BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ<br>URZĄD GMINY LUBICZ

BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ URZĄD GMINY LUBICZ

  • Menu przedmiotowe »
  • Jak załatwić sprawę w urzędzie »
  • Zasiłek okresowy gwarantowany »
redaguje: Barbara Wiertel, Referat Organizacyjny, Urząd Gminy Lubicz, ul. Toruńska 21, tel. (056) 678-21-28, fax: (056) 678-21-22, e-mail: bip@lubicz.pl

ZASIŁEK OKRESOWY GWARANTOWANY

JEDNOSTKA PROWADZĄCA SPRAWĘ

GOPS

PODSTAWA PRAWNA

1. Ustawa z dnia 29 listopada 1990r. o pomocy społecznej (Dz. U. z 1998r. Nr 64 poz. 414, ze zmianami) art. 31 ust. 4a – 4c, art. 43 2. art. 104 kpa

WYMAGANE DOKUMENTY

Wniosek o przyznanie zasiłku okresowego gwarantowanego, decyzja z Powiatowego Urzędu Pracy o utracie prawa do zasiłku dla bezrobotnych, udokumentowanie samotnego wychowania dziecka przez rodzica, akt urodzenia dziecka w wieku do lat 7.

OPŁATY

brak

TERMIN ZAŁATWIENIA SPRAWY

14 dni na przeprowadzenie wywiadu środowiskowego, 30 dni na wydanie decyzji administracyjnej

TRYB ODWOŁAWCZY

14 dni od dnia otrzymania decyzji do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Toruniu za pośrednictwem GOPS

FORMULARZE

brak

  • opublikował: Administrator Systemu
    data publikacji: 2003-08-12 13:22
fotokod
Stronę wygenerowano: 2025-06-01 06:50:03
Przejdź do strony źródłowej »
Strona wygenerowana z systemu bip.net