Biuletyn Informacji Publicznej
URZĄD GMINY LUBICZ

Wyszukiwarka

Odnośniki

Intranet

Zaloguj się
:
:

Kalendarium

« poprzedni miesiącmarzec 2024» następny miesiąc
PnWtŚrCzwPtSobNd
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Najbliższe wydarzenia

Brak wydarzeń w wybranym okresie

Przejdź do: www.lubicz.pl

Treść strony


Konkurs na stanowisko Księgowej w Referacie Finansowym w Urzędzie Gminy w Lubiczu

Wójt Gminy Lubicz

na podstawie art. 3a ust. 2 ustawy z dnia 22 marca 1990 r. o pracownikach samorządowych ( Dz. U.  z 2001 r. Nr 142, poz. 1593 ze zm. )  ogłasza konkurs na stanowisko Księgowej w Referacie Finansowym w Urzędzie Gminy w Lubiczu

I.                   Wymagania niezbędne

1)      jest obywatelem polskim,

2)      ma pełną zdolność  do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,

3)      posiada stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku,

4)      nie był karany za przestępstwa popełnione umyślnie,

5)      cieszy się nieposzlakowaną opinią,

6)      posiada wykształcenie  średnie lub wyższe ekonomiczne, administracyjne

7)      posiada  doświadczenie w księgowości

8)      znajomość obsługi komputera  w zakresie Microsoft Office oraz pracy w Internecie,

II.                Wymagania dodatkowe

1)      znajomość regulacji prawnych w zakresie  struktur i funkcjonowania administracji samorządowej,

2)      znajomość ustaw „ o finansach publicznych”, „ o dochodach jednostek samorządu terytorialnego, ustawy o rachunkowości, znajomość szczególnych zasad rachunkowości jednostek sektora finansów publicznych,

3)      dyspozycyjność

III.               Zakres wykonywanych zadań na stanowisku

1)        Kompletowanie w porządku chronologicznym zboru dokumentów finansowo-księgowych,

2)        Prowadzenie szczegółowej ewidencji środków trwałych oraz  wartości niematerialnych i prawnych w księgach inwentarzowych, na kartach obiektów inwentarzowych, tabelach amortyzacyjnych,

3)        Ustalanie numeru inwentarzowego dla poszczególnych obiektów majątkowych,,

4)        Sprawdzanie pod względem formalnym i rachunkowym dokumentów OT, OW, LT,

5)        Ewidencjonowanie w księgach pomocniczych: przychodów, nadwyżek inwentaryzacyjnych, zwiększeń wartości o nakłady ulepszające,wartości ulepszenia w obcych podstawowych środkach trwałych, zwiększeń wartości z tytułu aktualizacji, rozchodów, niedoborów inwentaryzacyjnych, zmniejszenie wartości z tytułu aktualizacji,zwrot na podstawie umowy gwarancyjnej lub reklamacji,

6)        Sporządzanie rocznej sprawozdawczości ze środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych,

7)        Sporządzanie informacji o stanie mienia komunalnego,

8)        Wystawianie faktur VAT,

9)        Prowadzenie ewidencji szczegółowej do konta 221 w zakresie cywilnoprawnych należności budżetowych – wg dłużników i klasyfikacji budżetowej.

10)    Bieżąca analiza sald na prowadzonej ewidencji należności, wysyłanie wezwań do zapłaty, naliczanie odsetek, ścisła współpraca z Radcą Prawnym w zakresie postępowania windykacyjnego, prowadzenie rejestru wezwań do zapłaty oraz pozwów sądowych,

11)    Przekazywanie do archiwum zakładowego akt z zakresu działania referatu.

12)    Wykonywanie zleconych przez Skarbnika uzgodnień w zakresie inwentaryzacji.

IV.              Wymagane dokumenty i oświadczenia

1)      życiorys ( CV ) z przebiegiem nauki i pracy zawodowej,

2)      list motywacyjny,

3)      kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie,

4)      kopie świadectw pracy,

5)      kopie dokumentów potwierdzających posiadanie dodatkowych kwalifikacji,

6)      podpisane pisemne oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu w pełni z praw publicznych i o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie,

7)      podpisane pisemne oświadczenie o stanie zdrowia,

8)      klauzula o treści: „ Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu dla potrzeb rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych ( Dz. U. Nr.133, poz. 883, ze zm.)

         Pisemne zgłoszenia kandydatów będą przyjmowane w terminie do czternastu dni licząc od następnego dnia po ukazaniu się niniejszego ogłoszenia ,  tj. do dnia  15 czerwca 2007r, w   Sekretariacie Urzędu Gminy Lubicz (pokój nr 14) w godzinach urzędowania.

            Zgłoszenie należy złożyć w zamkniętej kopercie z następującą adnotacją:

„ Konkurs na wolne stanowisko Księgowej w Referacie Finansowym”.

            Postępowanie konkursowe obejmuje analizę wszystkich złożonych dokumentów oraz rozmowy z kandydatami. Nadesłanych dokumentów nie zwracamy.

drukuj (Konkurs na stanowisko Księgowej w Referacie Finansowym w Urzędzie Gminy w Lubiczu)

Metryka

  • [treść archiwalna]
  • autor lub odpowiedzialny za treść: Wójt Gminy Lubicz
    data wytworzenia: 2007-06-01
  • opublikował: Kamila Mróz
    data publikacji: 2007-06-01 11:47
  • zmodyfikował: Kamila Mróz
    ostatnia modyfikacja: 2007-06-01 11:50

« wstecz

Metryka strony

Ilość odwiedzin obecnej strony: 624298
Ostatnia aktualizacja treści obecnej strony: 2024-03-27 08:13:05