BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ<br>URZĄD GMINY LUBICZ

BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ URZĄD GMINY LUBICZ

  • Menu przedmiotowe »
  • Urząd Gminy Lubicz »
  • Zagospodarowanie przestrzenne »
  • OGŁOSZENIA I KOMUNIKATY »
  • 2025 »
  • Ogłoszenia w postępowaniach o ustalenie lokalizacji inwestycji celu publicznego i warunków zabudowy 2025 »

GP.6733.7.2025- obwieszczenie o zakończeniu zbierania dowodów w sprawie

WÓJT GMINY LUBICZ

    ul. Toruńska 21

87-162 LUBICZ DOLNY

 

GP.6733.7.2025.EF                                                                                                                                                                                           Lubicz Dolny, 2025.07.10

 

 

OBWIESZCZENIE 

o zakończeniu zbierania dowodów w postępowaniu administracyjnym

 

Zgodnie z art. 10 § 1, art. 49 § 1 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 roku - Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2024 roku, poz. 572), Wójt Gminy Lubicz zawiadamia, że zostały zebrane materiały i dowody niezbędne do wydania decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego polegającej na budowie budowie linii kablowej oświetleniowej typu YAKY 4x25mm2, dwóch latarni o wysokości h=6m oraz dwóch opraw ulicznych w technologii LED o mocy 40W na terenie części działki nr 45/21 położonej w m. Mierzynek.

Zgodnie z art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 roku – Kodeks postępowania administracyjnego zawiadomienie poprzez obwieszczenie uważa się za dokonane po upływie 14 dni licząc od dnia podania do publicznej wiadomości niniejszego obwieszczenia, tj. od dnia 10.07.2025 r. 

W związku z powyższym zgodnie z treścią art. 10 § 1 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 roku – Kodeks postępowania administracyjnego informuję, że strony postępowania mają prawo do czynnego udziału w każdym stadium postępowania, a przed wydaniem decyzji mają prawo do wypowiedzenia się, co do zebranych materiałów i dowodów oraz zgłoszonych żądań,w terminie 5 dni, od daty dokonania zawiadomienia, tj. do dnia 29.07.2025 r.

Po upływie w/w terminu zostanie wydana decyzja administracyjna kończąca postępowanie.

Stosownie do art. 73 ust. 1 – ustawy z dnia 14 czerwca 1960 roku – Kodeks postępowania administracyjnego, informuję strony postępowania, że z całością zebranego materiału dowodowego w powyższej sprawie, w tym z opiniami organów uzyskanymi w trakcie postępowania oraz z projektem decyzji można zapoznać się w Urzędzie Gminy w Lubicz, w Lubiczu Dolnym, przy ul. Toruńskiej 21, pok. 30, w godzinach pracy urzędu.

 

 

z up. WÓJTA

Agnieszka Klugiewicz-Lewicka
Kierownik Referatu
Gospodarki Przestrzennej

 

 

Rozdzielnik:

1. Tablica informacyjna w Urzędzie Gminy Lubicz,

2. Tablica ogłoszeń sołectwa Mierzynek 4 szt.

3. Biuletyn Informacji Publicznej Urzędu Gminy Lubicz pod adresem: www.bip.lubicz.pl/8034,2025

4.a/a

Metryka

  • Autor lub odpowiedzialny za treść Ewelina Fijałkowska
  • Data wytworzenia 2025-07-10
  • Opublikował Ewelina Fijałkowska
  • Data publikacji 2025-07-10 09:43
fotokod
Stronę wygenerowano: 2025-11-03 03:59:11
Przejdź do strony źródłowej »
Strona wygenerowana z systemu bip.net