Zgłoszenie zamówienia lub wymiany pojemnika na odpady komunalne
Wnioski o zapotrzebowaniu lub wymianie uszkodzonego pojemnika należy zgłaszać pracownikom Referatu Gospodarki Komunalnej, Mieszkaniowej i Dróg, osobiście (pok. nr 1), telefonicznie (tel. 56 621 21 28) lub mailowo (gk@lubicz.pl).
W zgłoszeniu należy podać nazwisko i imię osoby, która składała deklarację, adres posesji, numer telefonu do kontaktu* oraz w przypadku:
- wymiany pojemnika na niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne wskazać jego pojemność.
- zapotrzebowania na pojemnik należy wskazać do jakiej frakcji odpadu ma służyć - niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne czy bioodpady.
*dane nieobowiązkowe, ułatwiające komunikację w sprawie wniosku.
Metryka
- opublikował: Sylwia Ostrowskadata publikacji: 2022-05-27 10:45