Biuletyn Informacji Publicznej
URZĄD GMINY LUBICZ

Wyszukiwarka

Odnośniki

Intranet

Zaloguj się
:
:

Kalendarium

« poprzedni miesiąckwiecień 2024» następny miesiąc
PnWtŚrCzwPtSobNd
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930

Najbliższe wydarzenia

Brak wydarzeń w wybranym okresie

Przejdź do: www.lubicz.pl

Treść strony


INFORMACJA O NABORZE GEODETY

 

 
 

 

Kierownik
Zarządu Dróg, Gospodarki Mieszkaniowej i Komunalnej
w Lubiczu
 
 
 

Na podstawie art. 3 a ust. 2 ustawy z dnia 22.03.1990 r. o pracownikach samorządowych

/Dz. U. Nr 142, poz. 1593 z 2001 r. ze zmianami/ ogłasza konkurs na stanowisko

referenta ds. dróg w Zarządzie Dróg, Gospodarki Mieszkaniowej i Komunalnej w Lubiczu.

 

I.                   Wymagania niezbędne
1. Jest obywatelem polskim
2. Ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych
3. Posiada stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku.
4. Nie był karany za przestępstwa popełnione umyślnie.
5. Cieszy się nieposzlakowaną opinią.
6. Posiada wykształcenie budowlane, preferowane drogowe lub geodezyjne.
7. Posiada znajomość obsługi komputera w zakresie min. Microsoft Office, pracy w internecie
    oraz programów C- GEO 6.0, VEwid , EWIDR 2002.

 

II.                Wymagania dodatkowe
1. Znajomość regulacji prawnych w zakresie struktur i funkcjonowania administracji
    samorządowej.
2. Komunikatywność i otwartość.

III.             Zakres wykonywanych zadań na stanowisku
1. Prowadzenie ewidencji dróg, obiektów mostowych i przepustów, zgodnie z ustawą
    o drogach publicznych.
2. Sporządzanie informacji o drogach gminnych.
3. Prowadzenie sprawozdawczości w zakresie dróg.
4. Prowadzenie czynności administracyjnych związanych z zajmowanym stanowiskiem.

IV.              Wymagane dokumenty i oświadczenia
1. CV .
2. List motywacyjny.
3. Kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie.
4. Kopie świadectw pracy.
5. Kopie dokumentów potwierdzających dodatkowe kwalifikacje.
6. Podpisane oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu w pełni
    z praw publicznych oraz o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie.
7. Podpisane oświadczenie o stanie zdrowia.
8. Klauzula o treści : "wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych
    w zgłoszeniu dla potrzeb rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie
    danych osobowych /Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 – tekst jednolity ze zm./".

 
 
 
 

Pisemne zgłoszenia kandydatów będą przyjmowane w terminie do dnia 26 czerwca 2008 r.
w siedzibie Zarządu Dróg, Gospodarki Mieszkaniowej i Komunalnej w Lubiczu – Lubicz
ul. Toruńska 36 A, dział księgowości – w godzinach urzędowania.

 

Zgłoszenia należy składać w zamkniętej kopercie z adnotacją:

" Konkurs na stanowisko referenta ds. dróg w Zarządzie Dróg, Gospodarki Mieszkaniowej

   i Komunalnej w Lubiczu "
 

Postępowanie konkursowe obejmuje analizę wszystkich złożonych dokumentów oraz rozmowy

z kandydatami.

Nadesłanych dokumentów nie zwracamy.

 
 
 
 
 
 
Lubicz dnia 04 czerwca 2008 r.
 
 
 
 
                                                                                                                               Kierownik

Zarządu Dróg, Gospodarki Mieszkaniowej

                                                                                                                  i Komunalnej w Lubiczu
 
                                                                                                                     Andrzej Krzyżanowski
 
 
 

drukuj (INFORMACJA O NABORZE GEODETY)

Metryka

  • [treść archiwalna]
  • autor lub odpowiedzialny za treść: KIEROWNIK ZD
    data wytworzenia: 2008-06-04
  • opublikował: Rolnictwo i Ochrona Środowiska
    data publikacji: 2008-06-04 14:34
  • zmodyfikował: Rolnictwo i Ochrona Środowiska
    ostatnia modyfikacja: 2008-07-01 08:33

« wstecz

Metryka strony

Ilość odwiedzin obecnej strony: 626792
Ostatnia aktualizacja treści obecnej strony: 2024-03-27 08:13:05