BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ URZĄD GMINY LUBICZ
- Menu przedmiotowe »
- Jak załatwić sprawę w urzędzie »
- Narodziny, małżeństwa, zgony »
- Uzupełnienie treści aktu cywilnego - urodzenia, małżeństwa, zgonu »
redaguje: Barbara Wiertel, Referat Organizacyjny, Urząd Gminy Lubicz, ul. Toruńska 21, tel. (056) 678-21-28, fax: (056) 678-21-22, e-mail: bip@lubicz.pl
Uzupełnienie aktu stanu cywilnego
|
Jednostka prowadząca sprawę:
Urząd Stanu Cywilnego Lubicz
Adres: 87-162 Lubicz Dolny ul. Toruńska 24, tel. 56 6782708
e-mail: usc@lubicz.pl
Podstawa prawna
- ustawa prawo o aktach stanu cywilnego z dnia 29 września 1986 r. (tekst jednolity Dz. U. z 2011 r., Nr 212 poz 1264 ),
- ustawa z dnia 16.XI.2006 r. o opłacie skarbowej ( t. jednolity Dz. U. z 2012 poz. 1282),
- kodeks postępowania administracyjnego z dnia 14 czerwca 1960 r. (tekst jednolity: Dz. U. z 2013 r. poz. 267)
I. Dokumenty od wnioskodawcy
- wniosek
- załączniki:
- dokument stanowiący podstawę do uzupełnienia (odpis zupełny odpowiedniego aktu stanu cywilnego)
- dokument stwierdzający tożsamość wnioskodawcy (do wglądu)
II. Opłaty administracyjne : bez opłat
III.Opłata skarbowa:
39 zł. - od wydanej decyzji
IV. Termin i tryb realizacji odpowiedzi
1 miesiąc - wydanie decyzji administracyjnej. Wniosek należy złożyć zgodnie z miejscem sporządzenia aktu.
V. Jednostka odpowiedzialna
Urzędu Stanu Cywilnego
Lubicz Dolny ul. Toruńska 24
VI. Tryb odwoławczy
Odwołanie do Wojewody Kujawsko - Pomorskiego za pośrednictwem tutejszego urzędu w terminie 14 dni od daty doręczenia
VI. Uwagi
Wniosek składa się osobiście, za pośrednictwem poczty. Opłatę skarbową uiszcza się na konto Urzędu Gminy Lubicz, nr konta 07949100030010000001140008
|
opublikował: Kamila Mróz
data publikacji: 2003-08-08 14:19
zmodyfikował: Kamila Mróz
ostatnia modyfikacja: 2014-04-17 12:41
Stronę wygenerowano: 2024-11-01 00:39:44
Strona wygenerowana z systemu bip.net