BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ URZĄD GMINY LUBICZ
- Menu przedmiotowe »
- Gospodarka i finanse »
- Mienie Gminy »
redaguje: Barbara Wiertel, Referat Organizacyjny, Urząd Gminy Lubicz, ul. Toruńska 21, tel. (056) 678-21-28, fax: (056) 678-21-22, e-mail: bip@lubicz.pl
Informację o stanie mienia komunalnego sporządza się raz w roku przed przystąpieniem do sporządzenia projektu budżetu. Informacja ta stanowi załącznik do projektu budżetu, który Wójt Gminy przedkłada corocznie Radzie Gminy i Regionalnej Izbie Obrachunkowej najpóźniej do 15 listopada roku poprzedzającego rok budżetowy. W związku z tym, aby zachować wiarygodność danych, informację o stanie mienia sporządza się na dzień 30 września. Ustawa z dnia 27 sierpnia 2009r. o finansach publicznych (Dz.U.Nr 157, poz. 1240 ze zm.) wprowadziła przepisem art. 267 ust.1 pkt 3 nowy termin przedstawiania informacji o stanie mienia gminy do dnia 31 marca roku następującego po roku budżetowym. Termin ten obowiązuje po raz pierwszy dla informacji za 2010 rok.
autor lub odpowiedzialny za treść: Regina Makowska - Skarbnik Gminy Lubicz
data wytworzenia: 2002-09-30
opublikował: Administrator Systemu
data publikacji: 2003-07-01 09:57
zmodyfikował: Kamila Mróz
ostatnia modyfikacja: 2011-04-08 08:06
opublikował: Kamila Mróz
data publikacji: 2004-02-05 09:07
opublikował: Administrator Systemu
data publikacji: 2003-07-01 09:57
zmodyfikował: brak informacji
ostatnia modyfikacja: 2003-07-02 14:41

Stronę wygenerowano: 2025-07-01 04:24:31
Strona wygenerowana z systemu bip.net