Odnośniki
Intranet
Kalendarium
Pn | Wt | Śr | Czw | Pt | Sob | Nd |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | ||
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
Najbliższe wydarzenia
Przejdź do: www.lubicz.pl
Treść strony
Sporządzenie oceny aktualności studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego oraz planów miejscowych zagospodarowania przestrzennego gminy Lubicz
WÓJT GMINY LUBICZ
ul. Toruńska 21
87-162 LUBICZ DOLNY
ZAPYTANIE OFERTOWE
Na podstawie Zarządzenia Nr 0050.10.2021 Wójta Gminy Lubicz z dnia 4 lutego 2021 r. w sprawie ustanowienia w Urzędzie Gminy Lubicz regulaminu udzielania zamówień publicznych o wartości do kwoty niższej niż 130.000 zł, Gmina Lubicz kieruje zapytanie ofertowe na realizację przedmiotu zamówienia: „Sporządzenie oceny aktualności studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego oraz planów miejscowych zagospodarowania przestrzennego gminy Lubicz”
Postepowanie nie podlega ustawie z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 z późn. zm.).
I. Zamawiający
Gmina Lubicz
Adres: ul. Toruńska 21, 87-162 Lubicz Dolny
telefon: 56 621-21-00, 56 621-21-01
e-mail: info@lubicz.pl
II. Postanowienia ogólne
1. Niniejsze zapytanie nie stanowi oferty w myśl art. 66 Kodeksu Cywilnego, jak również nie jest ogłoszeniem w rozumieniu ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych.
2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z zamówienia bez podania przyczyny.
3. Gmina Lubicz zawiera umowy na podstawie własnych wzorów umów stosowanych
w Urzędzie Gminy Lubicz.
4. W celu zapewnienia porównywalności wszystkich ofert, Zamawiający zastrzega sobie prawo do skontaktowania się z właściwymi Oferentami w celu uzupełnienia lub doprecyzowania ofert.
5. Zamawiający oczekuje zaoferowania realizacji przedmiotu zamówienia zgodnego z parametrami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia.
6. Ewentualne zmiany przedmiotu zamówienia muszą być uzgodnione z Zamawiającym.
7. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odpowiedzi tylko na ofertę wybraną, jako najkorzystniejszą.
8. O terminie podpisania umowy Zamawiający powiadomi Wykonawcę z 3 dniowym wyprzedzeniem.
9. Zamawiający zastrzega, że cena oferty stanowi informację publiczną w rozumieniu Ustawy o dostępie do informacji publicznej i w przypadku zastrzeżenia jej przez oferenta jako tajemnicy przedsiębiorstwa lub tajemnicy przedsiębiorcy jego oferta zostanie odrzucona.
10. Okres związania ofertą – 30 dni od upływu terminu złożenia oferty.
11. Oferty przysłane po terminie nie będą brane pod uwagę.
III. Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest opracowanie oceny aktualności studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego oraz planów miejscowych zagospodarowania przestrzennego gminy Lubicz, zgodnie z art. 32 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2023 r. poz. 977 z późn. zm.) w związku z art. 64 ust. 2 ustawy z dnia 7 lipca 2023 r. o zmianie ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym oraz niektórych innych ustaw (Dz. U. z 2023 r. poz. 1688), przygotowanie projektu uchwały Rady Gminy Lubicz w sprawie aktualności studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego oraz obowiązujących planów miejscowych zagospodarowania przestrzennego gminy Lubicz wraz z uzasadnieniem.
IV. Szczegółowy zakres opracowania
Szczegółowy opis, zakres prac oraz warunki wykonania przedmiotu zamówienia określone są w projekcie umowy, stanowiącym załącznik nr 3 do zapytania.
V. Wymagane warunki
W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy spełniający następujące warunki:
1. - posiadają uprawnienia zawodowe, o których mowa w art. 5 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym
2. - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
VI. Wykaz wymaganych dokumentów
1. Formularz ofertowy – załącznik nr 1.
2. Informacja na temat osób wykonujących zamówienie – załącznik nr 2.
VII. Opis przygotowania oferty
1. Oferta musi obejmować całość zamówienia.
2. Każdy wykonawca przedkłada tylko jedna ofertę.
3. Ofertę należy umieścić w nieprzejrzystym opakowaniu oznaczonym:
Zapytanie ofertowe GP. 271.2.2024
„Sporządzenie oceny aktualności studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego oraz planów miejscowych gminy Lubicz.”
„NIE OTWIERAĆ PRZED DNIEM 15 marca 2024 r. godz. 12.00”.
oraz opatrzonym nazwą i dokładnym adresem Wykonawcy.
4. Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
5. Cena oferty musi uwzględniać wszelkie koszty realizacji usługi.
VIII. Miejsce i termin składania ofert
1. Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego tj. Urzędzie Gminy Lubicz w Lubiczu Dolnym, ul. Toruńska 21, 87-162 Lubicz Dolny, w terminie do dnia 15 marca 2024 r. do godz. 12.00, co oznacza, że z upływem powyższego terminu oferta powinna fizycznie znaleźć się u Zamawiającego.
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 15 marca 2024 r., o godz. 12.30.
2. Oferta złożona po terminie nie zostanie otwarta i będzie niezwłocznie zwrócona składającemu ją Wykonawcy.
3. Oferent może przed upływem terminu składania ofert zamienić lub wycofać swoją ofertę.
4. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
X. Sposób przygotowania i złożenia oferty
1. Termin składania ofert upływa w dniu 15 marca 2024 r. o godz. 12.00
2. Ofertę wg wzoru podanego w załączeniu, z dopiskiem (tematem wiadomości) „Sporządzenie oceny aktualności studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego oraz planów miejscowych zagospodarowania przestrzennego gminy Lubicz” należy składać:
- poprzez elektroniczną platformę usług administracji publicznej (ePUAP) - adres do doręczeń elektronicznych: /5f5cvll25v/SkrytkaESP
(wymagane dokumenty należy przesłać zgodnie z wymogami platformy)
- przesyłką pocztową lub kurierską na adres zamawiającego
- osobiście w siedzibie zamawiającego.
3. We wszystkich formach złożenia oferty o zachowaniu terminu na złożenie oferty decyduje jej fizyczne dotarcie do zamawiającego.
4. Oferta musi zawierać formularz ofertowy wypełniony w języku polskim.
XI. Kryterium wyboru oferty
1. Kryterium wyboru oferty będzie najniższa cena brutto za realizację całości zmówienia.
2. Jeżeli dwie lub więcej ofert zawierać będzie taka samą najniższą cenę Zamawiający zaprosi Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w określonym przez Zamawiającego terminie ofert dodatkowych. Wykonawcy składając oferty dodatkowe nie zaoferują, pod rygorem odrzucenia, cen wyższych niż zaoferowane w złożonych pierwotnie ofertach.
3. Wykonawca z najkorzystniejszą ofertą zostanie powiadomiony o wyborze jego oferty z terminie 7 dni roboczych od złożenia oferty.
4. Osobą uprawnioną do kontaktowania się w sprawach związanych z przedmiotowym zapytaniem ofertowym jest: Agnieszka Klugiewicz-Lewicka - Kierownik Referatu Gospodarki Przestrzennej, tel.: 56-621-21-16, e-mail: planowanie@lubicz.pl
Z upoważnienia
WÓJTA GMINY LUBICZ
Wojciech Rakowiecki
ZASTĘPCA WÓJTA
(-)
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Ewelina Fijałkowskadata wytworzenia: 2024-03-07
- opublikował: Vanessa Koczkodondata publikacji: 2024-03-07 14:58
- zmodyfikował: Vanessa Koczkodonostatnia modyfikacja: 2024-03-07 15:10
<<<<<<<<<<<<<<<< * >>>>>>>>>>>>>>>>
Metryka
- opublikował: Sławomir Szczęśniakdata publikacji: 2007-01-30 13:25