GP.6733.1.2021.KB Lubicz Dolny, 2021.03.05
O B W I E S Z C Z E N I E
o wszczęciu postępowania administracyjnego
Działając na podstawie art. 10 § 1, 61 § 4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (tekst jednolity: Dz. U. z 2020 r., poz.256 ze zmianami) oraz art. 53 ust.1 ustawy z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (tekst jednolity: Dz.U. z 2020 r., poz.293 ze zmianami)
z a w i a d a m i a m,
że na wniosek spółki Toruńskie Wodociągi Sp. z o.o., z dnia 05.02.2021 r. (data wpływu: 09.02.2021 r.), uzupełniony w dniu 03.03.2021 r. , zostało wszczęte postępowanie w sprawie wydania decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego dla inwestycji polegającej na budowie podziemnej trasy kablowej średniego napięcia SN, zasilającej projektowaną farmę fotowoltaiczną, na części działek nr 17/19, 17/22, 17/13 i 868/1 położonych w miejscowości Lubicz Dolny.
Akta sprawy dostępne są w siedzibie Urzędu Gminy Lubicz: ul. Toruńska 21, Lubicz Dolny.
Informacje na temat prowadzonego postępowania udzielane są telefonicznie przez Kierownika Referatu Gospodarki Przestrzennej Marka Pilewskiego - (56) 621 21 16. Na obecnym etapie postępowania, ze względu na zagrożenie epidemiczne, niewskazane są wizyty w urzędzie
w celu zapoznania się ze zgromadzoną dokumentacją. W szczególnie ważnych
i uzasadnionych wypadkach wizyta taka jest możliwa wyłącznie po wcześniejszym telefonicznym uzgodnieniu terminu wizyty z Kierownikiem Referatu Gospodarki Przestrzennej. W związku z obowiązującym stanem zagrożenia epidemicznego należy zapoznać się
z ograniczeniami w funkcjonowaniu urzędu i zasadami bezpieczeństwa umieszczonymi na stronie internetowej gminy.
WÓJT
Marek Nicewicz