Odnośniki
Intranet
Kalendarium
Pn | Wt | Śr | Czw | Pt | Sob | Nd |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | ||
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
Najbliższe wydarzenia
Przejdź do: www.lubicz.pl
Treść strony
Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Lubiczu ogłasza nabór na stanowisko ASYSTENT RODZINY
Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Lubiczu ogłasza nabór na stanowisko
ASYSTENT RODZINY
Forma zatrudnienia:umowa o pracę
Termin zatrudnienia:kwiecień 2013r. – grudzień 2013r.
- Wymagania konieczne:
- posiadanie obywatelstwa polskiego,
- korzystanie z pełni praw publicznych,
- nieposzlakowana opinia,
- niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- posiadanie stanu zdrowia pozwalającego na zatrudnienie na określonym stanowisku,
-
wykształcenie:
- wyższe o kierunku pedagogika, psychologia, socjologia, nauki o rodzinie lub praca socjalna
- lub wykształcenie wyższe na dowolnym kierunku, uzupełnione szkoleniem w zakresie pracy z dziećmi lub rodziną i udokumentowane co najmniej rocznym stażem pracy z dziećmi i rodziną,
- lub studiami podyplomowymi obejmującymi zakres programowy szkolenia określony w drodze rozporządzenia Ministra właściwego do spraw rodziny i udokumentowane co najmniej roczny staż pracy z dziećmi lub rodziną,
- lub co najmniej wykształcenie średnie, szkolenie w zakresie pracy z dziećmi lub rodziną i udokumentowany co najmniej 3 letni staż pracy z dziećmi lub rodziną.
- Wymagania dodatkowe:
- znajomość obsługi komputera i programów,
- wiedza i doświadczenie w zakresie prawidłowego funkcjonowania rodziny i wypełniania odpowiednich funkcji rodzinnych,
- znajomość lokalnego środowiska oraz umiejętność nawiązywania współpracy z jednostkami i instytucjami pomocy społecznej,
- samodzielność w działaniu, wykazywanie własnej inicjatywy, organizacja własnego miejsca pracy,
- komunikatywność, empatia, zaangażowanie, asertywność,
- umiejętność współpracy i odporność na sytuacje stresowe,
- umiejętność zachowania bezstronności w kontakcie z członkami rodziny i budowania poprawnych relacji rodzinnych,
- umiejętność współpracy w zespole,
- prawo jazdy kat. „B” i posiadanie własnego środka transportu,
- znajomość przepisów ustawy z dnia 12 marca 2004r. o pomocy społecznej i innych aktów normatywnych związanych z pomocą społeczną w tym ustawy z dnia 9 czerwca 2011r. o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej.
- Preferowane cechy osobowościowe kandydatów:
- empatia,
- kreatywność, zdolności organizacyjne,
- komunikatywność,
- odpowiedzialność,
- obowiązkowość i rzetelność,
- zaangażowanie i odporność na stres.
- Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
Do głównych zadań asystenta rodziny należeć będzie wsparcie i aktywizacja rodzin przejawiających trudności opiekuńczo-wychowawcze oraz kierowanie procesem zmiany postaw życiowych członków rodziny. Asystent rodziny odpowiedzialny będzie za systematyczną indywidualną pracę z rodzinami wskazanymi przez Ośrodek, udzielanie im kompleksowej pomocy i wsparcia w wypełnianiu swoich zadań. W tym celu asystent rodziny m.in. będzie współpracował z instytucjami takimi jak szkoła, przedszkole, sąd, urząd pracy, urząd gminy, itp., Asystent pomagał będzie w wypełnianiu zadań opiekuńczo-wychowawczych, pomagał i uczył oszczędnego zarządzania budżetem domowym, merytorycznie pomagał w prowadzeniu gospodarstwa domowego, pomagał w rozwiązywaniu podstawowych problemów socjalnych rodziny, wspierał jej aktywność społeczną, motywował do podnoszenia kwalifikacji, zmiany życia.
- Wymagane dokumenty:
- CV ze zdjęciem,
- List motywacyjny
CV i list motywacyjny opatrzony klauzulą: „oświadczam, że wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych powyżej dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 1997 roku Nr 133, poz. 833 z późn. zm.)”.
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
- kopie dokumentów poświadczających posiadanie kwalifikacji zawodowych (certyfikaty, uprawnienia, zaświadczenia o ukończonych kursach, szkoleniach, dyplomy),
- kopie świadectw pracy, posiadane referencje, poświadczenia wolontariatu,
- oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na danym stanowisku (w przypadku zatrudnienia kandydat otrzyma skierowanie na badania wstępne medycyny pracy),
- oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,
- oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie,
- kopia dowodu osobistego,
- inne dokumenty potwierdzające zdobytą wiedzę, umiejętności, kwalifikacje.
Uwaga! W przypadku zatrudnienia kandydat zobowiązany będzie do przedłożenia do wglądu pracodawcy oryginały ww. dokumentów.
- Postępowanie rekrutacyjne:
Etap I. Weryfikacja ofert pod względem formalnym oraz dokonanie wstępnej oceny merytorycznej,
Etap II. Rozmowa kwalifikacyjna nakierowana na poznanie znajomości prawa w zakresie wspierania rodziny oraz doświadczenia lub wiedzy na temat pracy z rodziną, z wybranymi kandydatami w siedzibie Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Lubiczu, ul. Toruńska 21 i dokonanie wyboru pracownika na jej podstawie.
- Termin i sposób składnia ofert:
Dokumenty (w zamkniętej kopercie z dopiskiem – dotyczy naboru na stanowisko Asystent rodziny) należy składać osobiście w siedzibie Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Lubiczu (sekretariat) lub pocztą na adres:
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej
ul. Toruńska 21, 87-162 Lubicz
w terminie od 10.04.2013r. do 17.04.2013r. – liczy się data wpływu do Ośrodka do godz. 15.00
O terminie rozmowy kwalifikacyjnej wybrani kandydaci zostaną powiadomieni indywidualnie.
Metryka
- opublikował: Uzytkownik GOPSdata publikacji: 2013-04-10 11:35
- zmodyfikował: Uzytkownik GOPSostatnia modyfikacja: 2013-04-10 11:36