obwieszczenie GP.6730.274.2025
WÓJT GMINY LUBICZ
ul. Toruńska 21
87-162 LUBICZ DOLNY
GP.6730.274.2025.EK Lubicz Dolny, 2025.07.29
OBWIESZCZENIE
O WSZCZĘCIU POSTĘPOWANIA ADMINISTRACYJNEGO
W SPRAWIE USTALENIA WARUNKÓW ZABUDOWY
Na podstawie art. 49 § 1, 61 § 1 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz.U. z 2024 r., poz. 572, dalej k.p.a.), w związku z art. 53 ust. 1 c, 64 ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz.U. z 2024 r., poz. 1130 ze zm.) Wójt Gminy Lubicz
zawiadamia
strony, którym przysługują prawa rzeczowe do nieruchomości o nieuregulowanym stanie prawnym, tj. działki o nr 40/1, 40/2 położonej w m. Brzeźno, gm. Lubicz, że wszczęte zostało postępowanie administracyjne w sprawie ustalenia warunków zabudowy dla inwestycji polegającej na budowie budynku mieszkalnego jednorodzinnego oraz budynku gospodarczego w zabudowie zagrodowej na terenie działki nr 10/3 w m. Brzeźno, gm. Lubicz na wniosek złożony przez osobę fizyczną.
Zgodnie z art. 49 § 2 k.p.a. zawiadomienie uważa się za dokonane po upływie czternastu dni od dnia, w którym nastąpiło publiczne obwieszczenie lub udostępnienie w Biuletynie Informacji Publicznej, tj. od dnia 1.08.2025 r.
Strony mogą zapoznać się z aktami sprawy w siedzibie Urzędu Gminy Lubicz, ul. Toruńska 21, 87-162 Lubicz Dolny, pok. nr 30, w godzinach pracy urzędu (po wcześniejszym kontakcie telefonicznym 56/621 21 04) oraz składać ewentualne zastrzeżenia, wnioski i wyjaśnienia dotyczące w/w postępowania. Wszelkie pisma w przedmiotowej sprawie można składać w Biurze Podawczym, ul. Toruńska 21, 87-162 Lubicz Dolny, za pośrednictwem operatora pocztowego lub elektronicznej platformy usług administracji publicznej ePUAP lub poprzez e-doręczenia.
z up. WÓJTA
Sławomir Szczęśniak
Inspektor
Rozdzielnik:
1. Tablica informacyjna w Urzędzie Gminy Lubicz, ul. Toruńska 21, 87-162 Lubicz Dolny, bud.A,
2. Strona internetowa: https://www.bip.lubicz.pl/,
3. a/a
drukuj (obwieszczenie GP.6730.274.2025)
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Ewelina Kowalskadata wytworzenia: 2025-08-01
- opublikował: Ewelina Kowalskadata publikacji: 2025-08-01 10:52
Obwieszczenie o wszczęciu postępowania GP.6730.280.2025.As
WÓJT GMINY LUBICZ
ul. Toruńska 21
87-162 LUBICZ DOLNY
Lubicz Dolny, 2025.07.31
GP.6730.280.2025.AS
OBWIESZCZENIE
1.O wszczęciu postępowania w sprawie wydania decyzji ustalającej warunki zabudowy
Na podstawie przepisu art. 49 oraz art. 61 § 4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r.- Kodeks postępowania administracyjnego (tekst jednolity z 2024 r., poz. 572, zwany k.p.a) w związku z art. 53 ust. 1c ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z dnia 2024 r. poz. 1130 zwany u.p.z.p), Wójt Gminy Lubicz zawiadamia osoby, którym przysługują prawa rzeczowe do nieruchomości o nieuregulowanym stanie prawnym tj. działki o nr 236/11, 236/13, 236/14, 236//15 położonych w m. Kopanino, gm. Lubicz, o wszczęciu postępowania w dniu 28.07.2025 r. na wniosek złożony przez osobę fizyczną w sprawie ustalenia warunków zabudowy dla inwestycji polegającej na budowie budynku mieszkalnego na terenie części działki nr 236/13, obręb Kopanino, gmina Lubicz.
Zgodnie z art. 49 § 2 k.p.a. zawiadomienie uważa się za dokonane po upływie czternastu dni od dnia, w którym nastąpiło publiczne obwieszczenie lub udostępnienie w Biuletynie Informacji Publicznej, tj. od dnia 31.07.2025 r.
Strony mogą zapoznać się z aktami sprawy w siedzibie Urzędu Gminy Lubicz, ul. Toruńska 21,
87-162 Lubicz Dolny, pok. nr 28, w godzinach pracy urzędu (po wcześniejszym kontakcie telefonicznym 56/621 21 35) oraz składać ewentualne zastrzeżenia, wnioski i wyjaśnienia dotyczące w/w postępowania. Wszelkie pisma w przedmiotowej sprawie można składać w Biurze Podawczym, ul. Toruńska 21, 87-162 Lubicz Dolny, za pośrednictwem operatora pocztowego – Poczty Polskiej S.A. lub elektronicznej platformy usług administracji publicznej – ePUAP.
2. O niezałatwieniu sprawy w terminie
Działając zgodnie z art. 36 k.p.a. informuję, że sprawa opisana w punkcie 1 niniejszego zawiadomienia nie może być załatwiona w terminie określonym w art. 35 §3 k.p.a., przewidzianym dla załatwienia szczególnie skomplikowanej sprawy wymagającej postępowania wyjaśniającego to jest w terminie dwóch miesięcy od daty wszczęcia postępowania.
Ze względu na charakter procedury związanej z ustaleniem warunków zabudowy, to jest opracowywaniem projektu decyzji przez osobę uprawnioną nie będącą pracownikiem organu, oraz w szczególności, obowiązkiem uzgodnienia projektu decyzji z właściwymi organami i zawiadomienia stron postępowania oraz zapewnienia im możliwości wypowiedzenia się przed wydaniem decyzji, nowy termin załatwienia sprawy wyznaczam na dzień 30.09.2025 r.
Niezależnie od powyższego zapewniam, że postępowanie nie będzie prowadzone dłużej niż jest to niezbędne do załatwienia sprawy, a decyzja kończąca postępowanie wydana zostanie niezwłocznie po wykonaniu czynności proceduralnych opisanych wyżej.
Pouczenie:
Strona postępowania ma prawo złożyć ponaglenie na organ rozpatrujący sprawę, jeżeli:
1) nie załatwiono sprawy w terminie określonym w art. 35 lub przepisach szczególnych ani w terminie wskazanym zgodnie z art. 36 § 1 (bezczynność);
2) postępowanie jest prowadzone dłużej niż jest to niezbędne do załatwienia sprawy (przewlekłość).
Ponaglenie wnosi się do organu wyższego stopnia, tj. Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Toruniu za pośrednictwem organu prowadzącego postępowanie, tj. Wójta Gminy Lubicz. Ponaglenie powinno zawierać uzasadnienie
Z up. WÓJTA
Sławomir Szczęśniak
…. INSPEKTOR
Rozdzielnik:
1. Tablica informacyjna w Urzędzie Gminy Lubicz,
ul. Toruńska 21, 87-162 Lubicz Dolny, bud.A
2. Strona internetowa: https://www.bip.lubicz.pl/,
3. a/a
drukuj (Obwieszczenie o wszczęciu postępowania GP.6730.280.2025.As)
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Anna Szatkowska
- opublikował: Anna Szatkowskadata publikacji: 2025-07-31 12:39
Obwieszczenie o wszczęciu postępowania GP.6730.279
WÓJT GMINY LUBICZ
ul. Toruńska 21
87-162 LUBICZ DOLNY
Lubicz Dolny, 2025.07.31
GP.6730.279.2025.AS
OBWIESZCZENIE
1.O wszczęciu postępowania w sprawie wydania decyzji ustalającej warunki zabudowy
Na podstawie przepisu art. 49 oraz art. 61 § 4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r.- Kodeks postępowania administracyjnego (tekst jednolity z 2024 r., poz. 572, zwany k.p.a) w związku z art. 53 ust. 1c ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z dnia 2024 r. poz. 1130 zwany u.p.z.p), Wójt Gminy Lubicz zawiadamia osoby, którym przysługują prawa rzeczowe do nieruchomości o nieuregulowanym stanie prawnym tj. działki o nr 236/8, 236/12, 236/14, 236//15 położonych w m. Kopanino, gm. Lubicz, o wszczęciu postępowania w dniu 28.07.2025 r. na wniosek złożony przez osobę fizyczną w sprawie ustalenia warunków zabudowy dla inwestycji polegającej na budowie budynku mieszkalnego na terenie działki nr 236/12, obręb Kopanino, gmina Lubicz.
Zgodnie z art. 49 § 2 k.p.a. zawiadomienie uważa się za dokonane po upływie czternastu dni od dnia, w którym nastąpiło publiczne obwieszczenie lub udostępnienie w Biuletynie Informacji Publicznej, tj. od dnia 31.07.2025 r.
Strony mogą zapoznać się z aktami sprawy w siedzibie Urzędu Gminy Lubicz, ul. Toruńska 21,
87-162 Lubicz Dolny, pok. nr 28, w godzinach pracy urzędu (po wcześniejszym kontakcie telefonicznym 56/621 21 35) oraz składać ewentualne zastrzeżenia, wnioski i wyjaśnienia dotyczące w/w postępowania. Wszelkie pisma w przedmiotowej sprawie można składać w Biurze Podawczym, ul. Toruńska 21, 87-162 Lubicz Dolny, za pośrednictwem operatora pocztowego – Poczty Polskiej S.A. lub elektronicznej platformy usług administracji publicznej – ePUAP.
2. O niezałatwieniu sprawy w terminie
Działając zgodnie z art. 36 k.p.a. informuję, że sprawa opisana w punkcie 1 niniejszego zawiadomienia nie może być załatwiona w terminie określonym w art. 35 §3 k.p.a., przewidzianym dla załatwienia szczególnie skomplikowanej sprawy wymagającej postępowania wyjaśniającego to jest w terminie dwóch miesięcy od daty wszczęcia postępowania.
Ze względu na charakter procedury związanej z ustaleniem warunków zabudowy, to jest opracowywaniem projektu decyzji przez osobę uprawnioną nie będącą pracownikiem organu, oraz w szczególności, obowiązkiem uzgodnienia projektu decyzji z właściwymi organami i zawiadomienia stron postępowania oraz zapewnienia im możliwości wypowiedzenia się przed wydaniem decyzji, nowy termin załatwienia sprawy wyznaczam na dzień 30.09.2025 r.
Niezależnie od powyższego zapewniam, że postępowanie nie będzie prowadzone dłużej niż jest to niezbędne do załatwienia sprawy, a decyzja kończąca postępowanie wydana zostanie niezwłocznie po wykonaniu czynności proceduralnych opisanych wyżej.
Pouczenie:
Strona postępowania ma prawo złożyć ponaglenie na organ rozpatrujący sprawę, jeżeli:
1) nie załatwiono sprawy w terminie określonym w art. 35 lub przepisach szczególnych ani w terminie wskazanym zgodnie z art. 36 § 1 (bezczynność);
2) postępowanie jest prowadzone dłużej niż jest to niezbędne do załatwienia sprawy (przewlekłość).
Ponaglenie wnosi się do organu wyższego stopnia, tj. Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Toruniu za pośrednictwem organu prowadzącego postępowanie, tj. Wójta Gminy Lubicz. Ponaglenie powinno zawierać uzasadnienie
Z up. WÓJTA
Sławomir Szczęśniak
…. INSPEKTOR
Rozdzielnik:
1. Tablica informacyjna w Urzędzie Gminy Lubicz,
ul. Toruńska 21, 87-162 Lubicz Dolny, bud.A
2. Strona internetowa: https://www.bip.lubicz.pl/,
3. a/a
drukuj (Obwieszczenie o wszczęciu postępowania GP.6730.279)
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Anna Szatkowska
- opublikował: Anna Szatkowskadata publikacji: 2025-07-31 12:37
Obwieszczenie o wszczęciu postępowania GP.6730.278.2025.AS
WÓJT GMINY LUBICZ
ul. Toruńska 21
87-162 LUBICZ DOLNY
Lubicz Dolny, 2025.07.31
GP.6730.278.2025.AS
OBWIESZCZENIE
1.O wszczęciu postępowania w sprawie wydania decyzji ustalającej warunki zabudowy
Na podstawie przepisu art. 49 oraz art. 61 § 4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r.- Kodeks postępowania administracyjnego (tekst jednolity z 2024 r., poz. 572, zwany k.p.a) w związku z art. 53 ust. 1c ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z dnia 2024 r. poz. 1130 zwany u.p.z.p), Wójt Gminy Lubicz zawiadamia osoby, którym przysługują prawa rzeczowe do nieruchomości o nieuregulowanym stanie prawnym tj. działki o nr 236/5, 236/6, 236/14, położonych w m. Kopanino, gm. Lubicz, o wszczęciu postępowania w dniu 28.07.2025 r. na wniosek złożony przez osobę fizyczną w sprawie ustalenia warunków zabudowy dla inwestycji polegającej na budowie budynku mieszkalnego na terenie działki nr 236/6, obręb Kopanino, gmina Lubicz.
Zgodnie z art. 49 § 2 k.p.a. zawiadomienie uważa się za dokonane po upływie czternastu dni od dnia, w którym nastąpiło publiczne obwieszczenie lub udostępnienie w Biuletynie Informacji Publicznej, tj. od dnia 31.07.2025 r.
Strony mogą zapoznać się z aktami sprawy w siedzibie Urzędu Gminy Lubicz, ul. Toruńska 21,
87-162 Lubicz Dolny, pok. nr 28, w godzinach pracy urzędu (po wcześniejszym kontakcie telefonicznym 56/621 21 35) oraz składać ewentualne zastrzeżenia, wnioski i wyjaśnienia dotyczące w/w postępowania. Wszelkie pisma w przedmiotowej sprawie można składać w Biurze Podawczym, ul. Toruńska 21, 87-162 Lubicz Dolny, za pośrednictwem operatora pocztowego – Poczty Polskiej S.A. lub elektronicznej platformy usług administracji publicznej – ePUAP.
2. O niezałatwieniu sprawy w terminie
Działając zgodnie z art. 36 k.p.a. informuję, że sprawa opisana w punkcie 1 niniejszego zawiadomienia nie może być załatwiona w terminie określonym w art. 35 §3 k.p.a., przewidzianym dla załatwienia szczególnie skomplikowanej sprawy wymagającej postępowania wyjaśniającego to jest w terminie dwóch miesięcy od daty wszczęcia postępowania.
Ze względu na charakter procedury związanej z ustaleniem warunków zabudowy, to jest opracowywaniem projektu decyzji przez osobę uprawnioną nie będącą pracownikiem organu, oraz w szczególności, obowiązkiem uzgodnienia projektu decyzji z właściwymi organami i zawiadomienia stron postępowania oraz zapewnienia im możliwości wypowiedzenia się przed wydaniem decyzji, nowy termin załatwienia sprawy wyznaczam na dzień 30.09.2025 r.
Niezależnie od powyższego zapewniam, że postępowanie nie będzie prowadzone dłużej niż jest to niezbędne do załatwienia sprawy, a decyzja kończąca postępowanie wydana zostanie niezwłocznie po wykonaniu czynności proceduralnych opisanych wyżej.
Pouczenie:
Strona postępowania ma prawo złożyć ponaglenie na organ rozpatrujący sprawę, jeżeli:
1) nie załatwiono sprawy w terminie określonym w art. 35 lub przepisach szczególnych ani w terminie wskazanym zgodnie z art. 36 § 1 (bezczynność);
2) postępowanie jest prowadzone dłużej niż jest to niezbędne do załatwienia sprawy (przewlekłość).
Ponaglenie wnosi się do organu wyższego stopnia, tj. Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Toruniu za pośrednictwem organu prowadzącego postępowanie, tj. Wójta Gminy Lubicz. Ponaglenie powinno zawierać uzasadnienie
Z up. WÓJTA
Sławomir Szczęśniak
…. INSPEKTOR
Rozdzielnik:
1. Tablica informacyjna w Urzędzie Gminy Lubicz,
ul. Toruńska 21, 87-162 Lubicz Dolny, bud.A
2. Strona internetowa: https://www.bip.lubicz.pl/,
3. a/a
drukuj (Obwieszczenie o wszczęciu postępowania GP.6730.278.2025.AS)
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Anna Szatkowska
- opublikował: Anna Szatkowskadata publikacji: 2025-07-31 12:35
Obwieszczenie o wszczęciu postępowania GP.6730.275.2025.AS
WÓJT GMINY LUBICZ
ul. Toruńska 21
87-162 LUBICZ DOLNY
Lubicz Dolny, 2025.07.31
GP.6730.278.2025.AS
OBWIESZCZENIE
1.O wszczęciu postępowania w sprawie wydania decyzji ustalającej warunki zabudowy
Na podstawie przepisu art. 49 oraz art. 61 § 4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r.- Kodeks postępowania administracyjnego (tekst jednolity z 2024 r., poz. 572, zwany k.p.a) w związku z art. 53 ust. 1c ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z dnia 2024 r. poz. 1130 zwany u.p.z.p), Wójt Gminy Lubicz zawiadamia osoby, którym przysługują prawa rzeczowe do nieruchomości o nieuregulowanym stanie prawnym tj. działki o nr 236/5, 236/6, 236/14, położonych w m. Kopanino, gm. Lubicz, o wszczęciu postępowania w dniu 28.07.2025 r. na wniosek złożony przez osobę fizyczną w sprawie ustalenia warunków zabudowy dla inwestycji polegającej na budowie budynku mieszkalnego na terenie działki nr 236/6, obręb Kopanino, gmina Lubicz.
Zgodnie z art. 49 § 2 k.p.a. zawiadomienie uważa się za dokonane po upływie czternastu dni od dnia, w którym nastąpiło publiczne obwieszczenie lub udostępnienie w Biuletynie Informacji Publicznej, tj. od dnia 31.07.2025 r.
Strony mogą zapoznać się z aktami sprawy w siedzibie Urzędu Gminy Lubicz, ul. Toruńska 21,
87-162 Lubicz Dolny, pok. nr 28, w godzinach pracy urzędu (po wcześniejszym kontakcie telefonicznym 56/621 21 35) oraz składać ewentualne zastrzeżenia, wnioski i wyjaśnienia dotyczące w/w postępowania. Wszelkie pisma w przedmiotowej sprawie można składać w Biurze Podawczym, ul. Toruńska 21, 87-162 Lubicz Dolny, za pośrednictwem operatora pocztowego – Poczty Polskiej S.A. lub elektronicznej platformy usług administracji publicznej – ePUAP.
2. O niezałatwieniu sprawy w terminie
Działając zgodnie z art. 36 k.p.a. informuję, że sprawa opisana w punkcie 1 niniejszego zawiadomienia nie może być załatwiona w terminie określonym w art. 35 §3 k.p.a., przewidzianym dla załatwienia szczególnie skomplikowanej sprawy wymagającej postępowania wyjaśniającego to jest w terminie dwóch miesięcy od daty wszczęcia postępowania.
Ze względu na charakter procedury związanej z ustaleniem warunków zabudowy, to jest opracowywaniem projektu decyzji przez osobę uprawnioną nie będącą pracownikiem organu, oraz w szczególności, obowiązkiem uzgodnienia projektu decyzji z właściwymi organami i zawiadomienia stron postępowania oraz zapewnienia im możliwości wypowiedzenia się przed wydaniem decyzji, nowy termin załatwienia sprawy wyznaczam na dzień 30.09.2025 r.
Niezależnie od powyższego zapewniam, że postępowanie nie będzie prowadzone dłużej niż jest to niezbędne do załatwienia sprawy, a decyzja kończąca postępowanie wydana zostanie niezwłocznie po wykonaniu czynności proceduralnych opisanych wyżej.
Pouczenie:
Strona postępowania ma prawo złożyć ponaglenie na organ rozpatrujący sprawę, jeżeli:
1) nie załatwiono sprawy w terminie określonym w art. 35 lub przepisach szczególnych ani w terminie wskazanym zgodnie z art. 36 § 1 (bezczynność);
2) postępowanie jest prowadzone dłużej niż jest to niezbędne do załatwienia sprawy (przewlekłość).
Ponaglenie wnosi się do organu wyższego stopnia, tj. Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Toruniu za pośrednictwem organu prowadzącego postępowanie, tj. Wójta Gminy Lubicz. Ponaglenie powinno zawierać uzasadnienie
Z up. WÓJTA
Sławomir Szczęśniak
…. INSPEKTOR
Rozdzielnik:
1. Tablica informacyjna w Urzędzie Gminy Lubicz,
ul. Toruńska 21, 87-162 Lubicz Dolny, bud.A
2. Strona internetowa: https://www.bip.lubicz.pl/,
3. a/a
drukuj (Obwieszczenie o wszczęciu postępowania GP.6730.275.2025.AS)
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Anna Szatkowska
- opublikował: Anna Szatkowskadata publikacji: 2025-07-31 12:33
Obwieszczenie o wszczęciu postępowania GP.6730.277.2025.AS
WÓJT GMINY LUBICZ
ul. Toruńska 21
87-162 LUBICZ DOLNY
Lubicz Dolny, 2025.07.31
GP.6730.277.2025.AS
OBWIESZCZENIE
1.O wszczęciu postępowania w sprawie wydania decyzji ustalającej warunki zabudowy
Na podstawie przepisu art. 49 oraz art. 61 § 4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r.- Kodeks postępowania administracyjnego (tekst jednolity z 2024 r., poz. 572, zwany k.p.a) w związku z art. 53 ust. 1c ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z dnia 2024 r. poz. 1130 zwany u.p.z.p), Wójt Gminy Lubicz zawiadamia osoby, którym przysługują prawa rzeczowe do nieruchomości o nieuregulowanym stanie prawnym tj. działki o nr 236/5, 236/6, 236/14, położonych w m. Kopanino, gm. Lubicz, o wszczęciu postępowania w dniu 28.07.2025 r. na wniosek złożony przez osobę fizyczną w sprawie ustalenia warunków zabudowy dla inwestycji polegającej na budowie budynku mieszkalnego na terenie działki nr 236/5, obręb Kopanino, gmina Lubicz.
Zgodnie z art. 49 § 2 k.p.a. zawiadomienie uważa się za dokonane po upływie czternastu dni od dnia, w którym nastąpiło publiczne obwieszczenie lub udostępnienie w Biuletynie Informacji Publicznej, tj. od dnia 31.07.2025 r.
Strony mogą zapoznać się z aktami sprawy w siedzibie Urzędu Gminy Lubicz, ul. Toruńska 21,
87-162 Lubicz Dolny, pok. nr 28, w godzinach pracy urzędu (po wcześniejszym kontakcie telefonicznym 56/621 21 35) oraz składać ewentualne zastrzeżenia, wnioski i wyjaśnienia dotyczące w/w postępowania. Wszelkie pisma w przedmiotowej sprawie można składać w Biurze Podawczym, ul. Toruńska 21, 87-162 Lubicz Dolny, za pośrednictwem operatora pocztowego – Poczty Polskiej S.A. lub elektronicznej platformy usług administracji publicznej – ePUAP.
2. O niezałatwieniu sprawy w terminie
Działając zgodnie z art. 36 k.p.a. informuję, że sprawa opisana w punkcie 1 niniejszego zawiadomienia nie może być załatwiona w terminie określonym w art. 35 §3 k.p.a., przewidzianym dla załatwienia szczególnie skomplikowanej sprawy wymagającej postępowania wyjaśniającego to jest w terminie dwóch miesięcy od daty wszczęcia postępowania.
Ze względu na charakter procedury związanej z ustaleniem warunków zabudowy, to jest opracowywaniem projektu decyzji przez osobę uprawnioną nie będącą pracownikiem organu, oraz w szczególności, obowiązkiem uzgodnienia projektu decyzji z właściwymi organami i zawiadomienia stron postępowania oraz zapewnienia im możliwości wypowiedzenia się przed wydaniem decyzji, nowy termin załatwienia sprawy wyznaczam na dzień 30.09.2025 r.
Niezależnie od powyższego zapewniam, że postępowanie nie będzie prowadzone dłużej niż jest to niezbędne do załatwienia sprawy, a decyzja kończąca postępowanie wydana zostanie niezwłocznie po wykonaniu czynności proceduralnych opisanych wyżej.
Pouczenie:
Strona postępowania ma prawo złożyć ponaglenie na organ rozpatrujący sprawę, jeżeli:
1) nie załatwiono sprawy w terminie określonym w art. 35 lub przepisach szczególnych ani w terminie wskazanym zgodnie z art. 36 § 1 (bezczynność);
2) postępowanie jest prowadzone dłużej niż jest to niezbędne do załatwienia sprawy (przewlekłość).
Ponaglenie wnosi się do organu wyższego stopnia, tj. Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Toruniu za pośrednictwem organu prowadzącego postępowanie, tj. Wójta Gminy Lubicz. Ponaglenie powinno zawierać uzasadnienie
Z up. WÓJTA
Sławomir Szczęśniak
…. INSPEKTOR
Rozdzielnik:
1. Tablica informacyjna w Urzędzie Gminy Lubicz,
ul. Toruńska 21, 87-162 Lubicz Dolny, bud.A
2. Strona internetowa: https://www.bip.lubicz.pl/,
3. a/a
drukuj (Obwieszczenie o wszczęciu postępowania GP.6730.277.2025.AS)
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Anna Szatkowska
- opublikował: Anna Szatkowskadata publikacji: 2025-07-31 12:31
Obwieszczenie o wszczęciu postępowania GP.6730.276.2025.AS
WÓJT GMINY LUBICZ
ul. Toruńska 21
87-162 LUBICZ DOLNY
Lubicz Dolny, 2025.07.31
GP.6730.276.2025.AS
OBWIESZCZENIE
1.O wszczęciu postępowania w sprawie wydania decyzji ustalającej warunki zabudowy
Na podstawie przepisu art. 49 oraz art. 61 § 4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r.- Kodeks postępowania administracyjnego (tekst jednolity z 2024 r., poz. 572, zwany k.p.a) w związku z art. 53 ust. 1c ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z dnia 2024 r. poz. 1130 zwany u.p.z.p), Wójt Gminy Lubicz zawiadamia osoby, którym przysługują prawa rzeczowe do nieruchomości o nieuregulowanym stanie prawnym tj. działki o nr 236/3, 236/4, 236/14, 205 położonych w m. Kopanino, gm. Lubicz, o wszczęciu postępowania w dniu 28.07.2025 r. na wniosek złożony przez osobę fizyczną w sprawie ustalenia warunków zabudowy dla inwestycji polegającej na budowie budynku mieszkalnego na terenie działki nr 236/3, obręb Kopanino, gmina Lubicz.
Zgodnie z art. 49 § 2 k.p.a. zawiadomienie uważa się za dokonane po upływie czternastu dni od dnia, w którym nastąpiło publiczne obwieszczenie lub udostępnienie w Biuletynie Informacji Publicznej, tj. od dnia 31.07.2025 r.
Strony mogą zapoznać się z aktami sprawy w siedzibie Urzędu Gminy Lubicz, ul. Toruńska 21,
87-162 Lubicz Dolny, pok. nr 28, w godzinach pracy urzędu (po wcześniejszym kontakcie telefonicznym 56/621 21 35) oraz składać ewentualne zastrzeżenia, wnioski i wyjaśnienia dotyczące w/w postępowania. Wszelkie pisma w przedmiotowej sprawie można składać w Biurze Podawczym, ul. Toruńska 21, 87-162 Lubicz Dolny, za pośrednictwem operatora pocztowego – Poczty Polskiej S.A. lub elektronicznej platformy usług administracji publicznej – ePUAP.
2. O niezałatwieniu sprawy w terminie
Działając zgodnie z art. 36 k.p.a. informuję, że sprawa opisana w punkcie 1 niniejszego zawiadomienia nie może być załatwiona w terminie określonym w art. 35 §3 k.p.a., przewidzianym dla załatwienia szczególnie skomplikowanej sprawy wymagającej postępowania wyjaśniającego to jest w terminie dwóch miesięcy od daty wszczęcia postępowania.
Ze względu na charakter procedury związanej z ustaleniem warunków zabudowy, to jest opracowywaniem projektu decyzji przez osobę uprawnioną nie będącą pracownikiem organu, oraz w szczególności, obowiązkiem uzgodnienia projektu decyzji z właściwymi organami i zawiadomienia stron postępowania oraz zapewnienia im możliwości wypowiedzenia się przed wydaniem decyzji, nowy termin załatwienia sprawy wyznaczam na dzień 30.09.2025 r.
Niezależnie od powyższego zapewniam, że postępowanie nie będzie prowadzone dłużej niż jest to niezbędne do załatwienia sprawy, a decyzja kończąca postępowanie wydana zostanie niezwłocznie po wykonaniu czynności proceduralnych opisanych wyżej.
Pouczenie:
Strona postępowania ma prawo złożyć ponaglenie na organ rozpatrujący sprawę, jeżeli:
1) nie załatwiono sprawy w terminie określonym w art. 35 lub przepisach szczególnych ani w terminie wskazanym zgodnie z art. 36 § 1 (bezczynność);
2) postępowanie jest prowadzone dłużej niż jest to niezbędne do załatwienia sprawy (przewlekłość).
Ponaglenie wnosi się do organu wyższego stopnia, tj. Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Toruniu za pośrednictwem organu prowadzącego postępowanie, tj. Wójta Gminy Lubicz. Ponaglenie powinno zawierać uzasadnienie
Z up. WÓJTA
Sławomir Szczęśniak
…. INSPEKTOR
Rozdzielnik:
1. Tablica informacyjna w Urzędzie Gminy Lubicz,
ul. Toruńska 21, 87-162 Lubicz Dolny, bud.A
2. Strona internetowa: https://www.bip.lubicz.pl/,
3. a/a
drukuj (Obwieszczenie o wszczęciu postępowania GP.6730.276.2025.AS)
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Anna Szatkowska
- opublikował: Anna Szatkowskadata publikacji: 2025-07-31 12:29
Obwieszczenie o wszczęciu postępowania w sprawie GP.6730.275.2025.AS
WÓJT GMINY LUBICZ
ul. Toruńska 21
87-162 LUBICZ DOLNY
Lubicz Dolny, 2025.07.31
GP.6730.275.2025.AS
OBWIESZCZENIE
1.O wszczęciu postępowania w sprawie wydania decyzji ustalającej warunki zabudowy
Na podstawie przepisu art. 49 oraz art. 61 § 4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r.- Kodeks postępowania administracyjnego (tekst jednolity z 2024 r., poz. 572, zwany k.p.a) w związku z art. 53 ust. 1c ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z dnia 2024 r. poz. 1130 zwany u.p.z.p), Wójt Gminy Lubicz zawiadamia osoby, którym przysługują prawa rzeczowe do nieruchomości o nieuregulowanym stanie prawnym tj. działki o nr 236/1, 236/2, 236/14, 205 położonych w m. Kopanino, gm. Lubicz, o wszczęciu postępowania w dniu 28.07.2025 r. na wniosek złożony przez osobę fizyczną w sprawie ustalenia warunków zabudowy dla inwestycji polegającej na budowie budynku mieszkalnego na terenie działki nr 236/2, obręb Kopanino, gmina Lubicz.
Zgodnie z art. 49 § 2 k.p.a. zawiadomienie uważa się za dokonane po upływie czternastu dni od dnia, w którym nastąpiło publiczne obwieszczenie lub udostępnienie w Biuletynie Informacji Publicznej, tj. od dnia 31.07.2025 r.
Strony mogą zapoznać się z aktami sprawy w siedzibie Urzędu Gminy Lubicz, ul. Toruńska 21,
87-162 Lubicz Dolny, pok. nr 28, w godzinach pracy urzędu (po wcześniejszym kontakcie telefonicznym 56/621 21 35) oraz składać ewentualne zastrzeżenia, wnioski i wyjaśnienia dotyczące w/w postępowania. Wszelkie pisma w przedmiotowej sprawie można składać w Biurze Podawczym, ul. Toruńska 21, 87-162 Lubicz Dolny, za pośrednictwem operatora pocztowego – Poczty Polskiej S.A. lub elektronicznej platformy usług administracji publicznej – ePUAP.
2. O niezałatwieniu sprawy w terminie
Działając zgodnie z art. 36 k.p.a. informuję, że sprawa opisana w punkcie 1 niniejszego zawiadomienia nie może być załatwiona w terminie określonym w art. 35 §3 k.p.a., przewidzianym dla załatwienia szczególnie skomplikowanej sprawy wymagającej postępowania wyjaśniającego to jest w terminie dwóch miesięcy od daty wszczęcia postępowania.
Ze względu na charakter procedury związanej z ustaleniem warunków zabudowy, to jest opracowywaniem projektu decyzji przez osobę uprawnioną nie będącą pracownikiem organu, oraz w szczególności, obowiązkiem uzgodnienia projektu decyzji z właściwymi organami i zawiadomienia stron postępowania oraz zapewnienia im możliwości wypowiedzenia się przed wydaniem decyzji, nowy termin załatwienia sprawy wyznaczam na dzień 30.09.2025 r.
Niezależnie od powyższego zapewniam, że postępowanie nie będzie prowadzone dłużej niż jest to niezbędne do załatwienia sprawy, a decyzja kończąca postępowanie wydana zostanie niezwłocznie po wykonaniu czynności proceduralnych opisanych wyżej.
Pouczenie:
Strona postępowania ma prawo złożyć ponaglenie na organ rozpatrujący sprawę, jeżeli:
1) nie załatwiono sprawy w terminie określonym w art. 35 lub przepisach szczególnych ani w terminie wskazanym zgodnie z art. 36 § 1 (bezczynność);
2) postępowanie jest prowadzone dłużej niż jest to niezbędne do załatwienia sprawy (przewlekłość).
Ponaglenie wnosi się do organu wyższego stopnia, tj. Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Toruniu za pośrednictwem organu prowadzącego postępowanie, tj. Wójta Gminy Lubicz. Ponaglenie powinno zawierać uzasadnienie
Z up. WÓJTA
Sławomir Szczęśniak
…. INSPEKTOR
Rozdzielnik:
1. Tablica informacyjna w Urzędzie Gminy Lubicz,
ul. Toruńska 21, 87-162 Lubicz Dolny, bud.A
2. Strona internetowa: https://www.bip.lubicz.pl/,
3. a/a
drukuj (Obwieszczenie o wszczęciu postępowania w sprawie GP.6730.275.2025.AS)
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Anna Szatkowska
- opublikował: Anna Szatkowskadata publikacji: 2025-07-31 12:26
GP.6730.115.2025.EF - obwieszczenie o wydaniu decyzji
WÓJT GMINY LUBICZ
ul. Toruńska 21
87-162 LUBICZ DOLNY
GP.6730.115.2025.EF
Lubicz Dolny dnia 2025.07.30
OBWIESZCZENIE
o wydaniu decyzji o warunkach zabudowy
Na podstawie z art. 66a ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym z dnia 27 marca 2003 roku (Dz. U. z 2024 r. poz. 1130) w związku z art. 72 ust. 6 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnieniu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz.U. z 2024 r. poz. 1112), Wójt Gminy Lubicz podaje do publicznej wiadomości, że dnia 22.07.2025 r. została wydana decyzja nr 106/2025 w sprawie GP.6730.115.2025.AS ustalająca warunki zabudowy dla inwestycji polegającej na: ,,Budowie czternastu budynków mieszkalnych jednorodzinnych na terenie działki nr 119 w m. Mierzynek, gm. Lubicz” poprzedzona wydaniem decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach nr ROŚ.6220.22.2024.PD z dnia 20.02.2025 r.
Z treścią decyzji oraz z dokumentacją sprawy można zapoznać się w Referacie Gospodarki Przestrzennej Urzędu Gminy Lubicz w godzinach pracy urzędu, pokój nr 30, piętro II, tel. (56) 621 21 04 w terminie 14 dni od dnia publikacji.
Treść decyzji została umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej www.bip.lubicz.pl w dniu 30.07.2025 r.
Z up. WÓJTA
Sławomir Szczęśniak
Inspektor
(-)
Rozdzielnik:
1. Tablica informacyjna w Urzędzie Gminy Lubicz,
2. Strona internetowa: https://www.bip.lubicz.pl,
3. a/a – UG
drukuj (GP.6730.115.2025.EF - obwieszczenie o wydaniu decyzji)
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Ewelina Fijałkowska
- opublikował: Ewelina Fijałkowskadata publikacji: 2025-07-30 12:59
- zmodyfikował: Ewelina Fijałkowskaostatnia modyfikacja: 2025-07-30 13:16
GP.6730.115.2025.EF- decyzja
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Ewelina Fijałkowska
- opublikował: Ewelina Fijałkowskadata publikacji: 2025-07-30 13:11
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Ewelina Fijałkowska
- opublikował: Ewelina Fijałkowskadata publikacji: 2025-07-30 13:11
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Ewelina Fijałkowska
- opublikował: Ewelina Fijałkowskadata publikacji: 2025-07-30 13:11
drukuj (GP.6730.115.2025.EF- decyzja)
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Ewelina Fijałkowska
- opublikował: Ewelina Fijałkowskadata publikacji: 2025-07-30 12:59
- zmodyfikował: Ewelina Fijałkowskaostatnia modyfikacja: 2025-07-30 13:17
Obwieszczenie o zakończeniu postępowania w sprawie GP.6730.172.2025.AS
WÓJT GMINY LUBICZ
ul. Toruńska 21
87-162 LUBICZ DOLNY
GP.6730.172.2025.AS Lubicz Dolny, 2025.07.30
OBWIESZCZENIE
1. O zakończeniu zbierania dowodów w postępowaniu administracyjnym
Działając na podstawie przepisów art. 10 § 1 w zw. z art. 49 i 49a ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz.U. z dnia 2024 r. poz. 572 ze zm., zw. dalej k.p.a.), oraz w zw. z art. 53 ust. 1c ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2024 r., poz. 1130, dalej u.p.z.p.), Wójt Gminy Lubicz zawiadamia o zakończeniu zbierania dowodów i materiałów w postępowaniu wszczętym na wniosek osoby fizycznej w sprawie ustalenia warunków zabudowy dla inwestycji polegającej na budowie budynku rekreacji indywidualnej na działce nr 409/4 w m. Młyniec Drugi, gm. Lubicz.
Niniejsze obwieszczenie zostaje podane do publicznej wiadomości poprzez wywieszenie na tablicy ogłoszeń w siedzibie organu oraz udostępnione w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy Lubicz.
Zgodnie z art. 49 § 2 ustawy k.p.a. zawiadomienie stron postępowania uważa się za dokonane po upływie czternastu dni od dnia publicznego ogłoszenia, tj. od dnia 30.07.2025 r.
Zgodnie z art. 10 § 1 k.p.a. zawiadamiam strony postępowania o możliwości wypowiedzenia się co do zebranych dowodów i materiałów oraz zgłoszonych żądań w terminie 7 dni, od daty dokonania zawiadomienia.
Akta sprawy dostępne są w siedzibie Urzędu Gminy Lubicz: Lubicz Dolny, ul. Toruńska 21, pokój
nr 28 w godzinach pracy Urzędu (po wcześniejszym kontakcie telefonicznym 56/621 21 35).
2. O niezałatwieniu sprawy w terminie
Działając zgodnie z art. 36 k.p.a. informuję, że sprawa opisana w punkcie 1 niniejszego zawiadomienia nie może być załatwiona w terminie określonym w art. 35 §3 k.p.a., przewidzianym dla załatwienia szczególnie skomplikowanej sprawy wymagającej postępowania wyjaśniającego to jest w terminie dwóch miesięcy od daty wszczęcia postępowania.
Ze względu na charakter procedury związanej z ustaleniem warunków zabudowy, to jest opracowywaniem projektu decyzji przez osobę uprawnioną nie będącą pracownikiem organu, oraz w szczególności, obowiązkiem uzgodnienia projektu decyzji z właściwymi organami i zawiadomienia stron postępowania oraz zapewnienia im możliwości wypowiedzenia się przed wydaniem decyzji, nowy termin załatwienia sprawy wyznaczam na dzień 30.09.2025 r.
Niezależnie od powyższego zapewniam, że postępowanie nie będzie prowadzone dłużej niż jest to niezbędne do załatwienia sprawy, a decyzja kończąca postępowanie wydana zostanie niezwłocznie po wykonaniu czynności proceduralnych opisanych wyżej.
Pouczenie:
Strona postępowania ma prawo złożyć ponaglenie na organ rozpatrujący sprawę, jeżeli:
1) nie załatwiono sprawy w terminie określonym w art. 35 lub przepisach szczególnych ani w terminie wskazanym zgodnie z art. 36 § 1 (bezczynność);
2) postępowanie jest prowadzone dłużej niż jest to niezbędne do załatwienia sprawy (przewlekłość).
Ponaglenie wnosi się do organu wyższego stopnia, tj. Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Toruniu za pośrednictwem organu prowadzącego postępowanie, tj. Wójta Gminy Lubicz. Ponaglenie powinno zawierać uzasadnienie.
Z up. Wójta
Sławomir Szczęśniak
Inspektor
Rozdzielnik:
1. Tablica informacyjna w Urzędzie Gminy Lubicz, ul. Toruńska 21, 87-162 Lubicz Dolny, bud. A
2. Strona internetowa: https://www.bip.lubicz.pl/,
3. a/a
drukuj (Obwieszczenie o zakończeniu postępowania w sprawie GP.6730.172.2025.AS)
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Anna Szatkowska
- opublikował: Anna Szatkowskadata publikacji: 2025-07-30 08:56
GP.6730.216.2025 obwieszczenie
WÓJT GMINY LUBICZ
ul. Toruńska 21
87-162 LUBICZ DOLNY
GP.6730.216.2025.EK Lubicz Dolny, 2025.07.18
OBWIESZCZENIE
O WSZCZĘCIU POSTĘPOWANIA ADMINISTRACYJNEGO
W SPRAWIE USTALENIA WARUNKÓW ZABUDOWY
Na podstawie art. 49 § 1, 61 § 1 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz.U. z 2024 r., poz. 572, dalej k.p.a.), w związku z art. 53 ust. 1 c, 64 ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz.U. z 2024 r., poz. 1130) Wójt Gminy Lubicz
zawiadamia
strony, którym przysługują prawa rzeczowe do nieruchomości o nieuregulowanym stanie prawnym, tj. działki o nr 72/1 położonej w m. Brzezinko, gm. Lubicz, że wszczęte zostało postępowanie administracyjne w sprawie ustalenia warunków zabudowy dla inwestycji polegającej na budowie budynku mieszkalnego jednorodzinnego oraz budynku garażowo-gospodarczego w ramach zabudowy siedliskowej na terenie części działki nr 73 w m. Brzezinko, gm. Lubicz na wniosek złożony przez osobę fizyczną.
Zgodnie z art. 49 § 2 k.p.a. zawiadomienie uważa się za dokonane po upływie czternastu dni od dnia, w którym nastąpiło publiczne obwieszczenie lub udostępnienie w Biuletynie Informacji Publicznej, tj. od dnia 21.07.2025 r.
Strony mogą zapoznać się z aktami sprawy w siedzibie Urzędu Gminy Lubicz, ul. Toruńska 21, 87-162 Lubicz Dolny, pok. nr 30, w godzinach pracy urzędu (po wcześniejszym kontakcie telefonicznym 56/621 21 04) oraz składać ewentualne zastrzeżenia, wnioski i wyjaśnienia dotyczące w/w postępowania. Wszelkie pisma w przedmiotowej sprawie można składać w Biurze Podawczym, ul. Toruńska 21, 87-162 Lubicz Dolny, za pośrednictwem operatora pocztowego lub elektronicznej platformy usług administracji publicznej ePUAP lub poprzez e-doręczenia.
z up. WÓJTA
Agnieszka Klugiewicz-Lewicka
Kierownik Referatu
Gospodarki Przestrzennej
Rozdzielnik:
1. Tablica informacyjna w Urzędzie Gminy Lubicz, ul. Toruńska 21, 87-162 Lubicz Dolny, bud.A,
2. Strona internetowa: https://www.bip.lubicz.pl/,
3. a/a
drukuj (GP.6730.216.2025 obwieszczenie)
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Ewelina Kowalskadata wytworzenia: 2025-07-21
- opublikował: Ewelina Kowalskadata publikacji: 2025-07-21 12:16
Obwieszczenie o wydaniu decyzji w sprawie GP.6730.52.2025.AS
WÓJT GMINY LUBICZ
ul. Toruńska 21
87-162 LUBICZ DOLNY
Lubicz Dolny dnia 2025.07.18
GP.6730.52.2025.AS
OBWIESZCZENIE
o wydaniu decyzji o warunkach zabudowy
Na podstawie z art. 66a ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym z dnia 27 marca 2003 roku (Dz. U. z 2024 r. poz. 1130) w związku z art. 72 ust. 6 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnieniu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz.U. z 2024 r. poz. 1112), Wójt Gminy Lubicz podaje do publicznej wiadomości, że dnia 17.0.2025 r. została wydana decyzja w sprawie GP.6730.52.2025.AS ustalająca warunki zabudowy dla inwestycji polegającej na: ,,Budowie szesnastu budynków mieszkalnych jednorodzinnych na terenie działek nr 382/1, 382/2, 382/3, 382/4, 382/5, obręb Młyniec Drugi, gm. Lubicz.
Z treścią decyzji oraz z dokumentacją sprawy można zapoznać się w Referacie Gospodarki Przestrzennej Urzędu Gminy Lubicz w godzinach pracy urzędu, pokój nr 28, piętro II, tel. (56) 621 21 35 w terminie 14 dni od dnia publikacji.
Treść decyzji została umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej www.bip.lubicz.pl w dniu 18.07.2025 r.
Z up. Wójta
Agnieszka Klugiewicz- Lewicka
Kierownik Referatu
Gospodarki Przestrzennej
Rozdzielnik:
1. Tablica informacyjna w Urzędzie Gminy Lubicz,
2. Strona internetowa: https://www.bip.lubicz.pl,
3. a/a – UG
drukuj (Obwieszczenie o wydaniu decyzji w sprawie GP.6730.52.2025.AS)
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Anna Szatkowska
- opublikował: Anna Szatkowskadata publikacji: 2025-07-18 12:18
Decyzja do sprawy GP.6730.52.2025.AS
Metryka
- opublikował: Anna Szatkowskadata publikacji: 2025-07-18 12:41
Metryka
- opublikował: Anna Szatkowskadata publikacji: 2025-07-18 12:41
GP.6733.7.2025- obwieszczenie o zakończeniu zbierania dowodów w sprawie
WÓJT GMINY LUBICZ
ul. Toruńska 21
87-162 LUBICZ DOLNY
GP.6733.7.2025.EF Lubicz Dolny, 2025.07.10
OBWIESZCZENIE
o zakończeniu zbierania dowodów w postępowaniu administracyjnym
Zgodnie z art. 10 § 1, art. 49 § 1 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 roku - Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2024 roku, poz. 572), Wójt Gminy Lubicz zawiadamia, że zostały zebrane materiały i dowody niezbędne do wydania decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego polegającej na budowie budowie linii kablowej oświetleniowej typu YAKY 4x25mm2, dwóch latarni o wysokości h=6m oraz dwóch opraw ulicznych w technologii LED o mocy 40W na terenie części działki nr 45/21 położonej w m. Mierzynek.
Zgodnie z art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 roku – Kodeks postępowania administracyjnego zawiadomienie poprzez obwieszczenie uważa się za dokonane po upływie 14 dni licząc od dnia podania do publicznej wiadomości niniejszego obwieszczenia, tj. od dnia 10.07.2025 r.
W związku z powyższym zgodnie z treścią art. 10 § 1 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 roku – Kodeks postępowania administracyjnego informuję, że strony postępowania mają prawo do czynnego udziału w każdym stadium postępowania, a przed wydaniem decyzji mają prawo do wypowiedzenia się, co do zebranych materiałów i dowodów oraz zgłoszonych żądań,w terminie 5 dni, od daty dokonania zawiadomienia, tj. do dnia 29.07.2025 r.
Po upływie w/w terminu zostanie wydana decyzja administracyjna kończąca postępowanie.
Stosownie do art. 73 ust. 1 – ustawy z dnia 14 czerwca 1960 roku – Kodeks postępowania administracyjnego, informuję strony postępowania, że z całością zebranego materiału dowodowego w powyższej sprawie, w tym z opiniami organów uzyskanymi w trakcie postępowania oraz z projektem decyzji można zapoznać się w Urzędzie Gminy w Lubicz, w Lubiczu Dolnym, przy ul. Toruńskiej 21, pok. 30, w godzinach pracy urzędu.
z up. WÓJTA
Agnieszka Klugiewicz-Lewicka
Kierownik Referatu
Gospodarki Przestrzennej
Rozdzielnik:
1. Tablica informacyjna w Urzędzie Gminy Lubicz,
2. Tablica ogłoszeń sołectwa Mierzynek 4 szt.
3. Biuletyn Informacji Publicznej Urzędu Gminy Lubicz pod adresem: www.bip.lubicz.pl/8034,2025
4.a/a
drukuj (GP.6733.7.2025- obwieszczenie o zakończeniu zbierania dowodów w sprawie)
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Ewelina Fijałkowskadata wytworzenia: 2025-07-10
- opublikował: Ewelina Fijałkowskadata publikacji: 2025-07-10 09:43
Obwieszczenie o wszczęciu postepowania administracyjnego GP.6733.7.2025
Wójt Gminy Lubicz
ul. Toruńska 21
87-162 Lubicz Dolny
GP.6733.7.2025.EF
Lubicz Dolny, 2025.05.29
O B W I E S Z C Z E N I E
o wszczęciu postępowania administracyjnego
w sprawie ustalenia lokalizacji inwestycji celu publicznego
Działając na podstawie art. 10 § 1, art. 49 §1, 61 § 4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2024 r., poz. 572, zwany dalej K.P.A.) oraz art. 53 ust.1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2024 r., poz. 1130) Wójt Gminy Lubicz,
z a w i a d a m i a
o wszczęciu postępowania administracyjnego na wniosek Gminy Lubicz reprezentowanej przez Pana Arkadiusza Furmańskiego, dotyczącego ustalenia lokalizacji inwestycji celu publicznego polegającego na budowie linii kablowej oświetleniowej typu YAKY 4x25mm2, dwóch latarni o wysokości h=6m oraz dwóch opraw ulicznych w technologii LED o mocy 40W na terenie części działek nr 45/21 położonej w m. Mierzynek.
Zgodnie z art. 10 § 1 ustawy K.P.A., strony postępowania mogą zapoznać się z dokumentacją przedmiotowego przedsięwzięcia, w siedzibie Urzędu Gminy Lubicz, ul. Toruńska 21,
87-162 Lubicz Dolny, pok. nr 30, w godzinach pracy urzędu.
Niniejsze obwieszczenie zostaje podane do publicznej wiadomości na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy Lubicz, w sposób zwyczajowo przyjęty, a także zostaje opublikowane na stronie internetowej - www.bip.lubicz.pl - w biuletynie informacji publicznej Urzędu Gminy Lubicz.
Zgodnie z art. 49 ustawy K.P.A. zawiadomienie stron postępowania uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia, tj. od dnia 13.06.2025 r.
z up. WÓJTA
Agnieszka Klugiewicz-Lewicka
Kierownik Referatu Gospodarki Przestrzennej
drukuj (Obwieszczenie o wszczęciu postepowania administracyjnego GP.6733.7.2025)
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Ewelina Fijałkowskadata wytworzenia: 2025-05-29
- opublikował: Ewelina Fijałkowskadata publikacji: 2025-06-23 11:14
- zmodyfikował: Ewelina Fijałkowskaostatnia modyfikacja: 2025-06-23 12:23
GP.6733.16.2024.AS
Metryka
- opublikował: Administrator Systemudata publikacji: 2025-02-13 14:24
Metryka
- opublikował: Administrator Systemudata publikacji: 2025-02-13 14:24