Karta informacyjna
OŚW.7624-24/I/09
KARTA INFORMACYJNA
dla wniosków o wydanie decyzji
L.p.
|
Wniosek o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach
|
|
1.
|
Nr wpisu
|
24
|
2.
|
Zakres przedmiotowy sprawy
|
Wniosek w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia polegającego na „Urządzenie drogi gminnej dz. nr 232/14,232/5 w miejscowości Gronówko, obręb Gronowo- gmina Lubicz”
|
3.
|
Znak sprawy
|
OŚW.7624-24/09
|
4.
|
Data złożenia
|
02.06.2009 r.
|
5.
|
Dane wnioskodawcy
(imię, nazwisko, adres, regon)
|
Wnioskodawca: Zarząd Dróg Gospodarki Mieszkaniowej i Komunalnej w Lubiczu, ul. Toruńska 36 A, 87-162 Lubicz
|
6.
|
Wyszczególnienie załączników do wniosku
|
|
7.
|
Nazwa organu- adresata wniosku
|
Wójt Gminy Lubicz
|
8.
|
Miejsce przechowywania
(nazwa instytucji, nr pokoju,
nr telefonu kontaktowego)
|
Urząd Gminy Lubicz, Samodzielne stanowisko ds. ochrony środowiska, pokój nr 31, tel. 056-6782-215 w.129
|
9.
|
Informacja o sposobie zakończenia
postępowania
(nr wpisu w wykazie decyzji)
|
Decyzja nr OŚW.7624-24(6)/09 z dnia 17.07.2009r. określająca warunki środowiskowe korzystania ze środowiska naturalnego
|
10.
|
Zastrzeżenia dot. udostępnienia informacji
|
Brak
|
11.
|
Nr innych kart w wykazie dot. wnioskodawcy
|
|
12.
|
Uwagi
|
|
Metryka
- opublikował: Rolnictwo i Ochrona Środowiskadata publikacji: 2009-09-17 12:25