe wydarzenia

Brak wydarzeń w wybranym okresie

Przejdź do: www.lubicz.pl

Treść strony

Koordynator do spraw dostępności w Urzędzie Gminy Lubicz

Na podstawie art. 14 ust. 1 i 2 oraz art. 59 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz. U. z 2022 r. poz. 2240) w Urzędzie Gminy Lubicz wyznaczony został Koordynator do spraw dostępności.

Anna Szatkowska  – Koordynator do spraw dostępności w Urzędzie Gminy Lubicz

Kontakt:

Urząd Gminy Lubicz

ul. Toruńska 21,

87-162 Lubicz Dolny,

pokój nr 28 (II piętro)

Tel (56) 621 21 35

e-mail: a.szatkowska@lubicz.pl

Do zadań koordynatora należy w szczególności:

  • wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez Urząd Gminy Lubicz,
  • przygotowanie i koordynacja wdrożenia planu działania na rzecz poprawy zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami,
  • monitorowanie działalności Urzędu Gminy Lubicz w zakresie zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.

Metryka

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Anna Szatkowska
  • opublikował: Administrator Systemu
    data publikacji: 2020-10-16 13:41
  • zmodyfikował: Kamila Mróz
    ostatnia modyfikacja: 2023-04-17 12:45

Metryka strony

Ilość odwiedzin obecnej strony: 7995
Ostatnia aktualizacja treści obecnej strony: 2023-04-17 12:45:52