BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ URZĄD GMINY LUBICZ
- Menu przedmiotowe »
- Gospodarka i finanse »
- Mienie Gminy »
redaguje: Barbara Wiertel, Referat Organizacyjny, Urząd Gminy Lubicz, ul. Toruńska 21, tel. (056) 678-21-28, fax: (056) 678-21-22, e-mail: bip@lubicz.pl
Informację o stanie mienia komunalnego sporządza się raz w roku przed przystąpieniem do sporządzenia projektu budżetu. Informacja ta stanowi załącznik do projektu budżetu, który Wójt Gminy przedkłada corocznie Radzie Gminy i Regionalnej Izbie Obrachunkowej najpóźniej do 15 listopada roku poprzedzającego rok budżetowy. W związku z tym, aby zachować wiarygodność danych, informację o stanie mienia sporządza się na dzień 30 września. Ustawa z dnia 27 sierpnia 2009r. o finansach publicznych (Dz.U.Nr 157, poz. 1240 ze zm.) wprowadziła przepisem art. 267 ust.1 pkt 3 nowy termin przedstawiania informacji o stanie mienia gminy do dnia 31 marca roku następującego po roku budżetowym. Termin ten obowiązuje po raz pierwszy dla informacji za 2010 rok.
Metryka
- Autor lub odpowiedzialny za treść Regina Makowska - Skarbnik Gminy Lubicz
- Data wytworzenia 2002-09-30
- Opublikował Administrator Systemu
- Data publikacji 2003-07-01 09:57
- Ostatnio zmodyfikował Kamila Mróz
- Ostatnia modyfikacja 2011-04-08 08:06
Metryka
- Opublikował Kamila Mróz
- Data publikacji 2004-02-05 09:07
Metryka
- Opublikował Administrator Systemu
- Data publikacji 2003-07-01 09:57
- Ostatnio zmodyfikował brak informacji
- Ostatnia modyfikacja 2003-07-02 14:41

Stronę wygenerowano: 2025-10-26 16:00:22
Strona wygenerowana z systemu bip.net