Odnośniki
Intranet
Kalendarium
Pn | Wt | Śr | Czw | Pt | Sob | Nd |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 |
Najbliższe wydarzenia
Przejdź do: www.lubicz.pl
Treść strony
Konkurs na stanowisko Inspektora
d/s zamówień publicznych
Konkurs na stanowisko Inspektora d/s zamówień publicznych w wymiarze ¼ etatu
Wójt Gminy Lubicz
Na podstawie art. 11 ust. 1 oraz art. 13 ustawy z dnia 21 listopada 2008r o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2008r Nr 223, poz. 1458 ze zm.) ogłasza konkurs na stanowisko Inspektora d/s zamówień publicznych w wymiarze ¼ etatu
I. Wymagania niezbędne
1) jest obywatelem polskim,
2) ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
3) posiada stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku,
4) nie był karany za przestępstwa popełnione umyślnie, lub umyślne przestępstwo skarbowe,
5) cieszy się nieposzlakowaną opinią,
6) posiada wykształcenie wyższe: prawnicze, administracyjne lub ekonomiczne,
7) doświadczenie zawodowe: co najmniej 3–letni staż pracy w obszarze zamówień publicznych
8) znajomość ustaw: prawo zamówień publicznych, o samorządzie gminnym, o finansach publicznych, o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych.
II. Wymagania dodatkowe
1) niezbędne umiejętności: komunikatywność, zarządzanie informacją, zarządzanie jakością realizowanych zadań, radzenie sobie w sytuacjach szczególnych, samodzielność, kreatywność.
2) pożądane postawy etyczne i społeczne: uczciwość, odpowiedzialność, zdyscyplinowanie, okazywanie szacunku, bezstronność, godne reprezentowanie urzędu, dyskrecja, lojalność, zaangażowanie społeczne.
III. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku Inspektora d/s zamówień publicznych w Urzędzie Gminy Lubicz obejmuje w szczególności:
1) koordynowanie postępowań związanych z udzielaniem zamówień publicznych;
2) współpraca z referatami i samodzielnymi stanowiskami pracy w zakresie prowadzonych
przez nich postępowań publicznych;
3) ustalenie wartości zamówień należących do tej samej grupy (kategorii) określonej we
wspólnym słowniku zamówień w urzędzie na dany rok, w oparciu o informacje
przedstawione przez poszczególne komórki organizacyjne urzędu;
4) doradztwo i pomoc w sprawach wątpliwych z zakresu zamówień publicznych;
5) prowadzenie centralnego rejestru zawartych umów zamówień publicznych;
6) wykonywanie obowiązków związanych z przekazywaniem informacji o planowanych
zamówieniach oraz sporządzanie stosowanych sprawozdań;
7) nadzór nad prowadzoną korespondencją związaną z postępowaniem o udzielenie
zamówienia publicznego;
Wymagane dokumenty i oświadczenia
1) życiorys (CV) z przebiegiem nauki i pracy zawodowej,
2) list motywacyjny,
3) kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie,
4) kopie świadectw pracy,
5) kopie dokumentów potwierdzających posiadanie dodatkowych kwalifikacji,
6) podpisane pisemne oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu w pełni z praw publicznych i o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie oraz umyślne przestępstwa skarbowe,
7) podpisane pisemne oświadczenie o stanie zdrowia,
8) klauzula o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu dla potrzeb rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. Nr 133, poz. 883, ze zm).
Pisemne zgłoszenia kandydatów będą przyjmowane w terminie piętnastu dni, licząc od dnia opublikowania ogłoszenia w Biuletynie Informacji Publicznej (tj. od 15 do 29 marca br.) w Biurze Podawczym Urzędu Gminy w Lubiczu (pokój nr 9), w godzinach urzędowania tj.: po, śr, czt, pt 715 – 1500, wt. 715 – 1615.
Zgłoszenie należy złożyć w zamkniętej kopercie z następującą adnotacją: "Konkurs na stanowisko Inspektora d/s zamówień publicznych w Urzędzie Gminy Lubicz".
Postępowanie konkursowe obejmuje analizę wszystkich złożonych dokumentów oraz rozmowy z kandydatami.
Nadesłanych dokumentów nie zwracamy.
Metryka
- [treść archiwalna]
- opublikował: Kamila Mrózdata publikacji: 2013-03-14 11:46
- zmodyfikował: Kamila Mrózostatnia modyfikacja: 2013-03-27 08:17