Biuletyn Informacji Publicznej
URZĄD GMINY LUBICZ

Wyszukiwarka

Odnośniki

Intranet

Zaloguj się
:
:

Kalendarium

« poprzedni miesiącmarzec 2024» następny miesiąc
PnWtŚrCzwPtSobNd
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Najbliższe wydarzenia

Brak wydarzeń w wybranym okresie

Przejdź do: www.lubicz.pl

Treść strony


Informacja o zadaniu i osiągniętym efekcie ekologicznym

Demontaż, transport i unieszkodliwianie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Lubicz”

Wójt Gminy Lubicz informuje, iż realizacja zadania, pod nazwą „Demontaż, transport i unieszkodliwianie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Lubicz” na rok 2017 została zakończona i zamknęła się kwotą 28.233,14 zł.

Zadanie zostało dofinansowane przez Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Toruniu w kwocie 19.763,20 zł, co stanowi 70% kosztów zadania. Pozostałą część kosztów w wysokości 8.469,94 zł, stanowiącą 30% zadania pokrył Urząd Gminy w Lubiczu.

W ramach zadania zdemontowano, przetransportowano oraz zutylizowano wyroby zawierające azbest z 27 posesji z terenu gminy Lubicz. Osiągnięty efekt ekologiczny wyniósł 65,716 Mg, co stanowi około 3.861 m² zdemontowanego pokrycia dachowego.

Osoby nie ujęte w bazie azbestowej otrzymały dotację z budżetu Gminy Lubicz w wysokości do 50% refundacji poniesionych kosztów, co stanowi kwotę 1.122,08 zł. Zdemontowano, przetransportowano oraz zutylizowano wyroby zawierające azbest z 4 posesji z terenu gminy Lubicz. Osiągnięty efekt ekologiczny wyniósł 8,037 Mg, co stanowi około 716,0 m² zdemontowanego pokrycia dachowego.

Gmina Lubicz osiągnęła efekt ekologiczny w wysokości 73,753 Mg unieszkodliwionych  odpadów zawierających azbest.

17.11.2017

Metryka

  • opublikował: Administrator Systemu
    data publikacji: 2017-11-10 13:53
  • zmodyfikował: Administrator Systemu
    ostatnia modyfikacja: 2017-11-22 08:06

« wstecz

Metryka strony

Ilość odwiedzin obecnej strony: 22497
Ostatnia aktualizacja treści obecnej strony: 2023-11-29 14:22:54