Odnośniki
Intranet
Kalendarium
Pn | Wt | Śr | Czw | Pt | Sob | Nd |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 |
Najbliższe wydarzenia
Przejdź do: www.lubicz.pl
Treść strony
Konkurs na stanowisko inspektora d/s Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych w Urzędzie Gminy Lubicz w wymiarze ½ etatu
Wójt Gminy Lubicz
Na podstawie art. 11 ust. 1 oraz art. 13 ustawy z dnia 21 listopada 2008r o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2008r Nr 223, poz. 1458 ze zm.) ogłasza konkurs na stanowisko inspektora d/s Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych w Urzędzie Gminy Lubicz w wymiarze ½ etatu
I. Wymagania niezbędne
1) jest obywatelem polskim,
2) ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni
praw publicznych,
3) posiada stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku,
4) nie był karany za przestępstwa popełnione umyślnie, lub umyślne
przestępstwo skarbowe,
5) cieszy się nieposzlakowaną opinią,
6) posiada wykształcenie wyższe,
7) doświadczenie zawodowe: co najmniej 3 –letni staż pracy ,
8) podstawowa znajomość ustaw: o samorządzie gminnym, o finansach publicznych,
o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych, o ochronie danych
osobowych, o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi.
II. Wymagania dodatkowe
1) niezbędne umiejętności: komunikatywność, zarządzanie informacją, zarządzanie jakością realizowanych zadań, radzenie sobie w sytuacjach szczególnych, samodzielność, kreatywność.
2) pożądane postawy etyczne i społeczne: uczciwość, odpowiedzialność, zdyscyplinowanie, okazywanie szacunku, bezstronność, godne reprezentowanie urzędu, dyskrecja, lojalność, zaangażowanie społeczne.
III. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku inspektora d/s Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych w Urzędzie Gminy Lubicz obejmuje w szczególności:
1) opracowywanie gminnych programów profilaktyki i rozwiązywania problemów alkoholowych i przeciwdziałania narkomanii oraz przygotowanie projektu uchwały w tym zakresie;
2) wykonywanie czynności związanych z realizacją gminnego programu profilaktyki i rozwiązywania problemów alkoholowych;
3) organizowanie punktu konsultacyjnego dla osób uzależnionych;
4) prowadzenie gminnej komisji rozwiązywania problemów alkoholowych;
5) współtworzenie rocznego programu współpracy z organizacjami pozarządowymi i przygotowywanie projektu uchwały w tym zakresie;
6) zgłaszanie wniosków o zmiany w planie finansowym w zakresie działania stanowiska
7) wykonywanie powierzonego zakresu kontroli finansowej oraz obowiązków wynikających z przyjętego systemu rachunkowości;
8) prowadzenie ewidencji udzielonej przedsiębiorcom, rolnikom pomocy publicznej w zakresie spraw prowadzonych przez stanowisko i przekazywanie niezbędnych informacji do Referatu Podatkowego, celem sporządzenia sprawozdania zbiorczego;
9) prowadzenie i koordynowanie działań dot. współpracy gminy z organizacjami pożytku Publicznego.
Wymagane dokumenty i oświadczenia
1) życiorys (CV) z przebiegiem nauki i pracy zawodowej,
2) list motywacyjny,
3) kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie,
4) kopie świadectw pracy,
5) kopie dokumentów potwierdzających posiadanie dodatkowych kwalifikacji,
6) podpisane pisemne oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu w pełni z praw publicznych i o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie oraz umyślne przestępstwa skarbowe,
7) podpisane pisemne oświadczenie o stanie zdrowia,
8) klauzula o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu dla potrzeb rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. Nr 133, poz. 883, ze zm).
Pisemne zgłoszenia kandydatów będą przyjmowane w terminie czternastu dni, licząc od dnia opublikowania ogłoszenia w Biuletynie Informacji Publicznej (od 25.07.br do 7.08.2012r.)w Biurze Podawczym Urzędu Gminy w Lubiczu (pokój nr 9), w godzinach urzędowania.
Zgłoszenie należy złożyć w zamkniętej kopercie z następującą adnotacją: "Konkurs na stanowisko inspektora d/s Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych w Urzędzie Gminy Lubicz".
Postępowanie konkursowe obejmuje analizę wszystkich złożonych dokumentów oraz rozmowy z kandydatami.
Nadesłanych dokumentów nie zwracamy.
Wójt Gminy Lubicz
Marek Olszewski
Metryka
- [treść archiwalna]
- opublikował: Kamila Mrózdata publikacji: 2012-07-25 08:45
- zmodyfikował: Kamila Mrózostatnia modyfikacja: 2012-08-01 17:01