Odnośniki
Intranet
Kalendarium
Pn | Wt | Śr | Czw | Pt | Sob | Nd |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | ||
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
Najbliższe wydarzenia
Przejdź do: www.lubicz.pl
Treść strony
ZAPYTANIE CENOWE
- Zamawiający: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Lubiczu ul. Toruńska 21 87-162 Lubicz
- Przedmiot zamówienia:
Usługa cateringowa w formie przygotowania i dowozu ciepłego posiłku dla uczestników projektu „Aktywni niepełnosprawni w gminie Lubicz” współfinansowanego z EFS. Danie w formie gorącego posiłku jednodaniowego o charakterze drugiego dania. Obiad dla każdego uczestnika powinien być podany na ciepło w pojemniku termoizolacyjnym (pudełko styropianowe, zamykane, trójdzielne) z kompletem sztućców jednorazowych, serwetek oraz napojem w opakowaniu jednorazowym. Obiad o charakterze drugiego dania powinien składać się każdego dnia szkoleniowego z minimum: 1) ziemniaki lub frytki lub ryż lub kasza- 200gram/osoba 2) surówka- 150gram/os. 3) mięso lub ryba- 150 gram/os. (waga po przetworzeniu). Obiad należy dostarczyć jako wyporcjowany do miejsca realizacji zajęć, na przerwę obiadową w każdym dniu szkolenia, nie wcześniej niż na 30 minut i nie później niż na 10 min przed wynikającą z harmonogramu przerwą. Naczynia, opakowania, sztućce i resztki posiłku należy zabrać najpóźniej 30 minut po zakończeniu przerwy obiadowej. Zamawiający zastrzega iż dostarczone posiłki powinny posiadać określoną temperaturę czyli około 65 oC (+/- 5 oC), nie dopuszcza się stosowania produktów paczkowanych. Wykonawca powinien przedstawić jadłospis raz na dwa tygodnie.
- Termin i miejsce realizacji zamówienia:
maj-wrzesień 2013r.- świetlica środowiskowa w Grębocinie ul. Szkolna 8
- Miejsce i termin złożenia ofert:
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Lubiczu ul. Toruńska 21 87-162 Lubicz pok. nr 6 (sekretariat) do dnia 22.04.2013r. do godz. 10.00
- Termin otwarcia ofert nastąpi dnia 22.04.2013r. godzina 10.15
- Warunki płatności: przelew-14 dnI
- Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami:
Karolina Parzych
tel. 56 6782 307
SPOSÓB PRZYGOTOANIA OFERTY
Ofertę należy sporządzić w formie pisemnej, w języku polskim.
- Treść oferty powinna zawierać:
8.1. nazwa wykonawcy ………………………………………………………………..
8.2. adres wykonawcy …………………………………………………………………
8.3. NIP i REGON……………………………………………………………………....
8.4. nr rachunku bankowego …………………………………………………………..
8.5. oferuję wykonanie przedmiotu zamówienia za:
· cenę netto: …………………… zł (słownie: ……………………………………..……….)
· podatek VAT ………………… zł (słownie: ……………………………………………...)
· cenę brutto …………………… zł (słownie: …………………………………............... )
8.6. Oświadczam, że zapoznałem się z opisem przedmiotu zamówienia i nie wnoszę do niego zastrzeżeń.
8.7. Termin realizacji zamówienia …………………………………………………….
8.8. Potwierdzam termin realizacji zamówienia do dnia …………………………….
8.9. Wyrażam zgodę na warunki płatności określone w zapytaniu cenowym.
Metryka
- opublikował: Uzytkownik GOPSdata publikacji: 2013-04-17 12:57
- zmodyfikował: Uzytkownik GOPSostatnia modyfikacja: 2013-05-06 14:28