Odnośniki
Intranet
Kalendarium
Pn | Wt | Śr | Czw | Pt | Sob | Nd |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | ||
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
Najbliższe wydarzenia
Przejdź do: www.lubicz.pl
Treść strony
GP.6730.45.2024.EK
WÓJT GMINY LUBICZ
ul. Toruńska 21
87-162 LUBICZ DOLNY
GP.6730.45.2024.EK Lubicz Dolny, 2024.05.27
OBWIESZCZENIE
1. O zakończeniu zbierania dowodów w postępowaniu administracyjnym
Działając na podstawie przepisów art. 10 § 1 w zw. z art. 49 i 49a ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz.U. z dnia 2024 r. poz. 572, dalej k.p.a.), oraz w zw. z art.53 ust. 1c ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2023 r., poz. 977, dalej u.p.z.p.), Wójt Gminy Lubicz zawiadamia o zakończeniu zbierania dowodów i materiałów w postępowaniu wszczętym w dniu 22.04.2024 r. na wniosek osoby fizycznej w sprawie ustalenia warunków zabudowy dla inwestycji polegającej na budowie budynku rekreacji indywidualnej na części działki nr 409/4 w m. Młyniec Drugi, gm. Lubicz.
Niniejsze obwieszczenie zostaje podane do publicznej wiadomości poprzez wywieszenie na tablicy ogłoszeń w siedzibie organu oraz udostępnione w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy Lubicz.
Zgodnie z art. 49 § 2 ustawy k.p.a. zawiadomienie stron postępowania uważa się za dokonane po upływie czternastu dni od dnia publicznego ogłoszenia, tj. od dnia 27.05.2024 r.
Zgodnie z art. 10 § 1 k.p.a. zawiadamiam strony postępowania o możliwości wypowiedzenia się co do zebranych dowodów i materiałów oraz zgłoszonych żądań w terminie 7 dni, od daty dokonania zawiadomienia, tj. do dnia 17.06.2024 r.
Akta sprawy dostępne są w siedzibie Urzędu Gminy Lubicz: Lubicz Dolny, ul. Toruńska 21, pokój, nr 30 w godzinach pracy Urzędu (po wcześniejszym kontakcie telefonicznym 56/621 21 04).
2. O niespełnionych lub niewykazanych przesłankach i możliwości przedłożenia dodatkowych dowodów
Na podstawie art. 79a k.p.a. Wójt Gminy Lubicz zawiadamia, że na dzień opublikowania niniejszego zawiadomienia nie zostały spełnione lub wykazane przesłanki wynikające z art. 61 ust. 1 u.p.z.p. W terminie wyznaczonym na wypowiedzenie się co do zebranych dowodów i materiałów oraz zgłoszonych żądań, określonym w punkcie 1 niniejszego zawiadomienia, strona może przedłożyć dodatkowe dowody celem wykazania spełnienia wyżej wymienionych przesłanek.
3. O niezałatwieniu sprawy w terminie
Działając zgodnie z art. 36 k.p.a. Wójt Gminy Lubicz zawiadamia, że sprawa opisana w punkcie 1 niniejszego zawiadomienia nie może być załatwiona w terminie określonym w art. 35 §3 k.p.a., przewidzianym dla załatwienia szczególnie skomplikowanej sprawy wymagającej postępowania wyjaśniającego to jest w terminie dwóch miesięcy od daty wszczęcia postępowania. Ze względu na charakter procedury związanej z ustaleniem warunków zabudowy, to jest opracowywaniem projektu decyzji przez osobę uprawnioną nie będącą pracownikiem organu, oraz w szczególności, obowiązkiem zawiadomienia stron postępowania oraz zapewnienia im możliwości wypowiedzenia się przed wydaniem decyzji, nowy termin załatwienia sprawy wyznaczam na dzień 31.07.2024 r.
Niezależnie od powyższego zapewniam, że postępowanie nie będzie prowadzone dłużej niż jest to niezbędne do załatwienia sprawy, a decyzja kończąca postępowanie wydana zostanie niezwłocznie po wykonaniu czynności proceduralnych opisanych wyżej.
Pouczenie:
Strona postępowania ma prawo złożyć ponaglenie na organ rozpatrujący sprawę, jeżeli:
1) nie załatwiono sprawy w terminie określonym w art. 35 lub przepisach szczególnych ani w terminie wskazanym zgodnie z art. 36 § 1 (bezczynność);
2) postępowanie jest prowadzone dłużej niż jest to niezbędne do załatwienia sprawy (przewlekłość).
Ponaglenie wnosi się do organu wyższego stopnia, tj. Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Toruniu za pośrednictwem organu prowadzącego postępowanie, tj. Wójta Gminy Lubicz. Ponaglenie powinno zawierać uzasadnienie.
z up. Wójta
Agnieszka Klugiewicz- Lewicka
Kierownik Referatu
Gospodarki Przestrzennej
Rozdzielnik:
1. Tablica informacyjna w Urzędzie Gminy Lubicz, ul. Toruńska 21, 87-162 Lubicz Dolny, bud. A
2. Strona internetowa: https://www.bip.lubicz.pl/,
3. a/a
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Ewelina Kowalskadata wytworzenia: 2024-05-27
- opublikował: Ewelina Kowalskadata publikacji: 2024-05-27 13:03
GP.6730.27.2024.EK
Wójt Gminy Lubicz
ul. Toruńska 21
87-162 Lubicz Dolny
GP.6730.27.2024.EK Lubicz Dolny, 2024.05.23
OBWIESZCZENIE
I. o zakończeniu zbierania dowodów w postępowaniu administracyjnym
Działając na podstawie przepisów art. 10 § 1 w zw. z art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz.U. z dnia 2024 r. poz. 572, dalej k.p.a.), oraz w zw. z art. 53 ust. 1c ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2023 r., poz. 977, dalej u.p.z.p.), Wójt Gminy Lubicz
zawiadamia
osoby, którym przysługują prawa rzeczowe do nieruchomości o nieuregulowanym stanie prawnym tj. działki o nr 99/1 położonej w m. Rogówko, gm. Lubicz o zakończeniu zbierania dowodów i materiałów w postępowaniu wszczętym na wniosek osoby fizycznej w sprawie ustalenia warunków zabudowy dla inwestycji polegającej na budowie trzech magazynów na płody rolne, baterii silosów zbożowych z suszarnią gazową (naziemne zbiorniki gazowe do zasilania suszarni) i wiaty na terenie części działki nr 20 położonej w m. Jedwabno, gm. Lubicz.
Niniejsze obwieszczenie zostaje podane do publicznej wiadomości poprzez wywieszenie na tablicy ogłoszeń w siedzibie organu oraz udostępnione w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy Lubicz.
Zgodnie z art. 49 § 2 ustawy k.p.a. zawiadomienie stron postępowania uważa się za dokonane po upływie czternastu dni od dnia publicznego ogłoszenia, tj. od dnia 23.05.2024 r.
Zgodnie z art. 10 § 1 k.p.a. zawiadamiam strony postępowania o możliwości wypowiedzenia się co do zebranych dowodów i materiałów oraz zgłoszonych żądań w terminie 7 dni, od daty dokonania zawiadomienia, tj. do dnia 13.06.2024 r.
Akta sprawy dostępne są w siedzibie Urzędu Gminy Lubicz: Lubicz Dolny, ul. Toruńska 21, pokój nr 30 w godzinach pracy Urzędu (po wcześniejszym kontakcie telefonicznym 56/621 21 04).
II. o niezałatwieniu sprawy w terminie
Działając zgodnie z art. 36 k.p.a. Wójt Gminy Lubicz zawiadamia, że sprawa opisana w punkcie 1 niniejszego obwieszczenia nie może być załatwiona w terminie określonym w art. 35 § 3 k.p.a., przewidzianym dla załatwienia szczególnie skomplikowanej sprawy wymagającej postępowania wyjaśniającego to jest w terminie dwóch miesięcy od daty wszczęcia postępowania. Ze względu na charakter procedury związanej z ustaleniem warunków zabudowy, to jest opracowywaniem projektu decyzji przez osobę uprawnioną nie będącą pracownikiem organu, obowiązkiem uzgodnienia projektu decyzji z właściwymi organami oraz w szczególności zawiadomienia stron postępowania i zapewnienia im możliwości wypowiedzenia się przed wydaniem decyzji, nowy termin załatwienia sprawy tut. organ wyznacza na dzień 28.06.2024 r.
Niezależnie od powyższego postępowanie nie będzie prowadzone dłużej niż jest to niezbędne do załatwienia sprawy, a decyzja kończąca postępowanie wydana zostanie niezwłocznie po wykonaniu czynności proceduralnych opisanych wyżej.
Pouczenie:
Strona postępowania ma prawo złożyć ponaglenie na organ rozpatrujący sprawę, jeżeli:
1) nie załatwiono sprawy w terminie określonym w art. 35 lub przepisach szczególnych ani w terminie wskazanym zgodnie z art. 36 § 1 (bezczynność);
2) postępowanie jest prowadzone dłużej niż jest to niezbędne do załatwienia sprawy (przewlekłość).
Ponaglenie wnosi się do organu wyższego stopnia, tj. Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Toruniu za pośrednictwem organu prowadzącego postępowanie, tj. Wójta Gminy Lubicz. Ponaglenie powinno zawierać uzasadnienie.
z up. WÓJTA
Agnieszka Klugiewicz-Lewicka
Kierownik Referatu
Gospodarki Przestrzennej
Rozdzielnik:
1. Tablica informacyjna w Urzędzie Gminy Lubicz,
ul. Toruńska 21, 87-162 Lubicz Dolny, bud.A
2. Strona internetowa: https://www.bip.lubicz.pl/,
3. a/a
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Ewelina Kowalskadata wytworzenia: 2024-05-23
- opublikował: Anna Szatkowskadata publikacji: 2024-05-23 13:28
Obwieszczenie o wydanie decyzji w sprawie GP.6730.18.2024.AS
WÓJT GMINY LUBICZ
ul. Toruńska 21
87-162 LUBICZ DOLNY
GP.6730.18.2024.AS Lubicz Dolny, 2024.05.20
OBWIESZCZENIE
O WYDANIU DECYZJI O WARUNKACH ZABUDOWY
Działając na podstawie przepisów art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz.U. z dnia 2024 r. poz. 572, dalej k.p.a.), oraz w zw. z art. 53 ust. 1c ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2023 r., poz. 977, dalej u.p.z.p.), Wójt Gminy Lubicz
zawiadamia, że:
w dniu 20.05.2024 r. została wydana decyzja Nr 36/2024 o warunkach zabudowy na wniosek Dino Polska S.A. z siedzibą w Krotoszynie dla inwestycji polegającej na budowie elektroenergetycznej linii niskiego napięcia oraz latarni oświetleniowych na terenie części działek nr 244/45 i 244/46, obręb Grabowiec, gm. Lubicz.
Niniejsze obwieszczenie podaje się do publicznej wiadomości w terminie od dnia 20.05.2024 r.
Strony postępowania mogą zapoznać się z treścią decyzji w siedzibie Urzędu Gminy Lubicz, ul. Toruńska 21, 87-162 Lubicz Dolny, pokój nr 28, tel. (56) 621 21 35 w godzinach pracy urzędu.
Od wyżej wymienionej decyzji stronom służy odwołanie do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Toruniu, które należy wnieść za pośrednictwem Wójta Gminy Lubicz w terminie 14 dni od dnia doręczenia.
Zgodnie z art. 49 k.p.a. doręczenie uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia.
Z up. Wójta
Agnieszka Klugiewicz- Lewicka
Kierownik Referatu
Gospodarki Przestrzennej
drukuj (Obwieszczenie o wydanie decyzji w sprawie GP.6730.18.2024.AS)
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Anna Szatkowska
- opublikował: Anna Szatkowskadata publikacji: 2024-05-20 13:27
GP.6730.27.2024.EK
Wójt Gminy Lubicz
ul. Toruńska 21
87-162 Lubicz Dolny
GP.6730.27.2024.EK Lubicz Dolny, 2024.05.16
OBWIESZCZENIE
dotyczące wystąpienia z wnioskiem do odpowiednich organów
o uzgodnienie projektu decyzji o warunkach zabudowy
Działając na podstawie przepisów art. 49 oraz art. 106 § 2 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz.U. z dnia 2024 r. poz. 572, dalej k.p.a.), art. 53 ust. 4 i art. 64 ust. 1, oraz w zw. z art.53 ust. 1c ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2023 r., poz. 977, dalej u.p.z.p.), Wójt Gminy Lubicz
zawiadamia,
że pismem z dnia 30.04.2024 r. organ wystąpił z wnioskiem o uzgodnienie projektu decyzji o warunkach zabudowy dla inwestycji polegającej na budowie trzech magazynów na płody rolne, baterii silosów zbożowych z suszarnią gazową (naziemne zbiorniki gazowe do zasilania suszarni) i wiaty na terenie części działki nr 20 położonej w miejscowości Jedwabno, gm. Lubicz do następujących organów:
1. Starosty Toruńskiego (art. 53 ust. 4 pkt 6 u.p.z.p.)
2. Dyrektora Zarządu Zlewni PGW Wody Polskie w Toruniu (art. 53 ust. 4 pkt 6 u.p.z.p.)
3. Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Bydgoszczy (art. 53 ust. 4 pkt 8 u.p.z.p.)
4. Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego (art. 53 ust. 4 pkt 2a u.p.z.p.)
5. Centralnego Portu Komunikacyjnego Sp. z o.o. (art. 53 ust. 4 pkt 16 u.p.z.p.)
Niniejsze obwieszczenie zostaje podane do publicznej wiadomości poprzez wywieszenie na tablicy ogłoszeń w siedzibie organu oraz udostępnione w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy Lubicz.
Zgodnie z art. 49 § 2 ustawy k.p.a. zawiadomienie stron postępowania uważa się za dokonane po upływie czternastu dni od dnia publicznego ogłoszenia, tj. od dnia 16.05.2024 r.
z up. Wójta
Agnieszka Klugiewicz- Lewicka
Kierownik Referatu
Gospodarki Przestrzennej
Rozdzielnik:
1. Tablica informacyjna w Urzędzie Gminy Lubicz, ul. Toruńska 21, 87-162 Lubicz Dolny, bud. A
2. Strona internetowa: https://www.bip.lubicz.pl/,
3. a/a
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Ewelina Kowalskadata wytworzenia: 2024-05-16
- opublikował: Vanessa Koczkodondata publikacji: 2024-05-16 11:23
GP.6730.27.2024.EK
WÓJT GMINY LUBICZ
ul. Toruńska 21
87-162 LUBICZ DOLNY
GP.6730.27.2024.EK Lubicz Dolny, 2024.05.16.
OBWIESZCZENIE
O WSZCZĘCIU POSTĘPOWANIA ADMINISTRACYJNEGO
W SPRAWIE USTALENIA WARUNKÓW ZABUDOWY
Na podstawie 61 § 4 oraz art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz.U. z 2024 r., poz. 572, dalej k.p.a.), w związku z art. 53 ust. 1 c, art. 64 ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz.U. z 2023 r., poz. 977 ze zm.) Wójt Gminy Lubicz
zawiadamia
osoby, którym przysługują prawa rzeczowe do nieruchomości o nieuregulowanym stanie prawnym, tj. działki o nr 99/1 położonej w m. Rogówko, gm. Lubicz, że w dniu 08.04.2024 r. wszczęte zostało postępowanie administracyjne w sprawie ustalenia warunków zabudowy dla inwestycji polegającej na budowie trzech magazynów na płody rolne, baterii silosów zbożowych z suszarnią gazową (naziemne zbiorniki gazowe do zasilania suszarni) i wiaty na terenie części działki nr 20 położonej w miejscowości Jedwabno na wniosek złożony przez osobę fizyczną.
Zgodnie z art. 49 § 2 k.p.a. zawiadomienie uważa się za dokonane po upływie czternastu dni od dnia, w którym nastąpiło publiczne obwieszczenie lub udostępnienie w Biuletynie Informacji Publicznej, tj. od dnia 16.05.2024 r.
Strony mogą zapoznać się z aktami sprawy w siedzibie Urzędu Gminy Lubicz, ul. Toruńska 21, 87-162 Lubicz Dolny, pok. nr 30, w godzinach pracy urzędu (po wcześniejszym kontakcie telefonicznym 56/621 21 04) oraz składać ewentualne zastrzeżenia, wnioski i wyjaśnienia dotyczące w/w postępowania. Wszelkie pisma w przedmiotowej sprawie można składać w Biurze Podawczym, ul. Toruńska 21, 87-162 Lubicz Dolny, za pośrednictwem operatora pocztowego – Poczty Polskiej S.A. lub elektronicznej platformy usług administracji publicznej – ePUAP.
z up. WÓJTA
Agnieszka Klugiewicz-Lewicka
Kierownik Referatu
Gospodarki Przestrzennej
Rozdzielnik:
1. Tablica informacyjna w Urzędzie Gminy Lubicz, ul. Toruńska 21, 87-162 Lubicz Dolny, bud.A,
2. Strona internetowa: https://www.bip.lubicz.pl/,
3. a/a
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Ewelina Kowalskadata wytworzenia: 2024-05-16
- opublikował: Vanessa Koczkodondata publikacji: 2024-05-16 11:17
Obwieszczenie o wydaniu decyzji GP.6730.23.2024.AS
WÓJT GMINY LUBICZ
ul. Toruńska 21
87-162 LUBICZ DOLNY
Lubicz Dolny, 2024.05.14
GP.6730.23.2024.AS
OBWIESZCZENIE
O WYDANIU DECYZJI O WARUNKACH ZABUDOWY
Na podstawie art. 49a ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. – Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2024 r., poz. 572 ze zm.), Wójt Gminy Lubicz
zawiadamia, że:
dnia 14.05.2024 r. została wydana, na wniosek osób fizycznych, decyzja nr 34/2024 dotycząca ustalenia warunków zabudowy dla inwestycji polegającej na budowie budynku mieszkalnego jednorodzinnego na terenie działki nr 1/16 w m. Kopanino, gm. Lubicz.
Niniejsze obwieszczenie podaje się do publicznej wiadomości w terminie od dnia 14.05.2024 r.
Strony postępowania mogą zapoznać się z treścią decyzji w siedzibie Urzędu Gminy Lubicz, ul. Toruńska 21, 87-162 Lubicz Dolny, pokój nr 28, tel. (56) 621 21 35 w godzinach pracy urzędu.
Od wyżej wymienionej decyzji stronom służy odwołanie do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Toruniu, które należy wnieść za pośrednictwem Wójta Gminy Lubicz w terminie 14 dni od dnia doręczenia.
Zgodnie z art. 49 k.p.a. doręczenie uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia.
Z up. Wójta
Agnieszka Klugiewicz- Lewicka
Kierownik Referatu
Gospodarki Przestrzennej
Rozdzielnik:
1. Tablica informacyjna w Urzędzie Gminy Lubicz.
2. Strona internetowa: https://www.bip.lubicz.pl/
3. Sołeckie gabloty ogłoszeniowe w m. Kopanino- szt. 6,
4. a/a – UG.
drukuj (Obwieszczenie o wydaniu decyzji GP.6730.23.2024.AS)
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Anna Szatkowska
- opublikował: Anna Szatkowskadata publikacji: 2024-05-14 09:58
Obwieszczenie o wszczęciu postępowania GP.6730.45.2024.EK
WÓJT GMINY LUBICZ ul. Toruńska 21 87-162 LUBICZ DOLNY |
|
GP.6730.45.2024.EK Lubicz Dolny, 2024.05.10.
OBWIESZCZENIE
O WSZCZĘCIU POSTĘPOWANIA ADMINISTRACYJNEGO
W SPRAWIE USTALENIA WARUNKÓW ZABUDOWY
Na podstawie art. 49 § 1, 61 § 1 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz.U. z 2024 r., poz. 572, dalej k.p.a.),w związku z art. 53 ust. 1 c, 64 ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz.U. z 2023 r., poz. 977 ze zm.) Wójt Gminy Lubicz
zawiadamia
osoby, którym przysługują prawa rzeczowe do nieruchomości o nieuregulowanym stanie prawnym, tj. działki o nr 410 położonej w m. Młyniec Drugi, gm. Lubicz, że wszczęte zostało postępowanie administracyjne w sprawie ustalenia warunków zabudowy dla inwestycji polegającej na budowie budynku rekreacji indywidualnej na terenie części działki nr 409/4 w m. Młyniec Drugi, gm. Lubicz na wniosek złożony przez osobę fizyczną.
Zgodnie z art. 49 § 2 k.p.a. zawiadomienie uważa się za dokonane po upływie czternastu dni od dnia, w którym nastąpiło publiczne obwieszczenie lub udostępnienie w Biuletynie Informacji Publicznej, tj. od dnia 10.05.2024 r.
Strony mogą zapoznać się z aktami sprawy w siedzibie Urzędu Gminy Lubicz, ul. Toruńska 21, 87-162 Lubicz Dolny, pok. nr 30, w godzinach pracy urzędu (po wcześniejszym kontakcie telefonicznym 56/621 21 04) oraz składać ewentualne zastrzeżenia, wnioski i wyjaśnienia dotyczące w/w postępowania. Wszelkie pisma w przedmiotowej sprawie można składać w Biurze Podawczym, ul. Toruńska 21, 87-162 Lubicz Dolny, za pośrednictwem operatora pocztowego – Poczty Polskiej S.A. lub elektronicznej platformy usług administracji publicznej – ePUAP.
z up. WÓJTA
Agnieszka Klugiewicz-Lewicka
Kierownik Referatu Gospodarki Przestrzennej
Rozdzielnik:
1. Tablica informacyjna w Urzędzie Gminy Lubicz, ul. Toruńska 21, 87-162 Lubicz Dolny, bud.A,
2. Strona internetowa: https://www.bip.lubicz.pl/,
3. a/a
drukuj (Obwieszczenie o wszczęciu postępowania GP.6730.45.2024.EK)
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Ewelina Kowalskadata wytworzenia: 2024-05-10
- opublikował: Anna Szatkowskadata publikacji: 2024-05-10 10:39
Obwieszczenie o zakończeniu postępowania w sprawie GP.6730.18.24.AS
WÓJT GMINY LUBICZ
ul. Toruńska 21
87-162 LUBICZ DOLNY
Lubicz Dolny, 2024.04.26
GP.6730.18.2024.AS
OBWIESZCZENIE
o możliwości zajęcia stanowiska wobec całości dowodów i żądań zawartych w aktach sprawy, przed wydaniem przedmiotowej decyzji
Na podstawie art. 10 oraz art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r.- Kodeks postępowania administracyjnego (tekst jednolity z 2024 r., poz. 572, zwany k.p.a) w związku z art. 53 ust. 1c ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz.U. z dnia 2023 r. poz. 977 ze zm., zwany u.p.z.p),w związku z prowadzonym postępowaniem administracyjnym w sprawie wydania decyzji ustalającej warunki zabudowy dla inwestycji polegającej na budowie elektroenergetycznej linii niskiego napięcia oraz latarni oświetleniowych na terenie części działek nr 244/45 i 244/46 w m. Grabowiec, gm. Lubicz.
zawiadamiam
strony niniejszego postępowania administracyjnego o możliwości zapoznania się z zebranymi materiałami i dowodami oraz zgłoszonymi żądaniami, a także o możliwości zajęcia stanowiska wobec całości dowodów i żądań zawartych w aktach sprawy, przed wydaniem przedmiotowej decyzji. W zawiązku z powyższym, strony mogą zapoznać się z aktami sprawy, uzyskać wyjaśnienia w sprawie oraz składać wnioski i zastrzeżenia w przedmiocie sprawy.
Nadmienić przy tym należy, iż z prawa wglądu do akt sprawy, można skorzystać wyłącznie po wcześniejszym telefonicznym kontakcie z pracownikiem prowadzącym sprawę pod nr tel. (56) 621 21 35.
Niniejsze zawiadomienie zostało udostępnione w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy Lubicz, ul. Toruńska 21, 87-162 Lubicz Dolny, bud. A, I piętro.
Z up. Wójta
Agnieszka Klugiewicz- Lewicka
Kierownik Referatu
Gospodarki Przestrzennej
POUCZENIE
Niniejsze zawiadomienie uważa się za dokonane po upływie czternastu dni od dnia, w którym nastąpiło jego udostępnienie w Biuletynie Informacji Publicznej. Wszelkie pisma w przedmiotowej sprawie należy składać w Biurze Podawczym, ul. Toruńska 21, 87-162 Lubicz Dolny, za pośrednictwem operatora pocztowego – Poczta Polska S.A. lub Elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej – ePUAP.
W przypadku nieruchomości o nieuregulowanym stanie prawnym lub nieuzyskania danych pozwalających na ustalenie adresu właściciela lub użytkowania wieczystego nieruchomości w sposób określony w ust. 1b ustawy u.p.z.p, zawiadomienia dokonuje się w sposób, o którym mowa w art. 49 k.p.a. Przepisu art. 34 § 1 w k.p.a nie stosuje się (art. 53 ust. 1c ustawy u.p.z.p).
drukuj (Obwieszczenie o zakończeniu postępowania w sprawie GP.6730.18.24.AS)
Metryka
- opublikował: Anna Szatkowskadata publikacji: 2024-04-26 11:08
- zmodyfikował: Anna Szatkowskaostatnia modyfikacja: 2024-04-26 11:08
Obwieszczenie o wydaniu decyzji inwestycji celu publicznego GP.6733.4.2024.AS
WÓJT GMINY LUBICZ
ul. Toruńska 21
87-162 LUBICZ DOLNY
Lubicz Dolny, 2024.04.24
GP.6733.4.2024.AS
OBWIESZCZENIE WÓJTA GMINY LUBICZ
O WYDANIU DECYZJI
LOKALIZACJI INWESTYCJI CELU PUBLICZNEGO
Zgodnie z art. 53 ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2023 r. poz. 977 ze zm.) oraz art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2024 r. poz. 572)
z a w i a d a m i a m
że w dniu 24.04.2024 r. została wydana decyzja Nr 6/CP/2024 o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego polegającej na: ,, Budowie sieci wodociągowej na terenie działki nr 338/5 w m. Młyniec Drugi”, gm. Lubicz.
W związku z powyższym informuję, że strony postępowania mogą zapoznać się z treścią ww. rozstrzygnięcia oraz aktami sprawy w Urzędzie Gminy Lubicz, w Lubiczu Dolnym przy ul. Toruńskiej 21, w Referacie Gospodarki Przestrzennej, II piętro, pokój nr 28- po wcześniejszym uzgodnieniu terminu pod nr telefonu (56) 621 21 35.
Zgodnie z art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 roku – Kodeks postępowania administracyjnego zawiadomienie poprzez obwieszczenie uważa się za dokonane po upływie 14 dni licząc o dnia podania do publicznej wiadomości niniejszego obwieszczenia.
Wywieszone do publicznej wiadomości w dniach od 24.04.04.2024 r. do 09 .05.2024 r.
Z up. Wójta
Agnieszka Klugiewicz- Lewicka
Kierownik Referatu
Gospodarki Przestrzennej
Rozdzielnik:
1. Tablica informacyjna w Urzędzie Gminy Lubicz.
2. Strona internetowa: https://www.bip.lubicz.pl/
3. Tablica ogłoszeń sołectwa Młyniec Drugi, szt. – 4,
4. a/a – UG
drukuj (Obwieszczenie o wydaniu decyzji inwestycji celu publicznego GP.6733.4.2024.AS)
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Anna Szatkowska
- opublikował: Anna Szatkowskadata publikacji: 2024-04-24 12:02
Ogłoszenia dotyczące prowadzonych postępowań o lokalizację celu publicznego oraz postępowań w sprawie ustalenie warunków zabudowy, gdy poprzedzone były wydaniem decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację inwestycji
Metryka
- opublikował: Sławomir Szczęśniakdata publikacji: 2023-10-19 10:11