Biuletyn Informacji Publicznej
URZĄD GMINY LUBICZ

Wyszukiwarka

Odnośniki

Intranet

Zaloguj się
:
:

Kalendarium

« poprzedni miesiąckwiecień 2024» następny miesiąc
PnWtŚrCzwPtSobNd
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930

Najbliższe wydarzenia

Brak wydarzeń w wybranym okresie

Przejdź do: www.lubicz.pl

Treść strony


 

ZAPYTANIE CENOWE

 

  1. Zamawiający:  Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Lubiczu ul. Toruńska 21 87-162 Lubicz

 

  1. Przedmiot zamówienia:

Usługa transportowa dla uczestników projektu „Aktywni niepełnosprawni w gminie Lubicz” współfinansowanego z EFS. Usługa dotyczy przewozu osób niepełnosprawnych oraz ich opiekunów – około 12 osób na trasie Lubicz Górny, Lubicz Dolny – Grębocin i z powrotem.

 

  1. Termin i miejsce realizacji zamówienia:

maj-wrzesień 2013r.- 4 razy w tygodniu (poniedziałek, wtorek, środa, piątek w godzinach dopołudniowych 8:30, powrót około 13:30)

 

  1. Miejsce i termin złożenia ofert:

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Lubiczu ul. Toruńska 21 87-162 Lubicz pok. nr 6 (sekretariat) do dnia 10.05.2013r. do godz. 10.00

 

  1. Termin otwarcia ofert nastąpi dnia 10.05.2013r. godzina 10.15

 

  1. Warunki płatności: przelew-14 dni

 

  1. Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami:

Karolina Parzych

tel. 56 6782 307

 

SPOSÓB PRZYGOTOANIA OFERTY

 

Ofertę należy sporządzić w formie pisemnej, w języku polskim.

  1. Treść oferty powinna zawierać:

8.1.       nazwa wykonawcy ………………………………………………………………..

8.2.       adres wykonawcy …………………………………………………………………

8.3.       NIP i REGON……………………………………………………………………....

8.4.       nr rachunku bankowego …………………………………………………………..

8.5.       oferuję wykonanie przedmiotu zamówienia za:

·         cenę netto: …………………… zł (słownie: ……………………………………..……….)

·         podatek VAT ………………… zł (słownie: ……………………………………………...)

·         cenę brutto …………………… zł (słownie: …………………………………............... )                                                              

8.6.       Oświadczam, że zapoznałem się z opisem przedmiotu zamówienia i nie wnoszę do niego zastrzeżeń.

8.7.       Termin realizacji zamówienia …………………………………………………….

8.8.       Wyrażam zgodę na warunki płatności określone w zapytaniu cenowym.

Metryka

  • opublikował: Uzytkownik GOPS
    data publikacji: 2013-05-06 14:32

« wstecz

Metryka strony

Ilość odwiedzin obecnej strony: 63892
Ostatnia aktualizacja treści obecnej strony: 2013-05-06 14:31:09