Obwieszczenie o wydaniu decyzji GP.6730.280.2025.AS
WÓJT GMINY LUBICZ
ul. Toruńska 21
87-162 LUBICZ DOLNY
GP.6730.280.2025.AS Lubicz Dolny, 2025.12.05
OBWIESZCZENIE
O WYDANIU DECYZJI O WARUNKACH ZABUDOWY
Działając na podstawie przepisów art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz.U. z dnia 2025r. poz. 1691), oraz w zw. z art. 53 ust. 1c ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2023 r., poz. 977, dalej u.p.z.p.), Wójt Gminy Lubicz,
zawiadamia, że:
w dniu 08.12.2025 r. została wydana decyzja odmawiająca ustalenia warunków zabudowy dla inwestycji polegającej na budowie budynku mieszkalnego jednorodzinnego na terenie działki nr 236/13, obręb Kopanino, gmina Lubicz.
Strony postępowania mogą zapoznać się z treścią niniejszej decyzji w siedzibie Urzędu Gminy Lubicz, ul. Toruńska 21, 87-162 Lubicz Dolny, pokój nr 28, tel. (56) 621 21 28 w godzinach pracy urzędu.
Od wyżej wymienionej decyzji stronom służy odwołanie do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Toruniu, które należy wnieść za pośrednictwem Wójta Gminy Lubicz w terminie 14 dni od dnia doręczenia.
Zgodnie z art. 49 k.p.a. doręczenie uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia.
Niniejsze obwieszczenie podaje się do publicznej wiadomości w terminie od dnia 08.12.2025 r.
Z up. Wójta
Agnieszka Klugiewicz- Lewicka
Kierownik Referatu
Gospodarki Przestrzennej
Rozdzielnik:
1. Tablica informacyjna w Urzędzie Gminy Lubicz, ul. Toruńska 21, 87-162 Lubicz Dolny, bud. A
2. Strona internetowa: https://www.bip.lubicz.pl/,
3. a/a
drukuj (Obwieszczenie o wydaniu decyzji GP.6730.280.2025.AS)
GP.6730.346.2025.AS
WÓJT GMINY LUBICZ
ul. Toruńska 21
87-162 LUBICZ DOLNY
Lubicz Dolny, 2025.12.09
GP.6730.346.2025.AS
OBWIESZCZENIE
Na podstawie przepisu art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r.- Kodeks postępowania administracyjnego (tekst jednolity z 2025 r., poz. 1691, zwany k.p.a) w związku z art. 53 ust. 1c ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z dnia 2024 r. poz. 1130 zwany u.p.z.p), Wójt Gminy Lubicz zawiadamia osoby, którym przysługują prawa rzeczowe do nieruchomości o nieuregulowanym stanie prawnym tj. działki o nr 6/2 położonych w m. Młyniec Drugi, gm. Lubicz:
1. O zakończeniu zbierania dowodów w postępowaniu administracyjnym
Na podstawie art. 10 § 1 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2024 r., poz. 572, dalej K.P.A.) zawiadamiam o zakończeniu zbierania dowodów i materiałów w postępowaniu wszczętym przez osobę fizyczną w sprawie wydania decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu dla inwestycji polegającej na budowie pięciu budynków mieszkalnych jednorodzinnych na terenie części działki nr 261/2, obręb Młyniec Drugi, gmina Lubicz.
W związku z powyższym informuję, że w terminie 7 dni od daty dokonania zawiadomienia strony postępowania mogą zapoznać się z aktami sprawy i wypowiedzieć się, co do zebranych materiałów i dowodów oraz zgłoszonych żądań. Z całością zebranego materiału dowodowego w powyższej sprawie można zapoznać się w Urzędzie Gminy Lubicz, w Lubiczu Dolnym, przy ul. Toruńskiej 21, pok. 28, w godzinach pracy urzędu.
Zgodnie z art. 49 § 2 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 roku – Kodeks postępowania administracyjnego zawiadomienie poprzez obwieszczenie uważa się za dokonane po upływie 14 dni licząc o dnia podania do publicznej wiadomości niniejszego obwieszczenia , tj. od dnia 09.12.2025 r.
2. O niespełnionych lub niewykazanych przesłankach i możliwości przedłożenia dodatkowych dowodów
Na podstawie art. 79a K.P.A. informuję, że na dzień wysłania niniejszego zawiadomienia nie zostały spełnione lub wykazane przesłanki wynikające z art. 61 ust. 1 pkt. 1, który mówi, że co najmniej jedna działka sąsiednia, dostępna z tej samej drogi publicznej jest zabudowana w sposób pozwalający na określenie wymagań dotyczących nowej zabudowy w zakresie kontynuacji funkcji, parametrów cech i wskaźników kształtowania zabudowy oraz zagospodarowania terenu, w tym gabarytów i formy architektonicznej obiektów budowlanych, linii zabudowy oraz intensywności wykorzystania terenu.
W terminie wyznaczonym na wypowiedzenie się co do zebranych dowodów i materiałów oraz zgłoszonych żądań, określonym w punkcie 1 niniejszego zawiadomienia, strona może przedłożyć dodatkowe dowody celem wykazania spełnienia wyżej wymienionych przesłanek.
3. O niezałatwieniu sprawy w terminie
Działając zgodnie z art. 36 k.p.a. informuję, że sprawa opisana w punkcie 1 niniejszego zawiadomienia nie może być załatwiona w terminie określonym w art. 35 §3 k.p.a., przewidzianym dla załatwienia szczególnie skomplikowanej sprawy wymagającej postępowania wyjaśniającego to jest w terminie dwóch miesięcy od daty wszczęcia postępowania.
Ze względu na charakter procedury związanej z ustaleniem warunków zabudowy, to jest opracowywaniem projektu decyzji przez osobę uprawnioną nie będącą pracownikiem organu, oraz w szczególności, obowiązkiem uzgodnienia projektu decyzji z właściwymi organami i zawiadomienia stron postępowania oraz zapewnienia im możliwości wypowiedzenia się przed wydaniem decyzji, nowy termin załatwienia sprawy wyznaczam na dzień 31.01.2026 r.
Niezależnie od powyższego zapewniam, że postępowanie nie będzie prowadzone dłużej niż jest to niezbędne do załatwienia sprawy, a decyzja kończąca postępowanie wydana zostanie niezwłocznie po wykonaniu czynności proceduralnych opisanych wyżej.
Pouczenie:
Strona postępowania ma prawo złożyć ponaglenie na organ rozpatrujący sprawę, jeżeli:
1) nie załatwiono sprawy w terminie określonym w art. 35 lub przepisach szczególnych ani w terminie wskazanym zgodnie z art. 36 § 1 (bezczynność);
2) postępowanie jest prowadzone dłużej niż jest to niezbędne do załatwienia sprawy (przewlekłość).
Ponaglenie wnosi się do organu wyższego stopnia, tj. Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Toruniu za pośrednictwem organu prowadzącego postępowanie, tj. Wójta Gminy Lubicz. Ponaglenie powinno zawierać uzasadnienie
Rozdzielnik:
1. Tablica informacyjna w Urzędzie Gminy Lubicz,
ul. Toruńska 21, 87-162 Lubicz Dolny, bud.A
2. Strona internetowa: https://www.bip.lubicz.pl/,
3. a/a
GP.6730.118.2025
WÓJT GMINY LUBICZ
ul. Toruńska 21
87-162 LUBICZ DOLNY
Lubicz Dolny, 2025.12.08
GP.6730.118.2025.EK
OBWIESZCZENIE
Wójta Gminy Lubicz
o zakończeniu zbierania dowodów
w postępowaniu administracyjnym
Zgodnie z art. 49 §1 i art. 10 § 1 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 roku - Kodeks postępowania administracyjnego (t.j.Dz. U. z 2025 roku, poz. 1691), w związku z art. 53 ust. 1c ustawy z dnia 27 marca 2003 roku – o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz.U. z 2024 roku, poz. 1130) Wójt Gminy Lubicz
zawiadamia,
że zostały zebrane materiały i dowody niezbędne do wydania decyzji ustalającej warunki zabudowy dla przedsięwzięcia polegającego na budowie budynku mieszkalnego jednorodzinnego oraz budynku gospodarczego w ramach zabudowy zagrodowej na terenie części działki nr 63 w m. Młyniec Pierwszy, gm. Lubicz.
Zgodnie z art. 49 § 2 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 roku – Kodeks postępowania administracyjnego zawiadomienie poprzez obwieszczenie uważa się za dokonane po upływie 14 dni licząc o dnia podania do publicznej wiadomości niniejszego obwieszczenia , tj. od dnia 8.12.2025 r.
W związku z powyższym zgodnie z treścią art. 10 § 1 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 roku – Kodeks postępowania administracyjnego informuję, że strony postępowania mają prawo do czynnego udziału w każdym stadium postępowania, a przed wydaniem decyzji mają prawo do wypowiedzenia się, co do zebranych materiałów i dowodów oraz zgłoszonych żądań w terminie 7 dni od daty dokonania zawiadomienia, tj. do dnia 29.12.2025 r.
Stosownie do art. 73 ust. 1 – ustawy z dnia 14 czerwca 1960 roku – Kodeks postępowania administracyjnego, informuję strony postępowania, że z całością zebranego materiału dowodowego w powyższej sprawie, w tym z opiniami organów uzyskanymi
w trakcie postępowania oraz z projektem decyzji można zapoznać się w Urzędzie Gminy
w Lubicz, w Lubiczu Dolnym, przy ul. Toruńskiej 21, pok. 30, w godzinach pracy urzędu.
z up. WÓJTA
Agnieszka Klugiewicz-Lewicka
Kierownik Referatu
Gospodarki Przestrzennej
Rozdzielnik:
1. Tablica informacyjna w Urzędzie Gminy Lubicz,
2. Strona internetowa: https://www.bip.lubicz.pl/,
3.a/a
Obwieszczenie Wójta Gminy Lubicz o wszczęciu postępowania
WÓJT GMINY LUBICZ
ul. Toruńska 21
87-162 LUBICZ DOLNY
Lubicz Dolny, 2025.12.08
GP.6730.444.2025.JG
OBWIESZCZENIE
1.O wszczęciu postępowania w sprawie wydania decyzji ustalającej warunki zabudowy
Na podstawie przepisu art. 49 oraz art. 61 § 4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r.- Kodeks postępowania administracyjnego (tekst jednolity z 2025 r., poz. 1691, zwany k.p.a) w związku z art. 53 ust. 1c ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z dnia 2024 r. poz. 1130 zwany u.p.z.p), Wójt Gminy Lubicz zawiadamia osoby, którym przysługują prawa rzeczowe do nieruchomości o nieuregulowanym stanie prawnym tj. działki nr 86/7 i nr 90 położonych w m. Grabowiec, gm. Lubicz, o wszczęciu postępowania w dniu 08.12.2025 r. na wniosek złożony przez osobę fizyczną w sprawie ustalenia warunków zabudowy dla inwestycji polegającej na budowie trzech budynków mieszkalnych na terenie działki nr 86/11, obręb Grabowiec, gmina Lubicz.
Zgodnie z art. 49 § 2 k.p.a. zawiadomienie uważa się za dokonane po upływie czternastu dni od dnia, w którym nastąpiło publiczne obwieszczenie lub udostępnienie w Biuletynie Informacji Publicznej, tj. od dnia 08.12.2025 r.
Strony mogą zapoznać się z aktami sprawy w siedzibie Urzędu Gminy Lubicz, ul. Toruńska 21, 87-162 Lubicz Dolny, pok. nr 28, w godzinach pracy urzędu (po wcześniejszym kontakcie telefonicznym 56/621 21 35) oraz składać ewentualne zastrzeżenia, wnioski i wyjaśnienia dotyczące w/w postępowania. Wszelkie pisma w przedmiotowej sprawie można składać w Biurze Podawczym, ul. Toruńska 21, 87-162 Lubicz Dolny, za pośrednictwem operatora pocztowego – Poczty Polskiej S.A. lub elektronicznej platformy usług administracji publicznej – ePUAP.
2. O niezałatwieniu sprawy w terminie
Działając zgodnie z art. 36 k.p.a. informuję, że sprawa opisana w punkcie 1 niniejszego zawiadomienia nie może być załatwiona w terminie określonym w art. 35 §3 k.p.a., przewidzianym dla załatwienia szczególnie skomplikowanej sprawy wymagającej postępowania wyjaśniającego to jest w terminie dwóch miesięcy od daty wszczęcia postępowania.
Ze względu na charakter procedury związanej z ustaleniem warunków zabudowy, to jest opracowywaniem projektu decyzji przez osobę uprawnioną nie będącą pracownikiem organu, oraz w szczególności, obowiązkiem uzgodnienia projektu decyzji z właściwymi organami i zawiadomienia stron postępowania oraz zapewnienia im możliwości wypowiedzenia się przed wydaniem decyzji, nowy termin załatwienia sprawy wyznaczam na dzień 31.03.2026 r.
Niezależnie od powyższego zapewniam, że postępowanie nie będzie prowadzone dłużej niż jest to niezbędne do załatwienia sprawy, a decyzja kończąca postępowanie wydana zostanie niezwłocznie po wykonaniu czynności proceduralnych opisanych wyżej.
Pouczenie:
Strona postępowania ma prawo złożyć ponaglenie na organ rozpatrujący sprawę, jeżeli:
1) - nie załatwiono sprawy w terminie określonym w art. 35 lub przepisach szczególnych ani w terminie wskazanym zgodnie z art. 36 § 1 (bezczynność);
2) - postępowanie jest prowadzone dłużej niż jest to niezbędne do załatwienia sprawy (przewlekłość).
Ponaglenie wnosi się do organu wyższego stopnia, tj. Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Toruniu za pośrednictwem organu prowadzącego postępowanie, tj. Wójta Gminy Lubicz. Ponaglenie powinno zawierać uzasadnienie.
drukuj (Obwieszczenie Wójta Gminy Lubicz o wszczęciu postępowania)
GP.6730.421.2025.SS
WÓJT GMINY LUBICZ
ul. Toruńska 21
87-162 Lubicz Dolny
GP.6730.421.2025.SS Lubicz Dolny, 2025.12.08
O B W I E S Z C Z E N I E
Wójt Gminy Lubicz działając na podstawie przepisów art. 10 §1, art 49 i 49a i 79a ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (tekst jednolity Dz.U. z 2025 poz.1169 dalej KPA)
z a w i a d a m i a
o zakończeniu zbierania dowodów i materiałów w postępowaniu wszczętym na wniosek Pani Ewy Drejling (dalej Inwestor), dotyczącym ustalenia warunków zabudowy i zagospodarowania terenu dla inwestycji polegającej na budowie budynku mieszkalnego jednorodzinnego na terenie działki nr 67/40 w obrębie ewidencyjnym Mierzynek.
Organ informuje, że w terminie 7 dni od daty otrzymania niniejszego zawiadomienia, strona może zapoznać się z aktami sprawy oraz wypowiedzieć się pisemnie co do zebranych dowodów, materiałów oraz zgłoszonych żądań. Akta sprawy przechowywane są w siedzibie urzędu i mogą być udostępnione w pokoju nr 28 na II piętrze.
Ponadto Wójt Gminy Lubicz działając na podstawie przepisów art. 79a KPA informuje, że nie zostały spełnione lub wykazane niektóre przesłanki do wydania decyzji ustalającej warunki zabudowy dla wyżej opisanej inwestycji.
Z przygotowanego przez urbanistę projektu decyzji odmawiającej ustalenia warunków zabudowy wynika, że żądane we wniosku parametry inwestycji przekraczają parametry dopuszczalne, wynikające z przeprowadzonej analizy urbanistycznej.
W terminie wyznaczonym wyżej na wypowiedzenie się co do zebranych dowodów i materiałów oraz zgłoszonych żądań, Inwestor może przedłożyć dodatkowe dowody celem wykazania spełnienia przesłanek dla wydania decyzji zgodnie z żądaniem. Utarte już orzecznictwo wskazuje, że prawem Inwestora na tym etapie postępowania jest również zmiana pierwotnego wniosku.
Załączniki:
Projekt decyzji
Z up. WÓJTA
(-) Agnieszka Klugiewicz - Lewicka
Kierownik Referatu
Gospodarki Przestrzennej
(podpis elektroniczny)
Otrzymują:
1. Inwestor
2. Strony postępowania (bez załącznika)
3. a/a
obwieszczenie GP.6730.332.2025.AS
WÓJT GMINY LUBICZ
ul. Toruńska 21
87-162 LUBICZ DOLNY
GP.6730.332.2025.AS Lubicz Dolny, 2025.12.05
OBWIESZCZENIE
O WYDANIU DECYZJI O WARUNKACH ZABUDOWY
Działając na podstawie przepisów art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz.U. z dnia 2024r. poz. 572, dalej k.p.a.), oraz w zw. z art. 53 ust. 1c ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2023 r., poz. 977, dalej u.p.z.p.), Wójt Gminy Lubicz,
zawiadamia, że:
w dniu 05.12.2025 r. została wydana decyzja ustalająca postępowanie administracyjne w sprawie ustalenia warunków zabudowy dla inwestycji polegającej na budowie budynku mieszkalnego, budynku garażowo- gospodarczego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną i zbiornika retencyjnego służącego do gromadzenia wód opadowych i roztopowych (staw) na terenie działki nr 24/4, obręb kopanino, gmina Lubicz.
Strony postępowania mogą zapoznać się z treścią niniejszej decyzji w siedzibie Urzędu Gminy Lubicz, ul. Toruńska 21, 87-162 Lubicz Dolny, pokój nr 28, tel. (56) 621 21 28 w godzinach pracy urzędu.
Od wyżej wymienionej decyzji stronom służy odwołanie do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Toruniu, które należy wnieść za pośrednictwem Wójta Gminy Lubicz w terminie 14 dni od dnia doręczenia.
Zgodnie z art. 49 k.p.a. doręczenie uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia.
Niniejsze obwieszczenie podaje się do publicznej wiadomości w terminie od dnia 05.12.2025 r.
Z up. Wójta
Agnieszka Klugiewicz- Lewicka
Kierownik Referatu
Gospodarki Przestrzennej
Rozdzielnik:
1. Tablica informacyjna w Urzędzie Gminy Lubicz, ul. Toruńska 21, 87-162 Lubicz Dolny, bud. A
2. Strona internetowa: https://www.bip.lubicz.pl/,
3. a/a
GP.6730.484.2025
WÓJT GMINY LUBICZ
ul. Toruńska 21
87-162 LUBICZ DOLNY
GP.6730.484.2025.EK Lubicz Dolny, 2025.12.03
OBWIESZCZENIE
O WSZCZĘCIU POSTĘPOWANIA ADMINISTRACYJNEGO
W SPRAWIE USTALENIA WARUNKÓW ZABUDOWY
Na podstawie art. 49 § 1, 61 § 1 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz.U. z 2024 r., poz. 572, dalej k.p.a.), w związku z art. 53 ust. 1 c, 64 ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz.U. z 2024 r., poz. 1130 ze zm.) Wójt Gminy Lubicz
zawiadamia
strony, którym przysługują prawa rzeczowe do nieruchomości o nieuregulowanym stanie prawnym, tj. działki o nr 40/1, 40/2 położonej w m. Brzeźno, gm. Lubicz, że wszczęte zostało postępowanie administracyjne w sprawie ustalenia warunków zabudowy dla inwestycji polegającej na budowie budynku mieszkalnego jednorodzinnego oraz budynku gospodarczego w zabudowie zagrodowej na terenie działki nr 10/3 w m. Brzeźno, gm. Lubicz na wniosek złożony przez osobę fizyczną.
Zgodnie z art. 49 § 2 k.p.a. zawiadomienie uważa się za dokonane po upływie czternastu dni od dnia, w którym nastąpiło publiczne obwieszczenie lub udostępnienie w Biuletynie Informacji Publicznej, tj. od dnia 5.12.2025 r.
Strony mogą zapoznać się z aktami sprawy w siedzibie Urzędu Gminy Lubicz, ul. Toruńska 21, 87-162 Lubicz Dolny, pok. nr 30, w godzinach pracy urzędu (po wcześniejszym kontakcie telefonicznym 56/621 21 04) oraz składać ewentualne zastrzeżenia, wnioski i wyjaśnienia dotyczące w/w postępowania. Wszelkie pisma w przedmiotowej sprawie można składać w Biurze Podawczym, ul. Toruńska 21, 87-162 Lubicz Dolny, za pośrednictwem operatora pocztowego lub elektronicznej platformy usług administracji publicznej ePUAP lub poprzez e-doręczenia.
z up. WÓJTA
Agnieszka Klugiewicz-Lewicka
Kierownik Referatu
Gospodarki Przestrzennej
Rozdzielnik:
1. Tablica informacyjna w Urzędzie Gminy Lubicz, ul. Toruńska 21, 87-162 Lubicz Dolny, bud.A,
2. Strona internetowa: https://www.bip.lubicz.pl/,
3. a/a
GP.6730.479.2025
WÓJT GMINY LUBICZ
ul. Toruńska 21
87-162 LUBICZ DOLNY
GP.6730.479.2025.EK Lubicz Dolny, 2025.12.02
OBWIESZCZENIE
- O wszczęciu postępowania w sprawie wydania decyzji ustalającej warunki zabudowy
Na podstawie art. 49 § 1, 61 § 1 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz.U. z 2024 r., poz. 572, dalej k.p.a.), w związku z art. 53 ust. 1 c, 64 ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz.U. z 2024 r., poz. 1130) Wójt Gminy Lubicz zawiadamia osoby, którym przysługują prawa rzeczowe do nieruchomości o nieuregulowanym stanie prawnym, tj. działki o nr 133/6 położonej w m. Kopanino, gm. Lubicz, że wszczęte zostało postępowanie administracyjne w sprawie ustalenia warunków zabudowy dla inwestycji polegającej na budowie budynku mieszkalnego jednorodzinnego na terenie działki nr 133/11 w m. Kopanino, gm. Lubicz na wniosek złożony przez osobę fizyczną.
Zgodnie z art. 49 § 2 k.p.a. zawiadomienie uważa się za dokonane po upływie czternastu dni od dnia, w którym nastąpiło publiczne obwieszczenie lub udostępnienie w Biuletynie Informacji Publicznej, tj. od dnia 4.12.2025 r.
Strony mogą zapoznać się z aktami sprawy w siedzibie Urzędu Gminy Lubicz, ul. Toruńska 21, 87-162 Lubicz Dolny, pok. nr 30, w godzinach pracy urzędu (po wcześniejszym kontakcie telefonicznym 56/621 21 04) oraz składać ewentualne zastrzeżenia, wnioski i wyjaśnienia dotyczące w/w postępowania. Wszelkie pisma w przedmiotowej sprawie można składać w Biurze Podawczym, ul. Toruńska 21, 87-162 Lubicz Dolny, za pośrednictwem operatora pocztowego lub elektronicznej platformy usług administracji publicznej ePUAP lub poprzez e-doręczenia.
2. O niezałatwieniu sprawy w terminie
Działając zgodnie z art. 36 k.p.a. informuję, że sprawa opisana w punkcie 1 niniejszego zawiadomienia nie może być załatwiona w terminie określonym w art. 35 §3 k.p.a., przewidzianym dla załatwienia szczególnie skomplikowanej sprawy wymagającej postępowania wyjaśniającego to jest w terminie dwóch miesięcy od daty wszczęcia postępowania.
Ze względu na charakter procedury związanej z ustaleniem warunków zabudowy, to jest opracowywaniem projektu decyzji przez osobę uprawnioną nie będącą pracownikiem organu, oraz w szczególności, obowiązkiem uzgodnienia projektu decyzji z właściwymi organami
i zawiadomienia stron postępowania oraz zapewnienia im możliwości wypowiedzenia się przed wydaniem decyzji, nowy termin załatwienia sprawy wyznaczam na dzień 31.03.2026 r.
Niezależnie od powyższego zapewniam, że postępowanie nie będzie prowadzone dłużej niż jest to niezbędne do załatwienia sprawy, a decyzja kończąca postępowanie wydana zostanie niezwłocznie po wykonaniu czynności proceduralnych opisanych wyżej.
Pouczenie:
Strona postępowania ma prawo złożyć ponaglenie na organ rozpatrujący sprawę, jeżeli:
1) nie załatwiono sprawy w terminie określonym w art. 35 lub przepisach szczególnych ani w terminie wskazanym zgodnie z art. 36 § 1 (bezczynność);
2) postępowanie jest prowadzone dłużej niż jest to niezbędne do załatwienia sprawy (przewlekłość).
Ponaglenie wnosi się do organu wyższego stopnia, tj. Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Toruniu za pośrednictwem organu prowadzącego postępowanie, tj. Wójta Gminy Lubicz. Ponaglenie powinno zawierać uzasadnienie
z up. WÓJTA
Agnieszka Klugiewicz-Lewicka
Kierownik Referatu
Gospodarki Przestrzennej
Rozdzielnik:
1. Tablica informacyjna w Urzędzie Gminy Lubicz, ul. Toruńska 21, 87-162 Lubicz Dolny, bud.A,
2. Strona internetowa: https://www.bip.lubicz.pl/,
3. a/a
GP.6730.426.2025.SS
|
WÓJT GMINY LUBICZ ul. Toruńska 2 87-162 LUBICZ DOLNY
|
GP.6730.426.2025.SS Lubicz Dolny, 2025.12.04
O B W I E S Z C Z E N I E
o wszczęciu postępowania administracyjnego w sprawie ustalenia warunków zabudowy
Na podstawie przepisu art. 53 ust.1c i art. 64 ust.1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz.U. z 2024 r., poz. 1130 ze zmianami)
Wójt Gminy Lubicz zawiadamia
osoby, którym przysługują prawa rzeczowe do nieruchomości o częściowo nieuregulowanym stanie prawnym, oznaczonej numerami działek 7/3 i 7/4 w obrębie ewidencyjnym Młyniec Drugi, oznaczonej w ewidencji miejscowości, ulic i adresów numerem porządkowym 11 przy ulicy Wiązowej w miejscowości Młyniec Drugi, że na wniosek złożony przez osobę fizyczną wszczęte zostało postępowanie administracyjne w sprawie ustalenia warunków zabudowy dla inwestycji polegającej na budowie budynków mieszkalnego i gospodarczego w ramach zabudowy zagrodowej na działce nr 7/1 obrębie ewidencyjnym Młyniec Drugi.
Zgodnie z przepisem art. 49 §2 Kodeksu postępowania administracyjnego zawiadomienie uważa się za dokonane po upływie czternastu dni od dnia, w którym nastąpiło publiczne obwieszczenie lub udostępnienie w Biuletynie Informacji Publicznej, to jest od dnia 04.12.2025 roku.
Strony mogą zapoznać się z aktami sprawy w siedzibie Urzędu Gminy Lubicz, ul. Toruńska 21,
87-162 Lubicz Dolny, pok. nr 28, w godzinach pracy urzędu oraz składać ewentualne zastrzeżenia, wnioski i wyjaśnienia dotyczące w/w postępowania.
Ponadto Wójt Gminy Lubicz zawiadamia, że postępowanie to nie zostanie zakończone w terminie określonym w art. 35 § 3 KPA., przewidzianym dla załatwienia szczególnie skomplikowanej sprawy wymagającej postępowania wyjaśniającego to jest w terminie dwóch miesięcy od daty wszczęcia postępowania. Przyczyna zwłoki w załatwieniu sprawy jest niezależna od organu, a wynika z obowiązku opracowania projektu decyzji przez osobę uprawnioną nie będącą pracownikiem organu i z ponadprzeciętnej liczby składanych wniosków o ustalenie warunków zabudowy. Na podstawie okresu załatwiania spraw wszczętych wcześniej niż przedmiotowa przewidywany termin załatwienia tej sprawy wyznacza się na 31.03.2026 roku. Niezależnie od powyższego organ zapewnia, że postępowanie nie będzie prowadzone dłużej niż jest to niezbędne do załatwienia sprawy, a decyzja kończąca postępowanie wydana zostanie niezwłocznie po wykonaniu czynności proceduralnych niezbędnych dla prawidłowego załatwienia sprawy. Stronie postępowania przysługuje prawo złożenia ponaglenia na organ rozpatrujący sprawę, jeżeli nie załatwiono sprawy w terminie określonym w art. 35 lub przepisach szczególnych ani w terminie wskazanym zgodnie z art. 36 § 1 (bezczynność) lub gdy postępowanie jest prowadzone dłużej niż jest to niezbędne do załatwienia sprawy (przewlekłość).
Wszelkie pisma w przedmiotowej sprawie można składać osobiście w siedzibie urzędu (pokój nr 9 na parterze), przesłać na adres wskazany wyżej za pośrednictwem operatora pocztowego lub korzystając z elektronicznej platformy usług administracji publicznej ePUAP (/5f5cvll25v/SkrytkaESP) lub poprzez e-doręczenia (AE:PL-30596-76835-EFFFB-22)
Z up. WÓJTA
(-) Agnieszka Klugiewicz - Lewicka
Kierownik Referatu Gospodarki Przestrzennej
Rozdzielnik:
1. Tablica informacyjna na I piętrze urzędu
2. Strona internetowa: https://www.bip.lubicz.pl/,
3. a/a
GP.6730.417.2025
WÓJT GMINY LUBICZ
ul. Toruńska 21
87-162 LUBICZ DOLNY
GP.6730.417.2025.EK Lubicz Dolny, 2025.11.28
OBWIESZCZENIE
- O wszczęciu postępowania w sprawie wydania decyzji ustalającej warunki zabudowy
Na podstawie art. 49 § 1, 61 § 1 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz.U. z 2024 r., poz. 572, dalej k.p.a.), w związku z art. 53 ust. 1 c, 64 ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz.U. z 2024 r., poz. 1130) Wójt Gminy Lubicz zawiadamia osoby, którym przysługują prawa rzeczowe do nieruchomości o nieuregulowanym stanie prawnym, tj. działki o nr 155/3 położonej w m. Młyniec Drugi, gm. Lubicz, że wszczęte zostało postępowanie administracyjne w sprawie ustalenia warunków zabudowy dla inwestycji polegającej na budowie budynku mieszkalnego jednorodzinnego dwulokalowego oraz przydomowej oczyszczalni ścieków na terenie części działki nr 155/12 w m. Młyniec Drugi, gm. Lubicz na wniosek złożony przez osobę fizyczną.
Zgodnie z art. 49 § 2 k.p.a. zawiadomienie uważa się za dokonane po upływie czternastu dni od dnia, w którym nastąpiło publiczne obwieszczenie lub udostępnienie w Biuletynie Informacji Publicznej, tj. od dnia 2.12.2025 r.
Strony mogą zapoznać się z aktami sprawy w siedzibie Urzędu Gminy Lubicz, ul. Toruńska 21, 87-162 Lubicz Dolny, pok. nr 30, w godzinach pracy urzędu (po wcześniejszym kontakcie telefonicznym 56/621 21 04) oraz składać ewentualne zastrzeżenia, wnioski i wyjaśnienia dotyczące w/w postępowania. Wszelkie pisma w przedmiotowej sprawie można składać w Biurze Podawczym, ul. Toruńska 21, 87-162 Lubicz Dolny, za pośrednictwem operatora pocztowego lub elektronicznej platformy usług administracji publicznej ePUAP lub poprzez e-doręczenia.
2. O niezałatwieniu sprawy w terminie
Działając zgodnie z art. 36 k.p.a. informuję, że sprawa opisana w punkcie 1 niniejszego zawiadomienia nie może być załatwiona w terminie określonym w art. 35 §3 k.p.a., przewidzianym dla załatwienia szczególnie skomplikowanej sprawy wymagającej postępowania wyjaśniającego to jest w terminie dwóch miesięcy od daty wszczęcia postępowania.
Ze względu na charakter procedury związanej z ustaleniem warunków zabudowy, to jest opracowywaniem projektu decyzji przez osobę uprawnioną nie będącą pracownikiem organu, oraz w szczególności, obowiązkiem uzgodnienia projektu decyzji z właściwymi organami i zawiadomienia stron postępowania oraz zapewnienia im możliwości wypowiedzenia się przed wydaniem decyzji, nowy termin załatwienia sprawy wyznaczam na dzień 31.03.2026 r.
Niezależnie od powyższego zapewniam, że postępowanie nie będzie prowadzone dłużej niż jest to niezbędne do załatwienia sprawy, a decyzja kończąca postępowanie wydana zostanie niezwłocznie po wykonaniu czynności proceduralnych opisanych wyżej.
Pouczenie:
Strona postępowania ma prawo złożyć ponaglenie na organ rozpatrujący sprawę, jeżeli:
1) nie załatwiono sprawy w terminie określonym w art. 35 lub przepisach szczególnych ani w terminie wskazanym zgodnie z art. 36 § 1 (bezczynność);
2) postępowanie jest prowadzone dłużej niż jest to niezbędne do załatwienia sprawy (przewlekłość).
Ponaglenie wnosi się do organu wyższego stopnia, tj. Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Toruniu za pośrednictwem organu prowadzącego postępowanie, tj. Wójta Gminy Lubicz. Ponaglenie powinno zawierać uzasadnieni
z up. WÓJTA
Agnieszka Klugiewicz-Lewicka
Kierownik Referatu
Gospodarki Przestrzennej
Rozdzielnik:
1. Tablica informacyjna w Urzędzie Gminy Lubicz, ul. Toruńska 21, 87-162 Lubicz Dolny, bud.A,
2. Strona internetowa: https://www.bip.lubicz.pl/,
3. a/a
GP.6730.331.2025.AS
WÓJT GMINY LUBICZ
ul. Toruńska 21
87-162 LUBICZ DOLNY
Lubicz Dolny dnia 2025.12.02
GP.6730.331.2025.AS
OBWIESZCZENIE
o wydaniu decyzji odmawiającej ustalenia warunków zabudowy
Na podstawie z art. 66a ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym z dnia 27 marca 2003 roku (Dz. U. z 2024 r. poz. 1130) w związku z art. 72 ust. 6 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnieniu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz.U. z 2024 r. poz. 1112), Wójt Gminy Lubicz podaje do publicznej wiadomości, że dnia 01.12.2025 r. została wydana decyzja w sprawie GP.6730.331.2025.AS odmawiająca ustalenia warunków zabudowy dla inwestycji polegającej na: ,,Budowie czterech budynków mieszkalnych jednorodzinnych na terenie działki nr 33/35, obręb Krobia, gm. Lubicz.
Z treścią decyzji oraz z dokumentacją sprawy można zapoznać się w Referacie Gospodarki Przestrzennej Urzędu Gminy Lubicz w godzinach pracy urzędu, pokój nr 28, piętro II, tel. (56) 621 21 35 w terminie 14 dni od dnia publikacji.
Treść decyzji została umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej www.bip.lubicz.pl w dniu 01.12.2025 r. Z uwagi na ograniczone możliwości techniczne załącznik graficzny do decyzji znajduje się w aktach sprawy.
Z up. Wójta
Agnieszka Klugiewicz- Lewicka
Kierownik Referatu
Gospodarki Przestrzennej
Rozdzielnik:
1. Tablica informacyjna w Urzędzie Gminy Lubicz,
2. Strona internetowa: https://www.bip.lubicz.pl,
3. a/a – UG
GP.6730.331.2025.As- załączniki
GP.6730.330.2025.AS
WÓJT GMINY LUBICZ
ul. Toruńska 21
87-162 LUBICZ DOLNY
Lubicz Dolny dnia 2025.12.02
GP.6730.330.2025.AS
OBWIESZCZENIE
o wydaniu decyzji o warunkach zabudowy
Na podstawie z art. 66a ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym z dnia 27 marca 2003 roku (Dz. U. z 2024 r. poz. 1130) w związku z art. 72 ust. 6 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnieniu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz.U. z 2024 r. poz. 1112), Wójt Gminy Lubicz podaje do publicznej wiadomości, że dnia 01.12.2025 r. została wydana decyzja nr 154/2025 w sprawie GP.6730.330.2025.AS ustalająca warunki zabudowy dla inwestycji polegającej na: ,,Budowie czterech budynków mieszkalnych jednorodzinnych na terenie działki nr 33/33, obręb Krobia, gm. Lubicz.
Z treścią decyzji oraz z dokumentacją sprawy można zapoznać się w Referacie Gospodarki Przestrzennej Urzędu Gminy Lubicz w godzinach pracy urzędu, pokój nr 28, piętro II, tel. (56) 621 21 35 w terminie 14 dni od dnia publikacji.
Treść decyzji została umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej www.bip.lubicz.pl w dniu 01.12.2025 r. Z uwagi na ograniczone możliwości techniczne załącznik graficzny do decyzji znajduje się w aktach sprawy.
Z up. Wójta
Agnieszka Klugiewicz- Lewicka
Kierownik Referatu
Gospodarki Przestrzennej
Rozdzielnik:
1. Tablica informacyjna w Urzędzie Gminy Lubicz,
2. Strona internetowa: https://www.bip.lubicz.pl,
3. a/a – UG
GP.6730.330.2025.As- załączniki
GP.6730.329.2025.AS
WÓJT GMINY LUBICZ
ul. Toruńska 21
87-162 LUBICZ DOLNY
Lubicz Dolny dnia 2025.12.02
GP.6730.329.2025.AS
OBWIESZCZENIE
o wydaniu decyzji o warunkach zabudowy
Na podstawie z art. 66a ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym z dnia 27 marca 2003 roku (Dz. U. z 2024 r. poz. 1130) w związku z art. 72 ust. 6 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnieniu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz.U. z 2024 r. poz. 1112), Wójt Gminy Lubicz podaje do publicznej wiadomości, że dnia 01.12.2025 r. została wydana decyzja nr 153/2025 w sprawie GP.6730.329.2025.AS ustalająca warunki zabudowy dla inwestycji polegającej na: ,,Budowie czterech budynków mieszkalnych jednorodzinnych na terenie działki nr 33/32, obręb Krobia, gm. Lubicz.
Z treścią decyzji oraz z dokumentacją sprawy można zapoznać się w Referacie Gospodarki Przestrzennej Urzędu Gminy Lubicz w godzinach pracy urzędu, pokój nr 28, piętro II, tel. (56) 621 21 35 w terminie 14 dni od dnia publikacji.
Treść decyzji została umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej www.bip.lubicz.pl w dniu 02.12.2025 r. Z uwagi na ograniczone możliwości techniczne załącznik graficzny do decyzji znajduje się w aktach sprawy.
Z up. Wójta
Agnieszka Klugiewicz- Lewicka
Kierownik Referatu
Gospodarki Przestrzennej
Rozdzielnik:
1. Tablica informacyjna w Urzędzie Gminy Lubicz,
2. Strona internetowa: https://www.bip.lubicz.pl,
3. a/a – UG
GP.6730.329.2025.AS- załączniki
GP.6730.328.2025.As
WÓJT GMINY LUBICZ
ul. Toruńska 21
87-162 LUBICZ DOLNY
Lubicz Dolny dnia 2025.12.02
GP.6730.328.2025.AS
OBWIESZCZENIE
o wydaniu decyzji odmawiającej ustalenia warunków zabudowy
Na podstawie z art. 66a ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym z dnia 27 marca 2003 roku (Dz. U. z 2024 r. poz. 1130) w związku z art. 72 ust. 6 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnieniu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz.U. z 2024 r. poz. 1112), Wójt Gminy Lubicz podaje do publicznej wiadomości, że dnia 13.11.2025 r. została wydana decyzja w sprawie GP.6730.328.2025.AS odmawiająca ustalenia warunków zabudowy dla inwestycji polegającej na: ,,Budowie czterech budynków mieszkalnych jednorodzinnych na terenie działki nr 33/34, obręb Krobia, gm. Lubicz.
Z treścią decyzji oraz z dokumentacją sprawy można zapoznać się w Referacie Gospodarki Przestrzennej Urzędu Gminy Lubicz w godzinach pracy urzędu, pokój nr 28, piętro II, tel. (56) 621 21 35 w terminie 14 dni od dnia publikacji.
Treść decyzji została umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej www.bip.lubicz.pl w dniu 02.12.2025 r. Z uwagi na ograniczone możliwości techniczne załącznik graficzny do decyzji znajduje się w aktach sprawy.
Z up. Wójta
Agnieszka Klugiewicz- Lewicka
Kierownik Referatu
Gospodarki Przestrzennej
Rozdzielnik:
1. Tablica informacyjna w Urzędzie Gminy Lubicz,
2. Strona internetowa: https://www.bip.lubicz.pl,
załączniki do sprawy GP.6730.328.2025.AS
GP.6730.192.2025.AS
WÓJT GMINY LUBICZ
ul. Toruńska 21
87-162 LUBICZ DOLNY
Lubicz Dolny, 2025.12.02
GP.6730.192.2025.AS
OBWIESZCZENIE
Wójt Gminy Lubicz na podstawie przepisu art. 49 oraz art. 61 § 4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r.- Kodeks postępowania administracyjnego (tekst jednolity z 2024 r., poz. 572, zwany k.p.a) w związku z art. 53 ust. 1c ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z dnia 2024 r. poz. 1130 zwany u.p.z.p),
1. zawiadamia osoby, którym przysługują prawa rzeczowe do nieruchomości o nieuregulowanym stanie prawnym tj. działki o nr 6/2 położonej w m. Józefowo, gm. Lubicz, o zmianie treści wniosku z dnia 20.11.2025 r. w sprawie postępowania o ustalenie warunków zabudowy polegających na budowie czterech budynków mieszkalnych jednorodzinnych na terenie działki nr 6/4, obręb Józefowo, gmina Lubicz w zakresie zmiany planowanej liczby budynków oraz ich lokalizacji.
Ze względu na powyższe zaistniała potrzeba ponownego opracowania projektu decyzji przez osobę uprawnioną organu nie będącą pracownikiem z uwzględnieniem zmian wprowadzonych przez inwestora.
Informuję, że strony postępowania mają prawo do czynnego udziału w postępowaniu w każdym jego stadium, w szczególności przed wydaniem decyzji kończącej postępowanie do zapoznania się z zebranymi aktami sprawy, składania ewentualnych uwag i wyjaśnień, po otrzymaniu stosownego zawiadomienia.
Stosownie do art. 41 § 1 K.P.A. w toku postępowania strony oraz ich przedstawiciele i pełnomocnicy mają obowiązek zawiadomić organ administracji publicznej o każdej zmianie swojego adresu. W razie zaniedbania obowiązku określonego w art. 41 § 1 K.P.A. doręczenie pisma pod dotychczasowym adresem ma skutek prawny.
2. O niezałatwieniu sprawy w terminie
Działając zgodnie z art. 36 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz.U. z dnia 2024 r. poz. 572, dalej k.p.a.), Wójt Gminy Lubicz zawiadamia, że w/w postępowanie nie może być załatwiona w terminie określonym w art. 35 § 3 k.p.a., przewidzianym dla załatwienia szczególnie skomplikowanej sprawy wymagającej postępowania wyjaśniającego to jest w terminie dwóch miesięcy od daty wszczęcia postępowania.
Ze względu na charakter procedury związanej z ustaleniem warunków zabudowy, to jest opracowywaniem projektu decyzji przez osobę uprawnioną nie będącą pracownikiem organu,
w szczególności ze względu na potrzebę ponownego przygotowania projektu decyzji z uwzględnieniem zmian wprowadzonych przez inwestora, ewentualnym obowiązkiem uzgodnienia projektu decyzji z właściwymi organami i zawiadomieniem stron postępowania oraz zapewnienia im możliwości wypowiedzenia się przed wydaniem decyzji, nowy termin załatwienia sprawy wyznaczam na dzień 28.02.2026 r.
Niezależnie od powyższego zapewniam, że postępowanie nie będzie prowadzone dłużej niż jest to niezbędne do załatwienia sprawy, a decyzja kończąca postępowanie wydana zostanie niezwłocznie po wykonaniu czynności proceduralnych opisanych wyżej.
Publikacja następuje w dniu 02.12.2025 r.
Z up. Wójta
Agnieszka Klugiewicz- Lewicka
Kierownik Referatu
Gospodarki Przestrzennej
POUCZENIE
Niniejsze zawiadomienie uważa się za dokonane po upływie czternastu dni od dnia, w którym nastąpiło jego udostępnienie w Biuletynie Informacji Publicznej. Wszelkie pisma w przedmiotowej sprawie należy składać w Biurze Podawczym, ul. Toruńska 21, 87-162 Lubicz Dolny, za pośrednictwem operatora pocztowego – Poczta Polska S.A. lub Elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej – ePUAP lub E- Doręczenie.
W przypadku nieruchomości o nieuregulowanym stanie prawnym lub nieuzyskania danych pozwalających na ustalenie adresu właściciela lub użytkowania wieczystego nieruchomości w sposób określony w ust. 1b ustawy u.p.z.p, zawiadomienia dokonuje się w sposób, o którym mowa w art. 49 k.p.a. Przepisu art. 34 § 1 w k.p.a nie stosuje się (art. 53 ust. 1c ustawy u.p.z.p).
Rozdzielnik:
1. Tablica informacyjna w Urzędzie Gminy Lubicz,
ul. Toruńska 21, 87-162 Lubicz Dolny, bud.A
2. Strona internetowa: https://www.bip.lubicz.pl/,
GP.6730.274.2025 obwieszczenie
WÓJT GMINY LUBICZ
ul. Toruńska 21
87-162 LUBICZ DOLNY
GP.6730.274.2025.EK Lubicz Dolny, 2025.11.25
OBWIESZCZENIE
O WYDANIU DECYZJI O WARUNKACH ZABUDOWY
Działając na podstawie przepisów art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz.U. z 2024 r. poz. 572, dalej k.p.a.), oraz w zw. z art. 53 ust. 1c, art. 60 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2024 r., poz. 1130, dalej u.p.z.p.), Wójt Gminy Lubicz
zawiadamia,
strony, którym przysługują prawa rzeczowe do nieruchomości o nieuregulowanym stanie prawnym, tj. działki o nr 40/1, 40/2 położonej w m. Brzeźno, gm. Lubicz, że w dniu 25.11.2025 r. została wydana decyzja odmawiająca ustalenia warunków zabudowy na wniosek osoby fizycznej dla inwestycji polegającej na budowie budynku mieszkalnego jednorodzinnego oraz budynku gospodarczego
w zabudowie zagrodowej na terenie działki nr 10/3 w m. Brzeźno, gm. Lubicz.
Strony postępowania mogą zapoznać się z treścią decyzji w siedzibie Urzędu Gminy Lubicz, ul. Toruńska 21, 87-162 Lubicz Dolny, pokój nr 30, w godzinach pracy Urzędu (po wcześniejszym kontakcie telefonicznym 56/621 21 04). Niniejsze obwieszczenie zostaje podane do publicznej wiadomości poprzez wywieszenie na tablicy ogłoszeń w siedzibie organu oraz udostępnione w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy Lubicz. Zgodnie z art. 49 § 2 ustawy k.p.a. zawiadomienie stron postępowania uważa się za dokonane po upływie czternastu dni od dnia publicznego ogłoszenia, tj. od dnia 28.11.2025 r.
Decyzję uważa się za doręczoną po upływie 14 dni od daty podania do publicznej wiadomości niniejszego obwieszczenia. Od niniejszej decyzji stronom służy odwołanie do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Toruniu, ul. Towarowa 13/15, które należy wnieść za pośrednictwem Wójta Gminy Lubicz w terminie 14 dni od dnia, w którym zawiadomienie o jej wydaniu w drodze publicznego udostępnienia, uważa się za dokonane. Przed upływem terminu do wniesienia odwołania strona może zrzec się prawa do wniesienia odwołania wobec organu administracji publicznej, który wydał decyzję. Ponadto informuję, że zgodnie z art. 49b k.p.a. w przypadku zawiadomienia stron zgodnie z art. 49 § 1 lub art. 49a o decyzji lub postanowieniu, które podlega zaskarżeniu, na wniosek strony, organ, który wydał decyzję lub postanowienie, niezwłocznie, nie później niż w terminie trzech dni od dnia otrzymania wniosku, udostępnia stronie odpis decyzji lub postanowienia w sposób i formie określonych we wniosku, chyba że środki techniczne, którymi dysponuje organ, nie umożliwiają udostępnienia w taki sposób lub takiej formie. Jeżeli decyzja lub postanowienie, nie mogą być udostępnione stronie w sposób lub formie określonych we wniosku, organ powiadamia o tym stronę i wskazuje, w jaki sposób lub jakiej formie odpis decyzji lub postanowienia może być niezwłocznie udostępniony.
z up. WÓJTA
Agnieszka Klugiewicz-Lewicka
Kierownik Referatu
Gospodarki Przestrzennej
Rozdzielnik:
1. Tablica informacyjna w Urzędzie Gminy Lubicz, ul. Toruńska 21, 87-162 Lubicz Dolny, bud. A
2. Strona internetowa: https://www.bip.lubicz.pl/
3. a/a
Obwieszczenie o wszczęciu postępowania w sprawie GP.6730.336.2025.AS
WÓJT GMINY LUBICZ
ul. Toruńska 21
87-162 LUBICZ DOLNY
Lubicz Dolny, 2025.11.27
GP.6730.336.2025.AS
OBWIESZCZENIE
o wszczęciu postępowania
w sprawie wydania decyzji ustalającej warunki zabudowy
Na podstawie przepisu art. 49 oraz art. 61 § 4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r.- Kodeks postępowania administracyjnego (tekst jednolity z 2024 r., poz. 572, zwany k.p.a) w związku z art. 53 ust. 1c ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z dnia 2024 r. poz. 1130 zwany u.p.z.p),Wójt Gminy Lubicz
zawiadamia
1. osoby, którym przysługują prawa rzeczowe do nieruchomości o nieuregulowanym stanie prawnym tj. działki o nr 5/30 położonej w m. Grabowcu, gm. Lubicz, o wszczęciu postępowania na wniosek z dnia 18.08.2025 r., uzupełnionego kolejno dnia 13.10.2025 r., 19.11.2025 r. złożonego przez osobę fizyczną o ustalenie warunków zabudowy dla inwestycji polegającej na budowie budynku mieszkalnego jednorodzinnego, budynku garazowo0 gospodarczego i budynku magazynowego na terenie działki nr 86/1, obręb Grabowiec, gmina Lubicz.
W zawiązku z powyższym, strony mogą zapoznać się z aktami sprawy, uzyskać wyjaśnienia w sprawie oraz składać wnioski i zastrzeżenia w przedmiocie sprawy. Nadmienić przy tym, należy, iż z prawa wglądu do akt sprawy, można skorzystać wyłącznie po wcześniejszym telefonicznym kontakcie z pracownikiem prowadzącym sprawę pod nr tel. (56) 621 21 35.
Niniejsze zawiadomienie zostało udostępnione w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy Lubicz, ul. Toruńska 21, 87-162 Lubicz Dolny, bud. A, I piętro.
2. O niezałatwieniu sprawy w terminie
Działając zgodnie z art. 36 k.p.a. informuję, że sprawa opisana w punkcie 1 niniejszego zawiadomienia nie może być załatwiona w terminie określonym w art. 35 §3 k.p.a., przewidzianym dla załatwienia szczególnie skomplikowanej sprawy wymagającej postępowania wyjaśniającego to jest w terminie dwóch miesięcy od daty wszczęcia postępowania.
Ze względu na charakter procedury związanej z ustaleniem warunków zabudowy, to jest opracowywaniem projektu decyzji przez osobę uprawnioną nie będącą pracownikiem organu, oraz w szczególności, obowiązkiem uzgodnienia projektu decyzji z właściwymi organami i zawiadomienia stron postępowania oraz zapewnienia im możliwości wypowiedzenia się przed wydaniem decyzji, nowy termin załatwienia sprawy wyznaczam na dzień 31.01.2026 r.
Niezależnie od powyższego zapewniam, że postępowanie nie będzie prowadzone dłużej niż jest to niezbędne do załatwienia sprawy, a decyzja kończąca postępowanie wydana zostanie niezwłocznie po wykonaniu czynności proceduralnych opisanych wyżej.
Publikacja następuje w dniu 27.11.2025 r.
Z up. Wójta
Agnieszka Klugiewicz- Lewicka
Kierownik Referatu
Gospodarki Przestrzennej
POUCZENIE
Niniejsze zawiadomienie uważa się za dokonane po upływie czternastu dni od dnia, w którym nastąpiło jego udostępnienie w Biuletynie Informacji Publicznej. Wszelkie pisma w przedmiotowej sprawie należy składać w Biurze Podawczym, ul. Toruńska 21, 87-162 Lubicz Dolny, za pośrednictwem operatora pocztowego – Poczta Polska S.A. lub Elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej – ePUAP lub E- Doręczenie.
W przypadku nieruchomości o nieuregulowanym stanie prawnym lub nieuzyskania danych pozwalających na ustalenie adresu właściciela lub użytkowania wieczystego nieruchomości w sposób określony w ust. 1b ustawy u.p.z.p, zawiadomienia dokonuje się w sposób, o którym mowa w art. 49 k.p.a. Przepisu art. 34 § 1 w k.p.a nie stosuje się (art. 53 ust. 1c ustawy u.p.z.p).
Rozdzielnik:
1. Tablica informacyjna w Urzędzie Gminy Lubicz,
ul. Toruńska 21, 87-162 Lubicz Dolny, bud.A
2. Strona internetowa: https://www.bip.lubicz.pl/,
3. a/a.
drukuj (Obwieszczenie o wszczęciu postępowania w sprawie GP.6730.336.2025.AS)
Obwieszczenie o wydaniu decyzji o warunkach zabudowy
WÓJT GMINY LUBICZ
ul. Toruńska 21
87-162 LUBICZ DOLNY
Lubicz Dolny dnia 2025.11.27
GP.6730.104.2025.SS
OBWIESZCZENIE
o wydaniu decyzji o warunkach zabudowy
Na podstawie z art. 66a ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym z dnia 27 marca 2003 roku (Dz. U. z 2024 r. poz. 1130) w związku z art. 72 ust. 6 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnieniu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz.U. z 2024 r. poz. 1112), Wójt Gminy Lubicz podaje do publicznej wiadomości, że dnia 25.11.2025 r. została wydana decyzja nr 148/2025 w sprawie GP.6730.104.2025.SS ustalająca warunki zabudowy dla inwestycji pod nazwą: Uruchomienie punktu zbierania odpadów na terenie działki nr ewid. 528/1, obręb Młyniec Drugi, gmina Lubicz
Z treścią decyzji oraz z dokumentacją sprawy można zapoznać się w Referacie Gospodarki Przestrzennej Urzędu Gminy Lubicz w godzinach pracy urzędu, pokój nr 28, piętro II, tel. (56) 621 21 35 w terminie 14 dni od dnia publikacji.
Treść decyzji została umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej www.bip.lubicz.pl w dniu 27.11.2025 r.
Z up. WÓJTA
Agnieszka Klugiewicz - Lewicka
Kierownik Rerferat Gospodarki Przestrzennej
Rozdzielnik:
1. Tablica informacyjna w Urzędzie Gminy Lubicz,
2. Strona internetowa: https://www.bip.lubicz.pl,
3. a/a
drukuj (Obwieszczenie o wydaniu decyzji o warunkach zabudowy)
Decyzja GP.3730.104.2025.SS z dnia 25.11.2025
GP.6730.216.2025
WÓJT GINY LUBICZ
ul. Toruńska 21
87-162 LUBICZ DOLNY
Lubicz Dolny, 2025.11.20
GP.6730.216.2025.EK
OBWIESZCZENIE
Wójta Gminy Lubicz
Działając zgodnie z art. 49 § 1 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz.U. z dnia 2024 r. poz. 572, dalej k.p.a.), oraz w zw. z art. 53 ust. 1c ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2024 r., poz. 1130, dalej u.p.z.p.), Wójt Gminy Lubicz zawiadamia strony, którym przysługują prawa rzeczowe do nieruchomości o nieuregulowanym stanie prawnym tj. działki nr 72/1, obręb Brzezinko, gm. Lubicz, że postępowanie administracyjne wszczęte na wniosek osoby fizycznej w sprawie ustalenia warunków zabudowy dla inwestycji polegającej na budowie budynku mieszkalnego jednorodzinnego oraz budynku garażowo-gospodarczego w zabudowie zagrodowej na terenie części działki nr 73 w m. Brzezinko, gm. Lubicz nie może być załatwione w terminie określonym w art. 35 § 3 k.p.a., przewidzianym dla załatwienia szczególnie skomplikowanej sprawy wymagającej postępowania wyjaśniającego to jest
w terminie dwóch miesięcy od daty wszczęcia postępowania.
W związku odmową uzgodnienia projektu decyzji, dla zamierzenia budowlanego opisanego powyżej, przez Starostę Toruńskiego w dniu 29.10.2025 r. postanowieniem OS.673.4.172.2025.JW oraz nie skorzystaniem przez inwestora z prawa złożenia zażalenia od w/w postanowienia, ze względu na charakter procedury związanej z ustaleniem warunków zabudowy, w tym ze względu na potrzebę ponownego opracowania projektu decyzji przez osobę uprawnioną nie będącą pracownikiem organu uwzględniającym stanowisko Starosty Toruńskiego oraz w szczególności zawiadomienia stron postępowania oraz zapewnienia im możliwości wypowiedzenia się przed wydaniem decyzji, nowy termin załatwienia sprawy wyznaczam na dzień 27.02.2026 r.
Niezależnie od powyższego zapewniam, że postępowanie nie będzie prowadzone dłużej niż jest to niezbędne do załatwienia sprawy, a decyzja kończąca postępowanie wydana zostanie niezwłocznie po wykonaniu czynności proceduralnych opisanych wyżej.
Pouczenie:
Strona postępowania ma prawo złożyć ponaglenie na organ rozpatrujący sprawę, jeżeli:
1) nie załatwiono sprawy w terminie określonym w art. 35 lub przepisach szczególnych ani w terminie wskazanym zgodnie z art. 36 § 1 (bezczynność);
2) postępowanie jest prowadzone dłużej niż jest to niezbędne do załatwienia sprawy (przewlekłość)
3) Ponaglenie wnosi się do organu wyższego stopnia, tj. Samorządowego Kolegium Odwoławczego
w Toruniu za pośrednictwem organu prowadzącego postępowanie, tj. Wójta Gminy Lubicz. Ponaglenie powinno zawierać uzasadnienie
Zgodnie z art. 49 § 2 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 roku – Kodeks postępowania administracyjnego zawiadomienie poprzez obwieszczenie uważa się za dokonane po upływie 14 dni licząc od dnia podania do publicznej wiadomości niniejszego obwieszczenia, tj. od dnia 24.11.2025 r.
z up. WÓJTA
Agnieszka Klugiewicz-Lewicka
Kierownik Referatu
Gospodarki Przestrzennej
Rozdzielnik:
1. Tablica informacyjna w Urzędzie Gminy Lubicz,
2. Strona internetowa: https://www.bip.lubicz.pl/,
3.a/a-UG.
Obwieszczenie o wydaniu decyzji w sprawie GP.6730.97.2025.AS
WÓJT GMINY LUBICZ
ul. Toruńska 21
87-162 LUBICZ DOLNY
Lubicz Dolny dnia 2025.11.21
GP.6730.97.2025.AS
OBWIESZCZENIE
o wydaniu decyzji o warunkach zabudowy
Na podstawie z art. 66a ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym z dnia 27 marca 2003 roku (Dz. U. z 2024 r. poz. 1130) w związku z art. 72 ust. 6 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnieniu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz.U. z 2024 r. poz. 1112), Wójt Gminy Lubicz podaje do publicznej wiadomości, że dnia 24.09.2025 r. została wydana decyzja nr 132/2025 w sprawie GP.6730.97.2025.AS ustalająca warunki zabudowy dla inwestycji polegającej na: ,,Budowie dwudziestu trzech budynków mieszkalnych jednorodzinnych wraz z drogami wewnętrznymi na terenie działki nr 277/1, obręb Mierzynek, gm. Lubicz.
Z treścią decyzji oraz z dokumentacją sprawy można zapoznać się w Referacie Gospodarki Przestrzennej Urzędu Gminy Lubicz w godzinach pracy urzędu, pokój nr 28, piętro II, tel. (56) 621 21 35 w terminie 14 dni od dnia publikacji.
Treść decyzji została umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej www.bip.lubicz.pl w dniu 21.11.2025 r. Z uwagi na ograniczone możliwości techniczne załącznik graficzny do decyzji znajduje się w aktach sprawy.
Z up. Wójta
Agnieszka Klugiewicz- Lewicka
Kierownik Referatu
Gospodarki Przestrzennej
Rozdzielnik:
1. Tablica informacyjna w Urzędzie Gminy Lubicz,
2. Strona internetowa: https://www.bip.lubicz.pl,
3. a/a – UG
drukuj (Obwieszczenie o wydaniu decyzji w sprawie GP.6730.97.2025.AS)
Decyzja GP.6730.97.2025.AS
Obwieszczenie o wszczęciu postępowania w sprawie GP.6730.346.2025.AS
WÓJT GMINY LUBICZ
ul. Toruńska 21
87-162 LUBICZ DOLNY
Lubicz Dolny, 2025.11.21
GP.6730.346.2025.AS
OBWIESZCZENIE
1.O wszczęciu postępowania w sprawie wydania decyzji ustalającej warunki zabudowy
Na podstawie przepisu art. 49 oraz art. 61 § 4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r.- Kodeks postępowania administracyjnego (tekst jednolity z 2024 r., poz. 572, zwany k.p.a) w związku z art. 53 ust. 1c ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z dnia 2024 r. poz. 1130 zwany u.p.z.p), Wójt Gminy Lubicz zawiadamia osoby, którym przysługują prawa rzeczowe do nieruchomości o nieuregulowanym stanie prawnym tj. działki o nr 262, poł. Młyniec Drugi, gm. Lubicz, o wszczęciu postępowania na wniosek z dnia 01.09.2025 r., uzupełniony dnia 16.09.2025 r. złożony przez osobę fizyczną w sprawie ustalenia warunków zabudowy dla inwestycji polegającej na budowie pięciu budynków mieszkalnych na terenie części działki nr 261/2, obręb Młyniec Drugi, gmina Lubicz.
Zgodnie z art. 49 § 2 k.p.a. zawiadomienie uważa się za dokonane po upływie czternastu dni od dnia, w którym nastąpiło publiczne obwieszczenie lub udostępnienie w Biuletynie Informacji Publicznej, tj. od dnia 21.11.2025 r.
Strony mogą zapoznać się z aktami sprawy w siedzibie Urzędu Gminy Lubicz, ul. Toruńska 21,
87-162 Lubicz Dolny, pok. nr 28, w godzinach pracy urzędu (po wcześniejszym kontakcie telefonicznym 56/621 21 35) oraz składać ewentualne zastrzeżenia, wnioski i wyjaśnienia dotyczące w/w postępowania. Wszelkie pisma w przedmiotowej sprawie można składać w Biurze Podawczym, ul. Toruńska 21, 87-162 Lubicz Dolny, za pośrednictwem operatora pocztowego – Poczty Polskiej S.A. lub elektronicznej platformy usług administracji publicznej – ePUAP.
2. O niezałatwieniu sprawy w terminie
Działając zgodnie z art. 36 k.p.a. informuję, że sprawa opisana w punkcie 1 niniejszego zawiadomienia nie może być załatwiona w terminie określonym w art. 35 §3 k.p.a., przewidzianym dla załatwienia szczególnie skomplikowanej sprawy wymagającej postępowania wyjaśniającego to jest w terminie dwóch miesięcy od daty wszczęcia postępowania.
Ze względu na charakter procedury związanej z ustaleniem warunków zabudowy, to jest opracowywaniem projektu decyzji przez osobę uprawnioną nie będącą pracownikiem organu, oraz w szczególności, obowiązkiem uzgodnienia projektu decyzji z właściwymi organami i zawiadomienia stron postępowania oraz zapewnienia im możliwości wypowiedzenia się przed wydaniem decyzji, nowy termin załatwienia sprawy wyznaczam na dzień 31.12.2025 r.
Niezależnie od powyższego zapewniam, że postępowanie nie będzie prowadzone dłużej niż jest to niezbędne do załatwienia sprawy, a decyzja kończąca postępowanie wydana zostanie niezwłocznie po wykonaniu czynności proceduralnych opisanych wyżej.
Pouczenie:
Strona postępowania ma prawo złożyć ponaglenie na organ rozpatrujący sprawę, jeżeli:
1) nie załatwiono sprawy w terminie określonym w art. 35 lub przepisach szczególnych ani w terminie wskazanym zgodnie z art. 36 § 1 (bezczynność);
2) postępowanie jest prowadzone dłużej niż jest to niezbędne do załatwienia sprawy (przewlekłość).
Ponaglenie wnosi się do organu wyższego stopnia, tj. Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Toruniu za pośrednictwem organu prowadzącego postępowanie, tj. Wójta Gminy Lubicz. Ponaglenie powinno zawierać uzasadnienie
Z up. Wójta
Agnieszka Klugiewicz- Lewicka
Kierownik Referatu
Gospodarki Przestrzennej
Rozdzielnik:
1. Tablica informacyjna w Urzędzie Gminy Lubicz,
ul. Toruńska 21, 87-162 Lubicz Dolny, bud.A
2. Strona internetowa: https://www.bip.lubicz.pl/,
3. a/a
drukuj (Obwieszczenie o wszczęciu postępowania w sprawie GP.6730.346.2025.AS)
Decyzja do sprawy GP.6730.52.2025.AS
GP.6733.7.2025- obwieszczenie o zakończeniu zbierania dowodów w sprawie
WÓJT GMINY LUBICZ
ul. Toruńska 21
87-162 LUBICZ DOLNY
GP.6733.7.2025.EF Lubicz Dolny, 2025.07.10
OBWIESZCZENIE
o zakończeniu zbierania dowodów w postępowaniu administracyjnym
Zgodnie z art. 10 § 1, art. 49 § 1 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 roku - Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2024 roku, poz. 572), Wójt Gminy Lubicz zawiadamia, że zostały zebrane materiały i dowody niezbędne do wydania decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego polegającej na budowie budowie linii kablowej oświetleniowej typu YAKY 4x25mm2, dwóch latarni o wysokości h=6m oraz dwóch opraw ulicznych w technologii LED o mocy 40W na terenie części działki nr 45/21 położonej w m. Mierzynek.
Zgodnie z art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 roku – Kodeks postępowania administracyjnego zawiadomienie poprzez obwieszczenie uważa się za dokonane po upływie 14 dni licząc od dnia podania do publicznej wiadomości niniejszego obwieszczenia, tj. od dnia 10.07.2025 r.
W związku z powyższym zgodnie z treścią art. 10 § 1 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 roku – Kodeks postępowania administracyjnego informuję, że strony postępowania mają prawo do czynnego udziału w każdym stadium postępowania, a przed wydaniem decyzji mają prawo do wypowiedzenia się, co do zebranych materiałów i dowodów oraz zgłoszonych żądań,w terminie 5 dni, od daty dokonania zawiadomienia, tj. do dnia 29.07.2025 r.
Po upływie w/w terminu zostanie wydana decyzja administracyjna kończąca postępowanie.
Stosownie do art. 73 ust. 1 – ustawy z dnia 14 czerwca 1960 roku – Kodeks postępowania administracyjnego, informuję strony postępowania, że z całością zebranego materiału dowodowego w powyższej sprawie, w tym z opiniami organów uzyskanymi w trakcie postępowania oraz z projektem decyzji można zapoznać się w Urzędzie Gminy w Lubicz, w Lubiczu Dolnym, przy ul. Toruńskiej 21, pok. 30, w godzinach pracy urzędu.
z up. WÓJTA
Agnieszka Klugiewicz-Lewicka
Kierownik Referatu
Gospodarki Przestrzennej
Rozdzielnik:
1. Tablica informacyjna w Urzędzie Gminy Lubicz,
2. Tablica ogłoszeń sołectwa Mierzynek 4 szt.
3. Biuletyn Informacji Publicznej Urzędu Gminy Lubicz pod adresem: www.bip.lubicz.pl/8034,2025
4.a/a
drukuj (GP.6733.7.2025- obwieszczenie o zakończeniu zbierania dowodów w sprawie)
Obwieszczenie o wszczęciu postepowania administracyjnego GP.6733.7.2025
Wójt Gminy Lubicz
ul. Toruńska 21
87-162 Lubicz Dolny
GP.6733.7.2025.EF
Lubicz Dolny, 2025.05.29
O B W I E S Z C Z E N I E
o wszczęciu postępowania administracyjnego
w sprawie ustalenia lokalizacji inwestycji celu publicznego
Działając na podstawie art. 10 § 1, art. 49 §1, 61 § 4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2024 r., poz. 572, zwany dalej K.P.A.) oraz art. 53 ust.1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2024 r., poz. 1130) Wójt Gminy Lubicz,
z a w i a d a m i a
o wszczęciu postępowania administracyjnego na wniosek Gminy Lubicz reprezentowanej przez Pana Arkadiusza Furmańskiego, dotyczącego ustalenia lokalizacji inwestycji celu publicznego polegającego na budowie linii kablowej oświetleniowej typu YAKY 4x25mm2, dwóch latarni o wysokości h=6m oraz dwóch opraw ulicznych w technologii LED o mocy 40W na terenie części działek nr 45/21 położonej w m. Mierzynek.
Zgodnie z art. 10 § 1 ustawy K.P.A., strony postępowania mogą zapoznać się z dokumentacją przedmiotowego przedsięwzięcia, w siedzibie Urzędu Gminy Lubicz, ul. Toruńska 21,
87-162 Lubicz Dolny, pok. nr 30, w godzinach pracy urzędu.
Niniejsze obwieszczenie zostaje podane do publicznej wiadomości na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy Lubicz, w sposób zwyczajowo przyjęty, a także zostaje opublikowane na stronie internetowej - www.bip.lubicz.pl - w biuletynie informacji publicznej Urzędu Gminy Lubicz.
Zgodnie z art. 49 ustawy K.P.A. zawiadomienie stron postępowania uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia, tj. od dnia 13.06.2025 r.
z up. WÓJTA
Agnieszka Klugiewicz-Lewicka
Kierownik Referatu Gospodarki Przestrzennej
drukuj (Obwieszczenie o wszczęciu postepowania administracyjnego GP.6733.7.2025)