Ścieżka nawigacyjna

Treść strony


 

ZAPYTANIE CENOWE

 

 

  1. Zamawiający:  Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Lubiczu ul. Toruńska 21 87-162 Lubicz

     

  1. Przedmiot zamówienia:

Usługa cateringowa w formie przygotowania i dowozu ciepłego posiłku dla uczestników projektu „Aktywni niepełnosprawni w gminie Lubicz” współfinansowanego z EFS. Danie w formie gorącego posiłku jednodaniowego o charakterze drugiego dania. Obiad dla każdego uczestnika powinien być podany na ciepło w pojemniku termoizolacyjnym (pudełko styropianowe, zamykane, trójdzielne) z kompletem sztućców jednorazowych, serwetek oraz napojem w opakowaniu jednorazowym. Obiad o charakterze drugiego dania powinien składać się każdego dnia szkoleniowego z minimum: 1) ziemniaki lub frytki lub ryż lub kasza- 200gram/osoba 2) surówka- 150gram/os. 3) mięso lub ryba- 150 gram/os. (waga po przetworzeniu). Obiad należy dostarczyć jako wyporcjowany do miejsca realizacji zajęć, na przerwę obiadową w każdym dniu szkolenia, nie wcześniej niż na 30 minut i nie później niż na 10 min przed wynikającą z harmonogramu przerwą. Naczynia, opakowania, sztućce i resztki posiłku należy zabrać najpóźniej 30 minut po zakończeniu przerwy obiadowej. Zamawiający zastrzega iż dostarczone posiłki powinny posiadać określoną temperaturę czyli około 65 oC (+/- 5 oC), nie dopuszcza się stosowania produktów paczkowanych. Wykonawca powinien przedstawić jadłospis raz na dwa tygodnie.

 

  1. Termin i miejsce realizacji zamówienia:

maj-wrzesień 2013r.- świetlica środowiskowa w Grębocinie ul. Szkolna 8

 

  1. Miejsce i termin złożenia ofert:

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Lubiczu ul. Toruńska 21 87-162 Lubicz pok. nr 6 (sekretariat) do dnia 22.04.2013r. do godz. 10.00

 

  1. Termin otwarcia ofert nastąpi dnia 22.04.2013r. godzina 10.15

     

  1. Warunki płatności: przelew-14 dnI

     

  1. Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami:

Karolina Parzych

tel. 56 6782 307

 

SPOSÓB PRZYGOTOANIA OFERTY

 

Ofertę należy sporządzić w formie pisemnej, w języku polskim.

  1. Treść oferty powinna zawierać:

8.1.       nazwa wykonawcy ………………………………………………………………..

8.2.       adres wykonawcy …………………………………………………………………

8.3.       NIP i REGON……………………………………………………………………....

8.4.       nr rachunku bankowego …………………………………………………………..

8.5.       oferuję wykonanie przedmiotu zamówienia za:

·         cenę netto: …………………… zł (słownie: ……………………………………..……….)

·         podatek VAT ………………… zł (słownie: ……………………………………………...)

·         cenę brutto …………………… zł (słownie: …………………………………............... )                                                             

 

 

8.6.       Oświadczam, że zapoznałem się z opisem przedmiotu zamówienia i nie wnoszę do niego zastrzeżeń.

8.7.       Termin realizacji zamówienia …………………………………………………….

8.8.       Potwierdzam termin realizacji zamówienia do dnia …………………………….

8.9.       Wyrażam zgodę na warunki płatności określone w zapytaniu cenowym.

Metryka

  • opublikował: Uzytkownik GOPS
    data publikacji: 2013-04-17 12:57
  • zmodyfikował: Uzytkownik GOPS
    ostatnia modyfikacja: 2013-05-06 14:28

« wstecz

Metryka strony

Ilość odwiedzin obecnej strony: 30770
Ostatnia aktualizacja obecnej strony: 2013-05-06 14:31

Odnośniki

Fotokod z linkiem do niniejszej strony

Fotokod

Wyszukiwarka

Wyszukiwarka
-- w całym serwisie

Menu

Intranet

Zaloguj się

Urząd Gminy Lubicz

Lubicz Dolny, ul. Toruńska 21, 87-162 Lubicz

Dane kontaktowe

tel. (56) 621-21-00, (56) 621-21-01

Godziny urzędowania

poniedziałek 7:15 - 15:00
wtorek 7:15 - 17:00 
środa 7:15 - 15:00
czwartek 7:15 - 15:00
piątek 7:15 - 14:15

Odnośniki

Metryka strony BIP

Licznik odwiedzin strony BIP: 3829239
Ostatnia aktualizacja strony BIP: 2020-02-28 13:56

Stopka strony