
|
WÓJT GMINY LUBICZ ul. Toruńska 2 87-162 LUBICZ DOLNY
|
GP.6730.426.2025.SS Lubicz Dolny, 2025.12.04
O B W I E S Z C Z E N I E
o wszczęciu postępowania administracyjnego w sprawie ustalenia warunków zabudowy
Na podstawie przepisu art. 53 ust.1c i art. 64 ust.1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz.U. z 2024 r., poz. 1130 ze zmianami)
Wójt Gminy Lubicz zawiadamia
osoby, którym przysługują prawa rzeczowe do nieruchomości o częściowo nieuregulowanym stanie prawnym, oznaczonej numerami działek 7/3 i 7/4 w obrębie ewidencyjnym Młyniec Drugi, oznaczonej w ewidencji miejscowości, ulic i adresów numerem porządkowym 11 przy ulicy Wiązowej w miejscowości Młyniec Drugi, że na wniosek złożony przez osobę fizyczną wszczęte zostało postępowanie administracyjne w sprawie ustalenia warunków zabudowy dla inwestycji polegającej na budowie budynków mieszkalnego i gospodarczego w ramach zabudowy zagrodowej na działce nr 7/1 obrębie ewidencyjnym Młyniec Drugi.
Zgodnie z przepisem art. 49 §2 Kodeksu postępowania administracyjnego zawiadomienie uważa się za dokonane po upływie czternastu dni od dnia, w którym nastąpiło publiczne obwieszczenie lub udostępnienie w Biuletynie Informacji Publicznej, to jest od dnia 04.12.2025 roku.
Strony mogą zapoznać się z aktami sprawy w siedzibie Urzędu Gminy Lubicz, ul. Toruńska 21,
87-162 Lubicz Dolny, pok. nr 28, w godzinach pracy urzędu oraz składać ewentualne zastrzeżenia, wnioski i wyjaśnienia dotyczące w/w postępowania.
Ponadto Wójt Gminy Lubicz zawiadamia, że postępowanie to nie zostanie zakończone w terminie określonym w art. 35 § 3 KPA., przewidzianym dla załatwienia szczególnie skomplikowanej sprawy wymagającej postępowania wyjaśniającego to jest w terminie dwóch miesięcy od daty wszczęcia postępowania. Przyczyna zwłoki w załatwieniu sprawy jest niezależna od organu, a wynika z obowiązku opracowania projektu decyzji przez osobę uprawnioną nie będącą pracownikiem organu i z ponadprzeciętnej liczby składanych wniosków o ustalenie warunków zabudowy. Na podstawie okresu załatwiania spraw wszczętych wcześniej niż przedmiotowa przewidywany termin załatwienia tej sprawy wyznacza się na 31.03.2026 roku. Niezależnie od powyższego organ zapewnia, że postępowanie nie będzie prowadzone dłużej niż jest to niezbędne do załatwienia sprawy, a decyzja kończąca postępowanie wydana zostanie niezwłocznie po wykonaniu czynności proceduralnych niezbędnych dla prawidłowego załatwienia sprawy. Stronie postępowania przysługuje prawo złożenia ponaglenia na organ rozpatrujący sprawę, jeżeli nie załatwiono sprawy w terminie określonym w art. 35 lub przepisach szczególnych ani w terminie wskazanym zgodnie z art. 36 § 1 (bezczynność) lub gdy postępowanie jest prowadzone dłużej niż jest to niezbędne do załatwienia sprawy (przewlekłość).
Wszelkie pisma w przedmiotowej sprawie można składać osobiście w siedzibie urzędu (pokój nr 9 na parterze), przesłać na adres wskazany wyżej za pośrednictwem operatora pocztowego lub korzystając z elektronicznej platformy usług administracji publicznej ePUAP (/5f5cvll25v/SkrytkaESP) lub poprzez e-doręczenia (AE:PL-30596-76835-EFFFB-22)
Z up. WÓJTA
(-) Agnieszka Klugiewicz - Lewicka
Kierownik Referatu Gospodarki Przestrzennej
Rozdzielnik:
1. Tablica informacyjna na I piętrze urzędu
2. Strona internetowa: https://www.bip.lubicz.pl/,
3. a/a
