BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ<br>URZĄD GMINY LUBICZ

BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ URZĄD GMINY LUBICZ

  • Menu przedmiotowe »
  • Jak załatwić sprawę w urzędzie »
  • Zasiłek stały wyrównawczy »
redaguje: Barbara Wiertel, Referat Organizacyjny, Urząd Gminy Lubicz, ul. Toruńska 21, tel. (056) 678-21-28, fax: (056) 678-21-22, e-mail: bip@lubicz.pl

ZASIŁEK STAŁY WYRÓWNAWCZY JEDNOSTKA PROWADZĄCA SPRAWĘ

GOPS

PODSTAWA PRAWNA

Ustawa z dnia 29 listopada 1990r. o pomocy społecznej (Dz. U. z 1998r. Nr 64 poz. 414, ze zmianami) art. 27 ust. 4 i 6, art. 30, art. 43 oraz art. 104 kpa

WYMAGANE DOKUMENTY

Wniosek przyznanie zasiłku stałego wyrównawczego, zaświadczenia o dochodach rodziny za ostatni miesiąc (Netto), orzeczenie Komisji d/s Orzekania o Stopniu Niepełnosprawności

OPŁATY

brak

TERMIN ZAŁATWIENIA SPRAWY

14 dni na przeprowadzenie wywiadu środowiskowego, 30 dni na wydanie decyzji administracyjnej

TRYB ODWOŁAWCZY

14 dni od dnia otrzymania decyzji do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Toruniu za pośrednictwem GOPS

FORMULARZE

brak

  • opublikował: Kamila Mróz
    data publikacji: 2003-08-12 10:21
  • zmodyfikował: Kamila Mróz
    ostatnia modyfikacja: 2004-03-24 11:52
fotokod
Stronę wygenerowano: 2025-06-23 23:55:10
Przejdź do strony źródłowej »
Strona wygenerowana z systemu bip.net