BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ<br>URZĄD GMINY LUBICZ

BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ URZĄD GMINY LUBICZ

  • Menu przedmiotowe »
  • Urząd Gminy Lubicz »
  • Zagospodarowanie przestrzenne »
  • OGŁOSZENIA I KOMUNIKATY »
  • 2025 »
  • Ogłoszenia w postępowaniach o ustalenie lokalizacji inwestycji celu publicznego i warunków zabudowy 2025 »
GP.6730.346.2025.AS

WÓJT GMINY LUBICZ

    ul. Toruńska 21

87-162 LUBICZ DOLNY

Lubicz Dolny, 2025.12.09

GP.6730.346.2025.AS

OBWIESZCZENIE 

Na podstawie przepisu art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r.- Kodeks postępowania administracyjnego (tekst jednolity z 2025 r., poz. 1691, zwany k.p.a) w związku z art. 53 ust. 1c ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z dnia 2024 r. poz. 1130 zwany u.p.z.p), Wójt Gminy Lubicz zawiadamia osoby, którym przysługują prawa rzeczowe do nieruchomości o nieuregulowanym stanie prawnym tj. działki o nr 6/2 położonych w m. Młyniec Drugi, gm. Lubicz:

1.      O zakończeniu zbierania dowodów w postępowaniu administracyjnym

Na podstawie art. 10 § 1 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2024 r., poz. 572, dalej K.P.A.) zawiadamiam o zakończeniu zbierania dowodów i materiałów w postępowaniu wszczętym przez osobę fizyczną w sprawie wydania decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu dla inwestycji polegającej na budowie pięciu budynków mieszkalnych jednorodzinnych na terenie części działki nr 261/2, obręb Młyniec Drugi, gmina Lubicz.

W związku z powyższym informuję, że w terminie 7 dni od daty dokonania zawiadomienia  strony postępowania mogą zapoznać się z aktami sprawy i wypowiedzieć się, co do zebranych materiałów i dowodów oraz zgłoszonych żądań. Z całością zebranego materiału dowodowego w powyższej sprawie można zapoznać się w Urzędzie Gminy Lubicz, w Lubiczu Dolnym, przy ul. Toruńskiej 21, pok. 28, w godzinach pracy urzędu.

Zgodnie z art. 49 § 2 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 roku – Kodeks postępowania administracyjnego zawiadomienie poprzez obwieszczenie uważa się za dokonane po upływie 14 dni licząc o dnia podania do publicznej wiadomości niniejszego obwieszczenia , tj. od dnia 09.12.2025 r. 

2.      O niespełnionych lub niewykazanych przesłankach i możliwości przedłożenia dodatkowych dowodów

Na podstawie art. 79a K.P.A. informuję, że na dzień wysłania niniejszego zawiadomienia nie zostały spełnione lub wykazane przesłanki wynikające z art. 61 ust. 1 pkt. 1,  który mówi, że co najmniej jedna działka sąsiednia, dostępna z tej samej drogi publicznej jest zabudowana w sposób pozwalający na określenie wymagań dotyczących nowej zabudowy w zakresie kontynuacji funkcji, parametrów cech i wskaźników kształtowania zabudowy oraz zagospodarowania terenu, w tym gabarytów i formy architektonicznej obiektów budowlanych, linii zabudowy oraz intensywności wykorzystania terenu.

W terminie wyznaczonym na wypowiedzenie się co do zebranych dowodów i materiałów oraz zgłoszonych żądań, określonym w punkcie 1 niniejszego zawiadomienia, strona może przedłożyć dodatkowe dowody celem wykazania spełnienia wyżej wymienionych przesłanek.

 

3.      O niezałatwieniu sprawy w terminie

Działając zgodnie z art. 36 k.p.a. informuję, że sprawa opisana w punkcie 1 niniejszego zawiadomienia nie może być załatwiona w terminie określonym w art. 35 §3 k.p.a., przewidzianym dla załatwienia szczególnie skomplikowanej sprawy wymagającej postępowania wyjaśniającego to jest w terminie dwóch miesięcy od daty wszczęcia postępowania.

Ze względu na charakter procedury związanej z ustaleniem warunków zabudowy, to jest opracowywaniem projektu decyzji przez osobę uprawnioną nie będącą pracownikiem organu, oraz w szczególności, obowiązkiem uzgodnienia projektu decyzji z właściwymi organami i zawiadomienia stron postępowania oraz zapewnienia im możliwości wypowiedzenia się przed wydaniem decyzji, nowy termin załatwienia sprawy wyznaczam na dzień 31.01.2026 r.

Niezależnie od powyższego zapewniam, że postępowanie nie będzie prowadzone dłużej niż jest to niezbędne do załatwienia sprawy, a decyzja kończąca postępowanie wydana zostanie niezwłocznie po wykonaniu czynności proceduralnych opisanych wyżej.

Pouczenie:

Strona postępowania ma prawo złożyć ponaglenie na organ rozpatrujący sprawę, jeżeli:

1)       nie załatwiono sprawy w terminie określonym w art. 35 lub przepisach szczególnych ani w terminie wskazanym zgodnie z art. 36 § 1 (bezczynność);

2)       postępowanie jest prowadzone dłużej niż jest to niezbędne do załatwienia sprawy (przewlekłość).

Ponaglenie wnosi się do organu wyższego stopnia, tj. Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Toruniu za pośrednictwem organu prowadzącego postępowanie, tj. Wójta Gminy Lubicz. Ponaglenie powinno zawierać uzasadnienie

Rozdzielnik:

1.        Tablica informacyjna w Urzędzie Gminy Lubicz,

ul. Toruńska 21, 87-162 Lubicz Dolny, bud.A

2.     Strona internetowa: https://www.bip.lubicz.pl/,

3.     a/a

 

Metryka

  • Autor lub odpowiedzialny za treść Anna Szatkowska
  • Opublikował Anna Szatkowska
  • Data publikacji 2025-12-09 15:56
fotokod
Stronę wygenerowano: 2025-12-15 19:14:10
Przejdź do strony źródłowej »
Strona wygenerowana z systemu bip.net