Biuletyn Informacji Publicznej
URZĄD GMINY LUBICZ

Wyszukiwarka

Odnośniki

Intranet

Zaloguj się
:
:

Kalendarium

« poprzedni miesiąckwiecień 2024» następny miesiąc
PnWtŚrCzwPtSobNd
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930

Najbliższe wydarzenia

Brak wydarzeń w wybranym okresie

Przejdź do: www.lubicz.pl

Treść strony


Konkurs na stanowisko inspektora d/s Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych w Urzędzie Gminy Lubicz w wymiarze ½ etatu

Wójt Gminy Lubicz

Na podstawie art. 11 ust. 1 oraz art. 13 ustawy z dnia 21 listopada 2008r o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2008r Nr 223, poz. 1458 ze zm.) ogłasza konkurs na stanowisko  inspektora  d/s  Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych w Urzędzie Gminy Lubicz w wymiarze ½ etatu

 

I.  Wymagania niezbędne

1)   jest obywatelem polskim,

2)  ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni

    praw publicznych,

3)  posiada stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku,

4)  nie był karany za przestępstwa popełnione umyślnie, lub umyślne

     przestępstwo skarbowe,

5)  cieszy się nieposzlakowaną opinią,

6)  posiada wykształcenie wyższe,

7)  doświadczenie zawodowe: co najmniej 3 –letni staż pracy ,

8)  podstawowa znajomość ustaw:  o samorządzie gminnym, o finansach publicznych,

     o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych, o ochronie danych

     osobowych, o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu  alkoholizmowi.


II.  Wymagania dodatkowe

1) niezbędne umiejętności: komunikatywność, zarządzanie informacją, zarządzanie jakością realizowanych zadań, radzenie sobie w sytuacjach szczególnych, samodzielność, kreatywność.

2) pożądane postawy etyczne i społeczne: uczciwość, odpowiedzialność, zdyscyplinowanie, okazywanie szacunku,  bezstronność, godne reprezentowanie urzędu, dyskrecja, lojalność, zaangażowanie społeczne.

 

III.    Zakres zadań wykonywanych na stanowisku inspektora d/s Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych w Urzędzie Gminy Lubicz obejmuje w szczególności:

1) opracowywanie gminnych programów profilaktyki i rozwiązywania problemów alkoholowych i przeciwdziałania narkomanii oraz przygotowanie projektu uchwały w tym zakresie;

2) wykonywanie czynności związanych z realizacją gminnego programu profilaktyki i rozwiązywania problemów alkoholowych;

3) organizowanie punktu konsultacyjnego dla osób uzależnionych;

4) prowadzenie gminnej komisji rozwiązywania problemów alkoholowych;

5)  współtworzenie rocznego programu współpracy z organizacjami pozarządowymi i przygotowywanie projektu uchwały w tym zakresie;

6) zgłaszanie wniosków o zmiany w planie finansowym w zakresie działania stanowiska

7) wykonywanie powierzonego zakresu kontroli finansowej oraz obowiązków wynikających z przyjętego systemu rachunkowości;

8) prowadzenie ewidencji udzielonej przedsiębiorcom, rolnikom pomocy publicznej w zakresie spraw prowadzonych przez stanowisko i przekazywanie niezbędnych informacji do Referatu Podatkowego, celem sporządzenia sprawozdania zbiorczego;

9) prowadzenie i koordynowanie działań dot. współpracy gminy z organizacjami pożytku Publicznego.

 

Wymagane dokumenty i oświadczenia

1) życiorys (CV) z przebiegiem nauki i pracy zawodowej,

2)  list motywacyjny,

3)  kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie,

4)  kopie świadectw pracy,

5)  kopie dokumentów potwierdzających posiadanie dodatkowych kwalifikacji,

6)  podpisane pisemne oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu w pełni z praw publicznych i o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie oraz umyślne przestępstwa skarbowe,

7)  podpisane pisemne oświadczenie o stanie zdrowia,

8)  klauzula o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu dla potrzeb rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. Nr 133, poz. 883, ze zm).

Pisemne zgłoszenia kandydatów będą przyjmowane w terminie czternastu dni, licząc od dnia opublikowania ogłoszenia w Biuletynie Informacji Publicznej (od 25.07.br do 7.08.2012r.)w Biurze Podawczym Urzędu Gminy w Lubiczu (pokój nr 9), w godzinach urzędowania.

Zgłoszenie należy złożyć w zamkniętej kopercie z następującą adnotacją: "Konkurs na stanowisko inspektora d/s Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych w Urzędzie Gminy Lubicz".

Postępowanie konkursowe obejmuje analizę wszystkich złożonych dokumentów oraz rozmowy z kandydatami.

Nadesłanych dokumentów nie zwracamy.

 

           Wójt Gminy Lubicz

                                                                                  Marek Olszewski

Metryka

  • [treść archiwalna]
  • opublikował: Kamila Mróz
    data publikacji: 2012-07-25 08:45
  • zmodyfikował: Kamila Mróz
    ostatnia modyfikacja: 2012-08-01 17:01

« wstecz

Metryka strony

Ilość odwiedzin obecnej strony: 625848
Ostatnia aktualizacja treści obecnej strony: 2024-03-27 08:13:05