
WÓJT GMINY LUBICZ
ul. Toruńska 21
87-162 LUBICZ DOLNY
GP.6730.417.2025.EK Lubicz Dolny, 2025.11.28
OBWIESZCZENIE
Na podstawie art. 49 § 1, 61 § 1 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz.U. z 2024 r., poz. 572, dalej k.p.a.), w związku z art. 53 ust. 1 c, 64 ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz.U. z 2024 r., poz. 1130) Wójt Gminy Lubicz zawiadamia osoby, którym przysługują prawa rzeczowe do nieruchomości o nieuregulowanym stanie prawnym, tj. działki o nr 155/3 położonej w m. Młyniec Drugi, gm. Lubicz, że wszczęte zostało postępowanie administracyjne w sprawie ustalenia warunków zabudowy dla inwestycji polegającej na budowie budynku mieszkalnego jednorodzinnego dwulokalowego oraz przydomowej oczyszczalni ścieków na terenie części działki nr 155/12 w m. Młyniec Drugi, gm. Lubicz na wniosek złożony przez osobę fizyczną.
Zgodnie z art. 49 § 2 k.p.a. zawiadomienie uważa się za dokonane po upływie czternastu dni od dnia, w którym nastąpiło publiczne obwieszczenie lub udostępnienie w Biuletynie Informacji Publicznej, tj. od dnia 2.12.2025 r.
Strony mogą zapoznać się z aktami sprawy w siedzibie Urzędu Gminy Lubicz, ul. Toruńska 21, 87-162 Lubicz Dolny, pok. nr 30, w godzinach pracy urzędu (po wcześniejszym kontakcie telefonicznym 56/621 21 04) oraz składać ewentualne zastrzeżenia, wnioski i wyjaśnienia dotyczące w/w postępowania. Wszelkie pisma w przedmiotowej sprawie można składać w Biurze Podawczym, ul. Toruńska 21, 87-162 Lubicz Dolny, za pośrednictwem operatora pocztowego lub elektronicznej platformy usług administracji publicznej ePUAP lub poprzez e-doręczenia.
2. O niezałatwieniu sprawy w terminie
Działając zgodnie z art. 36 k.p.a. informuję, że sprawa opisana w punkcie 1 niniejszego zawiadomienia nie może być załatwiona w terminie określonym w art. 35 §3 k.p.a., przewidzianym dla załatwienia szczególnie skomplikowanej sprawy wymagającej postępowania wyjaśniającego to jest w terminie dwóch miesięcy od daty wszczęcia postępowania.
Ze względu na charakter procedury związanej z ustaleniem warunków zabudowy, to jest opracowywaniem projektu decyzji przez osobę uprawnioną nie będącą pracownikiem organu, oraz w szczególności, obowiązkiem uzgodnienia projektu decyzji z właściwymi organami i zawiadomienia stron postępowania oraz zapewnienia im możliwości wypowiedzenia się przed wydaniem decyzji, nowy termin załatwienia sprawy wyznaczam na dzień 31.03.2026 r.
Niezależnie od powyższego zapewniam, że postępowanie nie będzie prowadzone dłużej niż jest to niezbędne do załatwienia sprawy, a decyzja kończąca postępowanie wydana zostanie niezwłocznie po wykonaniu czynności proceduralnych opisanych wyżej.
Pouczenie:
Strona postępowania ma prawo złożyć ponaglenie na organ rozpatrujący sprawę, jeżeli:
1) nie załatwiono sprawy w terminie określonym w art. 35 lub przepisach szczególnych ani w terminie wskazanym zgodnie z art. 36 § 1 (bezczynność);
2) postępowanie jest prowadzone dłużej niż jest to niezbędne do załatwienia sprawy (przewlekłość).
Ponaglenie wnosi się do organu wyższego stopnia, tj. Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Toruniu za pośrednictwem organu prowadzącego postępowanie, tj. Wójta Gminy Lubicz. Ponaglenie powinno zawierać uzasadnieni
z up. WÓJTA
Agnieszka Klugiewicz-Lewicka
Kierownik Referatu
Gospodarki Przestrzennej
Rozdzielnik:
1. Tablica informacyjna w Urzędzie Gminy Lubicz, ul. Toruńska 21, 87-162 Lubicz Dolny, bud.A,
2. Strona internetowa: https://www.bip.lubicz.pl/,
3. a/a
