BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ<br>URZĄD GMINY LUBICZ

BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ URZĄD GMINY LUBICZ

  • Menu przedmiotowe »
  • Jak załatwić sprawę w urzędzie »
  • Zasiłek okresowy macierzyński »
redaguje: Barbara Wiertel, Referat Organizacyjny, Urząd Gminy Lubicz, ul. Toruńska 21, tel. (056) 678-21-28, fax: (056) 678-21-22, e-mail: bip@lubicz.pl

ZASIŁEK OKRESOWY MACIERZYŃSKI JEDNOSTKA PROWADZĄCA SPRAWĘ

GOPS

PODSTAWA PRAWNA

1. Ustawa o pomocy społecznej z dnia 29 listopada 1990r. (Dz. U. z 1998r. Nr 64 poz. 414, ze zmianami) art. 31 ust. 6 – 10, art. 43 2. art. 104 kpa

WYMAGANE DOKUMENTY

Wniosek o przyznanie zasiłku okresowego macierzyńskiego, akt urodzenia dziecka, zaświadczenia o dochodach rodziny za ostatni miesiąc (Netto)

OPŁATY

brak

TERMIN ZAŁATIWENIA SPRAWY

14 dni na przeprowadzenie wywiadu środowiskowego, 30 dni na wydanie decyzji administracyjnej

TRYB ODWOŁAWCZY

14 dni od dnia otrzymania decyzji do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Toruniu za pośrednictwem GOPS

FORMULARZE

brak

  • opublikował: Administrator Systemu
    data publikacji: 2003-08-12 13:37
  • zmodyfikował: brak informacji
    ostatnia modyfikacja: 2003-08-12 13:45
fotokod
Stronę wygenerowano: 2025-05-09 05:16:02
Przejdź do strony źródłowej »
Strona wygenerowana z systemu bip.net