Odnośniki
Intranet
Kalendarium
Pn | Wt | Śr | Czw | Pt | Sob | Nd |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | ||
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 |
Najbliższe wydarzenia
Przejdź do: www.lubicz.pl
Treść strony
WYDANIE ZEZWOLENIA NA OPRÓŻNIANIE ZBIORNIKÓW BEZODPŁYWOWYCH I TRANSPORTU NIECZYSTOŚCI CIEKŁYCH
JEDNOSTKA PROWADZĄCA SPRAWĘ
Referat Gospodarki Odpadamij
PODSTAWA PRAWNA
Ustawa z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (art.7 - Dz. U. z 2012, poz.391 ze zmianami)
WYMGANE DOKUMENTY
1. wniosek o udzielenie zezwolenia, który winien zawierać :
- imię i nazwisko lub nazwę oraz adres zamieszkania lub siedziby przedsiębiorcy ubiegającego się o zezwolenie oraz jego nr identyfikacji podatkowej NIP
- kserokopia zgłoszenia rejestracyjnego podmiotu w zakresie usuwania odpadów ciekłych
- określenie przedmiotu i obszaru działalności,
- określenie środków technicznych, jakimi dysponuje ubiegający się o zezwolenie na
prowadzenie działalności objętej wnioskiem (załączyć wykaz sprzętu i środków technicznych, oraz ksero dowodów rejestracyjnych),
- informacje o technologiach stosowanych lub przewidzianych do stosowania przy
świadczeniu usług w zakresie działalności objętej wnioskiem,
- proponowane zabiegi z zakresu ochrony środowiska i ochrony sanitarnej planowane po zakończeniu działalności,
- określenie terminu podjęcia działalności objętej wnioskiem oraz zamierzonego czasu jej prowadzenia (podać termin rozpoczęcia i zakończenia działalności).
2. przedsiębiorca ubiegający się o zezwolenie na opróżnianie zbiorników bezodpływowych i transport nieczystości ciekłych powinien udokumentować gotowość ich odbioru przez stację zlewną (ksero umowy na odbiór nieczystości płynnych przez zlewnię)
3.przedsiębiorca jest zobowiązany dołączyć zaświadczenie o braku zaległości podatkowych lub stwierdzające stan zaległości (druk z Urzędu Skarbowego)
4. przedsiębiorca jest zobowiązany dołączyć zaświadczenie o niezaleganiu w opłacaniu składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne (druk z ZUS-u)
OPŁATY
Opłata skarbowa w wysokości - 107,00 zł – wg ustawy z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (Dz. U. z 2012 r., poz. 1282 ze zmianami – część III „Wydawanie zezwolenia” pkt 42)
TERMIN ZAŁATWIENIA SPRAWY
30 dni od daty złożenia wniosku
TRYB ODWOŁAWCZY
stronie służy odwołanie do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Toruniu za pośrednictwem Wójta Gminy Lubicz w terminie 14 dni od daty doręczenia decyzji.
Metryka
- opublikował: Kamila Mrózdata publikacji: 2003-08-12 16:02
- zmodyfikował: Kamila Mrózostatnia modyfikacja: 2013-12-16 14:37
- wniosek (DOC) 38.5kB
Metryka
- opublikował: brak informacjidata publikacji: 2009-06-03 10:27
- zmodyfikował: Kamila Mrózostatnia modyfikacja: 2013-12-18 07:57