Odnośniki
Intranet
Kalendarium
Pn | Wt | Śr | Czw | Pt | Sob | Nd |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | ||
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 |
Najbliższe wydarzenia
Brak wydarzeń w wybranym okresie
Przejdź do: www.lubicz.pl
Treść strony
WARUNKI ZJAZDU Z DROGI GMINNEJ - WARUNKI TECHNICZNE (w przypadku zjazdów na drogi gminne publiczne)
JEDNOSTKA PROWADZĄCA SPRAWĘ
Urząd Gminy Lubicz
87 - 162 Lubicz ul. Toruńska 21
PODSTAWA PRAWNA
Rozporządzenie Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne (Dz. U. Nr 43, poz. 430)
WYMAGANE DOKUMENTY
1. wniosek
2. 2 egz. projektu zagospodarowania działki na mapach syt. ? wys. w skali 1:500
OPŁATY
Punkt 5 i 6 - wniosek
TERMIN ZAŁATWIENIA SPRAWY
do 30 dni.
Metryka
- opublikował: Kamila Mrózdata publikacji: 2003-06-06 13:38
- zmodyfikował: Administrator Systemuostatnia modyfikacja: 2020-03-23 11:06
Rejestr zmian
- 15.06.2004 r. - zmiana w opłacie administracyjnej
- 12.01.2005 r. - zmiana jednostki prowadzącej sprawę
- 22.01.2005 r. - zmiana na drogi publiczne (wczesniej - "asfaltowe")
- zmieniono 2020-03-23 11:06 przez Administrator Systemu
- zmieniono 2020-03-23 11:06 przez Administrator Systemu
Opis strony
redaguje: Barbara Wiertel, Referat Organizacyjny, Urząd Gminy Lubicz, ul. Toruńska 21, tel. (056) 678-21-28, fax: (056) 678-21-22, e-mail: bip@lubicz.pl
Metryka strony
Ilość odwiedzin obecnej strony: 29527
Ostatnia aktualizacja treści obecnej strony: 2020-03-23 11:08:37