Szczegółowe informacje dotyczące formy przeprowadzenia i zasad udziału w dyskusji publicznej nad rozwiązaniami przyjętymi w projekcie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego części wsi Nowa Wieś
Szczegółowe informacje dotyczące formy przeprowadzenia i zasad udziału w dyskusji publicznej nad rozwiązaniami przyjętymi w projekcie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego części wsi Nowa Wieś
(w dniu 21.12.2021 r. o godz. 1100)
- Dyskusja publiczna zostanie zorganizowana zgodnie z art. 17 pkt 9 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2021 r. poz. 741 z późn. zm.).
- Dyskusja publiczna zostanie przeprowadzona za pomocą środków porozumiewania się na odległość (art. 8d ust. 2 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym) z wykorzystaniem platformy Microsoft Teams w dniu 21.12.2021 r. o godzinie 1100.
- Udział w dyskusji publicznej możliwy jest wyłącznie po wcześniejszym zgłoszeniu do godz. 900 dnia 21.12.2021 r. na adres e-mail: info@lubicz.pl.
- W temacie wiadomości należy wpisać: „udział w dyskusji publicznej - projekt miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego części wsi Nowa Wieś”,
- W treści należy wpisać imię, nazwisko albo nazwę jednostki organizacyjnej oraz adres zamieszkania albo siedziby.
- W zwrotnej wiadomości, około 1 h przed terminem rozpoczęcia dyskusji publicznej, każda uprzednio zarejestrowana osoba, otrzyma link do dyskusji online.
- Po kliknięciu w otrzymany link pojawi się opcja dołączenia do dyskusji w przeglądarce internetowej lub możliwość instalacji aplikacji Microsoft Teams. Zalecane jest użycie opcji: „Dołącz w przeglądarce”, jako najszybszej i niewymagającej instalacji, jednak w przypadku niektórych przeglądarek może być konieczne pobranie i zainstalowanie aplikacji.
- Jeżeli pojawi się komunikat o wyrażeniu zgody na dostęp do kamery i mikrofonu, należy kliknąć: „zezwól”.
- Po kilkunastu sekundach aplikacja uruchomi się w oknie przeglądarki internetowej. W tym miejscu należy wpisać swoje imię i nazwisko albo nazwę (podane dane będą widoczne dla pozostałych uczestników dyskusji w trakcie jej trwania). Znajdują się tutaj również włączniki kamery i mikrofonu, które domyślnie są włączone. W celu zabierania głosu należy pozostawić mikrofon włączony. Następnie należy kliknąć w ikonę: „Dołącz teraz”.
- Pojawi się komunikat: „Po rozpoczęciu spotkania poinformujemy uczestników, że czekasz”. Zaczekaj, aż organizator włączy Cię do dyskusji.
- Po zaakceptowaniu przez organizatora, pojawi się ekran dyskusji.
- Aby złożyć uwagę podczas dyskusji należy zaznaczyć ten fakt prowadzącym, podać dane osobowe tj: imię i nazwisko oraz adres, a także oznaczenie nieruchomości, której uwaga dotyczy, a następnie przedstawić uwagę poprzez mikrofon lub czat.
Treści uwag, niespełniające wymogów formalnych nie będą mogły być rozpatrzone w trybie przewidzianym ustawą o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym.
Treści uwag, w tym dane osobowe, będą widoczne dla uczestników dyskusji.
Uwagi do projektu planu można także składać w sposób określony w ogłoszeniu o wyłożeniu do publicznego wglądu projektu planu, którego dotyczy dyskusja publiczna.
- Pytania niezwiązane z tematem dyskusji, zawierające treści wulgarne lub obraźliwe nie będą odczytywane, a wyżej wymienione wypowiedzi osób zostaną przerwane.
- Przebieg dyskusji będzie nagrywany w celu sporządzenia protokołu wymaganego przepisami.
- Organizator nie odpowiada za problemy techniczne występujące po stronie Uczestnika, które utrudniają lub uniemożliwiają mu uczestnictwo w dyskusji publicznej (problemy z połączeniem internetowym lub sprzętem za pomocą, którego Uczestnik korzysta z Internetu).
- Dołączenie do dyskusji publicznej jest równoznaczne z zaakceptowaniem niniejszych zasad.
- Dołączenie do dyskusji publicznej oznacza zapoznanie się z klauzulą informacyjną RODO udostępnioną w Biuletynie Informacji Publicznej pod adresem https://www.bip.lubicz.pl/7779,2021.
- Dołączenie do spotkania wiąże się z wyrażeniem zgody na przetwarzanie danych osobowych, w tym wizerunku i głosu oraz rozpowszechnianie ich za pośrednictwem sieci Internet w trakcie trwania dyskusji.
opublikował: Vanessa Koczkodon
data publikacji: 2021-11-23 10:42
zmodyfikował: Vanessa Koczkodon
ostatnia modyfikacja: 2021-11-23 10:45
Rejestr zmian
- zmieniono 2021-11-23 10:45 przez Vanessa Koczkodon