Odnośniki
Intranet
Kalendarium
Pn | Wt | Śr | Czw | Pt | Sob | Nd |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | ||
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
Najbliższe wydarzenia
Przejdź do: www.lubicz.pl
Treść strony
Konkurs na stanowisko Inspektora ds. kontroli wewnętrznej
Wójt Gminy Lubicz
Na podstawie art. 3a ust. 2 ustawy z dnia 22 marca 1990 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1593 ze zm.) ogłasza konkurs na stanowisko Inspektora ds. kontroli wewnętrznej w Urzędzie Gminy Lubicz w niepełnym wymiarze godzin
I. Wymagania niezbędne:
1) jest obywatelem polskim
2) ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
3) posiada stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku,
4) nie był karany za przestępstwa popełnione umyślnie,
5) cieszy się nieposzlakowaną opinią,
6) posiada wykształcenie wyższe z zakresu ekonomii lub prawa – administracji,
7) znajomość obsługi standardowych aplikacji Windows (Word, Excel) oraz poczty elektronicznej i Internetu.
II. Wymagania dodatkowe:
1) znajomość przepisów prawa z zakresu: finansów publicznych, rachunkowości, zamówień publicznych, odpowiedzialność za naruszenie dyscypliny finansów publicznych,
2) staż pracy w jednostkach sektora finansów publicznych mile widziany,
3) dyplom ukończenia studiów podyplomowych,
4) komunikatywność i otwartość,
5) dyspozycyjność.
III. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1) planowania i realizacji kontroli, w tym:
a) wnioskowanie o zarządzenie kontroli w określonych gminnych jednostkach organizacyjnych,
b) opracowywanie tez kontrolnych,
c) wnioskowanie o zatwierdzenie kandydatów na członków zespołów kontrolnych,
d) prowadzenie rejestru upoważnień do prowadzenia kontroli,
e) udział w opracowywaniu wniosków pokontrolnych oraz w rozpatrywaniu odwołań od ustaleń kontrolnych,
2) prowadzenie kontroli wewnętrznej w Urzędzie oraz gminnych jednostkach organizacyjnych,
3) opracowywanie i przedkładanie wójtowi rocznej oceny wyników kontroli,
4) prowadzenie centralnego rejestru udzielonej pomocy publicznej – według przedsiębiorców i wartości ogólnej pomocy udzielonej w okresie ostatnich trzech lat.
IV. Wymagane dokumenty i oświadczenia:
1) życiorys (CV) z przebiegiem nauki i pracy zawodowej,
2) list motywacyjny,
3) kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie,
4) kopie świadectw pracy,
5) kopie dokumentów potwierdzających posiadanie dodatkowych kwalifikacji,
6) podpisane pisemne oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu w pełni z praw publicznych i o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie,
7) podpisane pisemne oświadczenie o stanie zdrowia,
8) klauzula o treści „ Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu dla potrzeb rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych ( Dz. U. Nr 133, poz. 883, ze zm.)
Pisemne zgłoszenia kandydatów będą przyjmowane w terminie czternastu dni licząc od następnego dnia po ukazaniu się niniejszego ogłoszenia, tj. od dnia 02 lutego 2007 r. , (tj. do dnia 16 lutego 2007 r.) w sekretariacie Urzędu Gminy Lubicz (pokój nr 14) w godzinach urzędowania.
Zgłoszenie należy złożyć w zamkniętej kopercie z następującą adnotacją: „Konkurs na wolne stanowisko Inspektora ds. kontroli wewnętrznej”.
Postępowanie konkursowe obejmuje analizę wszystkich złożonych dokumentów oraz rozmowy z kandydatami. Nadesłanych dokumentów nie zwracamy.
drukuj (Konkurs na stanowisko Inspektora ds. kontroli wewnętrznej)
Metryka
- [treść archiwalna]
- autor lub odpowiedzialny za treść: Wójt Gminy Lubiczdata wytworzenia: 2007-02-02
- opublikował: Kamila Mrózdata publikacji: 2007-02-02 15:33
- zmodyfikował: Kamila Mrózostatnia modyfikacja: 2007-02-02 15:35