BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ<br>URZĄD GMINY LUBICZ

BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ URZĄD GMINY LUBICZ

  • Menu przedmiotowe »
  • Urząd Gminy Lubicz »
  • Zagospodarowanie przestrzenne »
  • OGŁOSZENIA I KOMUNIKATY »
  • 2025 »
  • Ogłoszenia w postępowaniach o ustalenie lokalizacji inwestycji celu publicznego i warunków zabudowy 2025 »
Obwieszczenie o zmianie treści wniosku o warunkach zabudowy GP.6730.207.2024.AS

 

 WÓJT GMINY LUBICZ

      ul. Toruńska 21

 87-162 Lubicz Dolny

 GP.6730.207.2024.AS                                                                      Lubicz Dolny, 2025.10.30  

OBWIESZCZENIE 

1.                  O zmianie treści wniosku o warunkach zabudowy

Na podstawie przepisu art. 9, art. 61 § 4, art. 49 oraz art. 61 § 4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r.- Kodeks postępowania administracyjnego (tekst jednolity z 2024 r., poz. 572, zwany k.p.a) w związku z art. 53 ust. 1c ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z dnia 2024 r. poz. 1130 zwany u.p.z.p), Wójt Gminy Lubicz zawiadamia osoby, którym przysługują prawa rzeczowe do nieruchomości o nieuregulowanym stanie prawnym w stosunku do działki  nr 155/3, obręb Młyniec Drugi, gm. Lubicz, o zmianie treści wniosku o ustalenie warunków zabudowy z budowy dwóch budynków mieszkalnych jednorodzinnych na budowę jednego budynku mieszkalnego jednorodzinnego na terenie działki nr 155/11, obręb Młyniec Drugi, gmina Lubicz.

Zgodnie z art. 49 § 2 k.p.a. zawiadomienie uważa się za dokonane po upływie czternastu dni od dnia, w którym nastąpiło publiczne obwieszczenie lub udostępnienie w Biuletynie Informacji Publicznej, tj. od dnia 30.10.2025 r.

Strony mogą zapoznać się z aktami sprawy w siedzibie Urzędu Gminy Lubicz, ul. Toruńska 21,
87-162 Lubicz Dolny, pok. nr 28, w godzinach pracy urzędu (po wcześniejszym kontakcie telefonicznym 56/621 21 35) oraz składać ewentualne zastrzeżenia, wnioski  i wyjaśnienia dotyczące w/w postępowania.  Wszelkie pisma w przedmiotowej sprawie można składać w Biurze Podawczym, ul. Toruńska 21, 87-162 Lubicz Dolny, za pośrednictwem operatora pocztowego – Poczty Polskiej S.A. lub elektronicznej platformy usług administracji publicznej – ePUAP.

Ze względu na powyższe zaistniała potrzeba ponownego opracowania projektu decyzji przez osobę uprawnioną nie będącą pracownikiem organu z uwzględnieniem zmian wprowadzonych  przez inwestora.

Informuję, że strony postępowania mają prawo do czynnego udziału w postępowaniu w każdym jego stadium, w szczególności przed wydaniem decyzji kończącej postępowanie do zapoznania się z zebranymi aktami sprawy, składania ewentualnych uwag i wyjaśnień, po otrzymaniu stosownego zawiadomienia. 

Stosownie do art. 41 § 1 K.P.A. w toku postępowania strony oraz ich przedstawiciele i pełnomocnicy mają obowiązek zawiadomić organ administracji publicznej o każdej zmianie swojego adresu. W razie zaniedbania obowiązku określonego w art. 41 § 1 K.P.A. doręczenie pisma pod dotychczasowym adresem ma skutek prawny. 

2.      O niezałatwieniu sprawy w terminie

      Działając zgodnie z art. 36 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz.U. z dnia 2024 r. poz. 572, dalej k.p.a.), Wójt Gminy Lubicz zawiadamia, że postępowanie wszczęte na wniosek Pana Andrzeja Maślanka o ustalenie warunków zabudowy dla inwestycji (po zmianie treści wniosku) polegającej na budowie budynku mieszkalnego jednorodzinnego na terenie działki nr 155/11, obręb Młyniec Drugi, gmina Lubicz nie może być załatwiona w terminie określonym w art. 35 § 3 k.p.a., przewidzianym dla załatwienia szczególnie skomplikowanej sprawy wymagającej postępowania wyjaśniającego to jest w terminie dwóch miesięcy od daty wszczęcia postępowania.

            Ze względu na charakter procedury związanej z ustaleniem warunków zabudowy, to jest opracowywaniem projektu decyzji przez osobę uprawnioną nie będącą pracownikiem organu,
w szczególności ze względu na
potrzebę ponownego przygotowania projektu decyzji z uwzględnieniem zmian wprowadzonych  przez inwestora, ewentualnym obowiązkiem uzgodnienia projektu decyzji z właściwymi organami i zawiadomieniem stron postępowania oraz zapewnienia im możliwości wypowiedzenia się przed wydaniem decyzji, nowy termin załatwienia sprawy wyznaczam na dzień 31.01.2026 r.

Niezależnie od powyższego zapewniam, że postępowanie nie będzie prowadzone dłużej niż jest to niezbędne do załatwienia sprawy, a decyzja kończąca postępowanie wydana zostanie niezwłocznie po wykonaniu czynności proceduralnych opisanych wyżej.

Pouczenie:

Strona postępowania ma prawo złożyć ponaglenie na organ rozpatrujący sprawę, jeżeli:

1)      nie załatwiono sprawy w terminie określonym w art. 35 lub przepisach szczególnych ani
w terminie wskazanym zgodnie z art. 36 § 1 (bezczynność);

2)      postępowanie jest prowadzone dłużej niż jest to niezbędne do załatwienia sprawy (przewlekłość).

Ponaglenie wnosi się do organu wyższego stopnia, tj. Samorządowego Kolegium Odwoławczego
w Toruniu za pośrednictwem organu prowadzącego postępowanie, tj. Wójta Gminy Lubicz. Ponaglenie powinno zawierać uzasadnienie

                 Z up. Wójta

Agnieszka Klugiewicz- Lewicka

            Kierownik Referatu

      Gospodarki Przestrzennej

Rozdzielnik:

1.       Tablica informacyjna w Urzędzie Gminy Lubicz,

ul. Toruńska 21, 87-162 Lubicz Dolny, bud.A

2.     Strona internetowa: https://www.bip.lubicz.pl/,

3.     a/a 

Metryka

  • Autor lub odpowiedzialny za treść Anna Szatkowska
  • Opublikował Anna Szatkowska
  • Data publikacji 2025-10-30 14:06
fotokod
Stronę wygenerowano: 2025-11-03 03:57:31
Przejdź do strony źródłowej »
Strona wygenerowana z systemu bip.net