BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ<br>URZĄD GMINY LUBICZ

BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ URZĄD GMINY LUBICZ

  • Menu przedmiotowe »
  • Ogłoszenia i komunikaty »
  • Ogłoszenia i komunikaty Rok 2024 »

ZAPYTANIE OFERTOWE GP.271.1.2024.SS -  „Sporządzenie  60  operatów  szacunkowych  dla  potrzeb  ustalenia opłaty adiacenckiej z tytułu podziału nieruchomości”

Z A P Y T A N I E   O F E R T O W E   GP.271.1.2024.SS 
 
Na podstawie zarządzenia Nr 0050.10.2021 r. Wójta Gminy Lubicz z dnia 04.02.2021 r. w sprawie 
ustanowienia w Urzędzie Gminy Lubicz regulaminu udzielania zamówień publicznych o wartości 
nie  przekraczającej  kwoty  130.000  zł,  Gmina  Lubicz  kieruje  zapytanie  ofertowe  dotyczące 
realizacji  przedmiotu  zamówienia:  „Sporządzenie  60  operatów  szacunkowych  dla  potrzeb 
ustalenia opłaty adiacenckiej z tytułu podziału nieruchomości”  
 
I.  ZAMAWIAJĄCY 
Zamawiający: Gmina Lubicz 
Adres: ul. Toruńska 21, 87-162 Lubicz Dolny 
telefon: 56 621-21-00, 56 621-21-01 
e-mail: info@lubicz.pl 
 
II. POSTANOWIENIA OGÓLNE  
1. Niniejsze zapytanie nie stanowi oferty w myśl art.66 Kodeksu Cywilnego, jak również nie jest 
ogłoszeniem w rozumieniu ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych.  
2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z zamówienia bez podania przyczyny. 
3. Gmina Lubicz zawiera umowy na podstawie własnych wzorów umów stosowanych w Urzędzie 
Gminy Lubicz.  
4. W celu zapewnienia porównywalności wszystkich ofert, Zamawiający zastrzega sobie prawo 
do skontaktowania się z właściwymi Oferentami w celu uzupełnienia lub doprecyzowania ofert.  
5.  Zamawiający  oczekuje  zaoferowania  realizacji  przedmiotu  zamówienia  zgodnego  z 
parametrami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia.  
6.  Zamawiający  zastrzega  sobie  prawo  do  rezygnacji  z  realizacji  części  zamówienia  lub 
dokonania zamiany ilościowej w stosunku do pierwotnej ilości określonej w zapytaniu, jednak nie 
większej niż 10%.  
7.  Zamawiający  zastrzega  sobie  prawo  do  odpowiedzi  tylko  na  ofertę  wybraną  jako 
najkorzystniejsza  
8.  O  terminie  podpisania  umowy  Zamawiający  powiadomi  Wykonawcę  z  3  dniowym 
wyprzedzeniem.  
9. Zamawiający zastrzega, że cena oferty stanowi informację publiczną w rozumieniu ustawy o 
dostępie do informacji publicznej i w przypadku zastrzeżenia jej przez oferenta jako tajemnicy 
przedsiębiorstwa lub tajemnicy przedsiębiorcy jego oferta zostanie odrzucona.  
10. Okres związania ofertą – 30 dni od upływu terminu złożenia ofert  
11. Oferty złożone po terminie nie będą brane pod uwagę.  
 
III. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 
1. Przedmiotem zamówienia jest sporządzenie 60 operatów szacunkowych dla potrzeb ustalenia 
opłaty adiacenckiej z tytułu podziału nieruchomości  
 
2. Termin realizacji - wykonawca zobowiązany będzie zrealizować całość zamówienia w terminie 
trzech  miesięcy  od  daty  podpisania  umowy  z  tym,  że  poszczególne  operaty  szacunkowe 
wykonawca przekaże, zgodnie z kolejnością ustaloną w załączniku nr 1 do zapytania ofertowego, 
w następujących terminach: 
1)  w terminie do 30 dni od daty podpisania umowy - co najmniej 10 operatów 
2)  w terminie do 60 dni od daty podpisania umowy - co najmniej 25 kolejnych operatów 3. Miejsce realizacji – u Wykonawcy  
 
4. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz wymagane dokumenty/dowody  
 
1) W zapytaniu ofertowym mogą wziąć udział oferenci, którzy spełniają następujące warunki: 
a) posiadają uprawnienia zawodowe w zakresie szacowania nieruchomości niezbędne do 
wykonywania określonych prac, zgodnie z przepisami Działu V ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. 
o gospodarce nieruchomościami, 
b) są wpisani do właściwego rejestru lub do ewidencji działalności gospodarczej, chyba że 
odrębne przepisy nie wymagają takich wpisów - wówczas należy wskazać te przepisy, 
c) złożą ofertę wraz z wymaganymi dokumentami. 
 
2) Ocena spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na 
podstawie  oświadczeń  i  dokumentów  złożonych  przez  Wykonawcę.  Wykonawca  do  oferty 
powinien  dołączyć  dowód  zawarcia  umowy  ubezpieczenia  od  odpowiedzialności  cywilnej  za 
szkody wyrządzone w związku z wykonywaniem czynności, o których mowa w art. 174 ust. 3 i 3a 
ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami, o którym mowa w art. 175 
ust. 4 ustawy o gospodarce nieruchomościami. 
 
3) W zapytaniu ofertowym mogą wziąć udział oferenci, którzy zagwarantują, podpisując stosowną 
umowę, następujące warunki: 
a) Ceny jednostkowe podane przez Wykonawcę w ofercie będą stałe w okresie obowiązywania umowy. 
b) Operaty szacunkowe będą wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy z dnia 21 sierpnia 
1997r.  o  gospodarce  nieruchomościami  (Dz.U.  z  2023  r.,  poz.  344  ze  zmianami)  i  rozporządzeń 
wykonawczych do w/w ustawy dotyczących przedmiotu zamówienia 
c) Materiały źródłowe do sporządzenia operatów wykonawca pozyska własnym staraniem i kosztem – z 
akt sprawy każdego podziału zamawiający udostępni kopie:  
  - wypisu z rejestru gruntów z aktualnością przed dniem złożenia wniosku o podział 
  - mapy ewidencyjnej z aktualnością przed dniem złożenia wniosku o podział 
-  odpisu  KW  lub  oświadczenia  o  aktualnym  stanie  wpisów  w  KW  z  aktualnością  przed  dniem 
złożenia wniosku o podział  
- decyzji o warunkach zabudowy, jeżeli została dołączona do wniosku o podział 
- decyzji zatwierdzającej podział z informacją o dacie ostateczności   
d) Wykonawca  dokona bezpłatnie aktualizacji operatów szacunkowych, jeżeli w terminie 24 miesięcy od 
daty  ich  sporządzenia,  zgodnie  z  art.  156  ust.  4  ustawy  z  dnia  21  sierpnia  1997  r.  o  gospodarce 
nieruchomościami, zajdzie potrzeba dokonania takiej czynności, w terminie 14 dni od dnia zawiadomienia 
rzeczoznawcy o konieczności dokonania takiej czynności. 
e)  Wykonawca  umieści,  bez  dodatkowych  opłat,  stosowną  klauzulę  w  operacie  szacunkowym 
potwierdzającą  jego  aktualność,  jeżeli  wartości  przedstawione  w  operacie  szacunkowym  nie  uległy 
zmianie. 
f) Wykonawca udzieli pisemnych wyjaśnień na żądanie Zamawiającego w przedmiocie sporządzonego 
operatu w terminie 5 dni roboczych od daty doręczenia pisemnego żądania, w okresie 24 miesięcy od 
sporządzenia operatu. 
g) Wykonawca uzupełni/poprawi, w terminie 14 dni od daty przekazania żądania, sporządzony operat, gdy 
organ odwoławczy w postępowaniu, w którym operat ten stanowił dowód z opinii biegłego, wskaże taką 
konieczność.        
 
5.  Zamawiający  dokona  wyboru  wykonawcy  na  podstawie  przedstawionej  oferty.  Jedynym 
kryterium oceny ofert jest cena oferty (cena brutto) Oferta, której cena będzie najniższa, zostanie 
wybrana jako najkorzystniejsza. Jeżeli dwie lub więcej ofert zawierać będą taką samą najniższą 
cenę, Zamawiający zaprosi Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w określonym przez 
Zamawiającego  terminie  ofert  dodatkowych.  Wykonawcy  składając  oferty  dodatkowe  nie 
zaoferują,  pod  rygorem  odrzucenia,  cen  wyższych  niż  zaoferowane  w  złożonych  pierwotnie ofertach. Wykonawca z najkorzystniejszą ofertą zostanie powiadomiony wyborze jego oferty w 
terminie 7 dni roboczych od złożenia oferty.  
 
6.  Osobą  uprawnioną  do  kontaktowania  się  w  sprawach  związanych  z  przedmiotowym 
zapytaniem  ofertowym  jest  Sławomir  Szczęśniak  mail:  s.szczesniak@lubicz.pl  telefon 
56 6212135 
 
7. Sposób przygotowania oferty. 
 
1) Termin składania ofert upływa w dniu 9.05.2024 r. o godz. 14.00  
 
2) Ofertę można złożyć:  
 
- osobiście w siedzibie zamawiającego (biuro podawcze pokój nr 9 na parterze) w zamkniętej 
kopercie opatrzonej danymi (w tym adresem) oferenta oraz dopiskiem: „NIE OTWIERAĆ PRZED 
DNIEM 9.05.2024 r. PRZED GODZINĄ 14.00”    
 
- przesyłką pocztową lub kurierską na adres zamawiającego w zamkniętej kopercie opatrzonej 
danymi (w tym adresem) oferenta oraz dopiskiem: „NIE OTWIERAĆ PRZED DNIEM 9.05.2024 r. 
PRZED GODZINĄ 14.00”    
 
- poprzez elektroniczną platformę usług administracji publicznej (ePUAP) - adres do doręczeń 
elektronicznych: /5f5cvll25v/SkrytkaESP 
 
 
3) W wypadku składania oferty przez ePUAP wymagane dokumenty należy przesłać zgodnie z 
wymogami platformy. We wszystkich formach złożenia oferty o zachowaniu terminu na złożenie 
oferty decyduje jej fizyczne dotarcie do zamawiającego.  
   
Kompletna oferta musi się składać z dwóch dokumentów: 
- wypełnionego i podpisanego formularza oferty  
- kopii umowy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej za szkody wyrządzone w związku z 
wykonywaniem czynności, o których mowa w art. 174 ust. 3 i 3a ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 
r.  o  gospodarce  nieruchomościami,  o  którym  mowa  w  art.  175  ust.  4  ustawy  o  gospodarce 
nieruchomościami 
 
4) W ofercie należy podać osobno cenę netto i brutto za wykonanie operatu szacunkowego. Cena 
zostanie  zagwarantowana  przez  Oferenta  i  nie  będzie  podlegała  zmianom  do  czasu 
zrealizowania usługi. 
 
ZAŁĄCZNIKI: 
1)  Zestawienie nieruchomości do wyceny  
2)  Formularz ofertowy  
3)  Wzór umowy  
4)  Klauzula informacyjna RODO 

Z upoważnienia Wójta 
              (-) Wojciech Rakowiecki 
            Zastępca Wójta 

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Sławomir Szczęśniak
    data wytworzenia: 2024-04-25
  • opublikował: Sławomir Szczęśniak
    data publikacji: 2024-04-25 14:19
  • zmodyfikował: Administrator Systemu
    ostatnia modyfikacja: 2024-04-25 15:03

Rejestr zmian

  • zmieniono 2024-04-25 15:03 przez Administrator Systemu
fotokod
Stronę wygenerowano: 2025-07-06 11:31:25
Przejdź do strony źródłowej »
Strona wygenerowana z systemu bip.net