OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
LUBICZ dnia 18.06.2007 r.
OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
1. ZAMAWIAJĄCY
Zarząd Dróg, Gospodarki Mieszkaniowej i Komunalnej w Lubiczu
87-162 Lubicz woj. Kujawsko-pomorskie
NIP 879-24-26-522
tel. fax.(056) 67- 82 - 709
Poczta elektroniczna zdgmik.lubicz@gazeta.pl, Strona internetowa www.lubicz.pl
2. OKREŚLENIE TRYBU ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony na podstawie art. 39 ustawy z dnia 19 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych
Wartość zamówienia nie przekracza wyrażoną w złotych równowartość kwoty 60.000 euro.
3. OKREŚLENIE SPOSOBU UZYSKANIA SPECYFIKACJI
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia oraz ogólna specyfikacja techniczna wraz z załącznikami dostępne są bezpłatnie w Zarządzie Dróg, Gospodarki Mieszkaniowej i Komunalnej w Lubiczu ul. Toruńska 36a, 87-162 Lubicz oraz na stronie internetowej zamawiającego.
4. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Opracowanie dokumentacji projektowo – wykonawczej dla budowy zjazdu publicznego z drogi wojewódzkiej Nr 657 w drogę gminną Nr 100895C ul. Myśliwska w Nowej Wsi gmina Lubicz, zgodnie z przedstawioną sytuacją na załączonej mapie poglądowej stanowiącej załącznik nr 1 do SIWZ.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w p-cie 3 SIWZ.
Zgodnie z art. 30 ust. 7 ustawy Prawo Zamówień Publicznych – usługi inżynierii projektowej w dziedzinie prowadzenia prac inżynierii wodnej i lądowej objęte są kodem we Wspólnym Słowniku Zamówień – 74232200-6
5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
6. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających w myśl przepisów art. 67 ust. 1 pkt. 5 i 6 ustawy Prawa zamówień publicznych.
7. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
8. Termin wykonania zamówienia: do 30 września 2007 r.
9. OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
Udział w postępowaniu mogą wziąć wykonawcy, którzy złożą ofertę według określonego wzoru oraz spełnia wymagania określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych /Dz. U. Nr 164, poz. 1163 z 2006 r. ze zmianami/ i nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 tej ustawy.
Zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie projektowania dróg będących przedmiotem zamówienia,
2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
Ocena spełniania tych warunków będzie dokonana na podstawie złożonych przez wykonawców oświadczeń i innych dokumentów wymienionych w SIWZ.
Składane oświadczenia muszą być podpisane przez osobę (osoby) upoważnioną do reprezentowania wykonawcy.
Inne dokumenty mogą być złożone w kserokopiach potwierdzonych za zgodność z oryginałem przez osobę upoważnioną do reprezentowania wykonawcy.
W razie ustanowienia przez wykonawcę pełnomocnika do czynności związanych z prowadzonym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, wymagane jest dodatkowo złożenie pełnomocnictwa na piśmie, lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem dokumentu rejestracyjnego, z którego wynika, że pełnomocnik taki został zgłoszony do rejestru lub ewidencji działalności.
10. Wymagania dotyczące wadium:
Zamawiający nie wymaga wadium.
11. KRYTERIA OCENY OFERT I ICH ZNACZENIE
Jedynym kryterium, którym będzie się kierował Zamawiający przy wyborze oferty jest cena.
Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, który zaoferował najniższą cenę za wykonanie kompletnej dokumentacji wykonawczej
12. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT.
1. Oferty należy składać do dnia 26.06.2007 r. godz. 1000 w siedzibie Zamawiającego tj. Zarządzie Dróg, Gospodarki Mieszkaniowej i Komunalnej w Lubiczu ul. Toruńska 36 A – Dział Księgowości.
2. Otwarcie ofert nastąpi dnia 26.06.2007 r. godz. 1015 w siedzibie zamawiającego.
3. Oferta złożona po terminie jest nie ważna i zostanie odesłana oferentowi bez otwierania.
13. TERMIN ZWIĄZANIA Z OFERTĄ
Składający ofertę pozostaje nią związany przez okres 30 dni licząc od dnia określającego termin składania ofert w siedzibie Zamawiającego. Wykonawca, który złoży ofertę może ją zmienić lub wycofać tylko przed upływem terminu składania ofert.
Upoważnionym do kontaktowania z oferentami jest :
Zdzisław Jasiński st. referent ds. dróg – Zarząd Dróg, Gospodarki Mieszkaniowej i Komunalnej w Lubiczu tel./fax. 67-82-709
ZAPRASZAMY DO SKŁADANIA OFERT
drukuj (OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM)
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Kierownik Zarządu Dróg, Gospodarki Mieszkaniowej i Komunalnej w Lubiczudata wytworzenia: 2007-06-18
- opublikował: Zarząd Dróg, Gospodarki Mieszkaniowej i Komunalnej w Lubiczudata publikacji: 2007-06-18 09:28
- zmodyfikował: Zarząd Dróg, Gospodarki Mieszkaniowej i Komunalnej w Lubiczuostatnia modyfikacja: 2007-06-18 09:33