Ścieżka nawigacyjna
- Menu przedmiotowe
- Informacje nieudostępnione w BIP
Treść strony
Stosownie do art. 8 ust. 4 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. Nr 112, poz. 1198) i § 12 ust. 1 pkt 7 rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 17 maja 2002 r. w sprawie Biuletynu Informacji Publicznej (Dz. U. Nr 67, poz. 619) informuje się, że udostępnianie informacji publicznych nieudostępnionych w Biuletynie Informacji Publicznej następuje poprzez:
- wywieszanie informacji na tablicy ogłoszeń w siedzibie Urzędu Gminy w Lubiczu ul. Toruńska 21
- udostępnianie dokumentów na pisemny wniosek, złożony w Urzędzie (zgodnie z art. 10 ust. 1 ustawy informacja, która nie została udostępniona w Biuletynie Informacji Publicznej, jest udostępniana na wniosek.) (wzór wniosku do pobrania poniżej)
Nie jest wymagany wniosek w przypadku dokumentów, których udostępnienie może nastąpić niezwłocznie.
Dostęp do informacji publicznej następuje również w drodze wstępu na posiedzenia Rady Gminy. O terminie, miejscu i porządku obrad zawiadamia się poprzez ogłoszenie na tablicy ogłoszeń Urzędu i na stronie internetowej gminy.
Metryka
- opublikował: Administrator Systemudata publikacji: 2003-06-24 09:35
Metryka
- opublikował: Administrator Systemudata publikacji: 2003-06-24 09:35
Udostępnianie informacji na wniosek w Urzędzie Gminy Lubicz.
1. Informacja publiczna, która nie została udostępniona w BIP, jest udostępniana na wniosek (patrz wzór wniosku powyżej).
2. Udostępnianie informacji, o której mowa w punkcie 1, na pisemny wniosek zainteresowanego następuje bez zbędnej zwłoki, nie później jednak niż w terminie 14 dni od dnia złożenia wniosku (art. 13 ust. 1 ustawy).
3. Jeżeli z uzasadnionych przyczyn zachowanie tego terminu jest niemożliwe, należy obowiązkowo powiadomić w terminie, o którym mowa w punkcie 2, wnioskodawcę o powodach opóźnienia w przekazaniu informacji oraz o nowym terminie, nie dłuższym jednak niż 2 miesiące od dnia złożenia wniosku.
4. Dostęp do informacji jest bezpłatny w formach:
1) informacja ustna,
2) wgląd do dokumentów urzędowych w siedzibie Urzędu,
3) wstęp na posiedzenia organów kolegialnych,
4) wywieszenie informacji na tablicy ogłoszeń w siedzibie Urzędu,
5) przegranie informacji na dyskietkę lub CD-ROM wnioskodawcy,
5. Pobiera się od wnioskodawcy opłatę, w przypadku przekształcenia informacji w formę wskazaną we wniosku, odpowiednio:
1) za sporządzenie kserokopii dokumentów lub danych w formacie A4 – 0,50 zł za każdą stronę,
2) zapisanie informacji na nośniku informatycznym będącym własnością Urzędu:
a) na dyskietce 3,5 cala – 2,- zł
b) na CD-ROM – 5,- zł
3) za przesłanie przesyłką pocztową:
a) kserokopii dokumentów lub danych pobiera się opłaty w wysokości ustalonej w cenniku usług pocztowych Poczty Polskiej S.A. za przesyłki listowe, zwiększone o koszt koperty.
6. Wnioskodawca, w terminie 14 dni od dnia złożenia wniosku, zostanie powiadomiony o wysokości opłaty związanej z udzieleniem informacji. Udostępnienie informacji zgodnie z wnioskiem następuje po upływie 14 dni od dnia powiadomienia wnioskodawcy, chyba że wnioskodawca dokona w tym terminie zmiany wniosku w zakresie sposobu lub formy udostępnienia informacji albo wycofa wniosek.
7. Opłatę uiszcza się na podstawie faktury VAT, wystawionej przez Urząd, przez wpłatę do kasy Urzędu lub na rachunek bankowy.
Ograniczenia w dostępie do informacji publicznej
1. Prawo do informacji publicznej podlega ograniczeniu w zakresie i na zasadach określonych w przepisach o ochronie informacji niejawnych oraz o ochronie innych tajemnic ustawowo chronionych (ochrona danych osobowych, tajemnica skarbowa, statystyczna, przedsiębiorcy, bankowa, ochrona życia prywatnego i rodzinnego, tajemnica lekarska i inne).
2. Prawo do informacji publicznej może podlegać ograniczeniu z uwagi na brak przesłanek do uznania, że udzielenie informacji publicznej, w tym informacji przetworzonej jest szczególnie istotne dla interesu publicznego. Obowiązek rozważenia tej przesłanki spoczywa na podmiocie rozpatrującym wniosek.
3. Odmowa udostępnienia informacji publicznej oraz umorzenie postępowania o udostępnienie informacji następują w formie decyzji administracyjnej. Odwołanie od decyzji rozpoznaje się w terminie 14 dni (art. 16 ust.2 pkt 1 ustawy).
4. Ustawa o dostępie do informacji publicznej nie ma zastosowania do uzyskania informacji będących informacjami publicznymi, zawartych w przepisach innych ustaw np. informacji o środowisku, o zasobie geodezyjnym i in., które określają odmienne zasady i tryb dostępu do tych informacji oraz odpłatności.
Metryka
- opublikował: Kamila Mrózdata publikacji: 2004-03-05 13:21
- zmodyfikował: Kamila Mrózostatnia modyfikacja: 2004-03-08 13:26
WNIOSEK O UDOSTĘPNIENIE INFORMACJI O ŚRODOWISKU I JEGO OCHRONIE
Metryka
- opublikował: Administrator Systemudata publikacji: 2008-02-05 08:27
Metryka strony
Ilość odwiedzin obecnej strony: 14819
Ostatnia aktualizacja obecnej strony: 2008-02-05 08:28
Odnośniki
Fotokod z linkiem do niniejszej strony

Wyszukiwarka
Menu
-
Menu przedmiotowe
- Informacje o gminie
-
Organy władzy samorządowej
- Wójt Gminy Lubicz
-
Rada Gminy
- Komisje stałe
- Dyżury radnych
- Uchwały Rady Gminy
- Protokoły z sesji
- Wnioski, zapytania, interpelacje
- Transmisja obrad sesji Rady Gminy
- Nagrania archiwalne sesji Rady Gminy
- Obowiązek informacyjny RODO dotyczący transmisji z obrad Rady Gminy
-
Wybory
- Wybory Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej 2020 r.
- Wybory samorządowe 2014
- Wybory Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej 2015
- Wybory samorządowe 2014
- WYBORY DO SEJMU I SENATU RZECZYPOSPOLITEJ POLSKIEJ 2015
- Wybory samorządowe 2018
-
Wybory do Parlamentu
Europejskiego 2019 -
Wybory do Sejmu i Senatu
Rzeczypospolitej Polskiej 2019
- Prawo lokalne
-
Urząd Gminy Lubicz
- Jak załatwić sprawę w urzędzie
- Struktura urzędu
-
Gospodarka odpadami
- GOSPODARKA ODPADAMI - informacje i harmonogramy
- Prawo lokalne dotyczące Gospodarki Odpadami
- Punkt Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK)
- Programu usuwania azbestu i wyrobów zawierających azbest z terenu gminy Lubicz na lata 2013 – 2032
- Wykaz usługodawców w zakresie opróżniania zbiorników bezodpływowych na terenie gminy Lubicz
- Rejestr działalności regulowanej
- Program "Segreguję Nie Marnuję. To Się Opłaca"
- Analiza stanu gospodarki
- Wzory dokumentów do pobrania
-
Zagospodarowanie przestrzenne
- STUDIUM
-
PLANY ZAGOSPODAROWANIA
- MPZP części wsi GRABOWIEC (2016r.)
- MPZP części wsi GRĘBOCIN (2015r.)
- MPZP części wsi GRONÓWKO (2018r.)
- MPZP części wsi JÓZEFOWO (działki geodezyjne nr 1/5 i 2)
- MPZP części wsi JÓZEFOWO (2017 r.)
- MPZP części wsi KOPANINO (2007r.)
- MPZP części wsi KOPANINO (2016r.)
- MPZP części wsi KROBIA, LUBICZ GÓRNY i MIERZYNEK
- MPZP części wsi KROBIA I MIERZYNEK
- MPZP części wsi LUBICZ DOLNY
- MPZP części wsi LUBICZ DOLNY (rejon ulic: Dworcowej, Warszawskiej i Grębockiej)
- MPZP części wsi LUBICZ DOLNY - Małgorzatowo
- MPZP części wsi LUBICZ GÓRNY i KROBIA (obecnie wyłącznie Lubicz Górny)
- MPZP części wsi MIERZYNEK (działka geodezyjna nr 194/2)
- MPZP części wsi MŁYNIEC DRUGI (przy drodze do Mierzynka)
- MPZP części wsi MŁYNIEC DRUGI (rejon kościoła i drogi do Ciechocina)
- MPZP części wsi MŁYNIEC DRUGI (2016r.)
- MPZP części wsi MŁYNIEC PIERWSZY (rejon ulicy Toruńskiej)
- MPZP części wsi MŁYNIEC PIERWSZY (rejon ulic Gronowskiej i Bierzgalskiej)
- MPZP części wsi NOWA WIEŚ
- MPZP części wsi Złotoria i Grabowiec
- MPZP terenów komercyjnych położonych przy drodze nr 52 na obszarach wsi: Grębocin, Rogowo, Rogówko, Brzeźno, Brzezinko i Gronowo
- MPZP części wsi Brzezinko
- OGŁOSZENIA I KOMUNIKATY
-
Rolnictwo, Ochrona środowiska
- OGŁOSZENIA I KOMUNIKATY
- Prawo lokalne dotyczące Ochrony Środowiska
- Publicznie dostępny wykaz danych o dokumentach zawierających informacje o środowisku i jego ochronie
- Baza oceny oddziaływania na środowisko (GDOŚ)
- Postępowania OOŚ
- Plan gospodarki niskoemisyjnej dla gminy Lubicz
- Strategia Rozwoju Elektromobilności dla Gminy Lubicz na lata 2020 - 2035
- Poradniki dla rolników
- Podatki
- Regulamin organizacyjny
- Zarządzenia Wójta dotyczące organizacji pracy Urzędu
- Działalność gospodarcza
- Nabór pracowników
- Rejestr żłobków i klubów dziecięcych w Gminie Lubicz
- Wykaz dziennych opiekunów na terenie Gminy Lubicz
- Petycje
-
Jak załatwić sprawę w urzędzie
- Alkohol
-
Drogi
- Warunki techniczne zjazdu z drogi gminnej publicznej
- Zajęcie pasa drogowego na czas wykonywania robót budowlanych
- Zajęcie gruntu drogi pod infrastrukturę techniczną
- Wniosek o wydanie zezwolenia na przejazd pojazdu nienormatywnego
- Wniosek o wydanie zezwolenia na umieszczenie tablicy reklamowej w pasie drogowym drogi gminnej
- Wniosek o wydanie zezwolenia na czasowe zajęcie pasa drogowego pod lokalizację tymczasowego punktu handlowego
- Działalność gospodarcza
-
Ewidencja ludności, dowody osobiste, meldunki
- Wydanie dowodu osobistego
- Wniosek o udostępnienie danych jednostkowych z rejestru mieszkańców oraz rejestru PESEL
- Zgłoszenie wymeldowania z pobytu czasowego
- Zgłoszenie wymeldowania z pobytu stałego
- Zgłoszenie zameldowania na pobyt czasowy
- Zgłoszenie zameldowania na pobyt stały
- Zgłoszenie wyjazdu poza granice Rzeczypospolitej Polskiej
- Zgłoszenie powrotu z wyjazdu poza granice Rzeczypospolitej Polskiej
- Rejestr Danych Kontaktowych (RDK)
-
Narodziny, małżeństwa, zgony
- Odtworzenie treści aktu stanu cywilnego
- Rejestracja urodzeń
- Rejestracja zgonów
- Skrócenie terminu do zawarcia małżeństwa
- Sprostowanie treści aktu cywilnego - urodzenia, małżeństwa, zgonu
- Wpisanie do polskich ksiąg aktu stanu cywilnego sporządzonego za granicą
- Uzupełnienie treści aktu cywilnego - urodzenia, małżeństwa, zgonu
- Wydawanie odpisów i zaświadczeń z ksiąg stanu cywilnego
- Zawarcie małżeńśtwa - ślub cywilny
- Zawarcie małżeństwa - ślub konkordatowy
- Pomoc społeczna
-
Podatki, opłaty lokalne
-
Stawki podatkowe, uchwały - Zwolnienia od podatku od nieruchomości stanowiące regionalną pomoc inwestycyjną
- Podatek od nieruchomości od osób fizycznych
- Podatek od nieruchomości od osób prawnych
- Podatek od środków transportowych
- Podatek rolny od osób fizycznych
- Podatek rolny od osób prawnych
- Podatek leśny od osób fizycznych
- Podatek leśny od osób prawnych
- Umorzenie zaległości podatkowych, odsetek za zwłokę dla podatników nie będących przedsiębiorcami
- Umorzenie zaległości podakowych, odsetek za zwłokę dla podatników będących przedsiębiorcami
- Odroczenie terminu płatności podatku lub rozłożenie zapłaty podatku na raty, rozłożenie na raty zapłaty zaległości podatkowej wraz z odsetkami za zwłokę dla podatników nie będących przedsiębiorcami
- Odroczenie terminu płatności lub rozłożenie zapłaty podatku na raty, rozłożenie na raty zapłaty zaległości podatkowej wraz z odsetkami za zwłokę dla podatników będących przedsiębiorcami
-
- Zagospodarowanie przestrzenne
- Deklaracja o Wysokości Opłaty za Gospodarowanie Odpadami Komunalnymi
- Wydawanie zaświadczeń
- Nadanie numeru nieruchomości
- Wniosek o nadanie nazwy ulicy
- Rewitalizacja
- KARTA DUŻEJ RODZINY
- Ochrona Środowiska
- Zgłoszenie eksploatacji przydomowej oczyszczalni ścieków o przepustowości do 5 m3/d na potrzeby własnego gospodarstwa domowego lub rolnego w ramach zwykłego korzystania z wód
- Wniosek o dofinansowanie budowy oczyszczalni przydomowej
- Regulamin udzielania i rozliczania dotacji celowej z budżetu Gminy Lubicz na dofinansowanie zakupu, montażu i uruchomienia źródła ciepła na terenie Gminy Lubicz, związanych z likwidacją starych źródeł ciepła opalanych paliwem stałym.
- Wydawanie zezwoleń na wywóz nieczystości ciekłych
- Poświadczenie własnoręczności podpisu na pismach
- Zezwolenie na utrzymywanie psa rasy uznanej za agresywną
- Wniosek o udostępnienie informacji publicznej
- Wniosek o udostępnienie informacji o środowisku i jego ochronie
- Wniosek o wpis do rejestru żłobków i klubów dziecięcych
- Wniosek o zwrot podatku akcyzowego zawartego w cenie oleju napędowego wykorzystywanego do produkcji rolnej
- Wniosek o wydanie zaświadczenia o dochodach do programu Czyste Powietrze
- Wniosek o uznanie za pomnik przyrody
- Bezpieczna Gmina
- Informacje dla niesłyszących
- Strategia rozwoju Gminy Lubicz na lata 2021-2028
- Plan Rozwoju Lokalnego Gminy Lubicz na lata 2006-2015
- Lokalny Program Rewitalizacji Gminy Lubicz na lata 2016-2023
-
Gospodarka i finanse
-
Budżet Gminy Lubicz
- Budżet 2020
- Budżet 2019
- Budżet 2018
- Budżet 2017
- Budżet 2016
- Budżet 2015
- Budżet 2014
- Budżet 2013
- Budżet 2012
- Budżet 2011
- Budżet 2010
- Budżet 2009
- Budżet 2008
-
Budżet 2007
- Informacja o wykonaniu budżetu Gminy Lubicz za I kwartał 2007 r.
- Informacja o wykonaniu budżetu Gminy Lubicz za II kwartał 2007 r.
- Informacja Wójta Gminy Lubicz o przebiegu wykonania budżetu Gminy za I półrocze 2007 r.
- Informacja o wykonaniu budżetu Gminy Lubicz za III kwartały 2007 r.
- Informacja o wykonaniu budżetu Gminy Lubicz za IV kwartały 2007r
- Informacja o wykonaniu budżetu Gminy Lubicz za 2007 r.
-
Budżet 2006
- Informacja o wykonaniu budżetu Gminy Lubicz za I kwartał 2006r.
- Informacja o wykonaniu budżetu Gminy Lubicz za II kwartał 2006r.
- Informacja Wójta Gminy Lubicz o przebiegu wykonania budżetu gminy za I półrocze 2006 r.
- Informacja o wykonaniu budżetu Gminy Lubicz za III kwartał 2006 r.
- Informacja o wykonaniu budżetu gminy za 2006 r.
- Budżet 2005
- Budżet 2004
- Budżet 2003
- Mienie Gminy
-
Sprawozdania
-
2020
- Sprawozdanie z wykonania budżetu za I kwartał 2020 r.
- Informacja o wykonaniu budżetu Gminy Lubicz za I kwartał 2020 r.
- Sprawozdanie z wykonania budżetu za II kwartał 2020 r.
- Informacja o wykonaniu budżetu Gminy Lubicz za II kwartał 2020 r.
- Informacja o wykonaniu budżetu Gminy Lubicz za III kwartał 2020r.
- Sprawozdanie z wykonania budżetu za III kwartał 2020 r.
- Sprawozdanie z wykonania budżetu za IV kwartał 2020 r.
-
2019
- Informacja o wykonaniu budżetu Gminy Lubicz za I kwartał 2019 r.
- Sprawozdanie z wykonania budżetu za I kwartał 2019 r.
- Informacja o wykonaniu budżetu Gminy Lubicz za II kwartał 2019 r.
- Sprawozdanie z wykonania budżetu za II kwartał 2019 r.
- Informacja o wykonaniu budżetu Gminy Lubicz za III kwartały 2019 r.
- Sprawozdanie z wykonania budżetu za III kwartał 2019 r.
- Informacja o wykonaniu budżetu Gminy Lubicz za IV kwartały 2019 r.
- Sprawozdanie z wykonania budżetu za IV kwartał 2019 r.
-
2018
- Informacja o wykonaniu budżetu Gminy Lubicz za I kwartał 2018 r.
- Informacja o wykonaniu budżetu Gminy Lubicz za II kwartały 2018 r.
- Informacja o wykonaniu budżetu Gminy Lubicz za III kwartały 2018 r.
- Informacja o wykonaniu budżetu Gminy Lubicz za IV kwartał 2018 r.
- Skonsolidowany bilans jednostki samorządu terytorialnego za 2018 rok
-
2017
- Informacja o wykonaniu budżetu Gminy Lubicz za I kwartał 2017 r.
- Informacja o wykonaniu budżetu Gminy Lubicz za II kwartał 2017 r.
- Informacja o wykonaniu budżetu Gminy Lubicz za III kwartał 2017 r.
- Informacja o wykonaniu budżetu Gminy Lubicz za IV kwartały 2017 r.
- Informacji o przebiegu wykonania budżetu Gminy Lubicz za I półrocze 2017 r.
- Informacji o przebiegu wykonania budżetu Gminy Lubicz oraz planu finansowego Gminnej Biblioteki Publicznej w Lubiczu za I półrocze 2017 r.
- Skonsolidowany bilans jednostki samorządu terytorialnego za 2017 rok
- Bilans z wykonania budżetu JST Gmina Lubicz na dzień 31.12.2017
- Bilans jednostki budżetowej i samorządowego zakładu budżetowego na dzień 31.12.2017
-
2016
- Informacja o wykonaniu budżetu Gminy Lubicz za I kwartał 2016 r.
- Informacja o wykonaniu budżetu Gminy Lubicz za II kwartał 2016 r.
- Informacja o wykonaniu budżetu Gminy Lubicz za III kwartał 2016 r.
- Informacja o wykonaniu budżetu Gminy Lubicz za IV kwartał 2016 r.
- Skonsolidowany bilans jednostki samorządu terytorialnego za 2016 rok
- Bilans z wykonania budżetu JST Gmina Lubicz na dzień 31.12.2016
- Bilans jednostki budżetowej i samorządowego zakładu budżetowego na dzień 31.12.2016
-
2015
-
Roczne Sprawozdanie Opisowe - Informacja o wykonaniu budżetu Gminy Lubicz za I kwartał 2015 r.
- Informacja o wykonaniu budżetu Gminy Lubicz za II kwartał 2015 r.
- Informacja o wykonaniu budżetu Gminy Lubicz za III kwartał 2015 r.
- Informacja o wykonaniu budżetu Gminy Lubicz za IV kwartał 2015 r.
- Skonsolidowany bilans jednostki samorządu terytorialnego za 2015 rok
-
-
2014
- Informacja o wykonaniu budżetu Gminy Lubicz za I kwartał 2014 r.
- Informacja o wykonaniu budżetu Gminy Lubicz za II kwartał 2014 r
- Informacja o wykonaniu budżetu Gminy Lubicz za III kwartał 2014 r
- Informacja o wykonaniu budżetu Gminy Lubicz za IV kwartał 2014 r.
- Skonsolidowany bilans jednostki samorządu terytorialnego za 2014 rok
- Roczne Sprawozdanie Opisowe
-
2013
- Informacja o wykonaniu budżetu Gminy Lubicz za I kwartał 2013 r.
- Informacja o wykonaniu budżetu Gminy Lubicz za II kwartał 2013 r.
- Informacja o wykonaniu budżetu Gminy Lubicz za III kwartał 2013 r.
- Informacja o wykonaniu budżetu Gminy Lubicz za IV kwartał 2013 r.
- Sprawozdania roczne: z wykonania budżetu Gminy Lubicz za 2013r., z wykonania planu finansowego za 2013r. Gminnej Biblioteki Publicznej w Lubiczu oraz informacji o stanie mienia Gminy Lubicz.
- Informacja Wójta Gminy Lubicz za 2013 r. na podstawie art. 37 ust.1, pkt 2 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (Dz.U.2013.885 j.t.)
- Skonsolidowany bilans jednostki samorządu terytorialnego za 2013 rok
-
2012
- Informacja o wykonaniu budżetu Gminy Lubicz za I kwartał 2012r.
- Informacja o wykonaniu budżetu Gminy Lubicz za II kwartał 2012 roku
- Informacja o wykonaniu budżetu Gminy Lubicz za III kwartał 2012r.
- Informacja o wykonaniu budżetu Gminy Lubicz za IV kwartał 2012r.
- Informacja Wójta Gminy Lubicz o przebiegu wykonania budżetu gminy za I półrocze 2012r.
- Sprawozdania roczne: z wykonania budżetu Gminy Lubicz za 2012r., z wykonania planu finansowego za 2012r. Gminnej Biblioteki Publicznej w Lubiczu oraz informacji o stanie mienia Gminy Lubicz.
- Opinia RIO o przedłożonym sprawozdaniu z wykonania budżetu Gminy Lubicz za 2012 r.
- Informacja Wójta Gminy Lubicz za 2012r. na podstawie art. 37 ust.1, pkt 2 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009r. o finansach publicznych (Dz. U. Nr 157, poz. 1240 ze zm.)
-
2011
- Informacja o wykonaniu budżetu Gminy Lubicz za I kwartał 2011r.
- Informacja o wykonaniu budżetu Gminy Lubicz za II kwartał 2011r.
- Informacja o wykonaniu budżetu Gminy Lubicz za III kwartał 2011r.
- Informacja o wykonaniu budżetu Gminy Lubicz za IV kwartał 2011r.
- Informacja Wójta Gminy Lubicz o przebiegu wykonania budżetu gminy za I półrocze 2011r.
- Sprawozdanie Wojta Gminy o wykonaniu Budżetu Gminy za 2011 r.
- Informacja Wójta Gminy Lubicz za 2011 r. na podstawie art. 37 ust.1, pkt 2 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (Dz. U. Nr 157, poz. 1240 ze zm.)
- Skonsolidowany bilans jednostki samorządu terytorialnego za 2011 rok
-
2010
- Informacja o wykonaniu budżetu i udzielonych umorzeniach niepodatkowych należ. budż. Gminy Lubicz za I kwartał 2010r.
- Informacja o wykonaniu budżetu i udzielonych umorzeniach niepodatkowych należności budżetowych Gminy Lubicz za II kwartał 2010r.
- Informacja o wykonaniu budżetu i udzielonych umorzeniach niepodatkowych należ. budż. Gminy Lubicz za III kwartał 2010r.
- Informacja Wójta Gminy Lubicz o przebiegu wykonania budżetu gminy za i półrocze 2010r.
- Informacja o wykonaniu bużetu Gminy Lubicz za IV kwartał 2010 r.
- Sprawozdanie Wojta Gminy o wykonaniu Budżetu Gminy za 2010 r.
- Informacja Wójta Gminy Lubicz za 2010 r. na podstawie art. 37 ust.1, pkt 2 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (Dz. U. Nr 157, poz. 1240 ze zm.)
- Skonsolidowany bilans jednostki samorządu terytorialnego za 2010 rok
-
2009
- Informacja o wykonaniu budżetu Gminy Lubicz za I kwartał 2009r.
- Informacja o wykonaniu budżetu Gminy Lubicz za II kwartał 2009 r.
- Informacja o przebiegu wykonaniu budżetu Gminy Lubicz za I półrocze 2009r.
- Informacja o wykonaniu budżetu Gminy Lubicz za III kwartał 2009r
- Informacja o wykonaniu budżetu Gminy Lubicz za IV kwartał 2009 r.
- Sprawozdanie Wojta Gminy o wykonaniu Budżetu Gminy za 2009 r.
- Informacja Wójta Gminy Lubicz za 2009 r. na podstawie art. 37 ust.1, pkt 2 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (Dz. U. Nr 157, poz. 1240 ze zm.)
- Skonsolidowany bilans jednostki samorządu terytorialnego za 2009 rok
-
2008
- Informacja o wykonaniu budżetu Gminy Lubicz za I kwartał 2008 r.
- Informacja o wykonaniu budżetu Gminy Lubicz za II kwartał 2008 r.
- Informacja o wykonaniu budżetu Gminy Lubicz za III kwartał 2008r.
- Informacja o wykonaniu budżetu Gminy Lubicz za IV kwartał 2008r.
- informacja o wykonaniu budżetu w I półroczu 2008r.
- Sprawozdanie Wojta Gminy o wykonaniu Budżetu Gminy za 2008 r.
- Informacja za 2008 rok.
- Skonsolidowany bilans jednostki samorządu terytorialnego sporządzony na dzień 31 grudnia 2008r.
-
2007
- Informacja o wykonaniu budżetu Gminy Lubicz za I kwartał 2007 r.
- Informacja o wykonaniu budżetu Gminy Lubicz za II kwartał 2007 r.
- Informacja Wójta Gminy Lubicz o przebiegu wykonania budżetu Gminy za I półrocze 2007 r.
- Sprawozdanie Wójta Gminy Lubicz z wykonania budżetu gminy za 2007 r.
- Sprawozdanie z wykonania planu finansowego Gminnej Biblioteki Publicznej w Lubiczu za 2007 rok
- Skonsolidowany bilans jednostki samorządu terytorialnego za 2007 rok
-
2006
- Informacja Wójta Gminy Lubicz o przebiegu wykonania budżetu gminy za I półrocze 2006 r.
- Informacja o przebiegu wykonania planu finansowego Gminnej Biblioteki Publicznej w Lubiczu za I półrocze 2006 r.
- Informacja o przebiegu wykonania planu finansowego SPZOZ w Lubiczu za I półrocze 2006 r.
- Informacja o wykonaniu budżetu Gminy Lubicz za I kwartał 2006 r.
- Informacja o wykonaniu budżetu Gminy Lubicz za II kwartał 2006 r.
- Informacja o wykonaniu budżetu Gminy Lubicz za III kwartał 2006 r.
- Informacja o wykonaniu budżetu Gminy Lubicz za 2006 r.
- SKONSOLIDOWANY BILANS JEDNOSTKI SAMORZĄDU TERYTORIALNEGO SPORZĄDZONY NA DZIEŃ 31 GRUDNIA 2006 ROKU
-
2005
- Skonsolidowany bilans jednostki samorządu terytorialnego na dzień 31 grudnia 2005
- Roczna informacja Wójta Gminy Lubicz z wykonania Budżetu Gminy Lubicz za 2005 rok
- Sprawozdanie Wójta Gminy Lubicz z wykonania Budżetu Gminy Lubicz za 2005 r.
- Sprawozdanie Wójta Gminy Lubicz z przebiegu wykonania budżetu gminy Lubicz za I półrocze 2005r.
- 2004
- 2003
-
2020
- Wieloletnia Prognoza Finansowa
- Bilanse
-
Budżet Gminy Lubicz
- Zadania gminy
- Rejestr Instytucji Kultury
- Ewidencja zabytków
-
Projekty z dofinansowaniem UE i krajowym
- Aktywizacja w Klubie Integracji Społecznej "Nad Drwęcą"
- Projekt: „Spotkania z pasją – edycja 2019”
- Klub Wsparcia Seniora „Nad Drwęcą”
- Klub Wsparcia Seniora w Kopaninie
- Podniesienie kompetencji cyfrowych mieszkańców województw: kujawsko-pomorskiego i łódzkiego
- Urządzenie przestrzeni publicznej w Lubiczu Górnym na potrzeby rewitalizacji społecznej.
- Termomodernizacja budynków Szkoły Podstawowej nr 1 w Lubiczu Dolnym
- Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Młyńcu Pierwszym
- Termomodernizacja budynku „Białego” Szkoły Podstawowej w Złotorii
- Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół nr 1 przy ul. Piaskowej 23 w Lubiczu Górnym
- Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie aglomeracji Lubicz
- Budowa świetlicy wiejskiej w Młyńcu Drugim
- Uporządkowanie gospodarki ściekowej w Złotorii
- Przebudowa ul. Szkolnej, Ciechocińskiej i Flisackiej w Złotorii
- Komputer na świat
- Aktywizacja w KIS "Nad Drwęcą" (2020)
- Centrum Aktywności Lokalnej „Boczna 4”
- Rozbudowa drogi gminnej o numerze 100707C na długości 0+0,000 mb do 0+976 mb - ulica Toruńska w Grębocinie - FDS
- Klub Wsparcia Seniora „Nad Drwęcą” w Lubiczu (2020)
- Przebudowa drogi gminnej o numerze 100879C – ul. Obi-Wana Kenobiego w Grabowcu na odcinku 400 mb od 0,000 km do 0,400 km - FDS
-
Jednostki organizacyjne gminy
- Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej
- Szkoła Podstawowa w Lubiczu Górnym
- Szkoła Podstawowa w Grębocinie
- Szkoła Podstawowa w Lubiczu Dolnym
- Szkoła Podstawowa w Gronowie
- Szkoła Podstawowa w Młyńcu
- Szkoła Podstawowa w Złotorii
- Przedszkole Publicze "Chatka Puchatka"
- Gminna Biblioteka Publiczna
- Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół i Przedszkoli
- Reżimy sanitarne szkół i przedszkoli
-
Sołectwa
- Sołectwo Brzezinko
- Sołectwo Brzeźno
- Sołectwo Grabowiec
- Sołectwo Grębocin
- Sołectwo Gronowo
- Sołectwo Jedwabno
- Sołectwo Kopanino
- Sołectwo Krobia
- Sołectwo Lubicz Dolny
- Sołectwo Lubicz Górny
- Sołectwo Mierzynek
- Sołectwo Młyniec Pierwszy
- Sołectwo Młyniec Drugi
- Sołectwo Nowa Wieś
- Sołectwo Rogowo
- Sołectwo Rogówko
- Sołectwo Złotoria
- Ogłoszenia i komunikaty
- Audyt i kontrola
- Oświadczenia majątkowe
- Informacje nieudostępnione w BIP
- ZAMÓWIENIA PUBLICZNE
-
Programy
- Program utylizacji azbestu na lata 2013 – 2032
- Program opieki nad zwierzętami bezdomnymi oraz zapobiegania bezdomności zwierząt na terenie gminy Lubicz w 2016 roku
-
Program ochrony środowiska i plan gospodarki odpadami
- BEZPIECZNA GMINA
- Program Sportu i Rekreacji
-
Gminny program profilaktyki i rozwiązywania problemów alkoholowych i przeciwdziałania narkomanii
-
Gminny program przeciwdziałania przemocy w rodzinie oraz ochrony ofiar przemocy w rodzinie dla Gminy Lubicz na lata 2010–2015
- Bezpieczna Gmina
-
Program Gospodarowania Mieszkaniowym Zasobem Gminy Lubicz na lata 2009-2013
-
Program Gospodarowania Mieszkaniowym Zasobem Gminy Lubicz na lata 2004-2008
- Prognoza dotycząca wielkości posiadania oraz stanu technicznego mieszkaniowego zasobu Gminy
- Analiza potrzeb oraz plan remontów i modernizacji wynikający ze stanu technicznego budynków i lokali, z podziałem na kolejne lata
- Planowana sprzedaż lokali w kolejnych latach
- Zasady polityki czynszowej
- Sposób i zasady zarządzania lokalami i budynkami wchodzącymi w skład mieszkaniowego zasobu Gminy oraz przewidywane zmiany w zakresie zarządzania mieszkaniowym zasobem Gminy w kolejnych latach
- Źródła finansowania gospodarki mieszkaniowej w kolejnych latach
- Wysokość wydatków w kolejnych latach
- Opis innych działań mających na celu poprawę wykorzystania i racjonalizację gospodarowania mieszkaniowym zasobem Gminy
-
Gminny Program Profilaktyki Rozwiązywania Problemów Alkoholowych i Przeciwdziałania Narkomanii na rok 2009
-
Gminny Program Profilaktyki Rozwiązywania Problemów Alkoholowych i Przeciwdziałania Narkomanii na rok 2008
-
Program współpracy Gminy Lubicz z organizacami pozarządowymi na rok 2010.
-
Program współpracy Gminy Lubicz z organizacami pozarządowymi na rok 2009.
-
Program współpracy Gminy Lubicz z organizacami pozarządowymi na okres od 1 stycznia 2008r. do 31 grudnia 2008r.
- Projekt założeń do planu zaopatrzenia gminy Lubicz w ciepło, energię elektryczną i paliwa gazowe
- RODO
- Dostępność plus
- Dane teleadresowe
- Strona główna
- Elektroniczna Skrzynka Podawcza
Urząd Gminy Lubicz
Lubicz Dolny, ul. Toruńska 21, 87-162 Lubicz
Dane kontaktowe
tel. (56) 621-21-00, (56) 621-21-01
Godziny urzędowania
poniedziałek 7:15 - 15:00
wtorek 7:15 - 17:00
środa 7:15 - 15:00
czwartek 7:15 - 15:00
piątek 7:15 - 14:15
Odnośniki
Metryka strony BIP
Licznik odwiedzin strony BIP: 5719043
Ostatnia aktualizacja strony BIP: 2021-04-14 09:32
Stopka strony
Projekt i wykonanie: extranet.pl