Biuletyn Informacji Publicznej
URZĄD GMINY LUBICZ

Wyszukiwarka

Odnośniki

Intranet

Zaloguj się
:
:

Kalendarium

« poprzedni miesiącczerwiec 2022» następny miesiąc
PnWtŚrCzwPtSobNd
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930

Najbliższe wydarzenia

Brak wydarzeń w wybranym okresie

Przejdź do: www.lubicz.pl

Treść strony

ZASIŁEK STAŁY WYRÓWNAWCZY JEDNOSTKA PROWADZĄCA SPRAWĘ

GOPS

PODSTAWA PRAWNA

Ustawa z dnia 29 listopada 1990r. o pomocy społecznej (Dz. U. z 1998r. Nr 64 poz. 414, ze zmianami) art. 27 ust. 4 i 6, art. 30, art. 43 oraz art. 104 kpa

WYMAGANE DOKUMENTY

Wniosek przyznanie zasiłku stałego wyrównawczego, zaświadczenia o dochodach rodziny za ostatni miesiąc (Netto), orzeczenie Komisji d/s Orzekania o Stopniu Niepełnosprawności

OPŁATY

brak

TERMIN ZAŁATWIENIA SPRAWY

14 dni na przeprowadzenie wywiadu środowiskowego, 30 dni na wydanie decyzji administracyjnej

TRYB ODWOŁAWCZY

14 dni od dnia otrzymania decyzji do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Toruniu za pośrednictwem GOPS

FORMULARZE

brak

Metryka

  • opublikował: Kamila Mróz
    data publikacji: 2003-08-12 10:21
  • zmodyfikował: Kamila Mróz
    ostatnia modyfikacja: 2004-03-24 11:52

drukuj całą stronę

Opis strony

redaguje: Barbara Wiertel, Referat Organizacyjny, Urząd Gminy Lubicz, ul. Toruńska 21, tel. (056) 678-21-28, fax: (056) 678-21-22, e-mail: bip@lubicz.pl

Metryka strony

Ilość odwiedzin obecnej strony: 9913
Ostatnia aktualizacja treści obecnej strony: 2004-03-24 11:52:08