Odnośniki
Intranet
Kalendarium
Pn | Wt | Śr | Czw | Pt | Sob | Nd |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 |
Najbliższe wydarzenia
Przejdź do: www.lubicz.pl
Treść strony
Konkurs na stanowisko Audytora Wewnętrznego w Urzędzie Gminy Lubicz
Wójt Gminy Lubicz na podstawie art. 11 ust. 1 oraz art. 13 ustawy z dnia 21 listopada 2008r o pracownikach samorządowych Dz. U. z 2008r, Nr 223 , poz. 1458 ogłasza konkurs na stanowisko audytora wewnętrznego w Urzędzie Gminy Lubicz w niepełnym wymiarze czasu pracy.
I. Wymagania niezbędne:
1) jest obywatelem państwa członkowskiego UE, Konfederacji Szwajcarskiej lub państwa członkowskiego Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu;
2) posiada znajomość języka polskiego potwierdzoną dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej;
3) ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta w pełni praw publicznych;
4) posiada stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku;
5) nie był karany za przestępstwa popełnione umyślnie lub umyślne przestępstwo skarbowe;
6) posiada wykształcenie wyższe;
7) posiada następujące kwalifikacje zawodowe do przeprowadzania audytu wewnętrznego:
a) certyfikaty: Certified Internal Auditor (CIA), Certified Government Auditing
Professional (CGAP), Certified Information Systems Auditor (CISA), Association of
Chartered Certified Accountants (ACCA), Certified Fraud Examiner (CFE),
Certification in Control SelfAssessment (CCSA), Certified Financial Services Auditor (CFSA) lub Chartered Financial Analyst (CFA), lub
b) ukończoną aplikację kontrolerską i złożony egzamin kontrolerski z wynikiem
pozytywnym przed komisją egzaminacyjną powołaną przez Prezesa Najwyższej Izby Kontroli, lub
c) złożony z wynikiem pozytywnym egzamin kwalifikacyjny na stanowisko inspektora
kontroli skarbowej, lub
d) uprawnienia biegłego rewidenta.
II. Wymagania dodatkowe
1) doświadczenie w pracy audytora wewnętrznego w jednostkach samorządowych,
2) dobra organizacja pracy,
3) samodzielność.
III. Do zadań wykonywanych na stanowisku należy w szczególności:
1) przygotowanie rocznego planu audytu w porozumieniu z Wójtem Gminy,
2) realizacja zadań audytowych na podstawie planu oraz wykonywanie zadań na zlecenie Wójta Gminy Lubicz poza rocznym planem audytu wewnętrznego,
3) sporządzanie sprawozdań z realizacji zadań audytowych,
4) ocena działania systemu kontroli wewnętrznej w gminie,
5) współpraca z audytorami zewnętrznymi i inspektorem kontroli wewnętrznej urzędu.
IV. Wymagane dokumenty i oświadczenia:
1) życiorys (CV) z przebiegiem nauki i pracy zawodowej;
2) list motywacyjny;
3) kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie;
4) kopie świadectw pracy;
5) kopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje zawodowe;
6) podpisane pisemne oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu z praw publicznych o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie oraz przestępstwa skarbowe;
7) podpisane pisemne oświadczenie o stanie zdrowia;
8) klauzula o treści ” Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu dla potrzeb rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r o ochronie danych osobowych (Dz. U. Nr 133, poz. 883, ze zm.).
Pisemne zgłoszenia kandydatów będą przyjmowane w terminie 10 dni, licząc od dnia opublikowania tego ogłoszenia w Biuletynie Informacji Publicznej tj do dnia 21 sierpnia 2009 r. ,w Biurze Podawczym Urzędu Gminy w Lubiczu (pokój nr 9, w godzinach urzędowania).
Zgłoszenia należy złożyć w zamkniętej kopercie z następującą adnotacją „Konkurs na stanowisko Audytora Wewnętrznego ”.
Postępowanie konkursowe obejmuje analizę wszystkich złożonych dokumentów oraz rozmowy z kandydatami. Nadesłanych dokumentów nie zwracamy.
Wójt Gminy Lubicz
Marek Olszewski
Metryka
- [treść archiwalna]
- opublikował: Kamila Mrózdata publikacji: 2009-07-29 10:47
- zmodyfikował: Kamila Mrózostatnia modyfikacja: 2009-08-12 09:08