
WÓJT GMINY LUBICZ
ul. Toruńska 21
87-162 Lubicz Dolny
GP.6730.421.2025.SS Lubicz Dolny, 2025.12.08
O B W I E S Z C Z E N I E
Wójt Gminy Lubicz działając na podstawie przepisów art. 10 §1, art 49 i 49a i 79a ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (tekst jednolity Dz.U. z 2025 poz.1169 dalej KPA)
z a w i a d a m i a
o zakończeniu zbierania dowodów i materiałów w postępowaniu wszczętym na wniosek Pani Ewy Drejling (dalej Inwestor), dotyczącym ustalenia warunków zabudowy i zagospodarowania terenu dla inwestycji polegającej na budowie budynku mieszkalnego jednorodzinnego na terenie działki nr 67/40 w obrębie ewidencyjnym Mierzynek.
Organ informuje, że w terminie 7 dni od daty otrzymania niniejszego zawiadomienia, strona może zapoznać się z aktami sprawy oraz wypowiedzieć się pisemnie co do zebranych dowodów, materiałów oraz zgłoszonych żądań. Akta sprawy przechowywane są w siedzibie urzędu i mogą być udostępnione w pokoju nr 28 na II piętrze.
Ponadto Wójt Gminy Lubicz działając na podstawie przepisów art. 79a KPA informuje, że nie zostały spełnione lub wykazane niektóre przesłanki do wydania decyzji ustalającej warunki zabudowy dla wyżej opisanej inwestycji.
Z przygotowanego przez urbanistę projektu decyzji odmawiającej ustalenia warunków zabudowy wynika, że żądane we wniosku parametry inwestycji przekraczają parametry dopuszczalne, wynikające z przeprowadzonej analizy urbanistycznej.
W terminie wyznaczonym wyżej na wypowiedzenie się co do zebranych dowodów i materiałów oraz zgłoszonych żądań, Inwestor może przedłożyć dodatkowe dowody celem wykazania spełnienia przesłanek dla wydania decyzji zgodnie z żądaniem. Utarte już orzecznictwo wskazuje, że prawem Inwestora na tym etapie postępowania jest również zmiana pierwotnego wniosku.
Załączniki:
Projekt decyzji
Z up. WÓJTA
(-) Agnieszka Klugiewicz - Lewicka
Kierownik Referatu
Gospodarki Przestrzennej
(podpis elektroniczny)
Otrzymują:
1. Inwestor
2. Strony postępowania (bez załącznika)
3. a/a
