Biuletyn Informacji Publicznej
URZĄD GMINY LUBICZ

Wyszukiwarka

Odnośniki

Intranet

Zaloguj się
:
:

Kalendarium

« poprzedni miesiąckwiecień 2024» następny miesiąc
PnWtŚrCzwPtSobNd
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930

Najbliższe wydarzenia

Brak wydarzeń w wybranym okresie

Przejdź do: www.lubicz.pl

Treść strony

Szczegółowe informacje dotyczące formy przeprowadzenia i zasad udziału w dyskusji publicznej nad rozwiązaniami przyjętymi w projekcie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego części wsi Nowa Wieś

Szczegółowe informacje dotyczące formy przeprowadzenia i zasad udziału w dyskusji publicznej nad rozwiązaniami przyjętymi w projekcie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego części wsi Nowa Wieś

(w dniu 21.12.2021 r. o godz. 1100)

 

  1. Dyskusja publiczna zostanie zorganizowana zgodnie z art. 17 pkt 9 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2021 r. poz. 741 z późn. zm.).
  2. Dyskusja publiczna zostanie przeprowadzona za pomocą środków porozumiewania się na odległość (art. 8d ust. 2 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym) z wykorzystaniem platformy Microsoft Teams w dniu 21.12.2021 r. o godzinie 1100.
  3. Udział w dyskusji publicznej możliwy jest wyłącznie po wcześniejszym zgłoszeniu do godz. 900 dnia 21.12.2021 r. na adres e-mail: info@lubicz.pl.
  4. W temacie wiadomości należy wpisać: „udział w dyskusji publicznej - projekt miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego części wsi Nowa Wieś”,
  5. W treści należy wpisać imię, nazwisko albo nazwę jednostki organizacyjnej oraz adres zamieszkania albo siedziby.
  6. W zwrotnej wiadomości, około 1 h przed terminem rozpoczęcia dyskusji publicznej, każda uprzednio zarejestrowana osoba, otrzyma link do dyskusji online.
  7. Po kliknięciu w otrzymany link pojawi się opcja dołączenia do dyskusji w przeglądarce internetowej lub możliwość instalacji aplikacji Microsoft Teams. Zalecane jest użycie opcji: „Dołącz w przeglądarce”, jako najszybszej i niewymagającej instalacji, jednak w przypadku niektórych przeglądarek może być konieczne pobranie i zainstalowanie aplikacji.
  8. Jeżeli pojawi się komunikat o wyrażeniu zgody na dostęp do kamery i mikrofonu, należy kliknąć: „zezwól”.
  9. Po kilkunastu sekundach aplikacja uruchomi się w oknie przeglądarki internetowej. W tym miejscu należy wpisać swoje imię i nazwisko albo nazwę (podane dane będą widoczne dla pozostałych uczestników dyskusji w trakcie jej trwania). Znajdują się tutaj również włączniki kamery i mikrofonu, które domyślnie są włączone. W celu zabierania głosu należy pozostawić mikrofon włączony. Następnie należy kliknąć w ikonę: „Dołącz teraz”.
  10. Pojawi się komunikat: „Po rozpoczęciu spotkania poinformujemy uczestników, że czekasz”. Zaczekaj, aż organizator włączy Cię do dyskusji.
  11. Po zaakceptowaniu przez organizatora, pojawi się ekran dyskusji.
  12. Aby złożyć uwagę podczas dyskusji należy zaznaczyć ten fakt prowadzącym, podać dane osobowe tj: imię i nazwisko oraz adres, a także oznaczenie nieruchomości, której uwaga dotyczy, a następnie przedstawić uwagę poprzez mikrofon lub czat.

Treści uwag, niespełniające wymogów formalnych nie będą mogły być rozpatrzone w trybie przewidzianym ustawą o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym.

Treści uwag, w tym dane osobowe, będą widoczne dla uczestników dyskusji.

Uwagi do projektu planu można także składać w sposób określony w ogłoszeniu o wyłożeniu do publicznego wglądu projektu planu, którego dotyczy dyskusja publiczna.

  1. Pytania niezwiązane z tematem dyskusji, zawierające treści wulgarne lub obraźliwe nie będą odczytywane, a wyżej wymienione wypowiedzi osób zostaną przerwane.
  2. Przebieg dyskusji będzie nagrywany w celu sporządzenia protokołu wymaganego przepisami.
  3. Organizator nie odpowiada za problemy techniczne występujące po stronie Uczestnika, które utrudniają lub uniemożliwiają mu uczestnictwo w dyskusji publicznej (problemy z połączeniem internetowym lub sprzętem za pomocą, którego Uczestnik korzysta z Internetu).
  4. Dołączenie do dyskusji publicznej jest równoznaczne z zaakceptowaniem niniejszych zasad.
  5. Dołączenie do dyskusji publicznej oznacza zapoznanie się z klauzulą informacyjną RODO udostępnioną w Biuletynie Informacji Publicznej pod adresem https://www.bip.lubicz.pl/7779,2021.
  6. Dołączenie do spotkania wiąże się z wyrażeniem zgody na przetwarzanie danych osobowych, w tym wizerunku i głosu oraz rozpowszechnianie ich za pośrednictwem sieci Internet w trakcie trwania dyskusji.

drukuj (Szczegółowe informacje dotyczące formy przeprowadzenia i zasad udziału w dyskusji publicznej nad rozwiązaniami przyjętymi w projekcie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego części wsi Nowa Wieś)

Metryka

  • opublikował: Vanessa Koczkodon
    data publikacji: 2021-11-23 10:42
  • zmodyfikował: Vanessa Koczkodon
    ostatnia modyfikacja: 2021-11-23 10:45

Rejestr zmian

  • zmieniono 2021-11-23 10:45 przez Vanessa Koczkodon

« wstecz

Metryka strony

Ilość odwiedzin obecnej strony: 36485
Ostatnia aktualizacja treści obecnej strony: 2022-01-24 14:21:33