BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ<br>URZĄD GMINY LUBICZ

BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ URZĄD GMINY LUBICZ

  • Menu przedmiotowe »
  • Urząd Gminy Lubicz »
  • Zagospodarowanie przestrzenne »
  • OGŁOSZENIA I KOMUNIKATY »
  • 2025 »
  • Ogłoszenia w postępowaniach o ustalenie lokalizacji inwestycji celu publicznego i warunków zabudowy 2025 »
Obwieszczenie o zakończeniu postępowania administracyjnego GP.6730.192.2025.AS

WÓJT GMINY LUBICZ

    ul. Toruńska 21

87-162 LUBICZ DOLNY

Lubicz Dolny, 2025.11.03

GP.6730.192.2025.AS

OBWIESZCZENIE 

Wójta Gminy Lubicz 

1. O zakończeniu zbierania dowodów w postępowaniu administracyjnym

Działając zgodnie z art. 49 § 1 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz.U. z dnia 2024 r. poz. 572, dalej k.p.a.), oraz w zw. z art. 53 ust. 1c ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2024 r., poz. 1130, dalej u.p.z.p.), Wójt Gminy Lubicz zawiadamia strony, którym przysługują prawa rzeczowe do nieruchomości o nieuregulowanym stanie prawnym  tj. działki nr 6/2, obręb Józefowo, gm. Lubicz, o zakończeniu zbierania dowodów i materiałów w postępowaniu wszczętym na wniosek złożony przez osobę fizyczną w sprawie ustalenia warunków zabudowy dla inwestycji polegającej na budowie trzech budynków mieszkalnych jednorodzinnych na terenie części działki nr 6/4, obręb Józefowo, gmina Lubicz.

Niniejsze obwieszczenie zostaje podane do publicznej wiadomości poprzez wywieszenie na tablicy ogłoszeń w siedzibie organu oraz udostępnione w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy Lubicz.  Zgodnie z art. 49 § 2 ustawy k.p.a. zawiadomienie stron postępowania uważa się za dokonane po upływie czternastu dni od dnia publicznego ogłoszenia, tj. od dnia 03.11.2025 r. 

Zgodnie z art. 10 § 1 k.p.a. zawiadamiam strony postępowania o możliwości wypowiedzenia się co do zebranych dowodów i materiałów oraz zgłoszonych żądań w terminie 7 dni, od daty dokonania zawiadomienia.  Akta sprawy dostępne są w siedzibie Urzędu Gminy Lubicz: Lubicz Dolny, ul. Toruńska 21, pokój nr 28 w godzinach pracy Urzędu (po wcześniejszym kontakcie telefonicznym 56/621 21 04).

2. O niespełnionych lub niewykazanych przesłankach i możliwości przedłożenia dodatkowych dowodów

Na podstawie art. 79a K.P.A. informuję, że na dzień wysłania niniejszego zawiadomienia nie zostały spełnione lub wykazane przesłanki wynikające z art. 61 ust. 1 pkt. 1, który mówi, że co najmniej jedna działka sąsiednia, dostępna z tej samej drogi publicznej jest zabudowana w sposób pozwalający na określenie wymagań dotyczących nowej zabudowy w zakresie kontynuacji funkcji, parametrów cech i wskaźników kształtowania zabudowy oraz zagospodarowania terenu, w tym gabarytów i formy architektonicznej obiektów budowlanych,, linii zabudowy oraz intensywności wykorzystania terenu.

W terminie wyznaczonym na wypowiedzenie się co do zebranych dowodów i materiałów oraz zgłoszonych żądań, określonym w punkcie 1 niniejszego zawiadomienia, strona może przedłożyć dodatkowe dowody celem wykazania spełnienia wyżej wymienionych przesłanek.

Rozdzielnik:

1. Tablica informacyjna w Urzędzie Gminy Lubicz,

2. Strona internetowa: https://www.bip.lubicz.pl/,

3.a/a-UG.

Metryka

  • Autor lub odpowiedzialny za treść Anna Szatkowska
  • Opublikował Anna Szatkowska
  • Data publikacji 2025-11-03 13:11
  • Ostatnio zmodyfikował Anna Szatkowska
  • Ostatnia modyfikacja 2025-11-03 13:12

Rejestr zmian

  • zmieniono 2025-11-03 13:12 przez Anna Szatkowska
fotokod
Stronę wygenerowano: 2025-11-03 21:53:49
Przejdź do strony źródłowej »
Strona wygenerowana z systemu bip.net